Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
83. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    13 15.66%
  • Uafgjort!

    17 20.48%
  • Atlético Sejr!

    53 63.86%
Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 102

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg forstod udskiftningerne således, at vi endte med at spille med et 5 mandsforsvar. Er det rigtigt? Havde i givet fald hellere set boldspilleren Thomsen. Resultatmæssigt havde det ikke betydet noget, men nok i forhold til at holde Thomsen klar/varm.
    Vi skiftede til 343, hvilket selvfølgelig kan ligne 541, når vi forsvarer. Et sympatisk forsøg på at vende kampen, men måske lidt naivt, når vi var så overmatchet.

    Kritikken af Robin finder jeg også hård. Han står en fornuftig kamp i går. Jeg synes det kan diskuteres, om han laver en kæmpe fejl ved 1-3. Læg mærke til at Vavro snitter bolden, så den ændrer retning. Det kan have snydt Robin. Ved 1-4 ser han dog ikke godt ud.

    Generelt skal vi nok lade være med at konkludere alt for meget. Madrid var bare ufatteligt gode. Selvfølgelig er der fejl som ikke må ske bla Luftner der træder i bolden, men de fleste fejl skyldes nok meget højere tempo og pres, end vi er vant til. Jeg er dog meget træt af 1-1, hvor der sker et hav af dumme fejl. Falk der ikke presser Griezmann, Luftner der er fejlplaceret og Skov som ikke følger sin mand. 1-4 er også decideret latterligt og desværre et typisk mål for denne sæson.
    Sidst redigeret af k@sper : 16.02.18 kl. 13:47

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Generelt skal vi nok lade være med at konkludere alt for meget. Madrid var bare ufatteligt gode.
    DET er jeg meget enig i, og mange af fejlene kan så også skyldes benovelse og bevidstheden om, at alle fejl straffes omgående på det der Madridniveau. Alligevel var der en del helt håbløse fejl. Men ærligttalt, hold nu kæft hvor var de gode.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Punkt 1)

    For satan en fed intro-tifo, drenge!
    Jeg står på Nedre C, og kigger over. Jeg bliver stolt og det giver mig kuldgysninger.
    Det måtte jeg ud med - det er et fantastisk signal at sende internationalt.

    Men så stopper piksutteriet desværre også...

    Punkt 2)

    Det forsvar er NIVEAUER under hvad vi har haft i mange år.
    Det er skræmmende dårligt både teknisk, taktisk og mentalt.
    Der er ren panik bare man skal spille bolden rundt.
    Jeg har stor respekt for at man giver spillere, koncepter osv. noget tid.
    Men her er det bare klokkeklart!! Vavro og Lüftner vil sikkert have fine kampe, men ALDRIG nå et tilfredstillende niveau. No way. Jeg tror ikke på det.

    Jeg har da også noteret Ankers formkurve osv., men ved dog at han har noget i sig.
    Ærlig talt har jeg indtil videre ikke set noget som helst der er værd at snakke om hos Lüftner og Vavro.

    Ved godt det er hårdt at bedømme dem udfra den modstander, men for fanden! Se det første mål. Der står to mand HELT OG ALDELES fri i vores felt - få minutter efter vi er kommet foran. Magen til lorte-disciplin. Pffff!!

    God weekend

    Zan

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Jeg sidder og læser FCK tråden på bold.dk og der er her en der nævner at Michael Luftner var til prøvetræning i bla. Randers og OB året inden vi købte ham og blev vejet og fundet for let

    Er der nogen der bekræfte at han var det?

    I så fald, uden i øvrigt at det ALTID siger sandheden (Lewandowski kunne vist være endt i OB) så er det jo endnu et tegn på elendigt scouting arbejde,

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Det stammer sandsynligvis fra denne "trak-lige-ud-af-røven"-tråd på Twitter. Der nævnes dog intet om prøvetræning, hvilket også ville være ret bizart, da han på daværende tidspunkt var under kontrakt i Teplice og allerede interessant for flere af de større klubber i Tjekkiet. Men det er da slet ikke usandsynligt, at hans agent har sendt mails rundt til mere end et par håndfulde klubber i sommeren 2016. Det er jo meget normalt. Det betyder bare ikke, at han overhovedet er blevet vurderet af nogle af de nævnte klubber.

    https://twitter.com/SSorgenfri/statu...05569086570501

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jeg sidder og læser FCK tråden på bold.dk og der er her en der nævner at Michael Luftner var til prøvetræning i bla. Randers og OB året inden vi købte ham og blev vejet og fundet for let

    Er der nogen der bekræfte at han var det?

    I så fald, uden i øvrigt at det ALTID siger sandheden (Lewandowski kunne vist være endt i OB) så er det jo endnu et tegn på elendigt scouting arbejde,

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Ja et år før blev han tilbudt for 250.000 Euro. Men det var sæsonen inden han var styrmanden på Prags mesterhold.

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Det stammer sandsynligvis fra denne "trak-lige-ud-af-røven"-tråd på Twitter. Der nævnes dog intet om prøvetræning, hvilket også ville være ret bizart, da han på daværende tidspunkt var under kontrakt i Teplice og allerede interessant for flere af de større klubber i Tjekkiet. Men det er da slet ikke usandsynligt, at hans agent har sendt mails rundt til mere end et par håndfulde klubber i sommeren 2016. Det er jo meget normalt. Det betyder bare ikke, at han overhovedet er blevet vurderet af nogle af de nævnte klubber.

    https://twitter.com/SSorgenfri/statu...05569086570501
    Sikkert ikke via en prøvetræning så, men man må vel formode at de danske klubber han blev tilbudt til tjekkede ham via Wyscout eller forhørte sig inden man afslog.
    Det fortæller jo måske i virkeligheden også bare at vi sikkert har at gøre med en one season Wonder spiller for god har han bestemt ikke været hos os.

    Det samme med Matic. Man køber åbenbart kun spillere der har præsteret i en halv til hel sæson. Og Pavlovic ej at forglemme.

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Sikkert ikke via en prøvetræning så, men man må vel formode at de danske klubber han blev tilbudt til tjekkede ham via Wyscout eller forhørte sig inden man afslog.
    Det fortæller jo måske i virkeligheden også bare at vi sikkert har at gøre med en one season Wonder spiller for god har han bestemt ikke været hos os.
    Du kan meget vel have ret vedr. vores scouting, det ved jeg meget lidt om. Men klubberne bliver hver sommer og vinter tilbudt mange hundrede spillere. Jeg tvivler ærligt talt stærkt på, at de tjekker dem alle sammen ud. Især de omtalte klubber, der kun nødigt betaler en transfersum. Så allerede der ville han sandsynligvis blive sorteret fra.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja et år før blev han tilbudt for 250.000 Euro. Men det var sæsonen inden han var styrmanden på Prags mesterhold.
    Han startede sæsonen i Teplice og skiftede i Januar 2017 til Slavia. Han var der altså med andre ord kun i 6 måneder.

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Du kan meget vel have ret vedr. vores scouting, det ved jeg meget lidt om. Men klubberne bliver hver sommer og vinter tilbudt mange hundrede spillere. Jeg tvivler ærligt talt stærkt på, at de tjekker dem alle sammen ud. Især de omtalte klubber, der kun nødigt betaler en transfersum. Så allerede der ville han sandsynligvis blive sorteret fra.
    Tror godt at både OB og Randers kan betale 2 millioner i transfersum for en spiller hvis de ville det :)

  16. #71
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Tror godt at både OB og Randers kan betale 2 millioner i transfersum for en spiller hvis de ville det :)
    Og dog. Sidst OB betalte en transfer, gav de ca. 1,5 mio kr. for Ryan Laursen i Esbjerg i lige netop 2016. Sidst Randers gjorde det, gav de ca. 700.000 kr for Djurdic. De er med andre ord ikke glade for at betale transfers. Og slet ikke transfers på mere end ca. 100.000 euro.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Og dog. Sidst OB betalte en transfer, gav de ca. 1,5 mio kr. for Ryan Laursen i Esbjerg i lige netop 2016. Sidst Randers gjorde det, gav de ca. 700.000 kr for Djurdic. De er med andre ord ikke glade for at betale transfers. Og slet ikke transfers på mere end ca. 100.000 euro.
    Nej det kan du måske have ret i :)
    Det kan så også være at det var nogle andre danske klubber han blev tilbudt til. Der står vel i virkeligheden ikke hvem han blev tilbudt til :)
    Randers og OB var noget jeg læste på bold.dk :)

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Han startede sæsonen i Teplice og skiftede i Januar 2017 til Slavia. Han var der altså med andre ord kun i 6 måneder.
    Er det i modstrid med det jeg skrev?

    Anyway så vil du jo gerne lave koblingen "vi har købt en, som danske bundhold fandt for dårlig - se hvor dårlig vores scouting er", og den holder næppe, idet det som nævnt var året før.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er det i modstrid med det jeg skrev?

    Anyway så vil du jo gerne lave koblingen "vi har købt en, som danske bundhold fandt for dårlig - se hvor dårlig vores scouting er", og den holder næppe, idet det som nævnt var året før.
    Det kan man jo mene om hvad man vil :)
    Hvis vi skal snakke om de to serbere vi har købt også. Jeg har en Serbisk ven som har en ven der er scout. Så jeg forhørte mig selvfølgelig om Pavlovic og Matic købene og det var fra deres side ret overraskende at vi købte dem. Det var et par spillere der ligesom havde poppet op ud af nærmest ingenting og haft et godt halvår til helår. Lidt alla Thomas Dalgaard og ham der fra AGF, Mike Tullberg der blev solgt til Italien hvis man skal sammenligne med danske spillere. Eller Cornelius som helt sikkert ikke var klar til Premier League.
    Med andre ord ser det altså ud til at vores såkaldte fantastiske (Ståles ord) scoutingafdeling køber lottonkuponer

    Groft stillet op altså-

  22. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    kort take fra mig på kampen.
    olsen - godt niveau taget måske en forkert beslutning på deres sidste mål.

    boile - viser at det på backen han hører til.
    resten af foresvaret var ikke godt.

    fischer på 80% er stadig vores bedste mand!

    falk og sotirou har ikke europæisk niveau.

    kvist og Grey goose gjorde det solidt med et par skønhedsfejl.
    det irritere mig lidt at ståle vil have kvist til VM. jeg ville gerne se zeka på den defensive og gregus på den offensive midt!

    Jeg havde måske givet nikolaj chancen i 2 halvej når falk faldt sådan ud.

    Andersen bør stå i returen.
    written by Zeez

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 13.12.13, 15:24
  2. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 07.10.13, 10:30
  3. FCK vs ATLETICO DE MADRID ( user from Spain)
    By Raul in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.12.07, 21:09
  4. FC København - Atlético Madrid
    By JesperFCK in forum De korte linier
    Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 10.12.07, 15:04
  5. Sælges Billet til Atletico madrid
    By fck2 in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.11.07, 12:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •