Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
86. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og avancement!

    17 19.77%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    2 2.33%
  • Uafgjort!

    3 3.49%
  • Atlético Sejr!

    64 74.42%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 71

Emner: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ståle burde fremover bruge Kvist som indskiftnings spiller de sidste 10-15 min af en kamp når en kamp skal forsvars hjem. Det skal være Kvists rolle fremover på dette FCK hold samt være et godt eksempel på træningsbanen.
    ... ikke så tit det sker... :-(

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Damn. Havde ellers tænkt mig for første gang siden 2009 bevidst at fravælge en kamp, men glad for at jeg så den.

    Havde Atletico villet, havde de scoret et par mål flere, men det får mig ikke til ikke at glæde mig over, at flere spillere forsøgte at spille bold. Jeg oplevede simpelt hen, at spillerne flyttede sig mere for hinanden, end de har gjort hele sæsonen indtil nu

    SA er altså en bedre målmand end Robin, og jeg bemærkede også, at han skabte mere ro mellem Tjekkoslovakiet. Thomsen, Skov, Fischer, Falk og tildels Gregus er rigtig gode boldspillere, Og Wind gik uimponeret til den. Selv en af mine yndlingsaversioner Ankersen gjorde det hæderligt.

    Lad os nu tage de gode øjeblikke med tilbage til Superligaen. Og lad os nu prøve med noget mere dynamik og boldspil.


  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Og nu har næsten hele truppen en masse minutter i benene, uden at profilerne er trætte. Med een kamp om ugen de næste fem uger skal der masser af point på kontoen. Lad os nu se Santander og Fischer få 90 minutter sammen, så tror jeg, det kan blive rigtig godt mod 5 forholdsvist svage modstandere.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Ståle: "Alt i alt har vores europæiske sæson været mere end okay."

    Hmmm. Den kan udfordres. CL røg for næsen af os, og vi hutlede os igennem EL gruppespil.

    Men ok. Vi spillede europæisk efter jul. Men altså. En god europæisk sæson indeholder lidt flere gode øjeblikke i min bog.

    Nå, snuden i sporet og giv os den 7. plads tak.
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Nu må det sgu snart være på tide at vi kun spiller med en af de elendige angribere vi har. Det kan ikke passe at vores 4 bedste offensivt indstillede midtbanespillere skal kæmpe om 2 pladser. Fischer, Falk, Skov og Thomsen. Der bør altså være plads til minimum 3 af dem fra start på det her elendigt spillende FCK hold. Ærlig talt kunne vi sgu næsten starte med dem alle 4, fordi alternativerne er lige til at græde over. Men ihvertfald 3 bør vi altså bringe fra start og lade dem bruge resten af sæsonen på at blive spillet sammen.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Derp Se meddelelser
    Nu må det sgu snart være på tide at vi kun spiller med en af de elendige angribere vi har. Det kan ikke passe at vores 4 bedste offensivt indstillede midtbanespillere skal kæmpe om 2 pladser. Fischer, Falk, Skov og Thomsen. Der bør altså være plads til minimum 3 af dem fra start på det her elendigt spillende FCK hold. Ærlig talt kunne vi sgu næsten starte med dem alle 4, fordi alternativerne er lige til at græde over. Men ihvertfald 3 bør vi altså bringe fra start og lade dem bruge resten af sæsonen på at blive spillet sammen.
    De kan sagtens spille alle 4. Skov og Falk på kanterne. Thomsen centralt og Fischer på toppen om det så er en 4-2-3-1 eller 4-4-2 er ligemeget. Vores spil var meget mere flydende og offensivt indstillet i 2 halvleg

    Jeg håber at vi stiller sådan her op i superligaen
    Andersen
    Ankersen-Vavro-Lüftner-Boilesen
    Skov-Zeca/Gregus-Thomsen-Falk
    Fischer-Santander

    Med den undtagelse at Roerslev spiller på søndag i stedet for Ankersen.


  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Jeg gætter på, at Thomsen spiller højre back på søndag. Selvfølgelig til Sideliniens store utilfredshed :-)
    Han gør dette, fordi han er for stædig til at sætte æslerne på bænken, fordi han ikke vil indrømme at det var en fejl at give spiller x, y, z lange kontrakter, og fordi han aldrig giver de unge chancen. Ligesom evt godt spil må skyldes, at spillerne endnu ikke lider af Ståle syndromet.

  10. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Og nu har næsten hele truppen en masse minutter i benene, uden at profilerne er trætte. Med een kamp om ugen de næste fem uger skal der masser af point på kontoen. Lad os nu se Santander og Fischer få 90 minutter sammen, så tror jeg, det kan blive rigtig godt mod 5 forholdsvist svage modstandere.
    Du har vist glemt at der er midtugekamp mod Hobro på onsdag
    Øvre C'er

  11. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg gætter på, at Thomsen spiller højre back på søndag. Selvfølgelig til Sideliniens store utilfredshed :-)
    Han gør dette, fordi han er for stædig til at sætte æslerne på bænken, fordi han ikke vil indrømme at det var en fejl at give spiller x, y, z lange kontrakter, og fordi han aldrig giver de unge chancen. Ligesom evt godt spil må skyldes, at spillerne endnu ikke lider af Ståle syndromet.
    Haha :) +1 for god humor.

    Men real talk. Thomsen har spillet for lidt i denne sæson, og især efter jul, hvor Ståle før træningslejren og på træningslejren gav udtryk for at Thomsen ville få chancen noget mere her i foråret. Siden han udtalte dette har vi så fået Skov og Fischer ind, så vejen til spilletid er blevet en smule længere for Thomsen. I min optik er Thomsen en fremragende fodboldspiller. Han har desuden noget af det vi har skreget efter på vores centrale midtbanespillere: det fremadrettede spil. Han kan vende med bolden, kombinere og hans drev med bolden er rigtig rigtig godt - bedre end de fleste andre CM'er i superligaen. Hvis Ståle kan få stabiliseret defensiven, ville jeg elske hvis han kunne få Thomsen ind centralt at spille. Enten ved siden af Zeca, Gregus eller Kvist, hvis han kan komme op på niveauet fra tidligere . Desuden har Kvist tidligere vist, at han kan få sine makker på den centrale midtbane til at være rigtig god. Party-Claudemir var fantastisk med Kvist - Delaney lige så! Så hvis Kvist kan ramme samme niveau igen eller Zeca og Gregus kan spille en 6'er rolle, så tror jeg på Thomsen inde centralt, som så skulle ligge som 8'eren derinde.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Robin har vel ikke spillet sig af, men det er godt nok en god målmand at have siddende derude. Ville ønske han fik chancen, også i forhold til at Jesse Joronen måske har brug for et ½ år med pokalkampe osv. inden han finder sig helt til rette.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg gætter på, at Thomsen spiller højre back på søndag. Selvfølgelig til Sideliniens store utilfredshed :-)
    Han gør dette, fordi han er for stædig til at sætte æslerne på bænken, fordi han ikke vil indrømme at det var en fejl at give spiller x, y, z lange kontrakter, og fordi han aldrig giver de unge chancen. Ligesom evt godt spil må skyldes, at spillerne endnu ikke lider af Ståle syndromet.
    Jeg håber han tror nok på Roerslev denne gang. Ankersen gjorde det fornuftigt mod Madrid, men udover det har han haft en helt igennem horribel sæson, så det var på tide, at der skete noget på denne position, men det kunne have været fedt hvis det var Ståle som tog beslutningen og ikke karantænepointene. HVIS han bruger Thomsen på back positionen efter hans brandkamp i går, så er der stor fare for, at jeg imploderer af raseri.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Roerslev er højreback. Vores faste højreback har karantæne. Vi spiller hjemme mod OB. Roerslev skal simpelthen starte inde i den kamp.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Det bliver i hvert fald spændende at se. Jeg ville også elske at se Roerslev, HVIS han er god nok. Det kan jeg måske godt være i tvivl om, når nu han ikke har fået mere spilletid end han har. Ligesom en højreside med Roerslev og Skov kan se noget tynd ud defensivt. Endda en Roerslev med Vavro ved siden af, som han vel nærmest ikke kan kommunikere med.
    En mulighed kunne måske også være, at spille med Thomsen foran Roerslev. Det ville i hvert fald gøre defensiven noget bedre. Men med 90 miin i benene til en meget træt Thomsen i går, så tvivler jeg på, at han starter søndag. Han gjorde det dog (overraskende) godt i går, og han har da bestemt fortjent mere spilletid. En startplads i midtugen i Hobro kunne måske være et realistisk scenarie.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det bliver i hvert fald spændende at se. Jeg ville også elske at se Roerslev, HVIS han er god nok. Det kan jeg måske godt være i tvivl om, når nu han ikke har fået mere spilletid end han har. Ligesom en højreside med Roerslev og Skov kan se noget tynd ud defensivt. Endda en Roerslev med Vavro ved siden af, som han vel nærmest ikke kan kommunikere med.
    En mulighed kunne måske også være, at spille med Thomsen foran Roerslev. Det ville i hvert fald gøre defensiven noget bedre. Men med 90 miin i benene til en meget træt Thomsen i går, så tvivler jeg på, at han starter søndag. Han gjorde det dog (overraskende) godt i går, og han har da bestemt fortjent mere spilletid. En startplads i midtugen i Hobro kunne måske være et realistisk scenarie.
    Men hvem skulle ellers være god nok? Thomsen var sandt for dyden ikke god som back, og niveautabet ved at spille Boilesen derovre og Pierre på venstre er vel lige så stort som ved at skifte Ankersen-Roerslev.

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det bliver i hvert fald spændende at se. Jeg ville også elske at se Roerslev, HVIS han er god nok. Det kan jeg måske godt være i tvivl om, når nu han ikke har fået mere spilletid end han har. Ligesom en højreside med Roerslev og Skov kan se noget tynd ud defensivt. Endda en Roerslev med Vavro ved siden af, som han vel nærmest ikke kan kommunikere med.
    En mulighed kunne måske også være, at spille med Thomsen foran Roerslev. Det ville i hvert fald gøre defensiven noget bedre. Men med 90 miin i benene til en meget træt Thomsen i går, så tvivler jeg på, at han starter søndag. Han gjorde det dog (overraskende) godt i går, og han har da bestemt fortjent mere spilletid. En startplads i midtugen i Hobro kunne måske være et realistisk scenarie.
    Vi kan da i hvert fald konkludere at Roerslev ikke bliver bedre af ikke at spille. Ej heller ikke at få den tillid, som han er berettiget til, når Ankersen har karantæne.
    Dermed bliver svært at lokke unge talentfulde spillere til fremover, som vi også skal tjene penge på i fremtiden.

    Ud fra kampen i går håber jeg at vi spiller med dette hold mod OB:

    SA
    Roerslev- Vavro- Lüftner- Boilesen
    Skov - Zeca - Thomsen - Falk
    Fischer - Santander

    Stephan er i min optik lidt hurtige på stregen, og Robin er lidt bedre i luften (Formdyk på det seneste)
    Eric får en uge eller to til at komme op i gear.
    Med lidt held kan dette hold også holde bolden i egne rækker, så forsvaret ikke bliver så presset.
    Det kan også tvinge modstanderen til at spille med lange bolde, der er nemmere at tøjle for Vavro og Lüftner.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 28.02.18, 11:29
  2. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.02.18, 09:44
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 13.12.13, 15:24
  4. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 07.10.13, 10:30
  5. FC København - Atlético Madrid
    By JesperFCK in forum De korte linier
    Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 10.12.07, 15:04

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •