Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
83. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    13 15.66%
  • Uafgjort!

    17 20.48%
  • Atlético Sejr!

    53 63.86%
Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 102

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er slet ikke enig.. Det er da muligt han taktisk er dygtig og placerer sig på banen som Ståle ønsker han skal gøre, men hans arbejde MED bolden er under al kritik, og det var også tilfældet i dag.. Jeg tæller mange episoder, hvor han med en ellers tilsynelandende nem aflevering på tværs af banen sætter sine holdkammerater under unødigt hårdt pres, fordi hans pasninger både mangler præcision og ikke mindst fart.. Når der så samtidig INTET offensivt kommer fra hans fod, forsvinder incitamenter ligesom til at sætte ham på holdkortet.. Håber man bruger foråret til at spille Gregus ind ved siden af Zeca, der er trods alt mere potentiale i den konstellation, og så kan Zeca måske også få lov til at koncentrere sig om at spille den position han spiller bedst, nemlig 6’eren, istedet for at der skal trækkes Delaney’ske pligter ned over hovedet på ham, hvilket tydeligvis ikke bekommer ham vel..
    Jeg er både enig og uenig med hensyn til Kvist.

    Kvist er FCKer med et stort hjerte og jeg håber han bliver han bliver i FCK mange år fremover og også forbliver i klubben når hans karrier er overstået.

    Jeg håber dog han fremover vil få en mere "indskifter" rolle på FCKs hold i fremtiden samt vise et godt eksempel på træningsbanen. Jeg tror ikke vi kommer til at se den gode gamle kvist som nogle år tilbage desværre. Spørgsmålet er dog hvem man satser på ved siden af Zeca fremover ?. Jeg er sgu hellere ikke imponeret over Gregus selvom han dog spillet en "ok" kamp her til aften taget i betragtning af modstanderens kvalitet.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Alt i alt må man bare konstatere, at FCK mødte et hold der var klasser bedre. Vi burde reelt have været bagud 2-0 eller 3-0 efter 8 minutter!

    Når det så er sagt, så er vores defensive organisation (hvis man overhovedet kan kalde det for det) helt i hegnet. Jeg synes det er rigtigt set af Ståle, at vi har behov for Boilesen på backen. Han kvaliteter i opspillet kan vi ikke bruge i midterforsvaret. At eneste alternativ så er de to unge gutter - det er en skam. De var begge rystende nervøse og leverede i 1. halvleg begge et hav af fejl - hovedsageligt når de havde bolden. Ankersen gider jeg ikke kommentere på - Roerslevs tid må være kommet!

    Dog så det lidt mere spændende ud, da Ståle efter 1-4 skiftede til 3-4-3 (når vi angreb) og vel 5-2-3 (når vi forsvarede). Det tror jeg godt kunne fungere fremadrettet. Det ville give vores kanter frihed og nok skabe lidt mere fremadrettet.

    Vi skabte en del chancer, men det er ærgerligt at Pieros i dag afslutter som en miniputspiller - chancerne var der.

    Mht Kvist/Gregus, så synes jeg efter omstændighederne, at de gjorde det ok (ja ja, mange fejlafleveringer, men de blev også presset en del mere end i suppen)

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Kæmpe kredit til B-folket - det var en superflot tifo, der vakte stor begejstring på ØC - og vokalt var I også helt på toppen.

    Tak for det!

    Vh
    LM
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3


  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Fåk...

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Jeg synes stadig Hr. Olsen skal være førstemålmand, men det er frustrerende, at han laver samme fejl igen og igen. 3-1 målet er ene og alene hans, fordi det er en fuldstændig umulig situation at scorer i, hvis han bare bliver i det lille felt. Det er på tide han lærer det mest basale - placer dig korrekt.

    Ankersens attitude er på niveau med Toutouh!

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Klart nederlag. Vi kunne måske have scoret en eller to mere. De kunne have scoret tre-fire mere.

    Dog lidt irriterende at to-tre af deres mål i den grad er vores egen fejl. Første mål er alt for nemt, tredje mål er som nævnt ovenfor Robins og det sidste er elendigt af Ankersen. Alligevel er man vel næste glad for, at de ikke udnyttede flere af de gaver, som vores forsvar gav dem.

    Nå. Videre. Fokus på ligaen og muligheden for Europa igen til næste år.
    ...

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Jeg mener faktisk at Gregus spiller en fin kamp. Han har nogle gode handlinger, hvor han blandt andet leverer nogle sideskift vi i den grad har mangles. Ligeledes virker det til at han ikke mister hovedet, flere gange trækker han sig hvis manden er nået forbi ham. Det så vi ikke da han fik kort på stribe. Godkendt præstation.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    https://www.bt.dk/fodbold/bt-svinger...er-tre-faar-02

    Synes faktisk at de rammer meget godt plet med deres karakterer af kampen i går.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-er-stendoede/https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-er-stendoede/

    Ståle åbner for at dem der ikke fik chancen i aften måske kan få det i returen. Jeg frygter han mener pavlovic og Bengtsson men håber han mener Holse og Roerslev.

    Mvh
    Frederik

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg synes stadig Hr. Olsen skal være førstemålmand, men det er frustrerende, at han laver samme fejl igen og igen. 3-1 målet er ene og alene hans, fordi det er en fuldstændig umulig situation at scorer i, hvis han bare bliver i det lille felt. Det er på tide han lærer det mest basale - placer dig korrekt.

    Ankersens attitude er på niveau med Toutouh!
    Afleveringen til Griezmann bliver rettet af, så den går mere ud i banen end da Robin begynder sit løb. Hvis ikke det var sket, så tror jeg at han havde stået helt oppe i hovedet ved Griezmanns første touch. Han ser dog dum ud i situationen, men han kan heller ikke rigtig stoppe op og komme på mellemhånd.

    Jeg synes han spiller en super kamp. Med det helt store highlight da han piller Griezmanns 1v1 afslutning efter Lüftners kæmpe flop.

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Afleveringen til Griezmann bliver rettet af, så den går mere ud i banen end da Robin begynder sit løb. Hvis ikke det var sket, så tror jeg at han havde stået helt oppe i hovedet ved Griezmanns første touch. Han ser dog dum ud i situationen, men han kan heller ikke rigtig stoppe op og komme på mellemhånd.

    Jeg synes han spiller en super kamp. Med det helt store highlight da han piller Griezmanns 1v1 afslutning efter Lüftners kæmpe flop.
    Synes nu stadig han skulle ha' blevet inde i det lille felt. Lüftner var tæt nok på Griezmann til at lukke ham ned'ish

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes nu stadig han skulle ha' blevet inde i det lille felt. Lüftner var tæt nok på Griezmann til at lukke ham ned'ish
    Han ser chancen for at komme helt ud, hvilket ikke er decideret forkert. Han ser dum ud, men hele situationen i mente mener jeg ikke han skal klandres ekstraordinært.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-er-stendoede/https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-er-stendoede/

    Ståle åbner for at dem der ikke fik chancen i aften måske kan få det i returen. Jeg frygter han mener pavlovic og Bengtsson men håber han mener Holse og Roerslev.

    Mvh
    Frederik
    Pavlo var rigtig god i de 20 minutter, han fik. Kom frem til farlige ting inkl. et hovedstød på stolpen.

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #44
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor er det vildt at se boldomgangen og præcisionen i afleveringerne der bare sidder i fødderne på Madrid kontra vores hold. Selvfølgelig var der ingen tvivl om at Madrid er klasser over FCK og det vidste vi jo godt i forvejen. Man må da håbe man lære noget af det.

    Men suk når det så er sagt. De defensive fejl vi laver er helt til grin. Målet til 1-1 står der 2 Madrid spillere helt fri, hvoraf den ene bare header den uhindret ind. Ankersens præstation, behøver vi ikke nævne.
    Sad på ØC og talte om netop boldomgangen hos Madrid, men lagde samtidigt også mærke til Fischer og Boilesens ditto. Hvor kan man bare se, at de er bedre end resten med bolden og de får placeret sig bedre end alle andre af vores spillere. Det håber jeg at vores spillere også lærer af. Og hvor er det fedt at se måden hvorpå Fischer styrer det forreste pres.

    Ellers enig med de fleste herinde - potentiale til et superbt angrebshold, som - hvis man kan finde et par forsvarspillere, der ikke er bange(!) for bolden, kan blive rigtigt sjovt at se på. Synes faktisk at det var overraskende, så mange chancer vores hold fik, når vi spillede langs jorden.

    MCN

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Sad på ØC og talte om netop boldomgangen hos Madrid, men lagde samtidigt også mærke til Fischer og Boilesens ditto. Hvor kan man bare se, at de er bedre end resten med bolden og de får placeret sig bedre end alle andre af vores spillere. Det håber jeg at vores spillere også lærer af. Og hvor er det fedt at se måden hvorpå Fischer styrer det forreste pres.

    Ellers enig med de fleste herinde - potentiale til et superbt angrebshold, som - hvis man kan finde et par forsvarspillere, der ikke er bange(!) for bolden, kan blive rigtigt sjovt at se på. Synes faktisk at det var overraskende, så mange chancer vores hold fik, når vi spillede langs jorden.

    MCN
    Vi må på rov i Ajax's overskudslager og finde nogle flere fodBOLDspillere....


Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 13.12.13, 15:24
  2. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 07.10.13, 10:30
  3. FCK vs ATLETICO DE MADRID ( user from Spain)
    By Raul in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.12.07, 21:09
  4. FC København - Atlético Madrid
    By JesperFCK in forum De korte linier
    Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 10.12.07, 15:04
  5. Sælges Billet til Atletico madrid
    By fck2 in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.11.07, 12:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •