Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Falks små finter forinden målet, er jo som at se Grønkjær mod Barcelona. Han er sgu en lækker lille sag

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Helstøbt indsats hele vejen rundt. Det er længe siden!


  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Dejligt at se noget vilje og gejst - Falk er hjemme hver gang bolden tabes og arbejder stenhårdt alle 90 minutter. Pieros trods en halvdårlig kamp alligevel klar på en halv banelænges spurt til sidst efter et boldttab. God attitude!


  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Det jeg synes var det bedste i dag var at vi spillede og "nipsede" med mange hurtige afleveringer, få berøringer og folk løb for hinanden. Forsvaret stod godt igen i dag. Zeca og Gregus komplimenterede hinanden godt i dag. Klær Fischer at have en fri rolle i angrebet, det giver vores midtbane flere muligheder end den lange bold op i håbløsheden.

    Alt i alt en god kamp i dag også er det bare at håbe at Robin's skade ikke er for slem, at det bare er slaget.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sebastian Se meddelelser
    Det skal være dig velundt, men jeg griber lige lejligheden til at rose dit fine arbejde, når du ikke er på farten. Det er superdejligt at kunne gense målene herinde. Tak!
    Det er pænt af dig at sige! <3

    Fedt at Cleansation er klar med fine gifs med kort varsel!

    - Og fedt med en sejr! Den her kamp var jeg bange for. Forza

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #51
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Nu får vi den opstilling, jeg har bedt om, så jeg håber, de udvalgte lever op til tilliden :-)
    Satser på, at du sætter holdet næste gang også:-)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Satser på, at du sætter holdet næste gang også:-)
    Der er vel genvalg til dem alle på nær Robin

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Til trods for de besværlige forhold så leverede vi en god præstation og hev en fortjent sejr hjem.

    Vi startede kampen bedst, men Hobro viste at de trods alt ikke er helt uden evner og de kom fint tilbage og havde også overtaget i resten af halvlegen (selvom de naturligvis fik et voldsomt knæk efter vores to hurtige scoringer). Så selvom de aldrig rigtigt blev farlige, så var det ikke en talentløs modstander vi mødte, selvom de i anden halvleg ikke havde mere at byde ind med.

    Derfor er der også mange positive aspekter vi kan tage med fra kampen i dag, hvor det primært var det defensive der fungerede bedst. Hobro satsede primært på indlæg, men dem var der fint styr på og så så vi, at holdet trods alt ikke har glemt, at man også kan presse modstanderen. Jeg synes alligevel, det er ved at være længe siden, at vores presspil har set så fornuftigt ud, som det gjorde i dag. Hvor stor en rolle forholdene har spillet kan jeg ikke sige, men på papiret stiller vi med et mere teknisk betonet hold på en rigtig dårlig bane, så forholdene har næppe været en fordel for os.

    Offensivt er der bestemt også positive aspekter, men det var ikke en dans på roser alligevel. Personligt vil jeg gerne se, at en af de centrale midtbanespillere i højere grad kommer med frem og også fylder på i feltet når muligheden byder sig – for det gør den. Det er naturligvis noget der skal bygges på og som nok kun er muligt, så længe defensiven ikke smuldrer. Indtil nu har en stor del af fokus for midtbanen været at stabilisere defensiven, så Vavro og Lüftner ikke kom under for meget pres, men hvis de begynder at levere mere stabile præstationer, så er der også åbnet op for, at midtbanen kan spille mere offensivt og frigjort, ligesom man kan satse mere på presspillet (som vi i perioder også så i dag).

    Robin blev uheldigvis skadet tidligt, men havde indtil da ikke set for god ud på dødbolde. Stephan kom ind og gjorde det fint, selvom han også så skidt ud på en af deres dødbolde.

    Vavro og Lüftner gjorde det ganske fornuftigt i dag, hvor jeg især synes Vavro leverer en flot præstation. Umiddelbart satsede Lüftner mere på de simple ting og det var ganske fornuftigt.

    Ankersen blev ikke sat så meget i scene, men defensivt gjorde han det fint. Det samme kan siges om Boilesen der dog var involveret i en del flere offensive aktioner og også bidrog mere i opspillet. Han havde naturligvis også bedre betingelser, da Falk og Fischer begge lå i hans side.

    Gregus havde en dårlig start, men kom fint tilbage og ender med at levere en solid præstation. Offensivt bød han dog ikke ind med ret meget. Zeca var en større faktor både offensivt og defensivt og han har løftet sit spil her i foråret.

    Skov havde ikke sin bedste præstation i dag. Umiddelbart mangler der stadig en del i samarbejder med Ankersen. Han leverede dog ikke en anonym præstation som vi eksempelvis så fra Kusk i kampe som disse.
    Falk leverede en fin præstation offensivt og han arbejdede rigtig godt defensivt. Hans samarbejde med Boilesen er fint, men det er strålende med Fischer. Det kan blive rigtig godt når de får spillet mere sammen.

    Fishcer startede mindre godt og havde måske svært ved at vænne sig til forholdene, men han kom i hvert fald stærkt tilbage.
    Pieros skiller sig ud ved at levere en svag præstation. Det er måske bare mig, men jeg forventer mere af en angriber end at han bare tager en masse dueller (de fleste uden succes) og arbejder defensivt. Han er ikke typen der kan skabe meget på egen hånd, men jeg synes bestemt ikke at hans løb i dag var særlig gode og der var trods alt en del muligheder for det (så det er ikke bare fordi han ikke fik noget at arbejde med, som det nok var tilfældet mod OB). Hans positionering var heller ikke så god. For ofte gjorde han sig ikke spilbar og han stod klistret op ad deres forsvar. Det kan godt være, at det var hans rolle i dag (at tage mange dueller og forsøge at skabe plads omkring sig), men jeg synes ikke det fungerede optimalt. I en kamp hvor vi primært holder bolden på jorden og ikke slår særlig mange indlæg, havde jeg håbet på mere fra hans side.

    Dommeren dømte en fin kamp. Foruden at han overse enkelte rimelig tydelige frispark, så blev der måske givet for få advarsler og dem der kom, kom ret sent. Jeg synes der blev begået nogle ganske hasarderede frispark, især når man tager forholdene i betragtning, men de udløste aldrig advarsler. Det var ikke en hårdt spillet kamp og måske det bare er mig, men jeg synes der skal være øget fokus på satsede tacklinger under sådanne forhold. Skaderne i kampen kan dog næppe kobles på satsede tacklinger. Robins skade kom efter han først hoppede ind i stolpen og senere faldt uheldigt ned og jeg kan ikke helt vurdere hvad det var der gjorde, at Justesens skulder hoppede ud af led, men det så noget besynderligt ud.

    Så det endte med at blive en ganske fin kamp som mange nok havde frygtet på forhånd. Spillemæssigt tror jeg vi er mange der nok havde regnet med en helt anden kamp og resultatmæssigt fandt jeg uafgjort mest sandsynligt.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Pieros skiller sig ud ved at levere en svag præstation. Det er måske bare mig, men jeg forventer mere af en angriber end at han bare tager en masse dueller (de fleste uden succes) og arbejder defensivt. Han er ikke typen der kan skabe meget på egen hånd, men jeg synes bestemt ikke at hans løb i dag var særlig gode og der var trods alt en del muligheder for det (så det er ikke bare fordi han ikke fik noget at arbejde med, som det nok var tilfældet mod OB). Hans positionering var heller ikke så god. For ofte gjorde han sig ikke spilbar og han stod klistret op ad deres forsvar. Det kan godt være, at det var hans rolle i dag (at tage mange dueller og forsøge at skabe plads omkring sig), men jeg synes ikke det fungerede optimalt. I en kamp hvor vi primært holder bolden på jorden og ikke slår særlig mange indlæg, havde jeg håbet på mere fra hans side.
    I anden halvleg synes jeg nu, der er en del situationer, hvor man med fordel kunne have spillet den til en fri Pieros (han slår også ud med armene et par gange). Han bliver aldrig en cornelius, som skal tage de der bolde ned. Det kan han ikke.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Vildt at vi for et år siden cruisede imod mesterskabet og slog Ajax 2-1 i Europa League og idag er vi lykkelige over at hive en sejr med hjem fra Hobro... Jo tingene kan så sandelig gå stærkt i fodbold. :)

    Dejligt med en sejr og flere gode præstationer.

    Lad os håbe at FCM smider point i aften og ellers er det nok mest realistisk at håbe på at Herning vinder pokalen..!!

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    FCM????????? Du mener forhåbentligt Farum
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'


  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Fantastisk vigtig sejr i går.. Jeg havde på forhånd udset kampen som en nøglekamp, i forhold til at få startet den stime her i foråret som vi alle håber på.. En ting var dog de 3 point, men jeg synes også der var flere positive ting i spillet at tage med.. Fisher, Falk og Skov ser ud til at boltre sig når de spiller sammen, og vi blev flere gange farlige når de tre kombinerede op igennem midten af banen (mere af det tak).. Det er et godt bevis på, at relationer ikke nødvendigvis behøver at tage halve og hele sæsoner at bygge op (selvom det selvfølgelig kan blive bedre).. Falk var min MoM i går.. Fremragende løbearbejde, og hans evner med bolden er simpelthen for vilde.. Indsatsen krydrer han ovenikøbet med en gudekasse (men han skulle næsten også sparke den ind for at forsvare beslutningen om at drible og sparke, hvilket egentlig er meget atypisk Falk).. Jeg håber de tre får rigtig meget spilletid sammen her i foråret og at Santander så kommer ind på toppen og finder topformen frem, så kan det blive rigtig godt rent offensivt..

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af ErikB Se meddelelser
    FCM????????? Du mener forhåbentligt Farum
    FCM skal bare vinde i aften. Der kan ikke være meget tvivl om den sag.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Gad vide om Fischer havde troet han ville stå i Hobro i snevejr og tage hjørnespark ved siden af to piger i en jacuzzi da han skiftede til Mainz for noget tid siden.


  24. #60
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Gad vide om Fischer havde troet han ville stå i Hobro i snevejr og tage hjørnespark ved siden af to piger i en jacuzzi da han skiftede til Mainz for noget tid siden.
    Wait what, 2 piger i en jacuzzi?
    Vi snakker i snevejr og en god sjat minus grader.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 31.07.17, 21:15
  2. Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Hobro IK (18.10.15 kl 18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 21.10.15, 08:10
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 23.09.15, 14:57
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (07.06.15 kl.16.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 15:11
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •