Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
83. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    13 15.66%
  • Uafgjort!

    17 20.48%
  • Atlético Sejr!

    53 63.86%
Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 102

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)



    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Det her hold har masser af potentiale.. Desværre forplanter usikkerheden i vores rystende usikre midterforsvar sig til hele holdet.. Ståle er simpelthen nødt til at sluge de kameler og så finde et par midterforsvarer som kan spille fodbold..


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det her hold har masser af potentiale.. Desværre forplanter usikkerheden i vores rystende usikre midterforsvar sig til hele holdet.. Ståle er simpelthen nødt til at sluge de kameler og så finde et par midterforsvarer som kan spille fodbold..
    Enig. Det duer jo ikke med de der to. Man sidder jo nærmest og er ved at pisse i bukserne hver gang de har kuglen eller at Atletico angriber for den sags skyld. Det er ikke sikkert. Jeg kan godt forstå ar han spiller Nicolai på backen men jeg forstår ikke hvorfor manageren bliver ved med at tro på det der. Bliver aldrig godt

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Puha kunne godt tænke mig at Peter Ankersen røg en tur på bænken.
    Både defensivt og offensivt er det bare ikke godt nok. Hader godt nok hans attitude ved 4-1 målet, når det er hans fejl. Så skal Gregus svines til. Lad os prøve med enten Mads eller Nicolaj.


  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Øv. Egentlig en okay præstation af gutterne, men desværre møder vi også bare et top motiveret Atl. Madrid hold. Havde håbet de måske var kommet med den Italienske mentalitet, og bare ville køre en smal sejr eller en uafgjort hjem. Når det så er sagt, så syntes jeg godt nok vores forsvar er skræmmende ringe. Luftner og Vavro har åbentlyst ikke niveauet til det her. Der må Ståle altså finde sig et eller to alternativer til sommer, og så tage det tab som kommer på dem. Ydeligere er jeg egentlig også glad for, at Ankersen skal afsted til sommer. Han ligner en der er kørt død i det hele. Og han er vel nærmest ligeså ringe som midterforsvaret. Kan Ståle få 2-3 forstærkninger til det forsvar evt. krydret med en dynamisk central midtbanemand, så ser det egentlig fornuftigt ud.

  7. De følgende 9 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    101

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Puha kunne godt tænke mig at Peter Ankersen røg en tur på bænken.
    Både defensivt og offensivt er det bare ikke godt nok. Hader godt nok hans attitude ved 4-1 målet, når det er hans fejl. Så skal Gregus svines til. Lad os prøve med enten Mads eller Nicolaj.
    Enig, han er ringe og har været det længe. Virkelig skidt når han er blandt dem, der skal få det til at fungere med de nye - han burde sammen med Kvist være dem, der trak holdet op og holdt niveau. Det er ingen af dem.

    Gregus tilførte midtbanen noget fart i afleveringer og opspil, og angrebet gjorde det vel fint.

    Midterforsvaret.... ja, det bliver på mange måder dyrt.
    .........William Kvist RAUS!!!!

  9. De følgende 13 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Kampen er godkendt - FCK er bare ikke bedre pt., og modstanderen er fra top 10 i verden.

    Hvad kampen dog udstiller er:
    1) forsvaret er elendigt, og særligt Luftner er for dårlig til FCK. Det har mange råbt på i lang tid nu, men Ståle er stædig.
    2) Kvist overskygges markant af Gregus. Kvist burde efterhånden have spillet sig af, men igen... Ståle!
    3) der er masser af talent offensivt, men man kan frygte, at Ståle ikke tør spille med det, alle andre end ham kan se, er den optimale offensiv, med Fischer, Santander, Skov og Falk samtidig.


  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Hvor er det vildt at se boldomgangen og præcisionen i afleveringerne der bare sidder i fødderne på Madrid kontra vores hold. Selvfølgelig var der ingen tvivl om at Madrid er klasser over FCK og det vidste vi jo godt i forvejen. Man må da håbe man lære noget af det.

    Men suk når det så er sagt. De defensive fejl vi laver er helt til grin. Målet til 1-1 står der 2 Madrid spillere helt fri, hvoraf den ene bare header den uhindret ind. Ankersens præstation, behøver vi ikke nævne.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Atletico er jo blandt de 5 bedste hold i Europa, det vidste vi på forhånd og det viste de. Når det så er sagt så er det selvfølgelig fuldstændig uacceptabelt at en klub som FCK der lever på organisation og en stærk defensiv stiller med to til tre defensive spillere som ikke har niveauet. Jeg er pisse ligeglad med at Ståle Solbakken mener at Denis Vavro og Michael Liftner kan blive PL spillere. Det har de ikke vist endnu og det er mig ubegribeligt at manden vælger at spille med dem begge to fra start. Hellere smide Bengtsson ud på backen og Boilesen ind som stopper, når der ikke er andet at vælge imellem.

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,870

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor er det vildt at se boldomgangen og præcisionen i afleveringerne der bare sidder i fødderne på Madrid kontra vores hold. Selvfølgelig var der ingen tvivl om at Madrid er klasser over FCK og det vidste vi jo godt i forvejen. Man må da håbe man lære noget af det.

    Men suk når det så er sagt. De defensive fejl vi laver er helt til grin. Målet til 1-1 står der 2 Madrid spillere helt fri, hvoraf den ene bare header den uhindret ind. Ankersens præstation, behøver vi ikke nævne.
    Ankersen burde i den grad på bænken, og så kan Ståle give Roerslev en reel chance. Ankersen og VM i Rusland, bør ikke længere nævnes i samme sætning.

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Jeg er ikke sikker på jeg har set samme kampe som resten af jer i løbet af det seneste halve år. Jeg synes slet ikke Kvist er så dårlig som han får høvl for at være.

    Han spiller roligt, har primært fokus på det defensive (aka. han gør Zeca/Gregus bedre). Han skaber en masse plads til sine holdkammerater, og har endda haft en hel del gode offensive aktioner på det seneste. Han er nok én af de mest boldfaste spillere, og han bringer altså en del ro til holdet. Se selv hans præstationer på landsholdet også.

    Jeg tror virkelig han har en vigtig rolle i truppen, og er en ægte kulturbærer for FCK. Jeg er af den mening, at uden Kvist havde FCK været endnu dårligere.


  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ankersen burde i den grad på bænken, og så kan Ståle give Roerslev en reel chance. Ankersen og VM i Rusland, bør ikke længere nævnes i samme sætning.
    Jeg er meget enig. Vi ved jo allerede nu at Ankersen skifter klub til Sommer. Ståle burde finde nye løsninger

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Jeg er ikke sikker på jeg har set samme kampe som resten af jer i løbet af det seneste halve år. Jeg synes slet ikke Kvist er så dårlig som han får høvl for at være.

    Han spiller roligt, har primært fokus på det defensive (aka. han gør Zeca/Gregus bedre). Han skaber en masse plads til sine holdkammerater, og har endda haft en hel del gode offensive aktioner på det seneste. Han er nok én af de mest boldfaste spillere, og han bringer altså en del ro til holdet. Se selv hans præstationer på landsholdet også.

    Jeg tror virkelig han har en vigtig rolle i truppen, og er en ægte kulturbærer for FCK. Jeg er af den mening, at uden Kvist havde FCK været endnu dårligere.
    Kan ikke være mere enig. OK han var ikke god mod BIF. Men folk må forstå at Kvist er 100 procent 6’er. Han kan ikke andet. Problemet er jo at vi ikke har en ordentlig 8 og har ikke haft det siden Delaney. 8’ernes rolle hos FCK er at diktere spillet hvor 6’eren skal beskytte forsvaret og gøre de andre bedre som det er nævnt :)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Jeg er ikke sikker på jeg har set samme kampe som resten af jer i løbet af det seneste halve år. Jeg synes slet ikke Kvist er så dårlig som han får høvl for at være.

    Han spiller roligt, har primært fokus på det defensive (aka. han gør Zeca/Gregus bedre). Han skaber en masse plads til sine holdkammerater, og har endda haft en hel del gode offensive aktioner på det seneste. Han er nok én af de mest boldfaste spillere, og han bringer altså en del ro til holdet. Se selv hans præstationer på landsholdet også.

    Jeg tror virkelig han har en vigtig rolle i truppen, og er en ægte kulturbærer for FCK. Jeg er af den mening, at uden Kvist havde FCK været endnu dårligere.
    Jeg er slet ikke enig.. Det er da muligt han taktisk er dygtig og placerer sig på banen som Ståle ønsker han skal gøre, men hans arbejde MED bolden er under al kritik, og det var også tilfældet i dag.. Jeg tæller mange episoder, hvor han med en ellers tilsynelandende nem aflevering på tværs af banen sætter sine holdkammerater under unødigt hårdt pres, fordi hans pasninger både mangler præcision og ikke mindst fart.. Når der så samtidig INTET offensivt kommer fra hans fod, forsvinder incitamenter ligesom til at sætte ham på holdkortet.. Håber man bruger foråret til at spille Gregus ind ved siden af Zeca, der er trods alt mere potentiale i den konstellation, og så kan Zeca måske også få lov til at koncentrere sig om at spille den position han spiller bedst, nemlig 6’eren, istedet for at der skal trækkes Delaney’ske pligter ned over hovedet på ham, hvilket tydeligvis ikke bekommer ham vel..

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Ankersen burde have været solgt efter sidste sæson. Selv på sine bedste dage, har der manglet noget. Som han spiller nu, kan han glemme alt om VM, og der vil næppe være mange klubber, som vil kæmpe om hans signatur til sommer. Trist for ham og endnu mere trist for FCK.

    Lüftner må have fået nok chancer. Vi kan ikke bruge en spiller, der er så dårlig med bolden. Synes Vavro var et niveau eller to over ham i dag.

    Kvist har ikke længere niveauet til at udgøre den ene halvdel af en tomands central midtbane. Som defensivt anker på landsholdet er han ok, men han er for tung og skaber for lidt til at styre FCK’s midtbane. Gregus var væsentlig bedre i dag.

    Offensivt var det overraskende godt i dag. Desværre mangler der noget coolness foran mål hos Pieros og Falk, men vi skabte flere chancer, end man kunne forvente.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Side 2 af 7 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 13.12.13, 15:24
  2. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 07.10.13, 10:30
  3. FCK vs ATLETICO DE MADRID ( user from Spain)
    By Raul in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.12.07, 21:09
  4. FC København - Atlético Madrid
    By JesperFCK in forum De korte linier
    Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 10.12.07, 15:04
  5. Sælges Billet til Atletico madrid
    By fck2 in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.11.07, 12:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •