Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
83. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    13 15.66%
  • Uafgjort!

    17 20.48%
  • Atlético Sejr!

    53 63.86%
Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 102

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    1

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af zeez Se meddelelser
    kort take fra mig på kampen.
    olsen - godt niveau taget måske en forkert beslutning på deres sidste mål.

    boile - viser at det på backen han hører til.
    resten af foresvaret var ikke godt.

    fischer på 80% er stadig vores bedste mand!

    falk og sotirou har ikke europæisk niveau.

    kvist og Grey goose gjorde det solidt med et par skønhedsfejl.
    det irritere mig lidt at ståle vil have kvist til VM. jeg ville gerne se zeka på den defensive og gregus på den offensive midt!

    Jeg havde måske givet nikolaj chancen i 2 halvej når falk faldt sådan ud.

    Andersen bør stå i returen.
    Synes det er forkert at dømme Falk på baggrund af én dårlig kamp. Han har vist, at han sagtens kan være med europæisk. Sidste sæson var han vel en af de bedste mod h.h.v ludogorets og ajax (første kamp)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    20

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi skiftede til 343, hvilket selvfølgelig kan ligne 541, når vi forsvarer. Et sympatisk forsøg på at vende kampen, men måske lidt naivt, når vi var så overmatchet.


    Generelt skal vi nok lade være med at konkludere alt for meget. Madrid var bare ufatteligt gode.
    Tager jeg helt fejl i min observation, at vi kun spillede 3-4-3/5-2-3 i ganske kort tid (hvor vi dog nåede at lukke et mål ind), inden vi skiftede tilbage til 4-4-2 med Bengtsson og Pavlović på hver sin kant?

    Jeg er i øvrigt helt enig i anden del. Det er begrænset, hvad man kan konkludere efter at have mødt et motiveret hold, der plejer at spille med om at vinde Champions League.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Generelt skal vi nok lade være med at konkludere alt for meget. Madrid var bare ufatteligt gode. Selvfølgelig er der fejl som ikke må ske bla Luftner der træder i bolden, men de fleste fejl skyldes nok meget højere tempo og pres, end vi er vant til. Jeg er dog meget træt af 1-1, hvor der sker et hav af dumme fejl. Falk der ikke presser Griezmann, Luftner der er fejlplaceret og Skov som ikke følger sin mand. 1-4 er også decideret latterligt og desværre et typisk mål for denne sæson.
    Selvom man havde håbet på noget lidt bedre før kampen, vil jeg faktisk sige at jeg er ret tilfreds her dagen efter kampen. Der er rimelig gode offensive takter, meget bedre end forventet, nogle fejl af nogle spillere, men alle er ikke helt op i gear, og nogle nye folk som Skov i den offensive, havde slet ikke forventet at vi stod så godt på det punkt. Alt var ikke perfekt, men jeg blev glad for det.

    Defensivt, tja, det var vel som forventet, måske falder det mere sammen end normalt, men de har et helt andet tempo. Så tiltrods for vi taber stort, så er jeg faktisk rimelig god for hvad jeg så i går.

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Urban Skurk Se meddelelser
    Tager jeg helt fejl i min observation, at vi kun spillede 3-4-3/5-2-3 i ganske kort tid (hvor vi dog nåede at lukke et mål ind), inden vi skiftede tilbage til 4-4-2 med Bengtsson og Pavlović på hver sin kant?
    Nej det er helt korrekt, at vi meget hurtigt skiftede tilbage til 442. Jeg tror, at Ståle så hvor meget vi sejlede i den korte periode og opgav opstillingen formentlig af frygt for en endnu større øretæve.

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det kan man jo mene om hvad man vil :)
    Hvis vi skal snakke om de to serbere vi har købt også. Jeg har en Serbisk ven som har en ven der er scout. Så jeg forhørte mig selvfølgelig om Pavlovic og Matic købene og det var fra deres side ret overraskende at vi købte dem. Det var et par spillere der ligesom havde poppet op ud af nærmest ingenting og haft et godt halvår til helår. Lidt alla Thomas Dalgaard og ham der fra AGF, Mike Tullberg der blev solgt til Italien hvis man skal sammenligne med danske spillere. Eller Cornelius som helt sikkert ikke var klar til Premier League.
    Med andre ord ser det altså ud til at vores såkaldte fantastiske (Ståles ord) scoutingafdeling køber lottonkuponer

    Groft stillet op altså-
    Ja det er jeg sådan set enig i. Det har Ståle da vist også selv sagt / hentydet til, nemlig at vi er nødt til at tage chancen og hente spillere lidt tidligere end vi måske ønsker, da vi ellers ikke har en chance for at hente dem. Og så vil der naturligvis komme flere fejlskud.

    Jeg synes da også, at det er helt fair at kritisere feks.

    1)
    At vi måske har hentet for mange af den type - det skyldes nok bl.a. Ståles høje europæiske ambitioner, hvor man ikke har hentet mere sikre kort i superligaregi, som dog måske ikke havde talent til internationalt niveau. (F.eks. en Kasper Fisker)
    Det gik godt med Verbic, hvilket sikkert har gjort os en smule overmodige på dette område.

    2)
    At vi slet ikke har været gode nok til at få dem spillet ind på holdet. Det indrømmer Ståle også ofte.

    3)
    At der har været for mange forbiere. Det indrømmer han næppe og er måske for tidligt at bedømme endnu.

    Og så er der også nogle køb, som bare er så utroligt underlige. F.eks. Matic, som godt nok fik meget ros i starten bl.a. i Fanradioen, men som alle vel fra start kunne se fuldstændig mangler den fysik, som det kræver her. Og som Ole Tobiasen f.eks. også undrede sig over, at vi købte. En anden er De Ridder som åbenslyst ikke havde niveau og som endnu mere åbenlyst ikke passede ind i vores system - her var Mads Junker jo også fra start ude at sige, at han slet ikke var god nok til os. Hvordan de to kan ryge igennem nåleøjet med scouts, IT-systemer, Johan Lange og Ståle forstår jeg simpelthen ikke.
    Pavlovic kan jeg godt se kvaliteterne i, omend jeg stadig ikke kan forstå, hvordan han har kunnet brage igennem i Serbien, når han er bange for at slå sig. Det samme gælder imo også Vavro og Luftner, som jeg også kan se kvaliteter i. Men de skulle bare ikke være hentet samtidig, og de skulle have haft en rutineret mand ved siden af (hvilket man håbede Erik ville være). Og når så rygraden tages ud af holdet og man næsten kun henter "lottokuponer", så er der risiko for, at det går rigtigt galt. Og det gjorde det så....
    Sidst redigeret af k@sper : 16.02.18 kl. 16:33

  8. De følgende 9 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er jeg sådan set enig i. Det har Ståle da vist også selv sagt / hentydet til, nemlig at vi er nødt til at tage chancen og hente spillere lidt tidligere end vi måske ønsker, da vi ellers ikke har en chance for at hente dem. Og så vil der naturligvis komme flere fejlskud.

    Jeg synes da også, at det er helt fair at kritisere feks.

    1)
    At vi måske har hentet for mange af den type - det skyldes nok bl.a. Ståles høje europæiske ambitioner, hvor man ikke har hentet mere sikre kort i superligaregi, som dog måske ikke havde talent til internationalt niveau. (F.eks. en Kasper Fisker)
    Det gik godt med Verbic, hvilket sikkert har gjort os en smule overmodige på dette område.

    2)
    At vi slet ikke har været gode nok til at få dem spillet ind på holdet. Det indrømmer Ståle også ofte.

    3)
    At der har været for mange forbiere. Det indrømmer han næppe og er måske for tidligt at bedømme endnu.

    Og så er der også nogle køb, som bare er så utroligt underlige. F.eks. Matic, som godt nok fik meget ros i starten bl.a. i Fanradioen, men som alle vel fra start kunne se fuldstændig mangler den fysik, som det kræver her. Og som Ole Tobiasen f.eks. også undrede sig over, at vi købte. En anden er De Ridder som åbenslyst ikke havde niveau og som endnu mere åbenlyst ikke passede ind i vores system - her var Mads Junker jo også fra start ude at sige, at han slet ikke var god nok til os. Hvordan de to kan ryge igennem nåleøjet med scouts, IT-systemer, Johan Lange og Ståle forstår jeg simpelthen ikke.
    Pavlovic kan jeg godt se kvaliteterne i, omend jeg stadig ikke kan forstå, hvordan han har kunnet brage igennem i Serbien, når han er bange for at slå sig. Det samme gælder imo også Vavro og Luftner, som jeg også kan se kvaliteter i. Men de skulle bare ikke være hentet samtidig, og de skulle have haft en rutineret mand ved siden af (hvilket man håbede Erik ville være). Og når så rygraden tages ud af holdet og man næsten kun henter "lottokuponer", så er der risiko for, at det går rigtigt galt. Og det gjorde det så....
    Jeg er enig med det meste. Dog synes jeg ikke at Luftner er god nok med bolden og det samme kan siges om Vavro egentlig. At de så sikkert kan trænes op til at blive gode FORSVARER er fint men det er bare ikke det vi har brug for i FCK, eller jo, men de skal kunne mere. Det er jo ikke Sverige vi snakker om hvor forsvarsspillerne hyldes for deres forsvarsspil mens vi i Danmark går mere op i om de kan tage to på foden eller slå en aflevering over 5 meter. Så derfor mener jeg at begge to er fejlcastet. Jeg håber at når vi om 12 måneder sidder her og jubler over at vi skal spille 16/delsfinale i EL med de to som bærende spillere har taget fejl. Men jeg tror det ikke.

    Derudover er der mig bare ubegribeligt at han troede at de to spillere kunne køre efteråret igennem som par, jeg mener, Vavro blev jo hentet ind efter Erik blev skadet, og han siger jo at det ikke var meningen at Vavro og Luftner skulle spille sammen. Hvorfor f..... hentede han så ikke en midlertidig skandinavisk løsning som han vidste ville gå ind hurtigt og tage styringen i det forsvar så den ene af dem i hvert fald kunne spilles stille og roligt ind. Måske havde situationen jo så set anderledes ud i ligaen, det er der ingen der ved. Det kan bare konstateres at det faktisk er hans egen skyld at det er de to der spiller sammen.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Det er ikke det at vi taber til Europa 4 bedste klubhold der er et problem. Problemet er måden vi tabte på. Defensivt lignede vi ikke et FCK hold og det er det der skuffer mig aller mest. 3 af målene kunne godt have været undgået hvis man havde været mere FCK kyniske. Deres 2 mål er bare verdensklasse.

    Derudover synes jeg personligt at UEFA skal lave strukturen om i de europæiske turneringer. Jeg synes det er helt fint hvis vi får en turnering med hold fra kun de 5 bedste lande på UEFA rangliste, måske endda 6-7 lande, og at der så bliver lavet en turnering for lande og holdene derunder. Personligt synes jeg virkelig ikke at det er spor sjovt eller charmerende at gå ind til sådan en kamp som i går og vide at man er chanceløs, og det ville vi være uanset hvilken version af FCK vi sendte på banen. Personligt vil jeg sgu hellere have en reel chance for at vinde noget end det at man skal spille mod Atletico, Barcelona eller hvad de nu ellers hedder. Det kommer vi aldrig til med den nuværende turneringsstruktur. For at sådan noget kan lade sig at gøre skal der selvfølgelig flyttes flere penge ned til sådan en turnering og kan man tjene 100 millioner kr. på at spille sådan en turnering så kan det vel være ganske udmærket for en Dansk klub.

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det er ikke det at vi taber til Europa 4 bedste klubhold der er et problem. Problemet er måden vi tabte på. Defensivt lignede vi ikke et FCK hold og det er det der skuffer mig aller mest. 3 af målene kunne godt have været undgået hvis man havde været mere FCK kyniske. Deres 2 mål er bare verdensklasse.

    Derudover synes jeg personligt at UEFA skal lave strukturen om i de europæiske turneringer. Jeg synes det er helt fint hvis vi får en turnering med hold fra kun de 5 bedste lande på UEFA rangliste, måske endda 6-7 lande, og at der så bliver lavet en turnering for lande og holdene derunder. Personligt synes jeg virkelig ikke at det er spor sjovt eller charmerende at gå ind til sådan en kamp som i går og vide at man er chanceløs, og det ville vi være uanset hvilken version af FCK vi sendte på banen. Personligt vil jeg sgu hellere have en reel chance for at vinde noget end det at man skal spille mod Atletico, Barcelona eller hvad de nu ellers hedder. Det kommer vi aldrig til med den nuværende turneringsstruktur. For at sådan noget kan lade sig at gøre skal der selvfølgelig flyttes flere penge ned til sådan en turnering og kan man tjene 100 millioner kr. på at spille sådan en turnering så kan det vel være ganske udmærket for en Dansk klub.

    Hvis vi under normale "FCK kyniske" omstændigheder kunne have undgået 3 af deres mål, hvordan fungere det så at vi ville være chanceløse i selv samme kamp, "uanset hvilken version af FCK vi sendte på banen"? ;)


    Jeg vil nu til hver en tid fortrække at vi render ind i en røvfuld af et klasse mandskab engang imellem, men så får chancen for at spille op med Man Utd og Barcelona, end at skulle spille imod Lokomotiv Oslo, hvor chancen for en sejr foran de 15.000 fremmødte nok vil være en smule større.

    Det jo nok bare en smagssag.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Hvis vi under normale "FCK kyniske" omstændigheder kunne have undgået 3 af deres mål, hvordan fungere det så at vi ville være chanceløse i selv samme kamp, "uanset hvilken version af FCK vi sendte på banen"? ;)


    Jeg vil nu til hver en tid fortrække at vi render ind i en røvfuld af et klasse mandskab engang imellem, men så får chancen for at spille op med Man Utd og Barcelona, end at skulle spille imod Lokomotiv Oslo, hvor chancen for en sejr foran de 15.000 fremmødte nok vil være en smule større.

    Det jo nok bare en smagssans.
    Jamen det er jo forskellen på dig og mig så. Du vil hellere få smæk og måske nyde indimellem end at vinde. Det er helt fair ;)
    Sidst redigeret af Romme : 16.02.18 kl. 17:27

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jamen det er jo forskellen på dig og mig så. Du vil hellere nyde og have en oplevelse end at vinde. Det er helt fair ;) Det er en SMAGSSANS ja, eller kaldes det mon smagssag? ;)
    Hehehehe Romme, blev du lige smålig for én 5'er dér? ;)

    Jeg undrede mig også over ordet efterfølgende, og rettede det oven i købet inden jeg så du sad + f5'ede i håb om at nogen skulle ha' svaret på dit indlæg, men det ændrer da ikke på at du fortjener ros for dine evner inden for danske sprog! :)

    Anyways, har du lyst til at forklare hvad du mente lige før, eller er det vigtigere at diskuttere ord? Det kan vi os sagtens, men tænker en anden tråd muligvis kunne være mere passende.
    Iøvrigt husker jeg noget med at vi vandt over United. Du ved. Som i at vinde. Du ved. Ffs... :D
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Hehehehe Romme, blev du lige smålig for én 5'er dér? ;)

    Jeg undrede mig også over ordet efterfølgende, og rettede det oven i købet inden jeg så du sad + f5'ede i håb om at nogen skulle ha' svaret på dit indlæg, men det ændrer da ikke på at du fortjener ros for dine evner inden for danske sprog! :)

    Anyways, har du lyst til at forklare hvad du mente lige før, eller er det vigtigere at diskuttere ord? Det kan vi os sagtens, men tænker en anden tråd muligvis kunne være mere passende.
    Iøvrigt husker jeg noget med at vi vandt over United. Du ved. Som i at vinde. Du ved. Ffs... :D
    Jeg har skam rettet mit indlæg igen efter du gjorde det, så du kan jo passende rette dit indlæg også, altså det indlæg jeg her svaret på :D

    Mente med Atletico tingen? At selvom de 3 var undgået så havde de jo i hvert fald scoret 1 pind og dermed kæmpe favoritter om en uge alligevel.
    Sidst redigeret af Romme : 16.02.18 kl. 17:37

  18. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jeg har skam rettet mit indlæg igen efter du gjorde det, så du kan jo passende rette dit indlæg også, altså det indlæg jeg her svare på :D

    Mente med Atletico tingen? At selvom de 3 var undgået så havde de jo i hvert fald scoret 1 pind og dermed kæmpe favoritter om en uge alligevel.
    Armen, jeg indrømmer da gerne jeg skrev "smagssans" hvor jeg skulle ha' skrevet "smagssag", der går der sgu ingen skår af mig af den grund. Jeg har tændt op i en fyraftens pind, så fejl kan forekomme ;p


    Lad os sige de kun scorer den ene pind fordi vi har et rigtig godt forsvar der ikke er blevet solgt og gået i stykker, og det hovedstød på stolpen var gået ind fordi vi ikke havde solgt Corner, så vi havde vundet 2-1. Så var det da på ingen måde afgjort. Imod et af europas bedste hold. Vi er altså ikke særlig langt fra de kampe du ønsker dig, på trods af vi tabte 1-4.
    Du maler fanden på væggen, men i virkeligheden er det "små" detaljer der bliver afgørende. At vi aldrig vinder Champions League er en selvfølge. Men at vi ikke skulle kunne spille os rimelig langt i en Europa Cup, når man ser hvor langt vi er kommet med et hold der spiller af lort + Verbic, er jo ikke korrekt. Handler blot om ikke at trække den sværest mulige modstander så snart man kommer videre fra gruppespillet.

    Men nok om det, god aften den herre!
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Armen, jeg indrømmer da gerne jeg skrev "smagssans" hvor jeg skulle ha' skrevet "smagssag", der går der sgu ingen skår af mig af den grund. Jeg har tændt op i en fyraftens pind, så fejl kan forekomme ;p


    Lad os sige de kun scorer den ene pind fordi vi har et rigtig godt forsvar der ikke er blevet solgt og gået i stykker, og det hovedstød på stolpen var gået ind fordi vi ikke havde solgt Corner, så vi havde vundet 2-1. Så var det da på ingen måde afgjort. Imod et af europas bedste hold. Vi er altså ikke særlig langt fra de kampe du ønsker dig, på trods af vi tabte 1-4.
    Du maler fanden på væggen, men i virkeligheden er det "små" detaljer der bliver afgørende. At vi aldrig vinder Champions League er en selvfølge. Men at vi ikke skulle kunne spille os rimelig langt i en Europa Cup, når man ser hvor langt vi er kommet med et hold der spiller af lort + Verbic, er jo ikke korrekt. Handler blot om ikke at trække den sværest mulige modstander så snart man kommer videre fra gruppespillet.

    Men nok om det, god aften den herre!
    Vi var selvfølgelig uheldige med at trække det efter min mening bedste mulige hold.
    Dog synes jeg stadigvæk at man burde lave turneringerne om. Jeg er ligeglad med om vi spiller mod FC Zlin fremfor Atletico. For mig handler det om at vinde og det vil vi have en større chance for i en turnering hvor vi møder hold som netop Zlin, Brugge osv.

    Jeg så gerne at FCK vandt en europæisk titel en dag og det kommer vi ikke til som det er nu. Ja vi kan måske være gode og heldige og nå en kvartfinale en gang hver 5 eller 10 år i EL. Men hvad fedt er der i det? Jeg vil vinde noget. Det er det man måles på og som sagt ikke om man har spillet mod Atletico eller Barcelona. Det kan man gøre i en eller anden opvisningskamp om sommeren i Parken.

  20. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Han ser chancen for at komme helt ud, hvilket ikke er decideret forkert. Han ser dum ud, men hele situationen i mente mener jeg ikke han skal klandres ekstraordinært.
    Helt ok at vi er uenige. Går man langt ud af målet, så når man enten bolden eller ser dum ud. Uafhængigt af boldens bane og eventuelt forhindringer, så skal han i mine øjne blive betydeligt bedre til at læse spillet. Dette var 3. gang jeg har set samme fejl i en sæson, hvor jeg har set relativt få kampe. Det er 3 mål, hvor sandsynligheden for at der ville være blevet scoret, hvis han var blevet i det lille felt, ville være minimal.

    Man kan sagtens fejle og være god, man bliver bare endnu bedre, hvis man lærer af sine fejl ;)

  21. #90
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – Atlético Madrid (15.02.18 kl.21:05)

    Jeg er meget enig med dig Romme. Det kunne være sjovt med en turnering, hvor man havde en chance for at nå langt. Jeg har ikke så meget imod, at de store lande er med, men jeg så gerne, at man skar voldsomt ned for pladserne til de store lande. En turnering ala pokalvindernes turnering, hvor KUN pokalvindere er med, kunne være interessant. Her ville være en håndfuld rigtig gode hold med, men samtidig kunne man med lodtrækningsheld og dygtighed kunne komme rigtig langt.

    Når det er sagt, så kommer det formentlig (forhåbentlig) ikke til at ske. For selvom ideen er god, så må vi jo også sande, at pengene følger de store hold. En "champions league" for hold uden for top 5 ligaen vil der næppe være tilstrækkelig penge i, og dermed vil vi ryge længere og længere bagud i forhold til de store lande. Præcis som det langsomt med sikkert er ved at ske nu med udviklingen af antal af hold i CL og udviklingen i sponsor og især TV-indtægter i de store ligaer.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 13.12.13, 15:24
  2. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 07.10.13, 10:30
  3. FCK vs ATLETICO DE MADRID ( user from Spain)
    By Raul in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.12.07, 21:09
  4. FC København - Atlético Madrid
    By JesperFCK in forum De korte linier
    Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 10.12.07, 15:04
  5. Sælges Billet til Atletico madrid
    By fck2 in forum Bazar
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 08.11.07, 12:16

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •