Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 96

Emner: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Hvad angår Michael Luftner og Denis Vavro. Lad os slå koldt vand i blodet og se hvad der sker. Mig bekendt havde de også et par gode kampe tilbage i September, derefter ved vi alle hvordan det gik. Lad dem præstere over længere tid før 99.5 procent herinde må ændre mening om dem.

  2. #77
    Raz er offline Copenhagen know-it-all
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    158

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Vildt nok at Hobro havde spilovertag jv. Superliga.dk i den periode hvor FCK scorer 2 mål :o).

    Så vidt jeg kan se, så bliver spilovertaget udregnet ud fra "Pres på modstanderen", "Hvor på banen spillet foregår", "Antal chancer" og "Scorede mål". Hobro havde jf. samme side ni chancer i kampen, mens FCK havde 11. Hobro scorede 0 mål, og FCK 2. Dermed må det altså være "Pres på modstanderen" og "Hvor på banen spillet foregår", der ligger klart til Hobros fordel, faktisk så det ikke kun udligner "Antal chancer" og "Scorede mål", men klart overgår det totalt set over hele kampen.

    Man må vel antage, at spillet foregik på Hobros banehalvdel i den periode hvor FCK scorede sine mål. Så må det alligevel være lidt af et "Pres på modstanderen", som Hobro kunne lægge på os i den periode :o)

    /Raz
    The best defense against logic is stupidity

  3. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Lad dem præstere over længere tid før 99.5 procent herinde må ændre mening om dem.
    Det skal hverken du eller andre bestemme. Det vælger jeg helt selv.

    Tak..

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Raz Se meddelelser
    Vildt nok at Hobro havde spilovertag jv. Superliga.dk i den periode hvor FCK scorer 2 mål :o).

    Så vidt jeg kan se, så bliver spilovertaget udregnet ud fra "Pres på modstanderen", "Hvor på banen spillet foregår", "Antal chancer" og "Scorede mål". Hobro havde jf. samme side ni chancer i kampen, mens FCK havde 11. Hobro scorede 0 mål, og FCK 2. Dermed må det altså være "Pres på modstanderen" og "Hvor på banen spillet foregår", der ligger klart til Hobros fordel, faktisk så det ikke kun udligner "Antal chancer" og "Scorede mål", men klart overgår det totalt set over hele kampen.

    Man må vel antage, at spillet foregik på Hobros banehalvdel i den periode hvor FCK scorede sine mål. Så må det alligevel være lidt af et "Pres på modstanderen", som Hobro kunne lægge på os i den periode :o)

    /Raz
    Ja, jeg undrede mig også lidt over deres statistik. Især at Hobro havde spilovertag i 55 minutter på trods af at de kun havde bolden i 31 minutter.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    267

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Med Robin Olsen tilføjet skadeslisten, er da nogen af vores spillere i denne sæson, der IKKE har været ude med en skade aF kortere el. længere varighed? Jeg kan umiddelbart kun pege på Lüftner og muligvis også Pieros? Og hvad hvis der medtages karantæner? Det er godt nok heftigt

  8. #81
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Raz Se meddelelser
    Vildt nok at Hobro havde spilovertag jv. Superliga.dk i den periode hvor FCK scorer 2 mål :o).
    Det, synes jeg, så var faktisk var rigtig nok. Vi scorer i lbøet af Hobros helt klart bedste periode. Udover de 10 minutter op til vores første scoring, så har vi godt styr på kampen- Så statistikken med spilovertag er helt skøre.

  9. #82
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Raz Se meddelelser
    Vildt nok at Hobro havde spilovertag jv. Superliga.dk i den periode hvor FCK scorer 2 mål :o).

    Så vidt jeg kan se, så bliver spilovertaget udregnet ud fra "Pres på modstanderen", "Hvor på banen spillet foregår", "Antal chancer" og "Scorede mål". Hobro havde jf. samme side ni chancer i kampen, mens FCK havde 11. Hobro scorede 0 mål, og FCK 2. Dermed må det altså være "Pres på modstanderen" og "Hvor på banen spillet foregår", der ligger klart til Hobros fordel, faktisk så det ikke kun udligner "Antal chancer" og "Scorede mål", men klart overgår det totalt set over hele kampen.

    Man må vel antage, at spillet foregik på Hobros banehalvdel i den periode hvor FCK scorede sine mål. Så må det alligevel være lidt af et "Pres på modstanderen", som Hobro kunne lægge på os i den periode :o)

    /Raz
    Det må være fordi FCK byggede spillet op langt tilbage på banen, med mange afleveringer på tværs i stedet for frem. På statistikkerne ser det sikkert ud som om, at det var pga. Hobros pres, selvom det jo blot er fordi FCKs offensive spil typisk er meget tålmodigt og grundlægges i forsvaret.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Der skulle selvfølgelig have stået FCN og ikke FCM..!!!
    Og derfor fører nogle af os korstog for at sløjfe forkortelserne, og bruge navnene i stedet ... ikke mindst København. Der kan opstå skrækkelige misforståelser, ser man her ;-)

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hvad angår Michael Luftner og Denis Vavro. Lad os slå koldt vand i blodet og se hvad der sker. Mig bekendt havde de også et par gode kampe tilbage i September, derefter ved vi alle hvordan det gik. Lad dem præstere over længere tid før 99.5 procent herinde må ændre mening om dem.
    Det handler ikke om hvorvidt de er den nye Zanka-Erik-anno-16/17-duo, men blot om at kreditere dem når de gør det godt, og det har de faktisk gjort siden OB kampen. Vi skal nok forvente samme børnefejl fremad, men der er helt klart fremgang at spore med Vavro tilbage. For nu, og med udgangspunkt i denne kamp skal de have ros.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #85
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hvad angår Michael Luftner og Denis Vavro. Lad os slå koldt vand i blodet og se hvad der sker. Mig bekendt havde de også et par gode kampe tilbage i September, derefter ved vi alle hvordan det gik. Lad dem præstere over længere tid før 99.5 procent herinde må ændre mening om dem.
    Du har da helt ret i, at de 2-3 gode kampe ikke gør dem til superstjerner. Men jeg synes alligevel, at den soliditet vi nu har set i 3 kampe (Atl Madrid, OB, Hobro) har været på et helt andet niveau end tidligere. I går åd de alt, hvad der kom imod dem (indrømmet, det var ikke meget). Kun på et par dødbolde blev Hobro farlige, og her så jeg altså ikke, om de kunne bebrejdes noget. Samtidig har de også begge vist, at de altså også kan lægge afleveringer og i går på en særdeles svær bane.

    Men du har ret og lad os nu se, om ikke en af dem ikke snubler søndag og koster et afgørende mål. Men efter de 3 sidste kampe og især den sidste, så kan jeg egentlig godt se, hvorfor man har haft så travlt med at købe dem. Nu handler det så om (både for dem og holdet) kontinuitet på pladserne og om at tanke yderligere selvtillid. I går så det i hvert fald godt ud.
    Sidst redigeret af k@sper : 01.03.18 kl. 17:12

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Jeg kan simpelthen ikke lade være med at hade FCM dobbelt så meget for at tabe her til aften!

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du har da helt ret i, at de 2-3 gode kampe ikke gør dem til superstjerner. Men jeg synes alligevel, at den soliditet vi nu har set i 3 kampe (Atl Madrid, OB, Hobro) har været på et helt andet niveau end tidligere. I går åd de alt, hvad der kom imod dem (indrømmet, det var ikke meget). Kun på et par dødbolde blev Hobro farlige, og her så jeg altså ikke, om de kunne bebrejdes noget. Samtidig har de også begge vist, at de altså også kan lægge afleveringer og i går på en særdeles svær bane.

    Men du har ret og lad os nu se, om ikke en af dem ikke snubler søndag og koster et afgørende mål. Men efter de 3 sidste kampe og især den sidste, så kan jeg egentlig godt se, hvorfor man har haft så travlt med at købe dem. Nu handler det så om (både for dem og holdet) kontinuitet på pladserne og om at tanke yderligere selvtillid. I går så det i hvert fald godt ud.
    Man skal ikke lade sig snyde. De har haft rigeligt med tid og muligheder til at vise hvad de duer til. Pavlovic rammer jo ogsåmålet indimellem og vi kender vist alle hans niveau osv. Generelt ;)
    Nej jeg vil nødig satse på at de måske er der hvor de skal være. Det skal man ikke satse på. Så er det bedre at prøve at hente noget andet og helst skandinavisk ind til sommer. Det er alt andet nemmere at integrere. Jeg ser nødig en elendig sæson igen pga. Bla. Er par evt. Elendige stoppere. Det har man ikke råd til.
    Sidst redigeret af Romme : 02.03.18 kl. 00:40

  20. #88
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)


  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #89
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Man skal ikke lade sig snyde. De har haft rigeligt med tid og muligheder til at vise hvad de duer til. Pavlovic rammer jo ogsåmålet indimellem og vi kender vist alle hans niveau osv. Generelt ;)
    Nej jeg vil nødig satse på at de måske er der hvor de skal være. Det skal man ikke satse på. Så er det bedre at prøve at hente noget andet og helst skandinavisk ind til sommer. Det er alt andet nemmere at integrere. Jeg ser nødig en elendig sæson igen pga. Bla. Er par evt. Elendige stoppere. Det har man ikke råd til.
    Lige i forhold til Vavro og Lüftner, er der endnu, i denne tråd, ikke skrevet noget om næste sæson, men hvis de holder niveau i resten af foråret (Dog må de gerne sejle rundt mod Herning) ser jeg ikke noget problem i at satse på dem fremover. - Fair nok hvis du er uenig.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #90
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Hobro IK - FC København (28.02.18 kl. 20:00)

    Jeg kan sagtens forstå Rommes holdning mht de to herrer. Men hvis de spiller resten af foråret som i de sidste 3 kampe, hvad gør man så? Stoler på at det kan blive ved, ellers konkluderer man ud fra et laaangt efterår, at de ikke har niveau? Det bliver spændende at se.

    Som ukendt i denne ligning er jo forøvrigt også Erik Johansson. Og så skal de to herrer også lige holde niveauet, før diskussionen bliver aktuel.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 89
    Sidste Meddelelse: 31.07.17, 21:15
  2. Optakts- og Kamptråd: F.C. København - Hobro IK (18.10.15 kl 18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 21.10.15, 08:10
  3. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 23.09.15, 14:57
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – Hobro IK (07.06.15 kl.16.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 08.06.15, 15:11
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 29.10.14, 11:24

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •