Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 97

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Med en fin kamp i Madrid er der nu kun superligaen tilbage at fokusere på. Første kamp i den epoke bliver hjemme mod OB.

    Kampen sendes på TV3+ (optakt fra kl. 17.30)
    Kampen dømmes af Jakob Kehlet


    Med udgangspunkt i hvem der blev sparet i Madrid forventes startopstillingen således:

    Robin/SA
    Roerslev - Vavro - Lüftner - Boilesen
    Skov - Zeca - Kvist - Falk
    Santander - Fischer

    Håbet er dog at Ståle tør henvise Kvist til bænken og forsøge sig med Gregus og Zeca fra start. Selvom det nok er for meget ønsketænkning, ovenpå de 90 min fodbold Gregus stod for mod Atletico Madrid. Endvidere nævner Per Wind, at valget om hvem der skulle få den sidste indskiftning mod Atletico, stod mellem sønnike Jonas Wind og Mads Roerslev, hvilket jeg tolker som at Roerslev efterhånden godt kan forsøges på højre back. PA har karantæne så noget nyt skal der ske, det er dog også før set at der må en venstreback/kant på højreback, og Thomsen gjorde et fint indtryk mod AM. Men mon ikke valget end med Roerslev.
    Stephan Andersen spillede en fin kamp mod Atletico, og forsvaret virkede mere rolige end ellers, så måske ser vi mere til ham? Næppe, men måske.

    FCK-truppen ser således ud:
    Stephan Andersen
    Pierre Bengtsson
    William Kvist
    Viktor Fischer
    Federico Santander
    Carlos Zeca
    Andrija Pavlović
    Nicolaj Thomsen
    Jan Gregus
    Mads Roerslev
    Denis Vavro
    Nicolai Boilesen
    Jonas Wind
    Robin Olsen
    Michael Lüftner
    Pieros Sotiriou
    Robert Skov
    Rasmus Falk
    Sidst redigeret af Wonderboy : 24.02.18 kl. 16:31

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Peter Ankersen har karantæne mod OB, så en lille pause får han.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Peter Ankersen har karantæne mod OB, så en lille pause får han.
    Takker! Han ligner også en der trænger til en pause, så den er kærkommen.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Jeg glæder mig til den kamp. Vi skal naturligvis nok få problemer med AK der kan løbe hurtigt i dybden. Grytebust skal nok lave nogle irriterende redninger. Vi skal nok give en chance væk og Ståle skal nok prioritere et eller andet der irriterer mig.

    Men jeg tror også vi ser Fischer-Santander sammen igen, og det tror jeg ikke OB kan håndtere. Vi kommer til at se Falk og Skov der er begge efterhånden ser gode ud offensivt. Vi kommer så også til at en se lidt tung midtbane, men måske også Roerslev-Boilesen på backs.

    Generelt er der meget at glæde sig til synes jeg. Og vi vinder.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    På plussiden: Flere spillere må have haft en god oplevelse i Madrid trods nederlaget, og mange blev sparet. Derudover har Kenneth Emil vist karantæne.

    På minussiden: Ankersens karantæne kan give yderligere usikkerheder i forsvaret. Desuden er Kehlet dommer. Mon ikke han nok skal sætte sig selv i scene med et kontroversielt straffe eller rødt kort imod os. Han er frygtelig.

    Det er en hamrende vigtig kamp. Vi skal have sat en positiv stime sammen for at vende skuden rent mentalt. Derudover er det en meget vigtig kamp mod en af de nærmeste konkurrenter, og vi kan ikke tåle at sætte point til her, hvis vi stadig drømmer om at indhente FCN jfr bla. Fischers kommentarer.

    Og så bliver det skide koldt.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Med en fin kamp i Madrid er der nu kun superligaen tilbage at fokusere på. Første kamp i den epoke bliver hjemme mod OB.

    Kampen sendes på TV3+ (optakt fra kl. 17.30)
    Kampen dømmes af Jakob Kehlet


    Med udgangspunkt i hvem der blev sparet i Madrid forventes startopstillingen således:

    Robin/SA
    Roerslev - Vavro - Lüftner - Boilesen
    Skov - Zeca - Kvist - Falk
    Santander - Fischer

    Håbet er dog at Ståle tør henvise Kvist til bænken og forsøge sig med Gregus og Zeca fra start. Selvom det nok er for meget ønsketænkning, ovenpå de 90 min fodbold Gregus stod for mod Atletico Madrid. Endvidere nævner Per Wind, at valget om hvem der skulle få den sidste indskiftning mod Atletico, stod mellem sønnike Jonas Wind og Mads Roerslev, hvilket jeg tolker som at Roerslev efterhånden godt kan forsøges på højre back. PA har karantæne så noget nyt skal der ske, det er dog også før set at der må en venstreback/kant på højreback, og Thomsen gjorde et fint indtryk mod AM. Men mon ikke valget end med Roerslev.
    Stephan Andersen spillede en fin kamp mod Atletico, og forsvaret virkede mere rolige end ellers, så måske ser vi mere til ham? Næppe, men måske.

    ...To be continued...
    Thomsen var i mine øjne en klasse bedre end Gregus igår, og personligt håber jeg det bliver ham der får pladsen centralt sammen med Zeca. Dette ville også gøre, at Zeca kan få den rolle han er bedst i nemlig som 6'eren. Jeg mistænker lidt, at hans formdyk skyldes, at han skal tage alt for meget offensivt ansvar når han spiller sammen med Kvist. Jeg syntes lidt, at man har forsøgt at gøre ham til noget han ikke er, og det har taget alt for hårdt på ham. Men det forbliver desværre nok ønsketækning. Samtidigt syntes jeg også Andersen fortjener lidt endnu kamp. Syntes egentlig han gjorde det rigtig godt igår, og jeg syntes også, at forsvaret blev bedre med ham på målet. Der kom en helt anden ro over det hele.

    Jeg håber vi stiller op således:

    Santander - Fischer

    Falk - Zeca - Thomsen - Skov

    Boilesen - Luftner - Vavro - Roerslev

    Andersen


  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Thomsen var i mine øjne en klasse bedre end Gregus igår, og personligt håber jeg det bliver ham der får pladsen centralt sammen med Zeca. Dette ville også gøre, at Zeca kan få den rolle han er bedst i nemlig som 6'eren. Jeg mistænker lidt, at hans formdyk skyldes, at han skal tage alt for meget offensivt ansvar når han spiller sammen med Kvist. Jeg syntes lidt, at man har forsøgt at gøre ham til noget han ikke er, og det har taget alt for hårdt på ham. Men det forbliver desværre nok ønsketækning. Samtidigt syntes jeg også Andersen fortjener lidt endnu kamp. Syntes egentlig han gjorde det rigtig godt igår, og jeg syntes også, at forsvaret blev bedre med ham på målet. Der kom en helt anden ro over det hele.

    Jeg håber vi stiller op således:

    Santander - Fischer

    Falk - Zeca - Thomsen - Skov

    Boilesen - Luftner - Vavro - Roerslev

    Andersen
    Med tanke på at Robin skal sælges til sommer, så tror jeg at det bliver ham der står, så han kan komme med til VM og forhåbentligt gøre en god figur og blive solgt til Crystal Palace for 30 mio. Men som han har stået på det seneste, så synes jeg faktisk at Stehpan har gjort sig fortjent til en chance i suppen.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Thomsen var i mine øjne en klasse bedre end Gregus igår, og personligt håber jeg det bliver ham der får pladsen centralt sammen med Zeca. Dette ville også gøre, at Zeca kan få den rolle han er bedst i nemlig som 6'eren. Jeg mistænker lidt, at hans formdyk skyldes, at han skal tage alt for meget offensivt ansvar når han spiller sammen med Kvist. Jeg syntes lidt, at man har forsøgt at gøre ham til noget han ikke er, og det har taget alt for hårdt på ham. Men det forbliver desværre nok ønsketækning. Samtidigt syntes jeg også Andersen fortjener lidt endnu kamp. Syntes egentlig han gjorde det rigtig godt igår, og jeg syntes også, at forsvaret blev bedre med ham på målet. Der kom en helt anden ro over det hele.

    Jeg håber vi stiller op således:

    Santander - Fischer

    Falk - Zeca - Thomsen - Skov

    Boilesen - Luftner - Vavro - Roerslev

    Andersen
    Tvivler på, at Thomsen spiller fra start. Ståle sagde, at han var meget træt efter 90 minutter i Madrid, så mon ikke det bliver Kvist og Zeca centralt. På højreback er der vel også en lille mulighed for, at Bengtsson starter inde.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Tvivler på, at Thomsen spiller fra start. Ståle sagde, at han var meget træt efter 90 minutter i Madrid, så mon ikke det bliver Kvist og Zeca centralt. På højreback er der vel også en lille mulighed for, at Bengtsson starter inde.
    Enig med Thomsen. Og ja, der er en fin chance for Bengtsson og Boilesen deler de to backs mellem sig. Jeg tror bare ikke der er nogen der håber det.

  17. De følgende 9 brugere er enige:

  18. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Vi vinder på søndag!

    Vi er nemlig et subtophold (eller tæt på). Sådan et der vinder over Randers og OB, men bliver sat godt og grundigt på plads af de rigtige tophold; BIF, FCM og FCN.

    Det er herligt.

    God kamp og god weekend.

    Zan

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Vi vinder på søndag!

    Vi er nemlig et subtophold (eller tæt på). Sådan et der vinder over Randers og OB, men bliver sat godt og grundigt på plads af de rigtige tophold; BIF, FCM og FCN.

    Det er herligt.

    God kamp og god weekend.

    Zan
    Kan OB ikke skrive det samme? :)

    Så bliver den jo nok 1-1.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    På plussiden: Flere spillere må have haft en god oplevelse i Madrid trods nederlaget, og mange blev sparet. Derudover har Kenneth Emil vist karantæne.

    På minussiden: Ankersens karantæne kan give yderligere usikkerheder i forsvaret. Desuden er Kehlet dommer. Mon ikke han nok skal sætte sig selv i scene med et kontroversielt straffe eller rødt kort imod os. Han er frygtelig.

    Det er en hamrende vigtig kamp. Vi skal have sat en positiv stime sammen for at vende skuden rent mentalt. Derudover er det en meget vigtig kamp mod en af de nærmeste konkurrenter, og vi kan ikke tåle at sætte point til her, hvis vi stadig drømmer om at indhente FCN jfr bla. Fischers kommentarer.

    Og så bliver det skide koldt.
    Speaking of Kehlet, så er hans statistik, iflg. Tipsbladet, når han dømmer vores kampe mod OB, helt tilforladelig:

    Jakob Kehlet passer fløjten i søndagens kamp, og det gør han som regel, når FC København og OB tørner sammen. Kehlet har dømt tre af de seneste fire indbyrdes møder, og FCK har vundet dem alle og holdt clean sheet. Jakob Kehlet har dømt fem FCK-OB-kampe, og fynboerne har tabt dem alle. I det seneste opgør, som OB vandt 1-0, var Michael Tykgaard dommer.
    Men statistik er jo til for at blive brudt...

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kan OB ikke skrive det samme? :)

    Så bliver den jo nok 1-1.
    Nope, OB tager bare sejren i Odense;-)

    Zan

  25. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Der er en skandale hvis ikke gregus sidder på en af CM pladserne, efter kampene mod atletico. Han viste i de kampe at han er vores klart bedste midt midt.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

  27. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    7

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Ift. dagens træning:

    Santander - Pieros
    Fischer - Zeca - Kvist - Skov
    Boilesen - Luftner - Vavro - Roerslev

  28. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 7 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 06.03.17, 10:30
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 15.09.15, 13:11
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 05.03.14, 10:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •