Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Er der nogen, der kan komme med et link til en kæk, postmatch Fischer, der om sin egen aktion siger til Landsholds-Lars: “den er meget lækker den der, hva’ Lars...?”

    Det er en skøn flamboyant spiller, vi har sikret os der!

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Lad os håbe at FCM smider point i aften og ellers er det nok mest realistisk at håbe på at Herning vinder pokalen..!!

    Du fortjener ikke den "Hader stadig BØF" sløjfe !
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Wait what, 2 piger i en jacuzzi?
    Vi snakker i snevejr og en god sjat minus grader.
    https://www.fck.dk/nyhed/highlights-hobro-0-2-fck

    2:00 inde
    i øvrigt min fejl - der er sku tre haha

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Fuck det var en fornøjelse. Det ligner jo en FCK defensiv, og en rigtig sjov offensiv. Jeg er enig i, at vi godt kan bruge en der løber mere i feltet - og der magter ingen af vores centrale midtbanespillere. Jeg er også enig i, at enten Pieros eller Santander gerne snart må hive en række af ordentlige kampe ud af ærmet.
    2 sejre, 2 cleansheets og top 6 er nærmest sikret. Det er sgu dejligt!

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Jeg er ekstremt imponeret over hvor godt det fungerede med de forreste 6 i dag, måske med undtagelse af Pieros. Jeg synes efterhånden også at vi er mange der har skreget på netop Zeca og Gregus på midten, Fischer på toppen, og Falk tilbage på kanten. Jeg sad, og frygtede det værste op til kampen, fordi vi satte et så boldspillende hold mod et 'fight og vilje'-hold på en lortebane i snevejr - ude i en skov i Jylland - hvor de ville fejle, og vi så aldrig ville se det igen 'da det nu var prøvet'. Men som sagt er jeg ekstremt imponeret over at vi alligevel formår at spille så flot en kamp. Vi varierende opspillet, trådte på bolden i stedet for bare at følge dens rute, modsat når vi spiller med Kvist som har en tendens til at tænke 'modtag fra en back og spil over til den anden hurtigt =tempo', mens både Gregus og Zeca havde mod til at gå direkte i banen, eller i hvert fald lade Hobro tro at de ville, før de så spillede bredt. Fischer spillede for ham ikke en særlig god kamp, det samme for Skov, Pieros og PA når de havde bolden. Men fordi vi spillede med så meget intelligens, bevægelse og løb gjorde vi alligevel meget rigtigt. Særligt Falk strålede, og hans skud på stolpen til sidst, samt hans skud på mål har virkelig været savnet. Jeg skrev efter sidste eller forrige kamp, at der var for meget "OB- Falk" hvor det for ham gjaldt om at sætte folk op, mens han selv slet ikke så efter chancen, men skønt at se ham på tavlen og med et skud på træværket!
    Mere Fischer, Falk, Zeca, Gregus og Skov! Det er effektivt, og når vi alligevel ikke kan mose folk fysisk mere, så kan vi da udspille dem til deres store frustration. Se værdig fodbold - for fans, for spillere og for sejren!

    Det ikke alt der er succes med, og meget bliver til ingenting, men lad os se hvordan det ser ud på et ordentligt græstæppe, og med Santander ind for Pieros.

    Endeligt skal lyde en stor hyldest til Vavro som virkelig har lagt på, og er vel kampens bedste sammen med Zeca og Falk. Han og Lüftner havde mange afleveringer I går, og de spiller sig flot ud af presset ved brug af både kanter og backs, på trods af at forholdene var svære at spille under. Lüftner var også god, men Vavro er generalen, og spiller med meget mere ansvar. Endnu en cadeau skal lyde til Gregus og Zeca for den aflastning de samtidig tilbød i opspillet.

    K@sper jeg håber du læser med i dag! Vi er alle glade, og det ikke kun fordi vi fik vores vilje med boldspillende spillere fra start (som alle undtagen Ståle har udtænkt som vores bedste hold), men fordi det virkede - selv under forfærdelige forhold!

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    ... vi fik vores vilje med boldspillende spillere fra start ...
    YEAH!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #67
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    FCM skal bare vinde i aften. Der kan ikke være meget tvivl om den sag.
    Må indrømme at jeg stadig er supernaiv. Jeg håber de spiller uafgjort så vi henter to point på dem begge.
    Med optimalt pointhøst mod dem i slutspillet kan vi hente seks point på hver modstander.... Ak... jeg ved det...
    Men ja så er det eneste rigtige alternativ at FCM tager det hele og Brømbø får tudemund....og vi bliver nummer 3

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #68
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...skal-opereres/

    Så er Robin ude indtil april tidligst

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Enormt heldigt, at vi har superligaens bedste reservemålmand. Men sgu en træls baggrund han skal spille på.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Nogen her med ekspertise i "tid med boldovertag"? Ifølge superliga statistikken, så havde Hobro 55 minutter mod vores 35 (versus 35-65% i boldbesiddelse)

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Nogen her med ekspertise i "tid med boldovertag"? Ifølge superliga statistikken, så havde Hobro 55 minutter mod vores 35 (versus 35-65% i boldbesiddelse)
    Nej. Den ekspertise er der ingen der besidder. Hverken her eller på superliga.dk.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Du fortjener ikke den "Hader stadig BØF" sløjfe !
    Der skulle selvfølgelig have stået FCN og ikke FCM..!!!

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #73
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Endeligt skal lyde en stor hyldest til Vavro som virkelig har lagt på, og er vel kampens bedste sammen med Zeca og Falk. Han og Lüftner havde mange afleveringer I går, og de spiller sig flot ud af presset ved brug af både kanter og backs, på trods af at forholdene var svære at spille under. Lüftner var også god, men Vavro er generalen, og spiller med meget mere ansvar.
    Enig, de (og især Vavro) var fantastiske i går både defensivt OG med bolden. Jeg tror nu, at det er Luftner, der er generalen :-)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    K@sper jeg håber du læser med i dag! Vi er alle glade, og det ikke kun fordi vi fik vores vilje med boldspillende spillere fra start (som alle undtagen Ståle har udtænkt som vores bedste hold), men fordi det virkede - selv under forfærdelige forhold!
    Jeg læser med og er også glad. Det manglede jo egentlig også bare ud fra kampens resultat, forløb og alle "jeres" hadeobjekter var ude :-) Ja selv Robin forsvandt i løbet af kampen.

    Jeg har vist givet jer ret mange gange i, at jeg også foretrækker Fischer i angrebet. Måske ikke så meget fordi, at han er væsentlig bedre på den position, men mere fordi en Falk i topform som i går simpelthen skal spille. Samarbejdet og bevægeligheden mellem Skov, Fischer og Falk var rigtig god. Jeg er også enig i, at Gregus også bringer mere offensivt end Kvist, selvom jeg nu ikke synes, at Gregus var meget mere end ok i går.
    Når det er sagt, så kan det jo godt være, at en anden opstilling er en bedre løsning i andre kampe - også uden at man nødvendigvis kan konkludere, at Ståle er spejlblank. I kan jo nok lige så godt forberede jer allerede nu på, at Kvist vender tilbage søndag, Ligesom Fischer muligvis også igen vil være at finde på kanten. (og nej, jeg håber det ikke)

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #74
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Enig, de (og især Vavro) var fantastiske i går både defensivt OG med bolden. Jeg tror nu, at det er Luftner, der er generalen :-)
    Ah, det er nok lige at overdrive superlativerne. De var begge meget solide uden rigtigt at blive presset. Det havde været mere oplagt at fremhæve Vavro efter OB-kampen, hvor han leverede en meget stærk præstation med stort fysisk overskud og skarpe fremadrettede afleveringer.

    Lüftner var også solid igår, men formåede mod OB at rode sig ud i flere dårlige aktioner. Skæve afleveringer og tre-meters træk ind i modstanderen.

    Vavro har råmateriale til at kunne blive en stopper på internationalt niveau, men skal garneres med den rigtige ledertype. Dét er Lüftner ikke. Al respekt for de enkeltstående kampe, hvor han ikke laver fejl. Men han er og bliver en af de mest fejlcastet spillere i nyere tid.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #75
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Men han er og bliver en af de mest fejlcastet spillere i nyere tid.
    Mere end Mussis, Peter Larsson, Steve De Ridder, Diouf,...?

  28. De følgende 4 brugere er enige:

Side 5 af 7 FørsteFørste ... 234567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 31.07.17, 21:15
  2. Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Hobro IK (18.10.15 kl 18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 21.10.15, 08:10
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 23.09.15, 14:57
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (07.06.15 kl.16.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 15:11
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •