Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
86. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    60 69.77%
  • Uafgjort

    12 13.95%
  • Randers vinder

    14 16.28%
Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 115

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    De første 20 min bliver vi presset helt tilbage og lignede et bundhold i nedrykningspillet. Vi er heldige at vi ikke kommer bagud efter 10 sek. Så score vi et heldigt mål pga er målmandsdrop, et super mål af Fischer og et selvmål.... Randers falder fuldstændig sammen og resten af kampen er fuldstændig ligegyldigt.... Vi kan intet og Randers vil intet.... Selvom vi vandt stort ser jeg igen fremgang, ingen gennemspillede angreb osv. Pierre "Roomba" Bengtsson leveret godt nok nogle indlæg men stadig sløj indsats og Ankersen var også se dårlig. Savner nogle backs der kan udfordre og sætte deres direkte modstander. Synes stadig vi sparker for mange lange bolde og løber for lidt uden bolden. Samt at 2 halvleg var en skandale.... Hvorfor lagde vi ikke et pres over hele banen!????? Randers kunne og ville ingenting,.....

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Sjovt som man kan se kampe forskelligt. Jeg var irriteret på Zeca (og resten af holdet) de første 15 min. Derefter synes jeg egentlig han var rigtig stærk. Til gengæld synes jeg, at Gregus var pivringe da han kom ind. Det samme kan siges om Falk.

    Og så må man sige, at de meget udskældt drenge i Kvist, Pierre og egentlig også Pavlovic var blandt de bedre.

    Og så er det sgu alligevel utroligt, omend ikke overraskende, at man efter en 5-1 sejr stadig skal pløje sig igennem 95% sure indlæg. Ja Randers var ringe, men vi vandt sikkert, der var bortset fra de 10 første min aldrig tvivl om udfaldet. Tag nu en ekstra øl og glæd jer bare lidt over sejren.
    Sidst redigeret af k@sper : 11.02.18 kl. 00:18


  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sjovt som man kan se kampe forskelligt. Jeg var irriteret på Zeca (og resten af holdet) de første 15 min. Derefter synes jeg egentlig han var rigtig stærk. Til gengæld synes jeg, at Gregus var pivringe da han kom ind. Det samme kan siges om Falk.

    Og så må man sige, at de meget udskældt drenge i Kvist, Pierre og egentlig også Pavlovic var blandt de bedre.

    Og så er det sgu alligevel utroligt, omend ikke overraskende, at man efter en 5-1 sejr stadig skal pløje sig igennem 95% sure indlæg. Ja Randers var ringe, men vi vandt sikkert, der var bortset fra de 10 første min aldrig tvivl om udfaldet. Tag nu en ekstra øl og glæd jer bare lidt over sejren.
    Bevares jeg er glad for sejren og har taget en Xtra øl og drink:) men ser stadig ingen fremgang i der etableret spil.... Zeca havde for mange uprovokeret boldtab det havde Lüftner også og Boilesen kostede et mål men Randers var ikke gode i dag og det var ikke vores skyld at de var dårlige..... Det klarede de fint selv. Vi havde ca 15-20 min hvor vi var okay med godkendt boldomgang. Resten var en ørkenvandring

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #79
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Sjovt som man kan se kampe forskelligt. Jeg var irriteret på Zeca (og resten af holdet) de første 15 min. Derefter synes jeg egentlig han var rigtig stærk. Til gengæld synes jeg, at Gregus var pivringe da han kom ind. Det samme kan siges om Falk.

    Og så må man sige, at de meget udskældt drenge i Kvist, Pierre og egentlig også Pavlovic var blandt de bedre.

    Og så er det sgu alligevel utroligt, omend ikke overraskende, at man efter en 5-1 sejr stadig skal pløje sig igennem 95% sure indlæg. Ja Randers var ringe, men vi vandt sikkert, der var bortset fra de 10 første min aldrig tvivl om udfaldet. Tag nu en ekstra øl og glæd jer bare lidt over sejren.

    Tænk i dag er jeg enig.

    Zeca havde ikke ligefrem den bedste dag, og da man var foran 4-0 gik der lidt fumlen i den.
    Og man tog lidt for let på opgaven. Dog synes jeg stadig pavlovic efterlader meget til fantasien, men han gjorde det vel okay ud fra de forudsætninger han har.

    Dertil synes jeg det er skræmmende at et så ringe hold som Randers er, kan presse så meget på, at vi inden for 15min kun mangler at have bolden en gang omkring Randers mål.

    Og så for fanden hold da nogen spillere fremme, i stedet for at stå 11 mand i eget felt når man skal forsvarer dødbolde.
    Sidst redigeret af Slush : 11.02.18 kl. 00:46

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Bevares jeg er glad for sejren og har taget en Xtra øl og drink:) men ser stadig ingen fremgang i der etableret spil.... Zeca havde for mange uprovokeret boldtab det havde Lüftner også og Boilesen kostede et mål men Randers var ikke gode i dag og det var ikke vores skyld at de var dårlige..... Det klarede de fint selv. Vi havde ca 15-20 min hvor vi var okay med godkendt boldomgang. Resten var en ørkenvandring
    Det er også op ad bakke, at hver gang bolden bliver erobret over midten, så skal den død og pine, ned og vende i bagkæden. En god idé kunne være, at foretage sit angreb mod målet, når bolden er erobret. Som det fungerer nu, skal vi næsten hele tiden angribe mod etableret forsvar, og så kommer vi bare til at se på de lange afleveringer.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det er også op ad bakke, at hver gang bolden bliver erobret over midten, så skal den død og pine, ned og vende i bagkæden. En god idé kunne være, at foretage sit angreb mod målet, når bolden er erobret. Som det fungerer nu, skal vi næsten hele tiden angribe mod etableret forsvar, og så kommer vi bare til at se på de lange afleveringer.
    Ja det er irriterende. Men en del af årsagen skal jo nok findes i den manglende selvtillid pt, hvor spillerne ofte vil vælge den sikre løsning fremfor den lidt mere satsede og offensive. Det er nok meget naturligt og kun sejre og mål kan løse op for sådan noget.....altså bare for lige at tage alle indlæggene omkring, at Ståle dræber al offensiv tankegang, i opløbet.

    Irriterende er det også, at man sjældent kværner på i 2. halvleg, når man fører stort ved pausen. Vi vidste vel alle, at ved 4-1 ved pausen ville der ikke ske en skid i 2.halvleg. Det er nærmest en FCK sygdom.
    På den anden side hjælper det jo heller ikke, at Ståle tager Kvist ud og dermed signalerer "ro på - der er en kamp torsdag".

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    I efteråret var den her kamp blevet til 1-0, så det luner utrolig meget at der er kommet noget kynisme ind i afslutningerne. Pierre, Pavlo og Kvist spillede deres bedste kamp i år, mens Zeca og Gregus var helt forfærdelige i mange situationer.
    Kedeligt nok er jeg enig i at holdet var middelmådigt, og at sejren ikke lignede en 5-1, men det er om ikke andet en lækker følelse at det er resultatet i en 'low performance' kamp.

    Pieros mål lod til at vække ham lidt, han begyndte at trække ned i banen når Pavlovic gik dybt, og det er noget han fandt sig godt tilpas med. Han havde en helt ny ærgerrighed, og det pyntede med lidt blod på tanden. Pavlovic havde held med sine aktioner, omend det er svært blive helt hyped over når det skyldes et Randers forsvar på Lüftner/Vavro niveau.
    Det var dog fedt at se hvordan Santander dirigerede Pavlovic rundt i presset. Der er blandt andet en situation i det 68' min hvor Santa klapper af ham og hylder hans presspil.

    Dejligt med lidt selvtillid selvom det er på en billig baggrund, og dejligt at vi i store dele af kampe valgte at føre bolden frem langs jorden.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    I efteråret var den her kamp blevet til 1-0.
    Var den nu også det? Der var flere stor-sejre i efteråret, som blev fulgt af elendige resultater. Faktisk er størstedelen af holdets mål koncentreret om meget få kampe.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Man må give Pieros at han med 10 mål ligger højt på topscorer listen og har scoret et mere end lange Poul f.eks...

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Fischer efter kampen:
    - Jeg vil gerne være afgørende, hvis jeg kan og får muligheden for det, men det vigtigste er, at vi sammen har en bevidsthed om, hvor gode vi er, og det viste vi mod Randers.
    Jeg tror at Fischers tilstedeværelse på holdet kan være med til at rykke det gevaldigt. Måske ikke så vi går ubesejrede igennem foråret, men i hvert fald nok til at give hele holdet troen på at hvis vi bare moser på, så skal vi nok få scoret. Lidt ligesom i gamle dage.

    Dét betyder, at når vi (endelig) får styr på defensiven, så bliver vi rigtig svære at slå. Om vi kan lykkes defensivt med de forsvarere vi har pt, kan jeg godt have min tvivl om, men jeg synes allerede man tydeligt kan se, hvilken positiv indflydelse det har at have en spiller med den rette indstilling og ærgerrighed. Det er godt nok ærgerligt at de spillere der er sådan, er så svære at få til klubben (men forståeligt at de gerne vil prøve sig af i udlandet også).

    Med det mener jeg ikke at det ikke vil kunne lykkes med udlandske spillere - det kan det sagtens - jeg tror bare, at der er kommet for mange spillere i klubben som "giver op" og irriteres over at de er blev lovet guld og grønne skove af den sportlige ledelse og falder tilbage til at hæve deres hyre og ikke være med til at trække det tunge læs.

    Der er brug for en stamme af ledere, der går forrest spillemæssigt og kulturmæssigt, som de andre kan læne sig op af i modgang og dét har vi fået med Fischer. Tak for det og lad os håbe at han kan være med til at hive fx Zeca op igen.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Jeg vil godt komme k@asper lidt i møde til at starte med: Bengtsson fik slået et par gode indlæg, Kvist var ikke den dårligste på midtbanen (men det siger mest om Zecas sløje kamp), Sotiriou scorede et godt mål, og Fischer viste et par gode ting.

    Men så kan jeg virkelig heller ikke vride mere positivt ud af den kamp - bortset fra resultatet, som naturligvis er dejligt. Statistik siger ikke alt, men det giver dog et fingerpeg om, hvor misvisende resultatet var. Randers havde over dobbelt så mange afslutninger som os. Og vi scorede flere mål, end vi havde afslutninger inden for rammen! Det positive i den forbindelse er selvfølgelig, at vi var yderst effektive. Men vi skabte også ekstremt lidt: http://www.superliga.dk/kamp/2017-20...avn-randers-fc

    Det var en kamp, hvor vi sejlede i begyndelsen (ikke mindst i Bengtssons side, hvor Johnny Thomsen jo nærmest hyggede sig som en Dani Alves i det første kvarter) og snildt kunne have været bagud med et par stykker, før Randers' målmand forærede os gaven, og Fischers mål og selvmålet slog luften ud af Randers og afgjorde kampen.

    Jeg forstår stadig ikke Ståles dispositioner, men forhåbentlig handler flere af dem kun om forberedelse til Atlético-kampene. Med andre ord håber jeg, at Kvist kun foretrækkes på midten, fordi Ståle gerne vil bruge ham som defensivt bolværk mod spanierne, samt at Boilesen kommer ud på sin rette plads, når de kampe er overstået.

    Mindst af alt fatter jeg, hvorfor Fischer skulle skubbe Falk ud på bænken - og jeg frygter virkelig, at det er et signal om, hvor Ståle har tænkt sig at bruge Fischer fremover. Dels fordi vi har brug for en god angriber, dels fordi vi er godt besat på fløjene i forvejen, så det betyder, at en god kreativ spiller bliver ofret til bænken. Og dels fordi det betyder, at Fischer i højere grad skal hjernevaskes (se, der brugte jeg det der udtryk, men du ved godt, at det ikke skal forstås bogstaveligt, ikke?) med Ståles defensive dogmer, hvilket Ståle tydeligvis allerede er meget fokuseret på: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-bedre/7034483
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Mindst af alt fatter jeg, hvorfor Fischer skulle skubbe Falk ud på bænken - og jeg frygter virkelig, at det er et signal om, hvor Ståle har tænkt sig at bruge Fischer fremover. Dels fordi vi har brug for en god angriber, dels fordi vi er godt besat på fløjene i forvejen, så det betyder, at en god kreativ spiller bliver ofret til bænken. Og dels fordi det betyder, at Fischer i højere grad skal hjernevaskes (se, der brugte jeg det der udtryk, men du ved godt, at det ikke skal forstås bogstaveligt, ikke?) med Ståles defensive dogmer, hvilket Ståle tydeligvis allerede er meget fokuseret på: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-bedre/7034483
    Ja, hvis det var for at spare Falk, så kunne man vel have brugt Thomsen... Synes Fischers kvaliteter er så gode, at de gør sig bedst oppe foran. Hans driver minder i stil om NJ.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #88
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    2,679

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    NJ er i min verden fløjspiller. Vis manglede bare en angriber mere end vi manglede en fløjspiller, så han fik æren.

    Image er en skræddersyet spændetrøje
    Ståle Raus #39
    footracle @ Twitter
    Bingohanz's Avatar

  23. #89
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    407

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Utroligt at man kan syntes at Bengtson var dårlig, når han nu havde 2 assist og det tilmed var et indlæg fra ham, der førte til det første mål.

    Så man kan vel sige, at han havde 2 1/2 assist.

    Alle de angreb vi havde kom fra hans side, alligevel var han åbenbart elendig.

    Hvad lærte vi ellers af kampen: At Gregus er et niveau under Kvist, og jeg er derfor 100% sikker på at Kvist starter inde mod Atletico. Og heldigvis for det.
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Randers FC, 10/02-18 kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af d-man Se meddelelser
    Utroligt at man kan syntes at Bengtson var dårlig, når han nu havde 2 assist og det tilmed var et indlæg fra ham, der førte til det første mål.

    Så man kan vel sige, at han havde 2 1/2 assist.

    Alle de angreb vi havde kom fra hans side, alligevel var han åbenbart elendig.

    Hvad lærte vi ellers af kampen: At Gregus er et niveau under Kvist, og jeg er derfor 100% sikker på at Kvist starter inde mod Atletico. Og heldigvis for det.
    Hvordan får du regnet dig frem til 2½ assist fra Bengtsson? At give ham en halv for målmandsdroppet er godt nok kreativ historieskrivning, og hvor får du den anden hele assist fra? Han lagde op til ét mål, men jeg medgiver - som nævnt - at han lavede nogle gode ting. Og det er helt korrekt, at der stort set intet kom fra højre side.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 23.07.17, 19:32
  2. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (10.04.16 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 13.04.16, 17:52
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Randers FC (01.11.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 03.11.15, 23:16
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (26.04.15 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 74
    Sidste Meddelelse: 30.04.15, 18:02
  5. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •