Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 147

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvad er det for nogle defensive tiltag, der skal forsvares? Vi spiller i store perioder FCM ud af brættet. Taktikken og defensive tiltag var vel på plads. Og så må man jo tage hatten af for FCM, der straffer 3 fejl. FCM laver vel nogenlunde samme antal, men vi er ikke lige så dygtige.

    Selvfølgelig ikke godt med de fejl, der laves. Men de blev jo faktisk også lavet sidste år med vores super forsvar, der blev vi bare ikke straffet på samme måde.

    Det er så pisse nemt at være mandagstræner og råbe, Kvist ud, Vavro ud, Luftner ud, osv osv osv. Ja der er nok lavet nogle fejl med indkøb, men nu er truppen som den er, og så må vi få det bedste ud af det vi har. Og jo vi kunne da godt have købt en bedre forsvarer - på den anden side er I (alle jer der nu piver) jo våde i bukserne over Fischer. Guess what - vi er ikke Real Madrid. Vi har ikke finanserne som Real Madrid.

    Men fair nok - lad os da fyre hele banden og spille med 3 u19 spillere i stedet for Vavro, Luftner og Ankersen. Det kan jo kun blive bedre..................
    Kasper.. jeg har den største respekt for dig og de indlæg du altid skriver. Men selv du må kunne se at det stopperpar ødelægger alt for det hold her.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvad er det for nogle defensive tiltag, der skal forsvares? Vi spiller i store perioder FCM ud af brættet. Taktikken og defensive tiltag var vel på plads. Og så må man jo tage hatten af for FCM, der straffer 3 fejl. FCM laver vel nogenlunde samme antal, men vi er ikke lige så dygtige.

    Selvfølgelig ikke godt med de fejl, der laves. Men de blev jo faktisk også lavet sidste år med vores super forsvar, der blev vi bare ikke straffet på samme måde.

    Det er så pisse nemt at være mandagstræner og råbe, Kvist ud, Vavro ud, Luftner ud, osv osv osv. Ja der er nok lavet nogle fejl med indkøb, men nu er truppen som den er, og så må vi få det bedste ud af det vi har. Og jo vi kunne da godt have købt en bedre forsvarer - på den anden side er I (alle jer der nu piver) jo våde i bukserne over Fischer. Guess what - vi er ikke Real Madrid. Vi har ikke finanserne som Real Madrid.

    Men fair nok - lad os da fyre hele banden og spille med 3 u19 spillere i stedet for Vavro, Luftner og Ankersen. Det kan jo kun blive bedre..................
    Enig Ståle kan jo ikke stille et anerledes hold end han gør. Men Ståle kan i den grad "blames" for hele denne sæsons derute. Manden har fået en blanko check for at købe de spillere han ville i i "god" tid vel og mærke og alligevel er der foretaget så mange fejlindkøb.

    Ledelsen må træde i karrakter til sommer og enten fyre eller fratag ham manager rollen.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Hvis vi ser bort fra foran målene (begge ender), synes jeg faktisk, vi spiller en fin kamp. Mere styr på den del end andre FCM kampe, jeg kan huske. Bare ærgerligt spillet foran målene er det, der afgør kampe.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvad er det for nogle defensive tiltag, der skal forsvares? Vi spiller i store perioder FCM ud af brættet. Taktikken og defensive tiltag var vel på plads. Og så må man jo tage hatten af for FCM, der straffer 3 fejl. FCM laver vel nogenlunde samme antal, men vi er ikke lige så dygtige.

    Selvfølgelig ikke godt med de fejl, der laves. Men de blev jo faktisk også lavet sidste år med vores super forsvar, der blev vi bare ikke straffet på samme måde.

    Det er så pisse nemt at være mandagstræner og råbe, Kvist ud, Vavro ud, Luftner ud, osv osv osv. Ja der er nok lavet nogle fejl med indkøb, men nu er truppen som den er, og så må vi få det bedste ud af det vi har. Og jo vi kunne da godt have købt en bedre forsvarer - på den anden side er I (alle jer der nu piver) jo våde i bukserne over Fischer. Guess what - vi er ikke Real Madrid. Vi har ikke finanserne som Real Madrid.

    Men fair nok - lad os da fyre hele banden og spille med 3 u19 spillere i stedet for Vavro, Luftner og Ankersen. Det kan jo kun blive bedre..................
    Det er altså vås at påstå, at der blev lavet fejl i samme mængder sidste sæson og at det 'bare' skyldes modstandernes effektivitet. Lüftner startede som han plejer med at sejle rundt som en fuld sømand og de tre fejl, der fører til målene er altså utilgivelige.

    Spillet var i perioder fint med godt tempo i spillet, men man skaber reelt kun én stor målchance udover scoringen, hvilket er lidet imponerende.

    Iøvrigt skader hans udskiftninger vældig meget idag. Spillet går totalt i stå ved dobbeltudskiftningen. Bengtsson sænker som sædvanligt spillet og Gregus sætter ikke én fod rigtigt. Hvorfor gemte man ikke Jonas Wind til de sidste minutter?

    Den der sammenligning med Real Madrid virker en anelse desperat. Ledelsen burde selvfølgelig afsætte midler til at få styr på det her morads. At de midler man så har afsat er forvaltet exceptionelt dårligt af Ståle gør det jo ikke bedre. 21 points efter FCM...Det er en skandale uanset hvilke undskyldninger folk måtte komme med. At Ståle så samtidig er den med afstand mest magtfulde og bedst lønnede træner i Skandinavien gør det ikke bedre. Han bør ikke være træner i FCK næste sæson.


  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Må jeg i øvrigt rose fremragende away-opbakning!


  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Hvad er det for nogle defensive tiltag, der skal forsvares? Vi spiller i store perioder FCM ud af brættet. Taktikken og defensive tiltag var vel på plads. Og så må man jo tage hatten af for FCM, der straffer 3 fejl. FCM laver vel nogenlunde samme antal, men vi er ikke lige så dygtige.

    Selvfølgelig ikke godt med de fejl, der laves. Men de blev jo faktisk også lavet sidste år med vores super forsvar, der blev vi bare ikke straffet på samme måde.

    Det er så pisse nemt at være mandagstræner og råbe, Kvist ud, Vavro ud, Luftner ud, osv osv osv. Ja der er nok lavet nogle fejl med indkøb, men nu er truppen som den er, og så må vi få det bedste ud af det vi har. Og jo vi kunne da godt have købt en bedre forsvarer - på den anden side er I (alle jer der nu piver) jo våde i bukserne over Fischer. Guess what - vi er ikke Real Madrid. Vi har ikke finanserne som Real Madrid.

    Men fair nok - lad os da fyre hele banden og spille med 3 u19 spillere i stedet for Vavro, Luftner og Ankersen. Det kan jo kun blive bedre..................
    Jeg er faktisk rystet over at du ikke kan komme med kritik af dagens opgør. De to forsvarer vi starter med i dag kommer ikke til at spille meget mere. Jeg håber man kan omskole Kvist til forsvarsspiller og få Eric ind til næste kamp. Han kan umuligt være mere rusten end de to centerforsvarer i dag. Et eller andet må der ske. Ståle er på vippen. Jeg er stadig fortaler for at han er den bedste til vende udviklingen, men han skal ind på Holmstrøms kontor og forklare sig. Det er ikke nok at sige at det hele er hans skyld. Tror man ikke på løsningsforslagne, må der nye kræfter til.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Kasper.. jeg har den største respekt for dig og de indlæg du altid skriver. Men selv du må kunne se at det stopperpar ødelægger alt for det hold her.
    Jeg er enig i, at vi har et problem i det centrale forsvar. Jeg har vist aldrig skrevet andet. Men man kan jo læse præcis i denne tråd, hvorfor der ikke er købt en ny. Så er det imo tangerende til latterligt, at kalde Ståle for stædig og lignende. Jeg er ret sikker på, at han gerne havde købt en ny forsvarer, hvis pengene har været der. Og en ny central midt. Og en ny angriber....

    Mht lige netop dette par, så er det min holdning, at det står lige så slemt til med Boilesen derinde. Men det er jo en smagsag. Vil man have en lidt mere boldfast forsvarer i Boilesen, så får man til gengæld en dårligere back. Personligt foretrækker jeg Boilesen på backen, men det er som sagt en smagssag.

    Jeg synes egentlig ikke, at Vavro/Luftner gør det dårligt sammen i dag. Luftner laver en fejl som koster et mål, men den er jo ikke kæmpe stor. Ud over dette fungerer de vel egentlig ret godt sammen. Da Boilesen kommer ind centralt og vi satser, så bliver forsvaret mere shaky. Og vavro har nogle rigtig dårlige sidste 15 min - det virker som om, han går lidt i panik. Det er ikke godt.
    Kvist spiller også en fornuftig kamp udover sin store fejl. Men igen, dem lavede han også sidste år, ligesom Delaney gjorde, ligesom Zeca har gjort osv. Det gør ham jo ikke til en latterlig ringe spiller, som mange gør det til herinde.

    Og nej, jeg er ikke tilfreds. Og nej, det er ikke godt nok. Og ja, der har været fejlkøb. Men nej, løsningen er ikke at spille med u19 spillere, som nogen foreslår. Hvordan i al verden kam man tro, at det skulle hjælpe?
    Og nej, jeg tror stadig ikke, at det er en god ide at fyre Ståle, men der er jeg jo nok uenig med mange herinde. Og fair nok med det.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er enig i, at vi har et problem i det centrale forsvar. Jeg har vist aldrig skrevet andet. Men man kan jo læse præcis i denne tråd, hvorfor der ikke er købt en ny. Så er det imo tangerende til latterligt, at kalde Ståle for stædig og lignende. Jeg er ret sikker på, at han gerne havde købt en ny forsvarer, hvis pengene har været der. Og en ny central midt. Og en ny angriber....

    Mht lige netop dette par, så er det min holdning, at det står lige så slemt til med Boilesen derinde. Men det er jo en smagsag. Vil man have en lidt mere boldfast forsvarer i Boilesen, så får man til gengæld en dårligere back. Personligt foretrækker jeg Boilesen på backen, men det er som sagt en smagssag.

    Jeg synes egentlig ikke, at Vavro/Luftner gør det dårligt sammen i dag. Luftner laver en fejl som koster et mål, men den er jo ikke kæmpe stor. Ud over dette fungerer de vel egentlig ret godt sammen. Da Boilesen kommer ind centralt og vi satser, så bliver forsvaret mere shaky. Og vavro har nogle rigtig dårlige sidste 15 min - det virker som om, han går lidt i panik. Det er ikke godt.
    Kvist spiller også en fornuftig kamp udover sin store fejl. Men igen, dem lavede han også sidste år, ligesom Delaney gjorde, ligesom Zeca har gjort osv. Det gør ham jo ikke til en latterlig ringe spiller, som mange gør det til herinde.

    Og nej, jeg er ikke tilfreds. Og nej, det er ikke godt nok. Og ja, der har været fejlkøb. Men nej, løsningen er ikke at spille med u19 spillere, som nogen foreslår. Hvordan i al verden kam man tro, at det skulle hjælpe?
    Og nej, jeg tror stadig ikke, at det er en god ide at fyre Ståle, men der er jeg jo nok uenig med mange herinde. Og fair nok med det.
    Udover at være skyld i et mål, så kunne han jo snildt være skyld i flere mål. Vavro er på bagkant af så mange situationer at det gør helt ondt bedst illustreret af den sidste aktion, hvor han også giver en friløber væk.

    Bambi på glatis, mener jeg Flemming Poulsen kaldte ham. Javel Lüftner spillede sig op, men var hellere ikke uden skyld i 1-1 målet. Problemet er at de kamp efter kamp laver fejl på fejl. Om jeg fatter om man kan se Potentialet i dem på sigt, Jeg kan ikke.

    Selv en Okore som Ståle ikke kunne bruge ville jeg være mere tryg ved end Lüftner og Vavro...

  14. De følgende 6 brugere er enige:

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Udover at være skyld i et mål, så kunne han jo snildt være skyld i flere mål. Vavro er på bagkant af så mange situationer at det gør helt ondt bedst illustreret af den sidste aktion, hvor han også giver en friløber væk.

    Bambi på glatis, mener jeg Flemming Poulsen kaldte ham. Javel Lüftner spillede sig op, men var hellere ikke uden skyld i 1-1 målet. Problemet er at de kamp efter kamp laver fejl på fejl. Om jeg fatter om man kan se Potentialet i dem på sigt, Jeg kan ikke.

    Selv en Okore som Ståle ikke kunne bruge ville jeg være mere tryg ved end Lüftner og Vavro...
    Jeg viæ lade dette svar være mit til Kasper også

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg håber man kan omskole Kvist til forsvarsspiller og få Eric ind til næste kamp. Han kan umuligt være mere rusten end de to centerforsvarer i dag.
    Kvist er nu ikke meget bedre med bolden end Lüftner og Vavro. Han har aldrig været den store boldspiller, men han har været dygtig til at passe sine defensive pligter og derved gøre sine holdkammerater bedre. Han gør bare ikke sine holdkammerater bedre i denne sæson. Han er blevet for langsom og overblikket er også ved at forsvinde. Hans fejlafleveringer i Atletico-kampen og i dag så man ganske enkelt ikke i samme udstrækning tidligere.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige ift. de personer, som konstant bruger vores budget som en undskyldning for at halvdelen af holdet er langt under niveau. Vores budget er selvfølgelig ikke så stort som Brugges, Portos osv., men vi kunne i det mindste starte med at bruge de penge vi har ordentligt. Jeg har nævnt det tidligere, men vi har brændt små 70 mio. kr. af på spillere, som slet ikke har præsteret. Ligeledes har jeg tidligere brokket mig over, at man kun har haft 1 rigtig targetmand i truppen (Santa), når vi så tydeligt er afhængige af at have en stor mand på toppen.

    Om de spillere vi har købt i dette vindue (Luftner, Vavro, Pierre) bliver fantastiske fodboldspillere i løbet af et par år ved jeg ikke, men en fodbold klub skal ikke kun præstere 2 år ud af 5, hvilket virker til at være en indiskutabel sandhed her på forumet. Europæisk succes er ikke givet hvert år, men man burde kunne stille med et konkurrencedygtigt hold i ligaen år efter år.

    Ift. taktikken, så er jeg stadig forrundret over, at man køber spillere fra en tremands midtbane og presser dem ned i en to mands.

    Og en sidste ting;
    Ankersen har jeg aldrig set som nogen voldsomt dygtig fodboldspiller, men jeg skal da lige love for, at han bliver udstillet for tiden.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Det er altså vås at påstå, at der blev lavet fejl i samme mængder sidste sæson og at det 'bare' skyldes modstandernes effektivitet. Lüftner startede som han plejer med at sejle rundt som en fuld sømand og de tre fejl, der fører til målene er altså utilgivelige.

    Spillet var i perioder fint med godt tempo i spillet, men man skaber reelt kun én stor målchance udover scoringen, hvilket er lidet imponerende.

    Iøvrigt skader hans udskiftninger vældig meget idag. Spillet går totalt i stå ved dobbeltudskiftningen. Bengtsson sænker som sædvanligt spillet og Gregus sætter ikke én fod rigtigt. Hvorfor gemte man ikke Jonas Wind til de sidste minutter?

    Den der sammenligning med Real Madrid virker en anelse desperat. Ledelsen burde selvfølgelig afsætte midler til at få styr på det her morads. At de midler man så har afsat er forvaltet exceptionelt dårligt af Ståle gør det jo ikke bedre. 21 points efter FCM...Det er en skandale uanset hvilke undskyldninger folk måtte komme med. At Ståle så samtidig er den med afstand mest magtfulde og bedst lønnede træner i Skandinavien gør det ikke bedre. Han bør ikke være træner i FCK næste sæson.
    Det er jo åbenlyst, at der ikke skete så mange fejl sidste år. Men fejl skete der, men modstanderne udnyttede det kun yderst sjældent. Og du har da ret mht udskiftningerne. Det illustrerer vel også, hvor let det er at være bagkloge herinde. For han laver jo præcis de udskiftninger, som folk har skreget efter herinde. Gregus i stedet for Kvist - Boile i stedet for Luftner.

    Og nej jeg er ikke tilfreds. Og ja, der er bestemt ting der skal forbedres. Men jeg synes da, at du skal snakke med ledelsen om budgettet. Måske kan du overtale dem til at sælge skov og Fischer (hvor pengene var dårligt forvaltet). Og ja vi har en udfordring i forsvaret, men nej vi er ikke Madrid og kan ikke bare købe og købe og købe.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Kampen startede lidt foruroligende. FCM virkede ikke særlig veloplagte og kom derfor også hurtigt bagud, uden at have skabt en eneste chance. Deres offensiv var ikke synderligt imponerende og deres opspil blev ofte reduceret til lange bolde. Det blev derfor mere og mere tydeligt, at der måtte en hjælpende hånd til før, de kunne komme i gang. Derfor var det heldigt, at vores defensiv er gennemført elendig, så FCK hurtigt kunne få nogle lette mål og afgøre kampen.
    Det var også en afgørende taktisk genialitet, at vi ikke bare skiftede Fischer ind, da det ville have styrket os for meget. Det var derfor afgørende, at vi også skiftede Pierre ind, så venstrekanten kunne blive destabiliseret.

    Kampens dommer var på niveau med vores defensiv, hvilket var ganske heldigt, da FCM ellers ville have haft det meget svært. Dommerne herhjemme er bare inkompetente (ja, i skrivende stund skulle Aab have haft to straffespark mod Brøndby). Det er nok ikke noget der kan forbedres i den nærmeste fremtid.

    Generelt var det ikke en særlig overbevisende præstation af FCM. Jeg havde håbet på, at de var langt stærkere end tilfældet var og hvis de ikke forbedrer sig væsentligt, så får de det meget svært i mesterskabskampen. De kan ikke møde en så dårlig defensiv som vores i hver kamp.

    Lüftner og Vavro: De med afstand to dårligste spillere på hele vores hold. Man er ikke forpligtet over evne, men de kommer aldrig til at kunne møde vores forventninger. At vi ikke hentede en defensiv forstærkning i transfervinduet var en massiv fejl og hvis vi ikke skiller os af med dem begge i sommerens transfervindue er det en falliterklæring. Vi kan ikke hænge på disse meget længere, uanset om de måske har et uforløst potentiale. Jeg gider i hvert fald ikke se dem vælte rundt og forsøge at indfri deres potentiale hos os længere.

    Kvist og Zeca: Denne konstellation fungerer tydeligvis ikke særlig godt. Vi har ikke en sammenhængende presspil længere og de to midtbanespillere halser næsten altid efter modstanderne. Dagene hvor vores midtbane deltog i presset og vandt dueller er vist talte. Men meget af det hænger måske sammen med, at hele holdet skal forsøge at gardere for de to centrale forsvarere. Om ikke andet, så var Kvists præstation i dag ret dårlig, men på trods af det lavede han en rigtig god og vigtig assist og det kan der kun være ros til overs for.

    Ankersen og Boilesen: De startede begge ret godt, både offensivt og defensivt, men det var en kortvarig glæde. Nervøsiteten og fejlene sneg sig ind i takt med, at holdet omkring dem begyndte at sejle rundt. Ankersens attitude er ikke til at holde ud i øjeblikket og selvindsigt ejer han næppe.

    Skov og Falk: Havde begge lidt svingende præstationer, men overvejende var det positivt. Skov og Ankersen havde nogle samarbejdsproblemer indimellem, men det er nok forventeligt. De fik begge svære arbejdsbetingelser, da backerne holdt sig længere tilbage da defensiven for alvor begyndte at sejle.
    En besynderlig ting er, at Thomsen ikke får chancen. Er han i så dårlig form?

    Santander og Pieros: Synes det var tydeligt, at Santander ikke er i topform, men han gjorde det alligevel fint, dog uden at stråle. Pieros gjorde det også hæderligt og får også scoret. Samarbejdet imellem dem var ikke helt så godt i dag.
    Det ville være rart, hvis vi gav vores yngre spillere chancen når hverken Santander eller Pieros stråler. Pavlovic håber jeg ikke får mere spilletid hos os.

    Alt i alt fik kampen den rette vinder, men det begynder at være lidt uvist om vi kan holde os indenfor top 6 (og om det overhovedet er ønskværdigt).

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg er faktisk rystet over at du ikke kan komme med kritik af dagens opgør. De to forsvarer vi starter med i dag kommer ikke til at spille meget mere. Jeg håber man kan omskole Kvist til forsvarsspiller og få Eric ind til næste kamp. Han kan umuligt være mere rusten end de to centerforsvarer i dag. Et eller andet må der ske. Ståle er på vippen. Jeg er stadig fortaler for at han er den bedste til vende udviklingen, men han skal ind på Holmstrøms kontor og forklare sig. Det er ikke nok at sige at det hele er hans skyld. Tror man ikke på løsningsforslagne, må der nye kræfter til.
    Pudsigt at du nævner Holmstrøm. Sad netop og tænkte, at han må være rødglødende af raseri, inden jeg liste dit indlæg.

    Som jeg har sagt før. Såfremt der ikke er europæisk fodbold på menuen i næste sæson, må Ståle væk. Det er ham der har sammensat en ufattelig dyr, og ufattelig uharmonisk trup.

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal sige ift. de personer, som konstant bruger vores budget som en undskyldning for at halvdelen af holdet er langt under niveau. Vores budget er selvfølgelig ikke så stort som Brugges, Portos osv., men vi kunne i det mindste starte med at bruge de penge vi har ordentligt. Jeg har nævnt det tidligere, men vi har brændt små 70 mio. kr. af på spillere, som slet ikke har præsteret. Ligeledes har jeg tidligere brokket mig over, at man kun har haft 1 rigtig targetmand i truppen (Santa), når vi så tydeligt er afhængige af at have en stor mand på toppen.
    Du har vist misforstået "undskyldningen". Vi kan nok alle blive enige om, at penge ikke blev forvaltet ordentligt i sommer. Og måske også inden da. Men det ændrer jo ikke på, at vi i vinduet denne vinter pga budgettet ikke har kunnet udskifte så mange spille, som alle herinde går og råber op om. Så kan vi råbe nok så højt, om at vi har landets største budget. Men det ændrer jo ikke på sagen. Der har ikke været penge til både Skov, Fischer OG en midterforsvarer. Ståle valgte de to første (til de flestes tilfredshed), men kunne selvfølgelig have valgt en forsvarer i stedet.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 24.04.17, 20:33
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 03.05.16, 08:32
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 22.12.15, 17:28
  4. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26
  5. Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.08.09, 20:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •