Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
76. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • AGF vinder

    11 14.47%
  • Uafgjort

    15 19.74%
  • FCK vinder

    50 65.79%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 81

Emner: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Svageste mand i dag var kuriøst nok Santander, med Lüftner lige i haserne.
    Man kan vel pege på alle de offensive spillere. Fischer, Skov og Falk spiller ved gud heller ikke nogen stor kamp. Fischer en smule bedre efter pausen, da han kommer ned på en kant.

    Luftner så skidt ud ved "udvisningen" og ved 2-3 afspil, men spillede ellers ok imo. Egentlig var jeg mest skuffet over en mand som Boilsesen, som slet ikke kom med frem, og som slet ikke kunne styre bolden i dag.

    Jeg vil tro, at min MoM er Vavro.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Nej, du må altså selv skrive dine indlæg.
    Ok, så bliver jeg nok bare ved autopilot, som nu engang er det mest dækkende ord, som jeg kan finde på.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Med vores 3 point og BIFs sejr over OB er vi så vidt jeg kan se nu sikret top 6 og dermed endegyldigt undgået nedrykning. Jubiiiiii.....eller noget....

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Gaab, findes der et hold i superligaen der spiller langsommere end os??? Fischer og Zeka ok, resten....................Gaab . Men hvem falder det tilbage på ???

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Gaab, findes der et hold i superligaen der spiller langsommere end os??? Fischer og Zeka ok, resten....................Gaab . Men hvem falder det tilbage på ???
    Vil tro, at de fleste ville mene banen i dag.

    Og Fischer var da ikke ret god.

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Så at Bøf, OB, FCN og AGF spiller 50% hurtigere end os er banens skyld?

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Så at Bøf, OB, FCN og AGF spiller 50% hurtigere end os er banens skyld?
    Hvad snakker du om?

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Fodbold. Hvor svært er det? Når vi modtager bolden skal den åbenbart spilles 17 gange mellem vores forsvarsspillere, det er så gabende kedeligt at se på. De hold jeg nævner, har én til 2 berøringer og så er de tæt på modstandernes straffesparks felt.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er det et eller anden personlig korstog I har mod Kvist?

    Han løser jo sin rolle fint, hvilket kommentatorerne også nævner. Og han er bestemt ikke blandt vores dårligste.

    Helt ærligt, kan I ikke snart finde på noget andet?
    Han kan ikke sætte spillet som midtbanespiller når vi skal etablere et angreb, han mangler teknik og visioner. Han er en fuldblods 6er, og har intet at gøre på vores firemandsmidtbane når vi jagter et mål. Det er ikke ham alene der ødelægger kampen i dag(!), for hans niveau var (for ham) nogenlunde. Problemet er bare at han skal overpræsterer for at være med, hvis vi som hold skal have en chance for at udspille et hold der ikke har noget imod at stå dybt. Han kan simpelthen ikke det fremadrettede som giver tempoet op til en scoring.

    Hvis, og det her er et dumt tænkt og fuldstændig ligegyldigt tankeeksperiment, men hvis vi nu glemmer Santanders mål. Hvad så? Er det her godt nok fodbold til at hive nye folk på stadion? Er det her godt nok til at læne sig tilbage og sætte et hak udfor kampen i dag?
    Prøv lige at hop ud af 'sejr = merit for alt sløjt i kampen' (ikke tænkt til dig specielt K@sper).

    Det her er forfærdelig fodbold, vi mangler alt den dynamik og frækhed, vi havde nogle dage tilbage mod Hobro, på en bane der var langt mere ræderlig end i dag tilmed i heftigt snevejr. Fokus i boldomgangen svigtede også fuldstændig, men mon ikke det hænger sammen med at spillerne selv drev bolden frem fra midten, frem for at bevæge sig fra hinanden og spille sig frem og ud af deres pres (mens man spillede sig frem!). Hobro kampen var ikke perfekt, men det var langt bedre fodbold end idag (hvis vi ser bort fra de 25 første minutter mod Hobro)
    Sidst redigeret af Wonderboy : 04.03.18 kl. 20:57


  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Fodbold. Hvor svært er det? Når vi modtager bolden skal den åbenbart spilles 17 gange mellem vores forsvarsspillere, det er så gabende kedeligt at se på. De hold jeg nævner, har én til 2 berøringer og så er de tæt på modstandernes straffesparks felt.
    Det er jo bare dumt... AGF har scoret 22 mål med deres 50 % hurtigere spil. Jeg er ikke sikker på, at AGF tilhængerne synes, at det er skide underholdende at se på. Vi har trods alt scoret 43 i en i øvrigt elendig sæson.

    Kampen i dag blev spillet på en dårlig bane og i dårligt vejr, men vi kommer til flere oplagte målchancer end AGF og lukker pænt af defensivt. Kom nu videre.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Så at Bøf, OB, FCN og AGF spiller 50% hurtigere end os er banens skyld?
    Well banen var i hvert fald en stor grund i dag. Andet skrev jeg sådan set ikke. Vi kan sagtens blive enige om, at vi ofte spiller alt for meget sidelæns og for lidt i længderetningen og også ofte for langsomt. Men lige netop i dag er det måske ikke dagen at tage det op, når banen absolut ikke er til at spille fodbold på.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Han kan ikke sætte spillet som midtbanespiller når vi skal etablere et angreb, han mangler teknik og visioner. Han er en fuldblods 6er, og har intet at gøre på vores firemandsmidtbane når vi jagter et mål. Det er ikke ham alene der ødelægger kampen i dag(!), for hans niveau var (for ham) nogenlunde. Problemet er bare at han skal overpræsterer for at være med, hvis vi som hold skal have en chance for at udspille et hold der ikke har noget imod at stå dybt. Han kan simpelthen ikke det fremadrettede som giver tempoet op til en scoring.

    Hvis, og det her er et dumt tænkt og fuldstændig ligegyldigt tankeeksperiment, men hvis vi nu glemmer Santanders mål. Hvad så? Er det her godt nok fodbold til at hive nye folk på stadion? Er det her godt nok til at læne sig tilbage og sætte et hak udfor kampen i dag?
    Prøv lige at hop ud af 'sejr = merit for alt sløjt i kampen' (ikke tænkt til dig specielt K@sper).

    Det her er forfærdelig fodbold, vi mangler alt den dynamik og frækhed, vi havde nogle dage tilbage mod Hobro, på en bane der var langt mere ræderlig end i dag tilmed i heftigt snevejr. Fokus i boldomgangen svigtede også fuldstændig, men mon ikke det hænger sammen med at spillerne selv drev bolden frem fra midten, frem for at bevæge sig fra hinanden og spille sig frem og ud af deres pres (mens man spillede sig frem!). Hobro kampen var ikke perfekt, men det var langt bedre fodbold end idag (hvis vi ser bort fra de 25 første minutter mod Hobro)
    1) Jeg er (som du ved) ikke enig mht Kvist

    2) Jeg er enig i, at det var en helt forfærdelig kamp at se på som neutral tilskuer. Det bliver det næsten pr automatik på denne årstid på de fleste baner i DK. I virkeligheden er det et mirakel at kampene kan afvikles.

    3) Set i lyset af banen og vinden, ja så er en sejr nok til at sætte et hak i "godkendt" i dag imo

    4) Jeg tror faktisk at banen i Hobro efter sneen indtræf var nemmere at spille på end den i dag.

    Ps.
    Jeg er forøvrigt tæt på fuldstændig ligeglad om spillet er tilskuervenlig i vores situation pt, Bare vi vinder.

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Well banen var i hvert fald en stor grund i dag. Andet skrev jeg sådan set ikke. Vi kan sagtens blive enige om, at vi ofte spiller alt for meget sidelæns og for lidt i længderetningen og også ofte for langsomt. Men lige netop i dag er det måske ikke dagen at tage det op, når banen absolut ikke er til at spille fodbold på.
    At banen er dårlig får bolden til at hoppe underligt, den burde ikke hæmme spillerne i at løbe fra hinanden. Måske er spillet ikke lige så hurtigt som på righttodreampark men vi burde stadig spille med bedre indbyrdes forståelse og søge 1-2 kombinationen. Helt ærligt så er der ikke særlig mange på det her hold der ligner at de har haft to kampe sammen før i dag (her tales kun om når vi har bolden). Der sker alt for lidt, og når det der sker er det læst og opdækket. Alligevel holder vi to seksere inde, og glemmer alt om at vi godt kan kombinere os igennem et pres. Det er dårlig fodbold, det er et heldigt resultat og det er tåbeligt at spille Zeca og Kvist sammen når det så åbenlyst hæmmer holdets flow. Hvad skete der med Thomsen som spillede en kanon kamp mod Atletico? Hvorfor kan han ikke spille centralt? Hvorfor spiller Gregus ikke? Hvad er formålet med den her 4-2-2-2 rent offensivt?

    Undskyld mig, men jeg kan ikke forstå at det her er 'okay, 3 point'.


  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Altså, jeg regnede med at se en masse vræl i kommentar sporet på bold.dk, men helt ærligt - selv når Kvist udfylder sin rolle godt i dag, så er han åbenbart svageste mand? What? Hvor er sagligheden? Han var da også med i angrebsspillet i dag (som ikke er hans primære rolle) - nogen der husker et glimrende langskud i 1.halvleg? Forventer folk at han bliver Delaney 2.0 eller Claudemir fra sine første sæsoner?

    Personligt bandede og svovlede jeg over Peter Ankersens offensive spil i dag - han havde det virkelig svært på underlaget og fik et dumt gult kort for at sparke bolden væk. Santander var også helt væk inden målet.

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: AGF vs. F.C. København (04/03-2018 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    Personligt bandede og svovlede jeg over Peter Ankersens offensive spil i dag - han havde det virkelig svært på underlaget og fik et dumt gult kort for at sparke bolden væk.
    Dumt og dumt... så kan vi måske snart få Roerslev at se igen ;D

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58
  3. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(12.08.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 13.08.12, 17:55
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •