Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
86. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr og avancement!

    17 19.77%
  • FC København Sejr, men samlet nederlag!

    2 2.33%
  • Uafgjort!

    3 3.49%
  • Atlético Sejr!

    64 74.42%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 71

Emner: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    En Hån ligefrem?.

    Selv, hvis vi stillede i stærkeste opstilling ville vi få røvfuld aligevel. Vi kan vel hurtig blive enige om at chancen for avancement ikke er tilstede. Jeg syntes det give god mening de dispositioner Ståle gør til den kamp. Alt forkus skal være på den hjemmelige liga i vores situation p.t.

    Jeg tror langt største delen af de fans som tager til Madrid har accepteret dette, men tager til Madrid for at få en god oplevelse upåagtet om vi skulle tabe 5-0.
    Enig... Ligesom det giver de medrejsende fans en undskyldning, når de bagefter skal bortforklare det store nederlag rundt omkring på bodegaerne i Madrid - "Det var også fordi vores bedste spillere ikke var med" :-)

    I øvrigt er det da vel egentlig kun Boilesen vi for alvor kommer til at mangle.. Robin har længe set usikker ud, mens Santander alligevel ikke er i fulde omdrejninger..

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Hvad bygger du det på? Asså, jeg håber, du har ret, men jeg frygter, at Kvist får meget lang snor, alene fordi Ståle ikke har lyst til at erkende, at det var en graverende fejl at give Kvist fem år.
    Du mener simpelthen, at Ståle bruger Kvist ALENE af den grund, at han ikke vil indrømme, at Kvists lange kontrakt er en fejl? Wow, ja så kan jeg da godt forstå, at du vil have Ståle ud hurtigst muligt. Hvilke bevæggrunde mon Hareide har på landsholdet?

    Skal vi være mere seriøse, så kan/bør Gregus selvfølgelig kunne byde ind med lidt mere tempo og evner med bolden, omend har var frygtelig ringe mod FCM. Det der taler lidt imod Gregus mod OB er, at OB kommer til at stå dybt og satse på kontra, og her er Kvist trods manglende fart meget bedre til at dække af for bl.a. vores fremadstormende backs.

    Men vi får nok et klart billede mod Madrid. Spiller Kvist ikke 90 min. der, så spiller han nok mod OB fra start. Får Kvist 90 min i Madrid, så kunne Gregus godt starte med OB.

    Spørgsmålet er om Ståle kunne finde på at lave et systemskift eller alternativt pakke midtbanen med fysik i Madrid. Vi kan ikke gå videre og vi sparer bl.a. Boilesen og Robin. Måske vi stiller med en super kompakt midtbane i form af Thomsen, Zeca, Kvist, Gregus. Eller måske endda en 5 mands midtbane med Matic eller Holse og Pavlovis alene fremme.
    Sidst redigeret af k@sper : 21.02.18 kl. 13:00


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du mener simpelthen, at Ståle bruger Kvist ALENE af den grund, at han ikke vil indrømme, at Kvists lange kontrakt er en fejl? Wow, ja så kan jeg da godt forstå, at du vil have Ståle ud hurtigst muligt. Hvilke bevæggrunde mon Hareide har på landsholdet?.
    Nu må du holde op, det er tydeligt Agent Ståle har været i lommen på Jan Bech siden sidste vinter, og aktivt prøver at skade FCK.
    Nu har jeg råbt Ståle RAUS siden transfervinduet lukkede i sommers, fordi jeg synes han er en dårlig sportsdirektør - og ikke tror på han vil lade sig degradere fra den post. Men mit niveau af hysteri er da godt nok blevet ganget med mange hundrede af andre på det sidste.

    Har Ståle ikke sagt noget med at der bliver plads til en af de unge udover Thomsen? Det må næsten blive Holse, enten i stedet for Skov eller sammen med Pavlovic i front.

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Enig... Ligesom det giver de medrejsende fans en undskyldning, når de bagefter skal bortforklare det store nederlag rundt omkring på bodegaerne i Madrid - "Det var også fordi vores bedste spillere ikke var med" :-)
    Enig. Og hvis de spørger ind til, om vi så stillede med de bedste spillere i første kamp i København, er svaret bare “Nej - dem har vi solgt”
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    115

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Ja, jeg glæder mig, og sidder lige nu i flyet på vej til Madrid. Chance eller ej! Så bliver det vel en oplevelse, uden alt for store skrammer ;-)
    Mvh.
    Køb En Havn




    "so whats the point of robbery when nothing is worth taking"
    Adam And The Ants
    Køb En Havn's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Andersen
    Ankersen-Vavro-Lüftner-Bengtsson
    Greguś-Kvist-Matic-Thomsen
    Pavlovic-Sotiriou
    Evt Holde på højre kant
    Sidst redigeret af phillipo : 21.02.18 kl. 21:45

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Ankersen
    Ankersen-Vavro-Lüftner-Bengtsson
    Greguś-Kvist-Matic-Thomsen
    Pavlovic-Sotiriou
    Evt Holde på højre kant
    Umiddelbart lidt risky at Ankersen både skal dække målet og spille højre back i hans nuværende form ;-)

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Polyppen Se meddelelser
    Umiddelbart lidt risky at Ankersen både skal dække målet og spille højre back i hans nuværende form ;-)
    Ståle kan ikke lide Andersen....

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Glæder mig til i aften på trods af vi er ude. Jeg "glæder" mig til at se status på forsvaret og se Thomsen. Jeg tror Ståle giver ham chancen i aften for at han skal vise man stadig kan regne med ham. Han har været meget anonym i opstarten på trods af han har haft en fuld opstart uden problemer. Jeg havde forventet at se mere til ham.

    En anden interessant ting bliver at se Stefan i målet. Måske kan han vise at der er en sæson mere i ham - måske kan han kommunikere og styre forsvaret bedre end Robin. Jeg savner i hvert fald Robin viser sin berrettigelse kontinuerligt.

    Hvis vi taber med mindre end 3 mål vil jeg betegne det som en succes.

    Mvh
    Frederik

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser

    En anden interessant ting bliver at se Stefan i målet. Måske kan han vise at der er en sæson mere i ham - måske kan han kommunikere og styre forsvaret bedre end Robin. Jeg savner i hvert fald Robin viser sin berrettigelse kontinuerligt.

    Hvis vi taber med mindre end 3 mål vil jeg betegne det som en succes.

    Mvh
    Frederik
    Tror på at Robins dykkende formkurve kan tilskrives netop det rystende usikre forsvar vi har pt. Det kan selv ikke Stephan gardere sig imod. Men det bliver trods alt interessant og se om han stadig er klar når det gælder.
    Gætter på et 2-0 nederlag sat i gang efter i hvert fald en obligatorisk brøler af en af de fem bagerste.
    God kamp!

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Med de udmeldinger, Ståle er kommet med op til kampen, tager start-11'eren mere og mere form:

    Andersen
    Ankersen - Vavro - Lüftner - Bengtsson
    Fischer - Gregus - Kvist - Thomsen
    Sotiriou - Pavlovic

    De umiddelbart to eneste spørgsmålstegn er vel, om Zeca spiller i stedet for Kvist, og om Holse får chancen fra start i stedet for Sotiriou.

    Jeg tror i hvert fald slet ikke på Matic fra start. Han er øjensynligt på vej videre - måske det allerede kan ske her i februar til et land, hvor vinduet stadig er åbent - og har ikke spillet et minut i foråret indtil videre. Han bliver kun brugt til nøds og skal ret beset ikke regne med andet end sporadiske indhop resten af sæsonen, med mindre der kommer mange skader/karantæner centralt på midten.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Glæder mig til i aften på trods af vi er ude. Jeg "glæder" mig til at se status på forsvaret og se Thomsen. Jeg tror Ståle giver ham chancen i aften for at han skal vise man stadig kan regne med ham. Han har været meget anonym i opstarten på trods af han har haft en fuld opstart uden problemer. Jeg havde forventet at se mere til ham.

    En anden interessant ting bliver at se Stefan i målet. Måske kan han vise at der er en sæson mere i ham - måske kan han kommunikere og styre forsvaret bedre end Robin. Jeg savner i hvert fald Robin viser sin berrettigelse kontinuerligt.

    Hvis vi taber med mindre end 3 mål vil jeg betegne det som en succes.

    Mvh
    Frederik
    “En succes” ligefrem...?

    Zan

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Jeg vil bare ønske holdet og ISÆR Michael Luftner og Denis Vavro held og lykke med kampen.
    Det skal nok blive fornøjeligt. For de spanske fans altså......

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jeg vil bare ønske holdet og ISÆR Michael Luftner og Denis Vavro held og lykke med kampen.
    Det skal nok blive fornøjeligt. For de spanske fans altså......
    Kom lige et niveau op champ, det der er uklædeligt og røvkedeligt at læse igennem...


  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Atlético Madrid – FC København (22.02.18 kl.19)

    Spøjst at man lade Zeca rejse hele vejen med til Madrid, for helt at udelade ham af kamptruppen. Han kan selvfølgelig være blevet ramt af en skade, eller være ramt af noget sygdom.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 101
    Sidste Meddelelse: 28.02.18, 11:29
  2. Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 15.02.18, 09:44
  3. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 13.12.13, 15:24
  4. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 07.10.13, 10:30
  5. FC København - Atlético Madrid
    By JesperFCK in forum De korte linier
    Svar: 143
    Sidste Meddelelse: 10.12.07, 15:04

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •