Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
86. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    60 69.77%
  • Uafgjort

    12 13.95%
  • Randers vinder

    14 16.28%
Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,586

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Årets første ligakamp, og jagten på Europa, skydes i gang mod Randers FC.

    En sejr, samt pointtab til Horsens (vs. FCM) og Hobro (vs. AGF), vil sende løverne op på 4. pladsen, og dermed på play-off pladsen til Europa, såfremt et Top-3 hold vinder pokalturneringen. Der er 13 point op til FCN på 3. pladsen, som skal til Nordtyskland og møde SønderjyskE. Det omvendte opgør sluttede 2-2, så det er ikke urealistisk at juniorspillerne fra Nordsjælland kan miste point i det mørke Jylland..

    Truppen er på nuværende tidspunkt ikke udtaget endnu, men meldingerne lyder på at Santander skulle være klar igen efter sin skade. Dermed er kun Erik Johansson og Aboubakar Keita stadig ukampdygtige.

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Som jeg skrev i en anden tråd - med den her opstilling burde det ikke kunne gå galt:

    Olsen
    Ankersen - Lüftner - Vavro - Boilesen
    Skov - Gregus - Zeca - Falk
    Sotiriou - Fischer

    Der er stadig svage punkter på holdet i den opstilling, hvor især midterforsvaret naturligvis springer i øjnene, men efter min mening må det nu handle om at identificere de allerstørste problemer, og pokalkampen bekræftede, at pilen ligesom i efteråret peger på Bengtsson, Kvist og Pavlovic.

    Stiller vi op, som jeg håber, skal I ikke høre mere brok fra mig resten af sæsonen. Desværre er det jo nok mest sandsynligt, at Ståle holder fast i sin captain, my captain, giver Pierre endnu en chance for at gøre sig selv til grin og mener, at Fischer skal bruge mere tid på at lære systemet og at parkere sig selv i feltet. Arh, måske ikke den sidste, da jeg trods alt går ud fra, at vores nye 7'er starter, men det bliver sikkert på bekostning af Pieros, så Pavlovic' store VM-/salgskampagne kan bumle videre.
    HIC SUNT LEONES

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Som jeg skrev i en anden tråd - med den her opstilling burde det ikke kunne gå galt:

    Olsen
    Ankersen - Lüftner - Vavro - Boilesen
    Skov - Gregus - Zeca - Falk
    Sotiriou - Fischer
    Santander kunne også være I spil, jeg ved dog ikke om han er klar til 90 minutter. Santander ind istedet for Pieros, så er det efter min mening, stærkeste opstilling.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,142

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Jeg gætter på Pavlovic i stedet for Pieros og Kvist i stedet for Gregus. Jeg håber, at du får ret med Vavro i stedet for Pierre, og havde Pieros og Gregus været bedre kørende, så havde jeg egentlig også foretrukket dem. Og selvfølgelig Santander, hvis han bare er tilnærmelsesvis fit.

    Pavlovic var den mindst usynlige spiller af de to angribere sidst, og jeg tror stadig han er foran Pieros i køen.
    Jeg forstår forøvrigt ikke al denne bashing af Kvist. I virkeligheden tror jeg at flere (end vi tror) af de defensive problemer skal tillægges Zeca. Han flakker meget rundt og fylder stadig alt alt for lidt. Han havde også imo flere problemer med at skille sig af med bolden end Kvist i hvert fald i første halvleg sidst., omend jeg da medgiver at han er mere dynamisk og mere publikumvenlig.
    Anyway så kan jeg ikke forestille mig, at hverken Gregus som først lige er kommet tilbage eller Matic som er afskrevet kommer til at slå Kvist af starterpinden foreløbig.

    Jeg regner egentlig med, at vi kører igennem foråret i ganske fornuftig stil og tror på en sejr i morgen. Når jeg har den fornemmelse bliver jeg desværre ofte skuffet. Skal vi gætte på 1-1 i morgen enten med en tidlig Randersscoring eller en sen Randersudligning.
    Sidst redigeret af k@sper : 09.02.18 kl. 11:52

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Lüftner får karantæne, hvis han får et gult kort i morgen. Næste ligakamp er mod FCM..

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Lüftner får karantæne, hvis han får et gult kort i morgen. Næste ligakamp er mod FCM..
    Men det er jo fint. FCM vil vi gerne tabe til. Gult til Lüftner, og så er vi sikre på, at Bengtsson forærer FCM tre point i mesterskabskampen mod Brøndby.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg gætter på Pavlovic i stedet for Pieros og Kvist i stedet for Gregus. Jeg håber, at du får ret med Vavro i stedet for Pierre, og havde Pieros og Gregus været bedre kørende, så havde jeg egentlig også foretrukket dem. Og selvfølgelig Santander, hvis han bare er tilnærmelsesvis fit.

    Pavlovic var den mindst usynlige spiller af de to angribere sidst, og jeg tror stadig han er foran Pieros i køen.
    Jeg forstår forøvrigt ikke al denne bashing af Kvist. I virkeligheden tror jeg at flere (end vi tror) af de defensive problemer skal tillægges Zeca. Han flakker meget rundt og fylder stadig alt alt for lidt. Han havde også imo flere problemer med at skille sig af med bolden end Kvist i hvert fald i første halvleg sidst., omend jeg da medgiver at han er mere dynamisk og mere publikumvenlig.
    Anyway så kan jeg ikke forestille mig, at hverken Gregus som først lige er kommet tilbage eller Matic som er afskrevet kommer til at slå Kvist af starterpinden foreløbig.

    Jeg regner egentlig med, at vi kører igennem foråret i ganske fornuftig stil og tror på en sejr i morgen. Når jeg har den fornemmelse bliver jeg desværre ofte skuffet. Skal vi gætte på 1-1 i morgen enten med en tidlig Randersscoring eller en sen Randersudligning.
    Mit "problem" med Kvist er at han er så laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnn nngggggggggggggggsoooooooooooo ooooooommmmmmmmmmmmmm på bolden og der ca kun 1/10 af hans bolde der køre frem i banen eller at han laver en offensiv vending med bolden. Synes han spiller utroligt meget alibibold. Det kan lade sig gøre på landsholdet hvor der er så mange dygtige offensive spillere og der er hans primære opgave at dirigere spillet verbalt og beskytte centerforsvaret. Den opgave har han også i København men han skal også bidrage i det offensive og det magter han ikke mere(eller har aldrig kunne det!!!!). Kvist er en udpræget balancespiller og det er også fint i de europæiske kampe hvor vi skal parkere bussen men i superligaen skal vi have offensive og kreative spillere på midten

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,586

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Så længe BØF og FCN får 3 point i samme runde, så lever jeg HELT fint med det.. Men hvis begge de hold taber, så foretrækker jeg alligevel at vi vinder i Herning.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så længe BØF og FCN får 3 point i samme runde, så lever jeg HELT fint med det.. Men hvis begge de hold taber, så foretrækker jeg alligevel at vi vinder i Herning.
    Nu er det jo ret ligegyldigt, hvilke runder pointene falder i. Om de tre point bliver afgørende i sidste ende, aner vi jo ikke.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Den ender sikkert 0-0. Jeg havde store forventninger til pokalkampen mod Brøndby. Jeg havde håbet/forventet, at vi ville komme ud med et højt pres, gå hårdt ind i duellerne og virkelig sætte os selv i respekt. Samtidigt skulle man også have fundet en ny vilje og gejst, og for alvor tage arbejdshanskerne på. Det så man desværre bare intet af. Vi lignede det samme hold som i efteråret. Også derfor jeg generelt ikke har de store forventninger til holdet her i foråret. Det er måske meget muligt at vi får en sejr over et kriseramt Randers hold, men helt ærligt alt andet vil også være en skandale. Samtdigt så jeg gerne, at Ståle snart smider Bengtsson, Kvist og Pavlovic af holdet. De har fået nok chancer. jeg er på ingen måder fan af Gregus, men der sker sku noget mere fremadrettet når han spiller på midten, så ind med ham.

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så længe BØF og FCN får 3 point i samme runde, så lever jeg HELT fint med det.. Men hvis begge de hold taber, så foretrækker jeg alligevel at vi vinder i Herning.
    Og når vstgn så tager guldet 2 point foran FCM, så kan vi i det mindste trøste os ved at FCM lå nummer 1 efter 21. spillerunde hvor vi vandt over dem. Eller det der........
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,142

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Mit "problem" med Kvist er at han er så laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnn nngggggggggggggggsoooooooooooo ooooooommmmmmmmmmmmmm på bolden og der ca kun 1/10 af hans bolde der køre frem i banen eller at han laver en offensiv vending med bolden. Synes han spiller utroligt meget alibibold. Det kan lade sig gøre på landsholdet hvor der er så mange dygtige offensive spillere og der er hans primære opgave at dirigere spillet verbalt og beskytte centerforsvaret. Den opgave har han også i København men han skal også bidrage i det offensive og det magter han ikke mere(eller har aldrig kunne det!!!!). Kvist er en udpræget balancespiller og det er også fint i de europæiske kampe hvor vi skal parkere bussen men i superligaen skal vi have offensive og kreative spillere på midten
    Det er fair nok, at du gerne vil have Kvist ud, men jeg synes nu stadig at din (og andres) karakteristik af ham er hård. Ja han er desværre ikke hurtig, men jeg synes han er blevet langt bedre til at spille frem i banen end tidligere.

    Og så kan jeg ikke rigtig følge dig i, at han kan spille rollen som balancespiller på landsholdet men ikke her. Der er jo præcis samme antal offensiv spillere på de to hold - her er hans makker Zeca, på landsholdet Delaney. Ellers er der to offensive kanter på begge hold, men vi spiller med to angribere kontra landsholdet en angriber med Eriksen bagved. Spiller vi med Fischer i front som hængende angriber, så kommer vores opstilling jo til at ligne landsholdets ret meget, og Ståle har endda tidligere udtalt, at vores opstilling i det offensive spil måske mere er en 4231 end end 442. Præcis som landsholdet.

    Man kan selvfølgelig sagtens diskutere nødvendigheden af en så defensiv balancespiller på midten i FCK. Især kan det diskuteres i kampe mod hold som Randers på hjemmebane, imens det i kampe ude mod feks FCM uden tvivl giver god mening. Men vi har jo et hold med ekstremt offensive kanter og ikke mindst backs, samt en Zeca som bevæger sig over hele banen, så vil mange nok finde det nødvendigt med bare en midtbanespiller som lukker disse huller og beskytter forsvaret.

    Anyway, så skal du og andre selvfølgelig have ret til at have jeres mening om Kvist og andre. Og han er åbenlyst blevet dårlige end i 2010. Men jeg er bare ikke så stor fan af tendensen på Sidelinien, hvor der altid er et par et fåtal spillere som udnævnes til "månedens syndebuk". Ligenu er det åbenbart Pierre, Pavlovic og Kvist. Det synes jeg måske ikke er helt fair efter én kamp i foråret hvor hele holdet til tider stank, og hvor i hvert fald Kvist og Pavlovic jo ikke var dårligere end deres makkere.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Anyway, så skal du og andre selvfølgelig have ret til at have jeres mening om Kvist og andre. Og han er åbenlyst blevet dårlige end i 2010. Men jeg er bare ikke så stor fan af tendensen på Sidelinien, hvor der altid er et par et fåtal spillere som udnævnes til "månedens syndebuk". Ligenu er det åbenbart Pierre, Pavlovic og Kvist. Det synes jeg måske ikke er helt fair efter én kamp i foråret hvor hele holdet til tider stank, og hvor i hvert fald Kvist og Pavlovic jo ikke var dårligere end deres makkere.
    Du har helt ret. Det er Ståle, der bør være syndebukken. Det er ham, der har givet fem-årige kontrakter og/eller betalt store transferbeløb for spillere, der gennem en lang periode er blevet ved med at underpræstere. Og det er ham, der (formentlig af førnævnte årsag) bliver ved at give disse spillere uforholdsmæssigt meget spilletid, selv om der sidder oplagte alternativer på bænken, som om ikke andet burde få chancen for at vise, at de kan gøre det bedre.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ligenu er det åbenbart Pierre, Pavlovic og Kvist. Det synes jeg måske ikke er helt fair efter én kamp i foråret hvor hele holdet til tider stank, og hvor i hvert fald Kvist og Pavlovic jo ikke var dårligere end deres makkere.
    Det er jo netop ikke kun baseret på den ene kamp, men på at de tre spillere var blandt de allerdårligste i efteråret - sammen med Pusic, Toutouh og Kusk, som ganske som forventet er blevet kasseret. I mine øjne er oprydningen derfor kun halvt fuldendt, og det hænger selvfølgelig også sammen med, at de tre, der er røget, var billige at slippe af med, mens det jo som bekendt ser noget anderledes ud med især Kvist og Bengtsson, som vi pga. Ståles hjerneblødning hænger på i lang, lang tid fremover til en skyhøj løn.

    Og før det bliver en sandhed, at Zeca var lige så dårlig som Kvist mod Brøndby: Nej, det var han ikke. Han lagde ikke på egen hånd op til tre store chancer til modstanderne med tværafleveringer, som selv Claudemir i tequiladagene ville have skammet sig over. Bengtsson slog trods alt et par fine indlæg, så idet Ankersen spillede en utrolig sløj kamp, vil jeg gå med til, at de to var lige dårlige, selvom Pierre må tage størstedelen af skylden for Brøndbys scoring på sine skuldre. Endelig er jeg enig i, at Pieros på dagen var endnu mere ringe end Pavlovic, men hvis man ikke kan erkende, at han overordnet set er en bedre spiller, har man godt nok et alternativt syn på fodbold. Efter min ydmyge mening og alt det jazz.
    HIC SUNT LEONES

  26. De følgende 8 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,142

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Du har helt ret. Det er Ståle, der bør være syndebukken. Det er ham, der har givet fem-årige kontrakter og/eller betalt store transferbeløb for spillere, der gennem en lang periode er blevet ved med at underpræstere. Og det er ham, der (formentlig af førnævnte årsag) bliver ved at give disse spillere uforholdsmæssigt meget spilletid, selv om der sidder oplagte alternativer på bænken, som om ikke andet burde få chancen for at vise, at de kan gøre det bedre.
    Tja, vi kunne jo også lade være med konstant at hate på autopilot herinde.

    Se f.eks. på Pierre 16 kampe 1 mål 1 assist kontra Ankersen 13 kampe 0 mål 2 assist.
    Ja Pierre har været dårlig i starten af sin ankomst og var uheldig i et par episoder mod Bif. Men har han virkelig været så ringe kontra f.eks. Ankersen, at han konstant skal hives frem som en der skal ud, imens Ankersen stort set aldrig nævnes? Ankersen blev jo bla. andet kørt ud af manegen af en 18 årig amerikaner mod FCN og fik et fuldstændigt hjernedødt rødt kort i den anden kamp mod FCN, som jo havde konsekvenser kampene derefter også. Og senest var ham hamrende ringe med bolden mod BIF, men han nævnes aldrig. Altså bortset fra sine første måneder i klubben, hvor han var "månedens offer" herinde.

    Vi er enige om, at de tre nævnte har underpræsteret. Men det bliver alligevel lidt kedeligt, når den samme plade sættes på igen og igen og igen, når man kunne sætte så mange andre plader med kritik på.

  28. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 8 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 23.07.17, 19:32
  2. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (10.04.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 13.04.16, 17:52
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (01.11.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 03.11.15, 23:16
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (26.04.15 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 30.04.15, 18:02
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •