Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 147

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Skal man tage ja-hatten på, så virker Skov og Fischer som klare forstærkninger. Jeg var selv skeptisk overfor Fischer, som jeg havde mistænkt for at være et evighedstalent, men han er så rigelig god til Superligaen. Så må vi bare håbe, at holdets elendighed ikke tærer for meget på hans motivation.


  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Pudsigt at du nævner Holmstrøm. Sad netop og tænkte, at han må være rødglødende af raseri, inden jeg liste dit indlæg.

    Som jeg har sagt før. Såfremt der ikke er europæisk fodbold på menuen i næste sæson, må Ståle væk. Det er ham der har sammensat en ufattelig dyr, og ufattelig uharmonisk trup.
    Holmstrøm så i den grad rasende ud på tv. Jeg kan sagtens forestille mig, at Vavro og Luftner og indkøb generelt bliver diskuteret ivrigt i de kommende måneder. Holmstrøm holder jo ikke sin kæft. Heldigvis.

  3. De følgende 14 brugere er enige:

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er jo åbenlyst, at der ikke skete så mange fejl sidste år. Men fejl skete der, men modstanderne udnyttede det kun yderst sjældent. Og du har da ret mht udskiftningerne. Det illustrerer vel også, hvor let det er at være bagkloge herinde. For han laver jo præcis de udskiftninger, som folk har skreget efter herinde. Gregus i stedet for Kvist - Boile i stedet for Luftner.

    Og nej jeg er ikke tilfreds. Og ja, der er bestemt ting der skal forbedres. Men jeg synes da, at du skal snakke med ledelsen om budgettet. Måske kan du overtale dem til at sælge skov og Fischer (hvor pengene var dårligt forvaltet). Og ja vi har en udfordring i forsvaret, men nej vi er ikke Madrid og kan ikke bare købe og købe og købe.
    Når man ser på hvad Ståle har formøblet væk af millioner siden Corner, Zanka, Delaney, Augustinsson forlod FCK og der skulle opbygges et nyt hold, hvordan syntes du så Ståle har klaret opgaven ?.

    Javel jeg er med på han ikke skal fyres, Men syntes du ikke det skal have konsekvenser til sommer af en eller anden form. Ståle har haft oceaner af tid til at handle i rettidig omhu allerede 1 år før vi mistede vores stamme på holdet. Javel man kan ikke garantere success, men det er fandeme skræmmende at se så mange fejl transfers.

    Alle vidste at sæsonen ville blive svær når man mister så mange stamspillere, men jeg tør da garantere at INGEN havde troede, at det ville være så slemt.

    På den ene eller anden måde skal det have konsekvenser for Ståle til sommer efter min mening.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Holmstrøm så i den grad rasende ud på tv. Jeg kan sagtens forestille mig, at Vavro og Luftner og indkøb generelt bliver diskuteret ivrigt i de kommende måneder. Holmstrøm holder jo ikke sin kæft. Heldigvis.
    Hvad sagde han

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Jeg synes ikke man kan leve på fordums bedrifter. Se på Ranieri da han blev mester i England eller Del Bosque i Real. Ståle har gjort meget godt for klubben men hans tid er kommet. Vi er...

    -22 point efter i ligaen
    -Ude af pokalen
    -Kommer måske ikke i top 6
    -Styrer et hold med mindre nervesammenbrud og masser af personlige fejl uden tegn på bedring
    -Købt en masse østeuropæere uden klubhjerte og som er svage i modgang
    -Bliver stædigt ved med at spille med nogle spillere som tydeligvis ikke har niveauet

    Jeg synes FC er for stor en klub til at acceptere dette!! Selvom sporene fra tiden uden Ståle skræmmer så må der være nogle trænere deude der kan tage os til next level. Ståle raus.
    FORZA L'EQUIPE FC

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Når man ser på hvad Ståle har formøblet væk af millioner siden Corner, Zanka, Delaney, Augustinsson forlod FCK og der skulle opbygges et nyt hold, hvordan syntes du så Ståle har klaret opgaven ?.

    Javel jeg er med på han ikke skal fyres, Men syntes du ikke det skal have konsekvenser til sommer af en eller anden form. Ståle har haft oceaner af tid til at handle i rettidig omhu allerede 1 år før vi mistede vores stamme på holdet. Javel man kan ikke garantere success, men det er fandeme skræmmende at se så mange fejl transfers.

    Alle vidste at sæsonen ville blive svær når man mister så mange stamspillere, men jeg tør da garantere at INGEN havde troede, at det ville være så slemt.

    På den ene eller anden måde skal det have konsekvenser for Ståle til sommer efter min mening.
    Vi kan da sagtens være enige om, at han har fejlet i sommers. Derfor tror jeg nu nok, at han skal få bygget holdet op igen. Jeg synes ikke, at vi er ret langt væk. Én kvalitetsstopper ind, så vil jeg tro, at vi er der.
    Om der skal være en konsekvens - det ved jeg faktisk ikke. Jeg er ked af, at han ikke har en Jesper Jansson at spare med, men jeg er sikker på at Holmstrøm kommer mere ind over det hele nu. På godt og ondt.

    Men min personlige holdning er, at det vil være total idiotisk at fyre Ståle.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af pelledrengen Se meddelelser
    Jeg synes ikke man kan leve på fordums bedrifter. Se på Ranieri da han blev mester i England eller Del Bosque i Real. Ståle har gjort meget godt for klubben men hans tid er kommet. Vi er...

    -22 point efter i ligaen
    -Ude af pokalen
    -Kommer måske ikke i top 6
    -Styrer et hold med mindre nervesammenbrud og masser af personlige fejl uden tegn på bedring
    -Købt en masse østeuropæere uden klubhjerte og som er svage i modgang
    -Bliver stædigt ved med at spille med nogle spillere som tydeligvis ikke har niveauet

    Jeg synes FC er for stor en klub til at acceptere dette!! Selvom sporene fra tiden uden Ståle skræmmer så må der være nogle trænere deude der kan tage os til next level. Ståle raus.
    Han spiller vel med de spillere, han har til rådighed. Det er jo latterligt, at tro at stædighed holder bedre spillere ude. Ligesom jeg synes det er forkert, at der ikke sker forbedringer.
    Men du kan da sagtens argumentere for en fyring. Listet på den måde, så ser det voldsomt ud. Vi er alle enige om, at sommerens transfervindue har været skidt, o det har haft kæmpe konsekvenser jfr din liste.
    Personligt synes jeg, at det vil være en kæmpe fejl.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han spiller vel med de spillere, han har til rådighed. Det er jo latterligt, at tro at stædighed holder bedre spillere ude. Ligesom jeg synes det er forkert, at der ikke sker forbedringer.
    Men du kan da sagtens argumentere for en fyring. Listet på den måde, så ser det voldsomt ud. Vi er alle enige om, at sommerens transfervindue har været skidt, o det har haft kæmpe konsekvenser jfr din liste.
    Personligt synes jeg, at det vil være en kæmpe fejl.
    Ja det er voldsomt. MEGET voldsomt!!!
    FORZA L'EQUIPE FC

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han spiller vel med de spillere, han har til rådighed. Det er jo latterligt, at tro at stædighed holder bedre spillere ude. Ligesom jeg synes det er forkert, at der ikke sker forbedringer.
    Men du kan da sagtens argumentere for en fyring. Listet på den måde, så ser det voldsomt ud. Vi er alle enige om, at sommerens transfervindue har været skidt, o det har haft kæmpe konsekvenser jfr din liste.
    Personligt synes jeg, at det vil være en kæmpe fejl.
    Hvis vi misser Europa må det være slut for ham.

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du har vist misforstået "undskyldningen". Vi kan nok alle blive enige om, at penge ikke blev forvaltet ordentligt i sommer. Og måske også inden da. Men det ændrer jo ikke på, at vi i vinduet denne vinter pga budgettet ikke har kunnet udskifte så mange spille, som alle herinde går og råber op om. Så kan vi råbe nok så højt, om at vi har landets største budget. Men det ændrer jo ikke på sagen. Der har ikke været penge til både Skov, Fischer OG en midterforsvarer. Ståle valgte de to første (til de flestes tilfredshed), men kunne selvfølgelig have valgt en forsvarer i stedet.
    Nej, men det er jo et problem som går lidt i ring. Hvorfor har vi ikke penge til at styrke et historisk ringe forsvar? Fordi vi (Ståle og resten af den sportslige ledelse) har formøblet 70 (!) mio. kr., på spillere som ikke kan gøre sig gældende. Gregus virker egentlig som en dygtig fodboldspiller, men har skal spille i en tremandsmidtbane, Pavlovic har i 55 kampe scoret 15 mål. Som oftest mod Lyngby ( :-)))), Matic havde før han kom til København spillet samlet et enkelt godt års fodbold, Luftner kom til Prag fra Teplice, og vi købte ham angiveligt på baggrund af det halve år i Slavia. Vavro kom til fra Zliin som til dagligt spiller i samme liga som Xerxes, eller Adi som han går under i folkemunde. Er han en spiller med potentiale? Garanteret, men når man fra starten af sæsonen vader i skader, og er hullet som en si, så skal man bestemt ikke købe en ung spiller med potentiale, men derimod en dygtig spiller som kan gøre en forskel fra dag et. Vavro kostede omtrent 11 mio. kr., med bonusser oveni. Det kan man godt finde en fornuftig stopper til. Så købet af Vavro var ikke 'rettidigt fornuftigt' - et udtryk som vi har hørt flere gange efterhånden. Pierre kostede ifølge EB 8-10 mio og fik en 4-5 årig aftale med en monsterløn.

    Så det faktum at vi ikke har penge til en solid midtstopper køber jeg simpelthen ikke. For det er en situation som klubben selv har placeret sig i. Eller Ståle har. Og i enhver stor virksomhed, så er det ledelsen der sidder med ansvaret. Jeg har på fornemmelsen af ledelsen er blevet yderst chokeret over vores placering, og Hørsholm fik sparket pga. dette. Han var så vidt jeg kan huske, en af fortalerne for Ståle i en managerrolle. Men det er gætterier :) Sidste gang hvor det gik 'helt galt' der blev vi nummer 2. Nu padler vi rundt i midten af ligaen uden NOGEN chance for at vinde guld.

    Nu kom jeg rundt og lidt andet end din pointe, men sådan er det.

  16. De følgende 12 brugere er enige:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hvis vi misser Europa må det være slut for ham.
    Jeg håber bare det får en konsekvens for Ståle på den ene eller anden måde. Manden har seriøst for meget magt i FCK. Der bliver sgu nød til at være en balance.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    20 mio for Matic er vel det mest vanvittige eksempel - og han udfases nu efter et år.

  20. De følgende 13 brugere er enige:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Det giver ingen mening at fyre Ståle nu. Javist, starten på den nye halvsæson har været ringe, men når det er sagt, er nederlag til bif, FCM og Atletico vel ikke verdens største overraskelse holdets tilstand taget i betragtning. En evt. fyring af Ståle, skulle have været foretaget inden vinterpausen, men jeg tror nu ikke, at andre trænere kunne gøre det meget bedre med det nuværende spillermateriale. Bård Wiggen er også tilbage i klubben og det nye setup, skal have en ærlig chance. Når det er sagt, er jeg da også farvet af, at jeg ønsker Ståle en ordentlig afsked med klubben.

    P.t. er min største bekymring sådan set, at sommervinduet vil kræve en udrensning ulig noget, vi tidligere har set, hvis vi skal gøre os forhåbninger om at komme tilbage i toppen. Robin Olsen, Ankersen og Santander er alle på salgslisten. Nu skal der selvfølgelig lige være nogle købere først, men Olsen og især Ankersen vil næppe være de store tab, som de præsterer lige nu. Santander er dog næppe lige sådan at erstatte, når man kigger på de seneste angriberindkøb. Toutouh og Matic har desuden fået løbepas, Kvist er over the hill og ingen af vores forsvarere har imponeret denne sæson. Det kommer sandsynligvis til at tage nogle transfervinduer endnu at genoprette balancen på dette hold, og det kommer til at koste kassen.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Så det faktum at vi ikke har penge til en solid midtstopper køber jeg simpelthen ikke.
    Det er muligt, at du ikke køber den, men det er den grund Ståle har givet i avisen i dag.

    Og du har da helt ret i, at man selv har brugt pengene tidligere. Men de ER jo brugt og man har fra ledelsen side ikke villet afsætte yderligere. Ståle vil nok bruge foråret til at beslutte, hvem man vil beholde og herefter forsøge at afskribe den ene.

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Midtjylland (18.02.18 kl.16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg håber bare det får en konsekvens for Ståle på den ene eller anden måde. Manden har seriøst for meget magt i FCK. Der bliver sgu nød til at være en balance.
    Jamen det ER jo netop det der er problemet. Man har lagt alle sine æg på ham. Var dette sket andre steder var han røget ud ved juletid eller måske endda før det. Det har sine ulemper og fordele. Vi viæ nødig være Palermo eller AGF for den sags skyld, men som du selv mere eller mindre skriver, så må der være en grænse. Så misser man EL så må det som sagt være slut,

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 24.04.17, 20:33
  2. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 03.05.16, 08:32
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 22.12.15, 17:28
  4. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26
  5. Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland - F.C. København
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 45
    Sidste Meddelelse: 26.08.09, 20:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •