Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 97 af 97

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Søndergaard Se meddelelser
    Der er til gengæld også en vis risiko forbundet med at gå efter 7.-pladsen, i og med nummer 6, 7 og 8 alle ligger på 28 point. Hvis nu OB og AaB får den samme tanke (at 7.-pladsen er bedre end 6.-pladsen) kan vi ende med en konkurrence om hvem der kan score flest selvmål i den sidste runde i grundspillet : ) på den positive side ville det nok få DBU op af stolen, ændre strukturen og kræve pengene retur af Hypercube. Men selv hvis vi slutter øverst i bundspillet skal vi igennem 2 play-off runder, hvor den ene sandsynligvis bliver mod FCN da de ligger på 3.-pladsen.

    Hvis vi har det attraktive bundspil inden for rækkevidde (lol) i sidste runde af grundspillet kan jeg godt se det, men lige p.t. synes jeg ikke at EL virker meget mere sandsynlig gennem 7.-pladsen end gennem 3.-/4.-pladsen. Og så kunne det da også være fint at vinde nogen kampe til en afveksling...
    Min indre anarkist ville eddermanme elske den situation. Hvis det er det der skal til for at overbevise om, at en liga hvor man kan spekulere i nederlag er usund, så er det absolut et par dages verdensberømmelse værd ;-)

    Hvad angår sandsynlighed, så kommer det jo an på den store ubekendte faktor med pokalen – om vi er 11 points efter EL-playoffkampen eller allerede står på den ...
    Men umiddelbart lyder to dobbeltkampe mod holdene fra nr. 7 til 10 ikke skræmmende, og er vi først i den playoffkamp (der faktisk kun er på en enkelt kamp) er den store forskel kun at man spiller hjemme som tophold. Og sådan som vi blev skrællet af Farum i Parken sidst ...

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #92
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvad angår sandsynlighed, så kommer det jo an på den store ubekendte faktor med pokalen – om vi er 11 points efter EL-playoffkampen eller allerede står på den ...
    Men umiddelbart lyder to dobbeltkampe mod holdene fra nr. 7 til 10 ikke skræmmende, og er vi først i den playoffkamp er den store forskel kun at man spiller hjemme som tophold. Og sådan som vi blev skrællet af Farum i Parken sidst ...
    Men vi blev også skrællet i Farum, så vi skal nok i stedet klynge os til håbet om at møde 4. pladsen. Og så kan det jo være værd at skæve til, at vores hjemmebanestatistik i denne sæson er 7-3-2, mens udebanestatistikken er 2-2-6.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af KK Se meddelelser
    Men vi blev også skrællet i Farum, så vi skal nok i stedet klynge os til håbet om at møde 4. pladsen.
    Præcis. Pointen var kun, at Farum er en pisseirriterende modstander for os hvor end det foregår :-)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Der er åbenlys forskel på at spille en chancebetonet tværaflevering tæt på eget felt med ryggen til spillet, og så brede spillet ud med en fremadrettet aflevering mod kanterne bare en gang imellem. Fremfor at træde på bolden, tage 1-2 træk ind i banen og aflevere tilbage til Robin eller en af vores CB.
    Jeg er ikke uenig, men når vi spiller med risici, så er det klart, at der er en sandsynlighed for, at det går galt, og det må man så lære at tilgive. Det var nu egentlig bare det, der var min pointe.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,152

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Og det er jo egentlig ganske pudsigt. I de andre klubber vil man lynhurtigt kunne se fordelen, når nu det skal være og "øv at vi missede top 6 osv osv", i at kunne jage en EL-plads via at blive nr. 7 – i stedet for at jage en bronze, der er langt, langt væk.

    Men jeg er helt enig i at klubben her ville sige "vi er København, vi kan slet ikke leve med at ende uden for top 6". Hvilket er ret ironisk, da vi som det nok eneste hold ville være åbenlyse favoritter til at tage den 7.-plads, hvis først vi stod i situationen, og dermed stå i EL-playoff ...
    Jeg tror nu egentlig ikke, at nogen klubber i vores situation ville spekulere i at blive nr 7 nu. Måske vil man se det i sidste runde, men næppe før. Og selvom risikoen er lille, så er der trods alt også en mulighed for at rykke ud som nr 7 i grundspillet.

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Præcis. Pointen var kun, at Farum er en pisseirriterende modstander for os hvor end det foregår :-)
    Men heldigvis uden f'ing Marcondes næste gang.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,237

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – OB (25.02.18 kl.18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Min indre anarkist ville eddermanme elske den situation. Hvis det er det der skal til for at overbevise om, at en liga hvor man kan spekulere i nederlag er usund, så er det absolut et par dages verdensberømmelse værd ;-)

    Hvad angår sandsynlighed, så kommer det jo an på den store ubekendte faktor med pokalen – om vi er 11 points efter EL-playoffkampen eller allerede står på den ...
    Men umiddelbart lyder to dobbeltkampe mod holdene fra nr. 7 til 10 ikke skræmmende, og er vi først i den playoffkamp (der faktisk kun er på en enkelt kamp) er den store forskel kun at man spiller hjemme som tophold. Og sådan som vi blev skrællet af Farum i Parken sidst ...
    Jeg takker for de mange gode - og kloge - refleksioner.

    Tror jeg vil vente til den 4. april med at spekulere yderligere. Mon ikke FCM eller BIF tager pokalen (Dog med AaB som realistisk outsider), og så er 4. pladsen selvfølgelig det bedste sted at befinde sig. Selv om jeg deler smølles anarkistiske tilbøjeligheder... Kunne dæleme være sjovt - og et tiltrængt vink med en vognstang..
    “We`ll be coming down the road.
    Wien you hear the noise...”


    FCK Allstar:

    --------------Wiland-----------------
    Pospech--Antonsson--Hange--Wendt
    Sionko---linde---Mykland---Grøn
    --------Zuma------Allbæck------

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  2. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 06.03.17, 10:30
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (12.05.16 kl.20)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 14.05.16, 11:15
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 15.09.15, 13:11
  5. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 05.03.14, 10:21

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •