Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 96 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Problemet ved dem er ikke at de er fuldstændig talentløse. Måske bliver de fantastiske?! Det handler blot om at vi ikke kan være fodboldskole for to drenge som aldrig har spillet zoneforsvar, og skal bruge 7-? måneder før de er klar til at spille på et respektabelt niveau. Det har været et kæmpe flop at hente dem på samme tid, og Ståle har også anerkendt at det har været forkert.
    Jeg tror og håber stadig på forstærkning til sommer, men(!) og det er her nutid/fremtid kommer ind, jeg er da åben hvis forsætter deres stime.

    Det var dog ikke diskussionen i denne tråd. Her blev de bare rost for det arbejde de lavede ude i en iskold skov kl. Mørkt i Jylland.
    Det skal der vel også være plads til Romme?

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Problemet ved dem er ikke at de er fuldstændig talentløse. Måske bliver de fantastiske?! Det handler blot om at vi ikke kan være fodboldskole for to drenge som aldrig har spillet zoneforsvar, og skal bruge 7-? måneder før de er klar til at spille på et respektabelt niveau. Det har været et kæmpe flop at hente dem på samme tid, og Ståle har også anerkendt at det har været forkert.
    Jeg tror og håber stadig på forstærkning til sommer, men(!) og det er her nutid/fremtid kommer ind, jeg er da åben hvis forsætter deres stime.

    Det var dog ikke diskussionen i denne tråd. Her blev de bare rost for det arbejde de lavede ude i en iskold skov kl. Mørkt i Jylland.
    Det skal der vel også være plads til Romme?
    Ja ja bevares. De gjorde det fint. Men lad os nu se som sagt hvad fremtiden bringer.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #93
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kan sagtens forstå Rommes holdning mht de to herrer. Men hvis de spiller resten af foråret som i de sidste 3 kampe, hvad gør man så? Stoler på at det kan blive ved, ellers konkluderer man ud fra et laaangt efterår, at de ikke har niveau? Det bliver spændende at se.

    Som ukendt i denne ligning er jo forøvrigt også Erik Johansson. Og så skal de to herrer også lige holde niveauet, før diskussionen bliver aktuel.
    Jeg er også meget skeptisk overfor Vavro og Lüftner, Men hvis de formår at slutte sæsonen godt af, mener jeg, at man skal saste på dem til næste sæson også, sammen med Erik Johansson.

    Men Jeg er stadig dybt skuffet over den måde Ståle har håndteret vores indkøb samt vores scouting afd. over de sidste 1-2 år.

    Det er blevet sagt og skrevet før, Men FCK og Ståle har haft alle de rigtige forudsætninger for at sammensætte den helt korrekt trup efter Delaney, Corner, Zanka o.s.v. forlod FCK og aligevel gik det galt.

    Derudover var nærmest hele holdet pånær "Verbic" ude af form de første 8-10 kampe da sæsonen startede. Aldrig før har jeg set FCK spille så dårligt som vi gjorde i starten af sæsonen, Måske men så skal vi tilbage til 90erne :)

    Jeg håber Ståle og Ledelsen når sæsonen og slut laver en dyb analyse af hvad der gik galt.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg håber Ståle og Ledelsen når sæsonen og slut laver en dyb analyse af hvad der gik galt.
    Det er der jo ingen tvivl om sker løbende. Og NCH ser ud til at være kommet tættere på beslutningerne og han er vel om nogen én, som ikke gider noget bullshit med ikke-præseterende spillere.

    Jeg vil forøvrigt anbefale, at man lytter til Medianos sidste podcast med Hammer. Her snakker han netop om, hvorfor/hvordan FCk reagerer ud af til (med forsvar af spillere osv), men at man på de indre linjer er yderst kritiske, kyniske og iskolde mht manglende præstationer på baggrund af grundige analyser.

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Kan du linke til det afsnit med Hammer, du refererer til? Jeg har lidt svært ved at gennemskue, om det er et med to timers snak, primært om AGF? Jeg droppede Mediano da “[Brygmand]” gik fra næsegrus “FCK-kultur”-beundring til alm. fornærmethed over den manglende “rettidige omhu”

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jake Se meddelelser
    Kan du linke til det afsnit med Hammer, du refererer til? Jeg har lidt svært ved at gennemskue, om det er et med to timers snak, primært om AGF? Jeg droppede Mediano da “[Brygmand]” gik fra næsegrus “FCK-kultur”-beundring til alm. fornærmethed over den manglende “rettidige omhu”
    Det er den udsendelse med AGF. Det handler ikke voldsomt meget om FCK, men FCK væves ind et par gange i udsendelsen. Han snakker lidt om det ca 1t 31 min inde i udsendelsen. Det forklarer måske i hvert fald, hvorfor Ståle til manges frustrationer kommer med "bortforklaringer" på dårlige resultater eller "angriber" eksperterne.

    Forøvrigt fandt jeg det hele ret interessant, også selvom det primære emne var AGF.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 31.07.17, 21:15
  2. Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Hobro IK (18.10.15 kl 18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 21.10.15, 08:10
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 23.09.15, 14:57
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (07.06.15 kl.16.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 15:11
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •