Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 97 af 97

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Ved nogen, om de forskellige anti-politi tifoer er blevet betalt af tifo-kassen? Mere i fht fremtidige donationer...

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    234

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af pelledrengen Se meddelelser
    Undrer mig over at der ikke er rejst sag endnu fra DBU. Synes Viasat med BØF Frimann, Strudahl, Graulund m.fl. tidligere har kørt hårdt på bagefter når vi skulle have karantæne efter kampen. Meget stille lige nu fra den kant selvom Graulund medgav der var rødt.

    Besynderlige dommerkendelser i denne sæson med frisparksmuren 3 meter væk i efteråret som højdepunktet.

    Tuderi - over and out. L.rtesæson
    Er der ikke noget med at der kun kan rejses sag hvis dommeren ikke har set det?
    Hvis dommeren opfangede situationen men vurderede den som hændelig, så sker der vist ikke meget mere der.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,162

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Ved nogen, om de forskellige anti-politi tifoer er blevet betalt af tifo-kassen? Mere i fht fremtidige donationer...
    Jeg mener at dette har været oppe at vende tidligere (jeg har vist også en gang spurgt), og så vidt jeg husker var svaret nej. Ellers var mine kommende indbetalinger nemlig også blevet kraftigt reduceret (læs: stoppet).

    En anden ting, er der jo ikke en som kan belyse, hvad Claus Oxfeldt har med situationen at gøre siden han skulle hænges ud?
    Er det ham der gennem politiets fagforening har dikteret tidspunktet? Det kan han vel ikke?

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    En anden ting, er der jo ikke en som kan belyse, hvad Claus Oxfeldt har med situationen at gøre siden han skulle hænges ud?
    Er det ham der gennem politiets fagforening har dikteret tidspunktet? Det kan han vel ikke?
    Claus Oxfeldt havde en række kommentarer i kølvandet på urolighederne (og har haft det løbende). Jeg er ikke fan af manden heller (alt for skarp i tonen til min smag, og blokerer folk for et godt ord, hvis de er uenige med ham), men jeg er ikke fan af, at man er efter politiet, fordi man ikke kan opføre sig ordentligt.

    Tak for svaret mht. tifo. Håber dog man kan få lidt officiel bekræftelse somewhere.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred Perry Se meddelelser
    Er der ikke noget med at der kun kan rejses sag hvis dommeren ikke har set det?
    Hvis dommeren opfangede situationen men vurderede den som hændelig, så sker der vist ikke meget mere der.
    Jeg har altid opfattet det, som at udvalget kan tage situationer op, hvor dommeren ikke har dømt noget. Det ville jo være uoverskueligt - og i øvrigt ulogisk - hvis dommeren skulle redegøre for, hvorvidt han havde set alle potentielle disciplinære situationer i en kamp. Men jeg tør ikke lægge hovedet på blokken.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Ved nogen, om de forskellige anti-politi tifoer er blevet betalt af tifo-kassen? Mere i fht fremtidige donationer...

    Hvor bliver man dog også træt når man ser de der tekstbannere... Særligt dem med acab budskaber.
    - Tænk iøvrigt at det var budskabet til offentligheden i vores suverænt vigtigste kamp i foråret...

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København – Brøndby IF (04.02.18)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Hvor bliver man dog også træt når man ser de der tekstbannere... Særligt dem med acab budskaber.
    - Tænk iøvrigt at det var budskabet til offentligheden i vores suverænt vigtigste kamp i foråret...
    Det er de ikke.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 17.05.17, 15:10
  2. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  3. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  4. Svar: 92
    Sidste Meddelelse: 10.11.15, 16:44
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •