Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
86. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og avancement!

    17 19.77%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    2 2.33%
  • Uafgjort!

    3 3.49%
  • Atlético Sejr!

    64 74.42%
Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 71 af 71

Emner: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Roerslev er højreback. Vores faste højreback har karantæne. Vi spiller hjemme mod OB. Roerslev skal simpelthen starte inde i den kamp.
    Giver da heller ikke nogen mening at have en spiller i truppen hvis han ikke stoler eller tror på ham. Så kunne da lige så godt spille på reserveholdet eller i en anden klub. Han bør simpelthen spille på søndag og hvis ikke ham så Pierre på hø back og lad Boile spille hans favorit position.

    Håber også på denne opstilling mod OB
    SA
    Roerslev- Vavro- Lüftner- Boilesen
    Skov - Zeca - Thomsen - Falk
    Fischer - Santander

    Eller
    SA
    Roerslev- Vavro- Lüftner- Boilesen
    Zeca - Thomsen
    Skov - Fischer -Falk
    Santander

    Med fri licens til de Skov, Fischer & Falk til at vandre rundt på banen som de lyster i det offensive
    Sidst redigeret af phillipo : 23.02.18 kl. 10:39

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Men hvem skulle ellers være god nok? Thomsen var sandt for dyden ikke god som back, og niveautabet ved at spille Boilesen derovre og Pierre på venstre er vel lige så stort som ved at skifte Ankersen-Roerslev.
    Jeg synes nu, at Thomsen har gjort mere end godkendt som back.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser

    Håber også på denne opstilling mod OB
    SA
    Roerslev- Vavro- Lüftner- Boilesen
    Skov - Zeca - Thomsen - Falk
    Fischer - Santander
    Hvis det sker (SA), så er der sket et paradigmeskifte. Ståle lader historisk altid spillere, der står til slag ved førstkommende vindue, spille, uanset hvor ringe de spiller.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes nu, at Thomsen har gjort mere end godkendt som back.
    Helt enig! Han mangler, efter min mening, en kynisk personlighed, som backs skal have, men hans (bold)spil som back var da godkendt (!).

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Giver da heller ikke nogen mening at have en spiller i truppen hvis han ikke stoler eller tror på ham. Så kunne da lige så godt spille på reserveholdet eller i en anden klub. Han bør simpelthen spille på søndag og hvis ikke ham så Pierre på hø back og lad Boile spille hans favorit position.

    Håber også på denne opstilling mod OB
    SA
    Roerslev- Vavro- Lüftner- Boilesen
    Skov - Zeca - Thomsen - Falk
    Fischer - Santander

    Eller
    SA
    Roerslev- Vavro- Lüftner- Boilesen
    Zeca - Thomsen
    Skov - Fischer -Falk
    Santander

    Med fri licens til de Skov, Fischer & Falk til at vandre rundt på banen som de lyster i det offensive
    Spændende opstillinger, omend måske en smule ubalanceret.

    Og så ved vi jo alle, at med mindre der kommer skader i vejen, så er der ingen chance for at SA står, ligesom jeg også finder sandsynligheden for Thomsen centralt meget meget lille. Jeg tror også, at Pieros banker på til en startplads.

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Hvis Ståle ikke giver chancen til Thomsen centralt her i et forår, hvor de tre andre på skift har vist dårligt spil på grænsen til det pinlige samt at de ikke passer sammen, så mister han den sidste stjerne i min bog og kan smutte for den sags skyld. Og det kan sagtens være balanceret, fordi Thomsen er dygtigt nok defensivt.

    Enig med koret herinde: Fischer op foran, falk og skov på kanterne og Thomsen ind centralt.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Thomsen tror jeg ikke spiller mod OB, det ville ikke give mening, når Kvist blev taget ud og Zeca sparet. SA spiller helt sikkert (desværre) ikke.
    Mht Thomsen, så synes jeg ikke han var god som back. Han var/er tydeligvis en god boldspiller, men har var ikke god defensivt og han spillede ikke backen på en måde, der passer ind med resten. Jeg synes det var meget tydeligt han ikke var højreback, men bare en klog spiller der vikariede. Det kan jeg simpelthen ikke se skulle give mening mod OB i parken.

    Og så har han lige spillet 90 minutter for første gang LÆNGE. Jeg er helt sikker på han ikke spiller centralt i weekenden. Men måske mod Hobro.

  11. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Thomsen tror jeg ikke spiller mod OB, det ville ikke give mening, når Kvist blev taget ud og Zeca sparet. SA spiller helt sikkert (desværre) ikke.
    Mht Thomsen, så synes jeg ikke han var god som back. Han var/er tydeligvis en god boldspiller, men har var ikke god defensivt og han spillede ikke backen på en måde, der passer ind med resten. Jeg synes det var meget tydeligt han ikke var højreback, men bare en klog spiller der vikariede. Det kan jeg simpelthen ikke se skulle give mening mod OB i parken.

    Og så har han lige spillet 90 minutter for første gang LÆNGE. Jeg er helt sikker på han ikke spiller centralt i weekenden. Men måske mod Hobro.
    Du har sikkert ret.
    Tror desværre holdet ser sådan her ud

    Robin
    Boile-Vavro-Lüftner-Pierre
    Skov-Zeca-Kvist-Falk
    Fischer-Santander

    Ikke at det er et dårligt hold på papiret, men det mangler den offensive pondus vi mangler

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Du har sikkert ret.
    Tror desværre holdet ser sådan her ud

    Robin
    Boile-Vavro-Lüftner-Pierre
    Skov-Zeca-Kvist-Falk
    Fischer-Santander

    Ikke at det er et dårligt hold på papiret, men det mangler den offensive pondus vi mangler
    Og jeg er bange for du har ret... Jeg synes det hold er fint - og får lidt mere offensive pondus ved at spille Roerslev - Boilesen på de to backs.
    Generelt er jeg fortrøstningsfuld for dem kamp. Det er lidt mærkeligt, men jeg er faktisk sikker på jeg cykler glad hjem på søndag (så vi taber sikkert 0-1 efter en Roerselv hjerneblødning og Fischer sprænger akillessenen).

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Og jeg er bange for du har ret... Jeg synes det hold er fint - og får lidt mere offensive pondus ved at spille Roerslev - Boilesen på de to backs.
    Generelt er jeg fortrøstningsfuld for dem kamp. Det er lidt mærkeligt, men jeg er faktisk sikker på jeg cykler glad hjem på søndag (så vi taber sikkert 0-1 efter en Roerselv hjerneblødning og Fischer sprænger akillessenen).
    Håber ikke du har ret ;) Men Pierre og Kvist på bænken og ind med Roerslev og Thomsen så kommer der offensive tanker på banen om det så kaster 3 p af sig må tiden jo vise :)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Men hvem skulle ellers være god nok? Thomsen var sandt for dyden ikke god som back, og niveautabet ved at spille Boilesen derovre og Pierre på venstre er vel lige så stort som ved at skifte Ankersen-Roerslev.
    Man kunne vel også overveje, at spille Boilesen på sin naturlige plads og smide Pierre på højre? Ikke at jeg går ind for det, men jeg synes bedre om det, end det omvendte ;-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  18. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 28.02.18, 11:29
  2. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.02.18, 09:44
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 13.12.13, 15:24
  4. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 07.10.13, 10:30
  5. FC København - Atlético Madrid
    By JesperFCK in forum De korte linier
    Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 10.12.07, 15:04

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •