Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Fifa 2004

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Fifa 2004

    Når hvad synes i så om det ? Har lige købt det til PS2 og synes at det holder max. De har nu også implanteret et transfersystem der virker sådan nogen lunde, det er ikke lige champion manager agtigt men det er da bedre end ingen ting, nu er det jo også gameplayet der betyder noget. Synes den ændring det har gjort med fritspark og off play controll er super.

    Og så skal det lige nævnes at holdene i fifa 2004 bliver rangeret efter stjerne (Jo flere stjerne jo bedre hold ) Real Madrid har f.eks 5/5 stjerner. Brøndby har 2/5 og FCK har 2.5/5. Fck er altså danmarks bedste hold, det holder :). Og så er Álvaro og Zuma super giftige :)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309
    ›Når hvad synes i så om det ? Har lige købt det til PS2 og synes
    ›at det holder max. De har nu også implanteret et transfersystem
    ›der virker sådan nogen lunde, det er ikke lige champion manager
    ›agtigt men det er da bedre end ingen ting, nu er det jo også
    ›gameplayet der betyder noget. Synes den ændring det har gjort med
    ›fritspark og off play controll er super.

    ›Og så skal det lige nævnes at holdene i fifa 2004 bliver rangeret
    ›efter stjerne (Jo flere stjerne jo bedre hold ) Real Madrid har
    ›f.eks 5/5 stjerner. Brøndby har 2/5 og FCK har 2.5/5. Fck er
    ›altså danmarks bedste hold, det holder :). Og så er Álvaro og
    ›Zuma super giftige :)

    Fifa er fint hvis man leder efter en hurtig omgang arkadebold, men hvis det er realisme du er ude efter, så er der kun ét spil der holder... Pro Evolution Soccer 3!!!

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    ....

    Har ikke prøvet det. Har altid synes at EAsports laver de bedste sports spil

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309
    ›Har ikke prøvet det. Har altid synes at EAsports laver de bedste sports spil

    Og det synes du kun fordi du endnu ikke har prøvet Pro Evo 3 =0)

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593
    ›Når hvad synes i så om det ? Har lige købt det til PS2 og synes
    ›at det holder max.

    Jeg har så PC-versionen og jeg synes at det middelmådigt gående mod crappy. Det er en forringelse i forhold til 2003 på de fleste områder. Tempoet i spillet er sløvt, det er møgbesværligt at lave de forskellige driblinger (hvis man som jeg bruger keyboardet), de glidende tacklinger er nær værdiløse, de hypede off-the-ball funktioner er temmelig lamme, keeperens AI er pinlig, spillerne opfører sig meget sært på banen til tider, og det at sparke eller heade på mål - ja hele måden at repræsentere målområdet på - ser ret dårligt ud. Nåja deres managerfunktion er sq ret intetsigende og menuerne i spillet - åh gud hvor er de ringe.

    OK EA Sports kan (for)svare en del af kritikken efter devisen 'it's not a bug - it's a feature'. F.eks. kan det sænkede tempo afblødes af at vende sig til at spille længere kampe, hvor man fokusere mere på at køre bolden rundt FCK-style end på at komme mod mål og den elendige situation mht. styringen af spillere er måske knap så skidt, hvis man ejer et gamepad så man undgår keyboardet. Måske managerfunktionen bliver bedre hvis man kombinerer den med FIFAs Total Club Manager, som man efter sigende kan gøre.

    Alligevel er årets udgave af FIFA ikke noget som jeg kommer til at klappe i mine hænder over. Det har sine sædvanlige grafiske forbedringer i forhold til sidste års udgave, men gameplayet er - for at sige det pænt - langt fra det sublime; også sammenlignet med tidligere udgaver af FIFA.

    Vær i øvrigt opmærksom på, at EA allerede har udgivet en patch til PC-versionen, hvor ting som at gemme replays, at ændre controlleropsætningen etc. er fixet. Hvor jeg dog hader producenter, der udgiver spil, uden at bugchecke ordentligt.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509
    MEN mig og morfar prøver imidlertid at arrangere en mini FCKFC FiFA2004 combo!... så skriv jer lige på her snarrest muligt !
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Fifa Manager 07
    By Lindrup in forum Spil
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 31.03.07, 11:45
  2. FIFA 07 Online
    By Puma in forum Spil
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 25.03.07, 23:36
  3. Fifa 2006
    By Morfar in forum Spil
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 04.09.06, 15:38
  4. Fifa 06
    By fckboy32 in forum Spil
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 10.11.05, 16:42

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •