Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 147

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    2

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Blot et simpelt spørgsmål som jeg ikke ser besvaret nogen steder...
    Hvad en i helv..laver de "talentspejdere" som skal bakke op om Ståle og staben?
    Hvad laver "Scout-sektionen" der skal fodre vores ledelse med emner...dem de ar fundet ind til nu er jo, so i selv er inde på, ikke meget bevendt og prisen har været for høj.
    Forarbejdet har i den grad fejlet og så kan det godt være at Ståle ikke har formået at gøre så meget... har taget underlige beslutninger i kampoene og alt muligt andet.. men forarbejdet er ganske enkelt ikke godt nok.....Basta!..

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er muligt, at du ikke køber den, men det er den grund Ståle har givet i avisen i dag.

    Og du har da helt ret i, at man selv har brugt pengene tidligere. Men de ER jo brugt og man har fra ledelsen side ikke villet afsætte yderligere. Ståle vil nok bruge foråret til at beslutte, hvem man vil beholde og herefter forsøge at afskribe den ene.
    Men årsagen til at vi ikke har penge, er pga. den voldsomme formøbling over de seneste 2 år. Hele argumentet handler jo om at vi ikke præsterer som vi burde, og det er grundet de mange dårlige indkøb (og elendige taktiske dispositioner). Ståle har truffet for mange dårlige valg, hvilket er årsagen til vi står i en situation hvor vi (som Skandinaviens største klub) ikke har råd til at lappe taget på trods af, at det pisser ned.

    Nu hvor jeg læser dine posts igennem, så går det op for mig, at vi snakker lidt forbi hinanden :-) Du konkludere vedr. kontobalancen, og jeg diskuterer årsagen dertil.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi kan da sagtens være enige om, at han har fejlet i sommers. Derfor tror jeg nu nok, at han skal få bygget holdet op igen. Jeg synes ikke, at vi er ret langt væk. Én kvalitetsstopper ind, så vil jeg tro, at vi er der.
    Om der skal være en konsekvens - det ved jeg faktisk ikke. Jeg er ked af, at han ikke har en Jesper Jansson at spare med, men jeg er sikker på at Holmstrøm kommer mere ind over det hele nu. På godt og ondt.

    Men min personlige holdning er, at det vil være total idiotisk at fyre Ståle.
    Én kvalitetsstopper er alt vi mangler? Ja så mangler vi da kun én mere derinde. Så kan vi efterfølgende begynde at kigge efter en erstatning for Ankersen, der som bekendt er på vej væk, samt finde en erstatning for Kvist og for Delaney for den sags skyld, for ingen af de mange forsøg herpå er lykkes overhovedet. Og hvis Santander smutter som annonceret til sommer, har vi NUL angribere med kvalitet i trupoen, nu hvor Ståle insisterer på at spille Fischer på kanten, hvor vi i forvejen er fint besat med Falk og Skov.

    Nej du, en svale gør ingen sommer. Vi er ved at grave vores egen grav, og det går stærkt. Om to måneder er Viktor Fischer og Robert Skov sikkert nøjagtig lige så desillusionerede som resten af truppen, og så kan vi nappe endnu en sæson som denne, mens vi venter på, at Lüftner på mirakuløs vis tilegner sig en teknik på et niveau over serie 5, og Pavlovic kommer ind i en målstime, der varer mere end én kamp.

    Der skal nye boller på suppen. Vores overlegenhed og arrogance de seneste par år har lullet os i søvn.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.


  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Ståle har et mega kæmpe ansvar for holdets forfatning. Men spillerne har så sandelig også deres del af skylden.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Jeg vil ikke sige andet end: tak til Kvist - lige i dag er det sgu okay at være røv elendig.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #96
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det giver ingen mening at fyre Ståle nu. Javist, starten på den nye halvsæson har været ringe, men når det er sagt, er nederlag til bif, FCM og Atletico vel ikke verdens største overraskelse holdets tilstand taget i betragtning. En evt. fyring af Ståle, skulle have været foretaget inden vinterpausen, men jeg tror nu ikke, at andre trænere kunne gøre det meget bedre med det nuværende spillermateriale. Bård Wiggen er også tilbage i klubben og det nye setup, skal have en ærlig chance. Når det er sagt, er jeg da også farvet af, at jeg ønsker Ståle en ordentlig afsked med klubben.

    P.t. er min største bekymring sådan set, at sommervinduet vil kræve en udrensning ulig noget, vi tidligere har set, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at komme tilbage i toppen. Robin Olsen, Ankersen og Santander er alle på salgslisten. Nu skal der selvfølgelig lige være nogle købere først, men Olsen og især Ankersen vil næppe være de store tab, som de præsterer lige nu. Santander er dog næppe lige sådan at erstatte, når man kigger på de seneste angriberindkøb. Toutouh og Matic har desuden fået løbepas, Kvist er over the hill og ingen af vores forsvarere har imponeret denne sæson. Det kommer sandsynligvis til at tage nogle transfervinduer endnu at genoprette balancen på dette hold, og det kommer til at koste kassen.
    Meget enig med ovenstående, dog så jeg gerne man sparkede Ståle ud så hurtigt som muligt.
    En ny træner, kan bruge resten af det her miserable sæson på at spille en ny taktik ind i holdet.
    Samt finde ud af hvad han vil satse på af spillere.

    Men som du selv er inde på Cyba, burde denne fyring være sket før jul.

    Men tanken om at Ståle, Lars Højer og Lange skal stå for vores kommende transfervindue samt opbygning af FCK igen.
    Oooooooooooh my god, bare tanken om at de skal finde erstatninger til verdens sværeste taktik.

    Raus listen burde være ret simpel.

    Lüftner
    Vavro
    Ankersen
    Olsen
    Matic
    Pavlovic
    Kvist
    Bengtsson

    Dertil kan hele den sportslige ledelse smutte for min skyld, kan kun blive bedre end Ståle, Lange og Højer med ansvaret i FCK

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #97
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frank Ryle Se meddelelser
    Ståle har et mega kæmpe ansvar for holdets forfatning. Men spillerne har så sandelig også deres del af skylden.
    Imo er de ikke forpligtet ud over evne, de er klart fejlcastet

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    "Imo er de ikke forpligtet ud over evne, de er klart fejlcastet"

    Du har fuldkommen ret, hvis jeg bliver ansat i et firma og ikke kan udfylde stillingen fordi ledelsen ikke har undersøgt min fortid, ligger hele ansvaret da hos dem der har ansat mig, og ikke hos mig. Såå hvem har fejlet her???

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Løbet er kørt dette forår. Ankersen spiller af lårt - så lad Roerslev spille resten af foråret... Så må Anker forlænge, hvis ingen gider ham til sommer! Måske han så tager sig sammen igen :-)

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Så må Anker forlænge, hvis ingen gider ham til sommer!
    Nej tak.


  17. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Jeg valgte at droppe kampen i dag, da jeg så Kvist i startopstillingen og simpelthen ikke orkede at spilde tid på det mest forudsigelige nederlag siden... i torsdags :-)
    Den har jeg derfor ikke nogen kommentarer til, men hvad angår en eventuel fyring af Ståle, så må jeg bare sige, at selvom det næppe kommer bag på nogen, at jeg helst så en fremtid for København uden ham, så vil en afskedigelse formentlig løbe op i 30-40 mio. kr. Valget kan derfor stå mellem at fyre Ståle ELLER at have penge til at udskifte nogle af hans uduelige indkøb, og jeg ved snart ikke, hvad der er værst at forestille sig.

    Omvendt mener jeg stadig, at mange af dem, der underpræsterer, ville kunne trives bedre i et andet system og under en anden træner, så allerhelst skulle Solbakken gøre det anstændige, undskylde for at have kørt klubben i sænk det seneste år og trække sig fra posten. På den måde kan han stadig blive behørigt hyldet for alle de gode ting, han har gjort, og slippe for endnu en omgang "Det bliver en god dag, når Ståle fucker af", hvis elendigheden fortsætter, og han stædigt klamrer sig til sin enorme lønningspose.
    Sidst redigeret af Ace : 18.02.18 kl. 20:51
    HIC SUNT LEONES

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #102
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Holmstrøm så i den grad rasende ud på tv. Jeg kan sagtens forestille mig, at Vavro og Luftner og indkøb generelt bliver diskuteret ivrigt i de kommende måneder. Holmstrøm holder jo ikke sin kæft. Heldigvis.
    Holmstrøm kan vel også se at Okore var Ronaldinho med bolden og Hangeland i luften - i forhold til de to vi render rundt med i dag.

    Jeg køber heller ikke forklaringen med at pengene til en ny centerforsvarer var brugt. Der har vadet en masse transferfrie forsvarspillere rundt i det seneste vindue, som kunne have lukket hullet.
    Man kunne også have lejet en forsvarspiller. Det er først nu Ståle ser problemet med Lüftner. Alle mandagstrænere har set det længe, men det rigtigt at det er nemt at være mandagstræner.

    Det der også gør mig rasende, er Ståles fremtoning på TV. Han lyder som et pattebarn, der ikke kan få ret, i stedet for at svare på kritikken.
    At Flemming Povlsen så ikke har formatet til at svare Ståle igen, gør det bare være. Flemming Povlsens retoriske evner ligger på samme niveau med vores forsvarsspil.
    Ståle er glad for begge dele!

    Jeg undskylder på forhånd, hvis frustrationerne er ved at koge over.
    Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at der kom en anden til at kommentere på vores fremtid i Superliga XL i morgen.
    Nu har jeg nævnt Holmstrøm et par gange i mine indlæg, men han må have gennemslagskraften til at agere Holger Danske, når København er i nød.

    I min optik skal Ståle ikke fyres, men der skal laves en anden arbejdsfordeling, så Ståle kan koncentrere sig bedre om trænerrollen.
    Det må gerne ske i morgen!

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #103
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er jo åbenlyst, at der ikke skete så mange fejl sidste år. Men fejl skete der, men modstanderne udnyttede det kun yderst sjældent. Og du har da ret mht udskiftningerne. Det illustrerer vel også, hvor let det er at være bagkloge herinde. For han laver jo præcis de udskiftninger, som folk har skreget efter herinde. Gregus i stedet for Kvist - Boile i stedet for Luftner.

    Og nej jeg er ikke tilfreds. Og ja, der er bestemt ting der skal forbedres. Men jeg synes da, at du skal snakke med ledelsen om budgettet. Måske kan du overtale dem til at sælge skov og Fischer (hvor pengene var dårligt forvaltet). Og ja vi har en udfordring i forsvaret, men nej vi er ikke Madrid og kan ikke bare købe og købe og købe.
    Synes din argumentation halter meget her. Hvorfor skulle der ikke både være råd til de to og en ordentlig stopper? Sidst jeg tjekkede var der et pænt transferoverskud denne vinter og Fischer-Skov er vel ikke for meget forlangt når Verbic-Kusk er væk? Og man oveni sender Toutouh og Amankwaa videre.

    Og hvis der mangler penge, kan træneren jo give skylden til sportschefen med de mislykkede indkøb.

    Iøvrigt irriterer Ståles retorik meget. Østergaard og Holmstrøm ville aldrig nogensinde sige, at budgettet var brugt. Holmstrøm måske noget i retning af, at man bygger et hold, ikke køber et.

    Det er en klassisk Ståle. Han påtager sig ansvaret, men skynder sig altid at komme med gode undskyldninger. Hvorfor ikke bare sige, at han stoler på Lüftner og Vavro indtil de ikke er her mere?

    Slutteligt vil jeg dog faktisk gerne medgive, at jeg ikke mener man for enhver pris burde have hentet en ny stopper i dette vindue. Når nu skaden er sket med de uheldige helte, så skal næste skud i bøssen ramme plet. Og så kan det være bedre at vente til sommer.

    Men hold fast, hvor er det elendigt. Det er jo værre end Janne Saarinen.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #104
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    hvis jeg bliver ansat i et firma og ikke kan udfylde stillingen fordi ledelsen ikke har undersøgt min fortid, ligger hele ansvaret da hos dem der har ansat mig, og ikke hos mig. Såå hvem har fejlet her???
    De har ikke nødvendigvis fejlet, det kan blot være varians.

  24. #105
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Jeg troede aldrig, jeg skulle skrive det, men vi må erkende, at vores manager er udkonkurreret af BIFs og FCMs ditto. Prøv at se Jess Thorup, som i denne sæson implementerede et nyt system, der passede til de spillere, han havde til rådighed. Det var et ballsy move, men har vist sig fantastisk. Prøv at se BIF, som har et klart spillekoncept og caster forholdsvist billige spillere til det, som præsterer i det, fordi det er... ja, klart. Og så prøv at se os, der caster tremandsmidtbanespillere til landets mest udprægede tomandsmidt, to ens angribere til forskellige roller og midterforsvarer, som hverken kan sprog eller zone.

    Kæft, de må grine rundt omkring, hva?

  25. De følgende 14 brugere er enige:

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 24.04.17, 20:33
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 03.05.16, 08:32
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 22.12.15, 17:28
  4. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26
  5. Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.08.09, 20:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •