Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
125. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    77 61.60%
  • FCK vinder med 3 mål eller derover

    36 28.80%
  • Uafgjort

    4 3.20%
  • Helsingør vinder

    8 6.40%
Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 142 af 142

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Helsingør (12/03-2018 kl. 19:00)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg vil helst at vi spiller på græs, men ikke når banen ser ud som den gjorde mod Helsingør
    Og et hav af gange før det.... Det kommer da til at være en fryd for os at spille mod SIF fremover fordi vi forhåbentlig har bedre boldspillere end dem, frem for at møde Horsens, Hobro osv. der mest af alt bare ønsker bolden højt op i luften. Tænk hvis vi kan begynde at spille mere teknisk fordi banerne inkl. vores egen endelig er til det.

    Det her vinter/forår/efterårs kampe er jo forfærdelige at se på, og det på trods af at vi flittigt skifter græstæppe...
    Sidst redigeret af Wonderboy : 13.04.18 kl. 08:24

  2. #137
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Banen i Parken er i hvert fald pt. igen virkelig dårlig, og de fleste spillere skøjtede rundt i mandags.

    Jeg har længe set problemet i forhold til plastbaner i almindelighed og Farum i særdeleshed således, at Farums spillestil underbygges af en hurtig bane, hvorfor vi ligner lort mod dem, da vores spillestil ikke kræver en hurtig bane. Vi bygger konsekvent meget langsomt op helt nedefra med flere afleveringer på tværs af banen. På den måde er og bliver plastbaner noget møg for vores chancer for en sejr over Farum. Selv et par lucky punches er ikke rigtigt nok til en sejr.

    Mens jeg venter på at blive tilbagevist af Kasper ;-) eller noget tarvelig statistik, håber jegi hvert fald, at jeg tager fejl i forhold til den kommende kamp mod Silkeborg, hvor jeg (igen), og fordi vi skal spille på plast, håber, at vi stiller med flest mulige tekniske spillere.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Og et hav af gange før det.... Det kommer da til at være en fryd for os at spille mod SIF fremover fordi vi forhåbentlig har bedre boldspillere end dem, frem for at møde Horsens, Hobro osv. der mest af alt bare ønsker bolden højt op i luften. Tænk hvis vi kan begynde at spillere mere teknisk fordi banerne inkl. vores egen endelig er til det.

    Det her vinter/forår/efterårs kampe er jo forfærdelige at se på, og det på trods af at vi flittigt skifter græstæppe...
    Har ingen anelse om pris og holdbarhed på hybridgræs, men kunne det ikke tænkes at i de kolde og våde perioder bliver der lagt hybrid/armerede/kunst og om sommeren ligger der græs. Det ville jo være win-win medmindre det koster 7 % af vores samlet budget. Vi skifter banen 4 x årligt men alligevel ligner den lort 60 % af tiden....

    http://www.dessosports.com/sports/fo...hester-city-uk
    Sidst redigeret af phillipo : 15.03.18 kl. 12:03

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Banen i Parken er i hvert fald pt. igen virkelig dårlig, og de fleste spillere skøjtede rundt i mandags.

    Jeg har længe set problemet i forhold til plastbaner i almindelighed og Farum i særdeleshed således, at Farums spillestil underbygges af en hurtig bane, hvorfor vi ligner lort mod dem, da vores spillestil ikke kræver en hurtig bane. Vi bygger konsekvent meget langsomt op helt nedefra med flere afleveringer på tværs af banen. På den måde er og bliver plastbaner noget møg for vores chancer for en sejr over Farum. Selv et par lucky punches er ikke rigtigt nok til en sejr.

    Mens jeg venter på at blive tilbagevist af Kasper ;-) eller noget tarvelig statistik, håber jegi hvert fald, at jeg tager fejl i forhold til den kommende kamp mod Silkeborg, hvor jeg (igen), og fordi vi skal spille på plast, håber, at vi stiller med flest mulige tekniske spillere.
    Jeg fornemmer, at temaet synes at være omgivet af en del myter og fordomme. Ja, bolden ruller hurtigere på en kunstbane end på en langhåret pløjemark. Men at vi skulle have fundamentale problemer med det, har jeg været ved at se. Eksempelvis vander vi jo gerne vores græsbane i Parken flittigt før kampene - netop for at få drev i bolden langs jorden.

    At vi mange gange har haft det svært i Farum, skyldes vel heller ikke kun banen. Vi er i de hele taget svagere på udebane, uanset græssets beskaffenhed og i lighed med de fleste andre hold langt stærkest på hjemmebane.

    Silkeborg klarer sig i øvrigt fint på deres nye hjemmebane. Men er vel ikke pludselig blevet et teknisk klassehold uden fysik, blot fordi de nu spiller på kunst.



    At fodbold skulle være mindre attraktivt, når det foregår på hurtige og plane underlag, og vægten dermed er på det tekniske, sådan som den udmærkede K@sper siger, er virkelig en spøjs påstand. Men det forklarer måske lidt af hans begejstring for vor norske Drillo-discipel som cheftræner. ;-)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #140
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Silkeborg klarer sig i øvrigt fint på deres nye hjemmebane. Men er vel ikke pludselig blevet et teknisk klassehold uden fysik, blot fordi de nu spiller på kunst.
    Det er tydeligvis en smagssag, hvad man kan lide ved fodbold. Jeg synes fodbolden er markant anerledes på plastil også i forhold til at se Barcelona på et billardklæde af en græsbane. Forøvrigt understreger den citerede bemærkning også ret godt noget af min anke ved den type bane. Der er selvfølgelig noget usikkerhed i den forholdsvis lille datamængde, men ser man bort fra dette, så illustrerer det jo i ret stor grad, at hjemmeholdene på disse baner har en unaturlig stor fordel. SIF har så vidt jeg husker fået 20 af 28 point på hjemmebane. FCN var i lange perioder nærmest uslåelige på plastikken. Medmindre alle hold spiller på dette underlag, så finder jeg det stadig så "anderledes", at det er usportsligt.

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er tydeligvis en smagssag, hvad man kan lide ved fodbold. Jeg synes fodbolden er markant anerledes på plastil også i forhold til at se Barcelona på et billardklæde af en græsbane. Forøvrigt understreger den citerede bemærkning også ret godt noget af min anke ved den type bane. Der er selvfølgelig noget usikkerhed i den forholdsvis lille datamængde, men ser man bort fra dette, så illustrerer det jo i ret stor grad, at hjemmeholdene på disse baner har en unaturlig stor fordel. SIF har så vidt jeg husker fået 20 af 28 point på hjemmebane. FCN var i lange perioder nærmest uslåelige på plastikken. Medmindre alle hold spiller på dette underlag, så finder jeg det stadig så "anderledes", at det er usportsligt.
    Man kunne jo også spille på en hybridbane som bl.a Man City også have lugten af græs og stadig en slidstærk bane der er plan og hurtig
    http://www.dessosports.com/sports/fo...hester-city-uk

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #142
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Man kunne jo også spille på en hybridbane som bl.a Man City også have lugten af græs og stadig en slidstærk bane der er plan og hurtig
    http://www.dessosports.com/sports/fo...hester-city-uk
    Spørgsmålet er her, hvordan tåler en hybridbane 40.000 dansende teenage trunter til en Justin Bebob eller Lady Goggog koncert? En plastikbane tåler det, det gør en græsbane sjældent. Hvad med hybriden? Er der erfaringer her, som klubben kan trække på?

  12. De følgende 5 brugere er enige:

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  2. Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.09.17, 22:14
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.04.14, 14:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  5. FC København trak Helsingør i Pokalen
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.09.09, 14:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •