Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
86. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    60 69.77%
  • Uafgjort

    12 13.95%
  • Randers vinder

    14 16.28%
Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Utroligt at man kan syntes at Bengtson var dårlig, når han nu havde 2 assist og det tilmed var et indlæg fra ham, der førte til det første mål.

    Så man kan vel sige, at han havde 2 1/2 assist.

    Alle de angreb vi havde kom fra hans side, alligevel var han åbenbart elendig.

    Hvad lærte vi ellers af kampen: At Gregus er et niveau under Kvist, og jeg er derfor 100% sikker på at Kvist starter inde mod Atletico. Og heldigvis for det.
    Pierre er som en Roomba.... Lige så snart at han møder en modstander vender han rundt, ligesom en Roomba når den møder en dørkarm/væg.

    Vi mangler backs i begge sider der kan sætte deres direkte modstander.

    Pieros rammer/snitter bolden inden den rammer Randers' forsvarerens knæ.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Ifølge bold.dk begik FCK 1 og Randers 13 frispark https://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-...s-fc/17721656/ og det gav en advarsel til hvert hold. :(
    Øvre C'er

  4. #93
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvordan får du regnet dig frem til 2½ assist fra Bengtsson? At give ham en halv for målmandsdroppet er godt nok kreativ historieskrivning, og hvor får du den anden hele assist fra? Han lagde op til ét mål, men jeg medgiver - som nævnt - at han lavede nogle gode ting. Og det er helt korrekt, at der stort set intet kom fra højre side.
    Selvmålet kom jo også som følge af et indlæg fra Bengtson. Kan vi blive enige om, at 3 indlæg fra Bengtson resulterede i mål?

    Hvis der ikke kommer nogle indlæg (som der ikke gjorde fra højre side), så får man jo heller ingen mål.

    Desuden skal man vel heller ikke måles udelukkende på assist. Jeg husker mange gode indlæg fra andre kampe, der er blevet brændt på det skammeligste af de 2 angribere.

    Tro mig, jeg har ofte ærgret mig over Bengtson, men at skrive, at han var dårlig i går, er bare dumt.

    Lidt ligesom dem der altid skriver, at Kvist er dårlig.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Jeg må faktisk tilstå at jeg er mere nervøs efter kampen end jeg var før. Jeg synes at de gode præstationer kan tælles på en hånd, vi blev dog reddet af et Randers-hold, som var komisk elendige. - Jeg var godt nok blevet sur hvis en modstander fik lov til at lave Zecas mål, uden at nogen overhovedet bevæger sig for at genere hans afslutning.

    Robin - Kan for mig at se ikke gøre så meget ved målet, men har en god redning i 2. halvleg på afslutningen fra ljubjani-something.

    Ankersen - Fuldstændigt anonym offensivt, og langsom i tanke og handling defensivt.

    Lüftner - Godt hjulpet af at Randers vælger at tage alle hovedstødsduellerne med ham, og dem får han glimrende afvist. Jeg synes at han spiller en rimelig kamp.

    Boilesen - Må have mareridt om en fejl, så stor at han ligeså godt selv kunne have sparket den ind bag Robin. Ellers vel en kamp imellem middel og halvdårlig

    Bengtsson - Kommer til nogle gode indlæg, men han får jo også en kvart bane at operere ugeneret på. - Jeg synes at han spiller en god kamp, uden at være helt oppe at ringe, der er dog klar bedring at spore.

    Skov - Kommer med en masse power, jeg tror at han bliver rigtigt god, når han allerede er så farlig på et ikke fungerende hold.

    Kvist - Jeg er åbenbart uenig med et par stykker, men jeg synes at han er halvanonym i presset, og hans boldomgang i går var helt til rotterne.

    Zeca - Ikke meget bedre end Kvist, men lidt bedre i presset, målet er fint sparket ind, men RFC'erne er så håbløst passive i presset at man nærmest føler at han kan vade den hele vejen ind.

    Fischer - Han kommer med noget, må man sige. Efter min mening er han klart banens bedste, men jeg sidder tilbage med følelsen at han stadig kan blive væsentligt bedre. Det skulle ikke undre mig om han, om et par kampe, begynder at brænde ligaen ned til grunden, og bliver solgt for et Sørloth'sk beløb allerede til sommer.

    Pavlovic - Synes jeg faktisk spiller en god kamp, jeg synes at han deltager godt i spillet, og han får holdt fint i bolden. Nuvel baggrunden var billig, jeg er dog lidt ærgrelig over at han ikke får scoret.

    Pieros - Ud over at han får scoret 2½ mål, synes jeg at han er lidt anonym.

    Gregus får raget et halvdumt gult til sig, Falk render rundt som en høne uden hoved, det var dog dejligt at se Santander igen og jeg håber fandme ikke at det var en skade man så til sidst.

    Alt i alt et skidt kørende og egentlig tandløst FC-hold mod et latterligt ringe Randers-hold, i en kamp som til tider kunne ligne en midterkamp i 1. division. Javel, resultatet var da fint, men spillet lader godt nok noget tilbage at ønske, og med den boldomgang bliver det edderhylme ikke sjovt mod Atletico.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Selvmålet kom jo også som følge af et indlæg fra Bengtson. Kan vi blive enige om, at 3 indlæg fra Bengtson resulterede i mål?

    Hvis der ikke kommer nogle indlæg (som der ikke gjorde fra højre side), så får man jo heller ingen mål.

    Desuden skal man vel heller ikke måles udelukkende på assist. Jeg husker mange gode indlæg fra andre kampe, der er blevet brændt på det skammeligste af de 2 angribere.

    Tro mig, jeg har ofte ærgret mig over Bengtson, men at skrive, at han var dårlig i går, er bare dumt.

    Lidt ligesom dem der altid skriver, at Kvist er dårlig.
    Meget enig i det om Bengtsson. Til gengæld er Ankersen underligt passiv for tiden. Mht. Kvist må jeg sige, at der kom mere fremdrift i afleveringerne da Gregus kom på banen
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    Meget enig i det om Bengtsson. Til gengæld er Ankersen underligt passiv for tiden. Mht. Kvist må jeg sige, at der kom mere fremdrift i afleveringerne da Gregus kom på banen
    Måske. Til gengæld ramte Gregus jo nærmest ikke en medspiller i hele 2. halvleg. Han var jo helt væk. Ser man på deres form på er der i hvert fald ingen tvivl om, at Kvist er langt foran. På den anden side kommer Gregus jo ikke i kampform uden at spille.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #97
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske. Til gengæld ramte Gregus jo nærmest ikke en medspiller i hele 2. halvleg. Han var jo helt væk. Ser man på deres form på er der i hvert fald ingen tvivl om, at Kvist er langt foran. På den anden side kommer Gregus jo ikke i kampform uden at spille.
    Gregus spiller jo også gerne bolden frem i banen, og det er ofte forbundet med en risiok. Hvorimod Kvist 99/100 gange vælger den sikre løsning.
    Så stod det til mig spillede vi videre med Gregus og Zeca, det er der bare mest perspektiv i.


  13. #98
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Gregus spiller jo også gerne bolden frem i banen, og det er ofte forbundet med en risiok. Hvorimod Kvist 99/100 gange vælger den sikre løsning.
    Så stod det til mig spillede vi videre med Gregus og Zeca, det er der bare mest perspektiv i.
    En risikofyldt bold frem ad banen. Ja, det virker da som den helt rigtige strategi mod Atletico ;-)
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    73

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Er enig i at Gregus ikke havde et specielt bemærkelsesværdigt indhop i lørdags. MEN, han er den eneste af vores CMs der for alvor har offensive visioner. Han tør vende med bolden og blive retvendt selvom han har en modstander i haserne, hvor Kvist og Zeca konsekvent spiller bolden prompte tilbage eller til siden. I disse tider hvor højt pres og hidsigt genpres er på mode, er det altså vigtigt at have folk der kan vende med bolden og søge de frie områder som Gregus har evnerne til. Kvist og Zeca sætter konstant forsvaret under pres da de sjældent formår at vende med bolden, men i stedet spiller kuglen tilbage til forsvarspillerne som, foruden Boile, er endnu mere usikre på bolden, hvilket betyder en lang bold når de så bliver sat under pres efterfølgende. Og når Santander (eller Wind) ikke spiller ved vi godt hvordan det ender.

    Jeg er ikke vildt imponeret af Gregus, men jeg mener klart at hans evne til at sætte spillet og vende med bolden, alene berettiger en startplads på bekostning af Kvist Eller Zeca. I en kamp som igår er det ikke lige så vigtigt da Randers er så sløje og usammenhængende i deres pres, men mod bedre mostandere med styr på presset, som BIF og FCM, er det en sindsygt vigtig evne for en CM. Ellers ender det bare med planløst losseri eller at Lüftner eller Boile skal tage Lucio/David Luiz-style soloture op gennem banen for derefter at miste den og sætte farlige kontraer igang.

    Når det så er sagt er jeg super glad for sejren. Det var på en billig baggrund ja, men der er mange fine ting at tage med som forhåbentlig kan kaste lidt momentum af sig. Fischer får scoret, Pieros kommer igang igen, Pierre får noget selvtillid fra et par Assists, Lüftner er et monster i luften, Robin har et par stærke redninger og Pavlo går bedre med i spillet. Det er så absolut plads til forbedring over hele linjen, men i denne sæson er det bare med at tage hvad vi kan få. Faktum er at de fleste af vores nærmeste konkurrenter mistede point i denne runde og at hullet op til 3. pladsen er 3 point mindre.

    Slutteligt skal jeg dog indrømme at jeg er stadig er overodenlig nervøs og temmelig pessimistisk omkring dette holds evner når vi møder bedre modstand og jeg har virkelig min tvivl om, at det koncept vi kører er holdbart med de spillere vi har til rådighed. Det skal blive spændende at se hvor vi er om en uge, når vi har mødt Atletico i Parken og FCM på Heden.
    Money can't buy you happiness but it does bring you a more pleasant form of misery.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Zeca har karantæne på torsdag, så medmindre der sker noget helt uventet, er midtbanekonstellationen Kvist-Gregus.

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Gregus spiller jo også gerne bolden frem i banen, og det er ofte forbundet med en risiok. Hvorimod Kvist 99/100 gange vælger den sikre løsning.
    Så stod det til mig spillede vi videre med Gregus og Zeca, det er der bare mest perspektiv i.
    Jeg gætter på, at din statistik er dramatisk overdrevet. Ellers må du lige kigge kampen igennem igen.

    Og ja jeg tager gerne Gregus/Zeca som duo. Jeg kan sådan set godt lide Gregus. Men så skal der godt nok ske væsentlige forbedringer siden sidst, for der var han håbløs ringe både med og uden bold. Og så må jeg endnu en gang sige, at jeg tror I undervurderer Kvists betydning på et hold, hvor den defensive organisation stadig ikke sidder lige i skabet.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #102
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    En risikofyldt bold frem ad banen. Ja, det virker da som den helt rigtige strategi mod Atletico ;-)
    Kan vi ikke blive enige om, at kampen mod Atletico er totalt uden betydning?

    Det handler om at få et hold til at fungere frem mod næste sæson. Alle andre hensyn er komplet irrelevante..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Kan vi ikke blive enige om, at kampen mod Atletico er totalt uden betydning?

    Det handler om at få et hold til at fungere frem mod næste sæson. Alle andre hensyn er komplet irrelevante..
    Ikke enig - hvis vi får en snitter kan det gå ud over selvtilliden og så bliver det endnu sværere at få holdet til at fungere
    Øvre C'er

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af MBS Se meddelelser
    Kan vi ikke blive enige om, at kampen mod Atletico er totalt uden betydning?

    Det handler om at få et hold til at fungere frem mod næste sæson. Alle andre hensyn er komplet irrelevante..
    Det vil da være rart at gøre en god figur mod Atletico. Derudover står vi formentligt med et spritnyt forsvar til næste sæson, hvor Boilesen forhåbentlig kun er eneste genganger, på hans normale position som venstre back.
    Joronen vil komme til, og Johansson skulle gerne være oppe i fulde omdrejninger. Så skal Ståle i felten efter en makker til Johansson, og så selvfølgelig en ny back.
    Summen af det hele må betyde, at kampen på torsdag, og sæsonens resterende kampe, ingen betydning har for den kommende sæsons defensive organisation, da forsvaret vil være spritnyt. Dog er der længere fremme på banen, masser af relationer der kan forbedres, også med henblik på den kommende sæson. Dette dog krydret med en kvalitetsangriber, da Pavlovic er sendt videre for en ordentlig pose penge, da han har bombet løs ved VM... Hmmmmm...

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #105
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det vil da være rart at gøre en god figur mod Atletico. Derudover står vi formentligt med et spritnyt forsvar til næste sæson, hvor Boilesen forhåbentlig kun er eneste genganger, på hans normale position som venstre back.
    Joronen vil komme til, og Johansson skulle gerne være oppe i fulde omdrejninger. Så skal Ståle i felten efter en makker til Johansson, og så selvfølgelig en ny back.
    Summen af det hele må betyde, at kampen på torsdag, og sæsonens resterende kampe, ingen betydning har for den kommende sæsons defensive organisation, da forsvaret vil være spritnyt. Dog er der længere fremme på banen, masser af relationer der kan forbedres, også med henblik på den kommende sæson. Dette dog krydret med en kvalitetsangriber, da Pavlovic er sendt videre for en ordentlig pose penge, da han har bombet løs ved VM... Hmmmmm...
    Tror desværre du bliver slemt skuffet hvis du regner med at Vavro og Lüftner ikke er at finde i København til næste sæson. Robin er væk og Ankersen skal tage sig kraftigt sammen hvis ikke han skal sælges til Norge ellers tror jeg der kun bliver købt en HB til forsvaret til næste sæson....

  26. De følgende 5 brugere er enige:

Side 7 af 8 FørsteFørste ... 45678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 23.07.17, 19:32
  2. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (10.04.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 13.04.16, 17:52
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (01.11.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 03.11.15, 23:16
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (26.04.15 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 30.04.15, 18:02
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •