Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
83. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    13 15.66%
  • Uafgjort!

    17 20.48%
  • Atlético Sejr!

    53 63.86%
Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 102

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Han ser chancen for at komme helt ud, hvilket ikke er decideret forkert. Han ser dum ud, men hele situationen i mente mener jeg ikke han skal klandres ekstraordinært.
    Enig, hvis han vurdere at han kan nå den skal han gå efter den. Men synes nu bare at ML var så tæt på AG at Robin bare skulle blive inde og tage bolden. AG havde jo ikke udover målet og Robins store 1v1 redning nogle gode afslutninger i går....

  2. #47
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Sad på ØC og talte om netop boldomgangen hos Madrid, men lagde samtidigt også mærke til Fischer og Boilesens ditto. Hvor kan man bare se, at de er bedre end resten med bolden og de får placeret sig bedre end alle andre af vores spillere. Det håber jeg at vores spillere også lærer af. Og hvor er det fedt at se måden hvorpå Fischer styrer det forreste pres.

    Ellers enig med de fleste herinde - potentiale til et superbt angrebshold, som - hvis man kan finde et par forsvarspillere, der ikke er bange(!) for bolden, kan blive rigtigt sjovt at se på. Synes faktisk at det var overraskende, så mange chancer vores hold fik, når vi spillede langs jorden.

    MCN
    Men har vel reelt været vores problem hele denne fubar sæson, defensiven sejler derud af.
    Tror stadig at nogen af de problemer kunne løses, ved at skifte over til en 4141 og smide Kvist ned hvor han er bedst som DM.
    Hvilket forhåbentlig ville kunne afhjælpe de 2 kegler i centerforsvaret.

    Alle har kunne se man mangler en leder til det forsvar, alligevel har man intet gjort set udefra for at komme det elendige scouting arbejde til livs man har gjort ved at købe Vavro / Lüftner

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    I går viste Gregus, hvorfor han bør spille fast på midtbanen. Jeg nød at se ham spille. Selvfølgelig fejl undervejs (bedre modstander) men han har bare et godt boldøje.


  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Pavlo var rigtig god i de 20 minutter, han fik. Kom frem til farlige ting inkl. et hovedstød på stolpen.
    Enig.. Han går også godt med i spillet og holder godt fast i klatten.. Spillemæssigt ligger han pt foran Pieros.. Ved godt Pieros lavede to pinde mod Randers, og han spillede da en tilforladelig kamp i går, men jeg synes faktisk at Pavlovic pt byder ind med mere rent spillemæssigt end Pieros.. Hvis en af de to skal starte mod FCM håber jeg det bliver Pavlovic..

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    73

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Man skal nok passe på med at konkludere for meget ovenpå en kamp som igår. Jeg anderkender fuldt ud at vi møder et verdensklassehold som er adskillige niveauer over os selv. De er tættere på det spanske mesterskab end vi er på bronzen i superligaen. Når det så er sagt synes jeg alligevel kampen gav os nogle svar i både positiv og negativ forstand.

    -Offensiven var virkelig opløftende. Vi formår at sætte flere gode angreb sammen som vi også får afsluttet fornuftigt. Vi så hvordan vores gode mellemrumsspillere formår at linke op med hinanden og der er gode ting at bygge videre på her. Desuden får vi med boile på backen en boldspiller mere i offensiven fremfor indlæg slået i blinde, hvilket klædte vores spil og så ud til at bekomme vores angribere vel. Pieros, Fischer og Pavlo leverer alle på et stærkt niveau igår efter omstændighederne. Især Fischer har det internationale snit over sig som vi virkelig har savnet! Skov mangler erfaring på dette niveau, men blev ikke kyst og spillede med et mod vi aldrig så fra Kusk i international sammenhæng. Hans gennembrudstyke viste sig i flere sekvenser at volde Spanierne problemer og taget i betragtning af at de var hans europæiske debut på den store scene, tager jeg sgu hatten af for den gode Skov - ham skal vi nok blive glade for! Falk har idéerne, men får ikke færdiggjort sine aktioner godt nok og stod svagest i billedet af de offensive folk. Santander er lidt swing and miss igår, men han skal spilles igang igen og hans kvaliteter kan der ikke stilles spørgsmålstegn ved.

    -Gregus leverede en stærk præstation på midten. Af vores centrale midtbanespillere er han den eneste der pt. kan udfylde den 8'er rolle der er så sindssygt vigtig i vores system. Han tør vende med bolden og har blik for de rum vores offensive spillere søger. Hans afsleveringer har meget mere kvalitet, fart og præcision end Kvist og Zecas ditto. At offensiven fungerede så relativt godt igår tror jeg han skal have en del af æren for, da en hård flad Gregusbold er noget nemmere at håndtere end en lang frelser fra Lüftner eller Vavro. Gregus bør i min verden være sikker starter på CM og så må Kvist og Zeca kømpe om den anden plads.

    -Defensiven var som forventet virkelig på hælene og det skal retfærdigvis også ses i lyset af at Athlético bare spiller pissegodt og er klasser bedre. Vi har sat os i en situation hvor vi ikke har ret meget at rotere med i forsvaret og vi har vel reelt kun 5 alternativer til 4 pladser, da jeg tvivler kraftigt på at ståle tør spille de unge drenge. Det eneste spørgsmål er om det er Bengtsson eller Vavro der starter på bænken. Det er saftsuseme problematisk når det vel kun er en af de fem (Boile), der præsterer på et kontinuerligt højt niveau og samtidig har en latterlig skadeshistorik. Lüftner er simpelthen en katastrofe. Det kan godt være ståle ser noget potentiale, men de fejl han laver er så vanvittige og så hyppige at han simpelthen ikke bør være starter på et hold med vores ambitionsniveau. Vavro minder mig en del om Okore, bare med mere bold i skoene. Ham ser jeg et større lys i, men ikke som fast starter. Ankersen er faldet helt vildt i niveau og jeg synes det er skuffende at han ikke formår at tage mere ansvar. Hvis vi skal have håb om at nå noget som helst i dette forår skal spillere som ham steppe op og tage det ansvar deres anciennitet berettiger. Forsvaret bliver heller ikke hjulpet nok af midtbanen, som også laver for mange fejl der ligger unødigt pres på forsvaret.

    Det bliver spændende at se holdet på søndag, hvor vi skal måle os mod en direkte konkurrent i ligaen og på udebane. Ovenpå den kamp bør vi have et godt billede af hvor vi reelt står.
    Money can't buy you happiness but it does bring you a more pleasant form of misery.


  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    I går viste Gregus, hvorfor han bør spille fast på midtbanen. Jeg nød at se ham spille. Selvfølgelig fejl undervejs (bedre modstander) men han har bare et godt boldøje.
    Prøv at se i highlights, hvordan Gregus flakker forvildet rundt ved de tre første chancer til Atletico. Det er meget sigende for, hvordan han så ud i den første halve time. Han var HELT væk og viste om noget, at han ikke har international klasse. Vi blev blæst ud af den centrale midtbane fra starten, og Gregus var i mine øjne det svage led i den fase (hvor kanterne desværre heller ikke byder ind med så meget defensivt).

    I øvrigt kommer 3-1 også i en situation, hvor Kvist står alene med to mand inde på midten, imens Gregus hænger oppe ved midtercirklen, så den ene har tid og plads til at lægge den dybe aflevering til Grismand.

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Prøv at se i highlights, hvordan Gregus flakker forvildet rundt ved de tre første chancer til Atletico.
    Hele holdet var elendige indtil vores scoring. Det lægger jeg ikek så meget i. Vi har et problem med at komme ud til kampene, men det er et generelt problem, også i superligaen. Med fast spilletid tror jeg godt, at Gregus kan løfte sit spil til et niveau højere. Uden ham er vores spil for langsomt i opspilsfasen, og hans skideskift mindes jeg ikke at kunne huske, vi har haft bedre i lang tid. Jaja, vi vil da alle hellere have Delaney som 8'er, men han var for alt god til superligaen til sidst.

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Afleveringen til Griezmann bliver rettet af, så den går mere ud i banen end da Robin begynder sit løb. Hvis ikke det var sket, så tror jeg at han havde stået helt oppe i hovedet ved Griezmanns første touch. Han ser dog dum ud i situationen, men han kan heller ikke rigtig stoppe op og komme på mellemhånd.

    Jeg synes han spiller en super kamp. Med det helt store highlight da han piller Griezmanns 1v1 afslutning efter Lüftners kæmpe flop.
    Jeg synes også at skylden ved det mål ligger hos Vavro, der ikke får clearet boldet, men kun snitter den så Robin mistimer sit indgreb, og Griezmann får et bedre tilløb til mål.

    1-1 Målet er jeg egentlig mest sur over. Det er jo her vi burde vise klassen i luften, når vi ved vi ikke den i fødderne.
    Kunne vi have holdt stillingen 1-0 i længere tid, er jeg også sikker på at der ville være et andet kampforløb, og at vi kunne få mere selvtillid.
    Det er jo en skræmmende dårlig start på kampen vi får, som egentlig har været kendetegnende for hele vores sæson.

    Lüftner har ikke evnerne til at være fast mand i øjeblikket. Måske bliver han god. Måske bliver Vavro god, men vi er ikke et socialkontor, som Holmstrøm engang sagde.
    Det har vi været i år, forstærket af at vi ikke købte en stopper med klasse i det overståede transfervindue. Nu har selv samme Holmstrøm sat sig for enden af bordet med hensyn til spillerindkøb, så jeg forventer at han rydder op til sommer.

    Ankersen spillede godt fremad i går, men havde meget svært ved at spille overfor to hurtige på kanten (back og kant). Kæmpe opspilsfejl ved 1-4 målet.

    Resten af holdet spillede faktisk en god kamp. Jeg var særligt imponeret over Gregus og Fischer. Fischer ved jeg er god, men Gregus kunne godt ligne den ideelle makker til Zeca på midten med det tempo, han formåede at sætte i spillet i går.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hele holdet var elendige indtil vores scoring. Det lægger jeg ikek så meget i. Vi har et problem med at komme ud til kampene, men det er et generelt problem, også i superligaen. Med fast spilletid tror jeg godt, at Gregus kan løfte sit spil til et niveau højere. Uden ham er vores spil for langsomt i opspilsfasen, og hans skideskift mindes jeg ikke at kunne huske, vi har haft bedre i lang tid. Jaja, vi vil da alle hellere have Delaney som 8'er, men han var for alt god til superligaen til sidst.
    Gregus har bestemt sine kvaliteter. Men et par gode sideskift kan vi ikke bruge til så meget, hvis vi er så ringe til at lukke banen af som i går. Se i øvrigt også ved 2-1, hvor behændigt Gameiro sniger sig væk fra Gregus, der bare står og tænker WTF.

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Med hensyn til Gregus skal man måske også lige tænke på, at han har været ude i noget der ligner 3-4 måneder.. På træningslejeren var det også meget sparsomt med spilletid til ham, så det er ikke mærkeligt hvis han lige skulle bruge de første 20-30 minutter i går på at banke lidt rust af.. Med tanke på det, synes jeg han gjorde det absolut fortrinligt i går, hvor han voksede og voksede kampen igennem.. Udover at være niveauer over Kvist med bolden synes jeg også han bød ind med en række vigtige bolderobringer..

    At Gregus har et potentiale er nemt at få øje på.. Om Ståle kan forløse det er mere usikkert, men en ting er helt sikkert, det kommer ikke til at ske ved at han varmer bænken.. Da konstellationen Kvist-Zeca på ingen måder lader til at fungere, håber jeg i den grad Ståle vil se Gregus' vej i dette forår.

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Jeg håber også, vi ser Zeca og Gregus sammen på midten mod FCM. Og så kan Ståle evt. give Kvist chancen på højre bøv, så Ankersen kan forstå, at det er alvor nu.
    HIC SUNT LEONES

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Gregus har bestemt sine kvaliteter. Men et par gode sideskift kan vi ikke bruge til så meget, hvis vi er så ringe til at lukke banen af som i går. Se i øvrigt også ved 2-1, hvor behændigt Gameiro sniger sig væk fra Gregus, der bare står og tænker WTF.
    Hvis vi er dårlige til at forsvare, så skyldes det nok andet end bare Gregus. Men fair nok, du ser en anden kamp, end jeg gjorde :)

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hvis vi er dårlige til at forsvare, så skyldes det nok andet end bare Gregus. Men fair nok, du ser en anden kamp, end jeg gjorde :)
    Ved ikke hvilken du har set, men highlights ligger på FCK's hjemmeside, og du kan ved selvsyn se, hvad jeg snakker om der.

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ved ikke hvilken du har set, men highlights ligger på FCK's hjemmeside, og du kan ved selvsyn se, hvad jeg snakker om der.
    Jeg har set highlights. Jeg taler primært om Gregus' bidrag til det offensive, hvilket jeg synes, er hans hovedopgave. Jeg (og andre jeg kender) synes, han spillede en god kamp, og du er uenig, så det var nu mest for at lukke diskussionen, for jeg tvivler på, vi bliver enige.

  21. #60
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Der var vel spillet 90 sekunder, da jeg første gang tænkte, at det her går helt galt. Atlético er vel 5-6 klasser bedre end os, og uanset om vi havde scoret to mål mere, som vi vel reelt havde chancer til, så havde vi ikke været i nærheden af noget som helt. Jeg nød til fulde de 5-6 minutter, vi var foran.

    Jeg stod også og konstant overvejede, om de mange-mange fejl, vi begik, skyldtes, at vi var oppe i mod overmagten, eller om vi bare ikke er bedre. Det var jo helt ekstremt, hvor hvor mange helt uprovokerede fejl, vi begik. Virkelig ubehageligt.

    Robin fejlede igen i går, og det er ufatteligt, hvor mange mål han lukker ind, hvor bolden i den grad er inden for hans rækkevidde. PA er sloppy, og har været det fra dag 1. Han var god i Esbjerg, som jeg husker det, men han sjusker helt vildt. I går var attituden helt væk. Som jeg før har skrevet, er Robin og PA efter min opfattelse ikke gode nok, men de må forventes at få fuld spilletid fra nu til sommer, da de skal sælges. Æv.

    Tjekkoslovakiet havde jeg egentlig tillid til. Altså, at det med lidt tid nok skal blive godt, men det var tydeligt i går, at de var fuldstændigt overmatched. Det er ingen skam, men de bliver næppe meget bedre, hvis ikke de får en solid makker. Og det er ikke Erik J.

    Ellers beklagede jeg mig en del over Kvist og Gregus. Gregus nok mest fordi jeg undervejs flere gange forvekslede ham med Lüftner. Ved ikke helt hvorfor, men Gregus kan jo spille bold. Ham tror jeg fortsat på. Særligt hvis han får konstant spilletid og tillid fra træneren. Kvist var igen for langsom i tanke, men jeg fornemmer, at han betyder noget for holdet og kulturen, og jeg tvivler på, at han får bænken, når Zeca og Gregus er klar.

    Jeg forstod udskiftningerne således, at vi endte med at spille med et 5 mandsforsvar. Er det rigtigt? Havde i givet fald hellere set boldspilleren Thomsen. Resultatmæssigt havde det ikke betydet noget, men nok i forhold til at holde Thomsen klar/varm.

    Og så glædede jeg mig over Skov, Fischer og Boilesen, som alle er boldspillere. Hvor var det dog rart at se, at ingen af dem var benovede eller kysede. At en ung dreng fra silkeborg går uimponeret til opgaven var sgu' noget af det fedeste.

    Anyways, jeg håber virkelig, at vi kan bruge lektien og tempoet til at slå herning på søndag. De skal slås indtil, at vi er i mesterskabsslutspillet.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 13.12.13, 15:24
  2. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 07.10.13, 10:30
  3. FCK vs ATLETICO DE MADRID ( user from Spain)
    By Raul in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.12.07, 21:09
  4. FC København - Atlético Madrid
    By JesperFCK in forum De korte linier
    Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 10.12.07, 15:04
  5. Sælges Billet til Atletico madrid
    By fck2 in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.11.07, 12:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •