Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
125. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    77 61.60%
  • FCK vinder med 3 mål eller derover

    36 28.80%
  • Uafgjort

    4 3.20%
  • Helsingør vinder

    8 6.40%
Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 142

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Helsingør (12/03-2018 kl. 19:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Med den frekvens af skader vi har haft i denne sæson, kan der ikke længere kun være tale om uheld. Den fysiske stab må kigges efter i sømmene. Det er jo fuldstændig absurd.
    Hvordan var det nu. Pep, der fyrede hele den medicinske stab i Bayern på grund af for mange skader?

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Med den frekvens af skader vi har haft i denne sæson, kan der ikke længere kun være tale om uheld. Den fysiske stab må kigges efter i sømmene. Det er jo fuldstændig absurd.
    At der ikke "længere kan være tale om uheld" kan hverken du eller jeg vurdere om passer, så længe vi ikke undersøger det videnskabeligt.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    At der ikke "længere kan være tale om uheld" kan hverken du eller jeg vurdere om passer, så længe vi ikke undersøger det videnskabeligt.
    Nu har jeg aldrig været inde i FCK's maskinrum, men det vil da overraske mig, hvis antallet af skader og grundene til disse ikke gennemanalyseres på kryds og tværs.
    Emnet har forøvrigt tidligere været diskuteret på Sidelinien. Så vidt jeg kan huske, så har mange af de alvorlige skader været "slagskader" eller af anden kaliber, som man ikke kan gardere sig imod. F.eks. kan man næppe hindre Robin i at slå sin skulder i en kamp, ligesom Gregus' brud vist er undersøgt på kryds og tværs med den konklusion, at bruddet ikke rigtig gav mening. Men der har da bestemt også været et par underlige skader - især Santanders forløb med overbelastningsbrud og seneste skade, hvor man ikke rigtigt virkede til at have styr på omfanget.

    Når det er sagt, så er det nu min fornemmelse, at vi har en rigtig dygtig medicinsk stab.

    Man kan læse lidt om Bayern fyrede læge her: https://politiken.dk/sport/fodbold/1...n-M%C3%BCnchen
    Den er vist ikke helt sammenlignelig med vores situation.
    Sidst redigeret af k@sper : 11.03.18 kl. 16:23

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Med den frekvens af skader vi har haft i denne sæson, kan der ikke længere kun være tale om uheld. Den fysiske stab må kigges efter i sømmene. Det er jo fuldstændig absurd.
    Men vi har jo tidligere fået ros og brystet os af vores lægestab, ved at hente spillere til klubben som har haft længere skadeshistorik og fået dem igang igen.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Banethecat Se meddelelser
    Men vi har jo tidligere fået ros og brystet os af vores lægestab, ved at hente spillere til klubben som har haft længere skadeshistorik og fået dem igang igen.
    Slagskader er én ting, men muskulære problemer hænger jo ofte sammen med at træning/kamp ikke er doseret rigtigt. Selvfølgelig kan det her bare være en “Murphys season”, men skadeomfanget er jo nærmest ikke set mage i europæisk fodboldhistorie.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Slagskader er én ting, men muskulære problemer hænger jo ofte sammen med at træning/kamp ikke er doseret rigtigt. Selvfølgelig kan det her bare være en “Murphys season”, men skadeomfanget er jo nærmest ikke set mage i europæisk fodboldhistorie.
    Men har vi haft flere af dem end normalt? Jeg skal indrømme, at jeg ikke har styr på netop det.

    Jeg tror dog alle er enige om, at et eller andet gik galt med den fysiske træning op til efterårssæsonen, hvor vi slet ikke havde det vanlige fysiske niveau. Måske dette kan have smittet af på skaderne?

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af fck_hundested Se meddelelser
    Truppen er blevet udtaget.
    Stephan Andersen og Nicolaj Thomsen er ude med skader.
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-fc-helsingoer-0
    Det er ikke fordi jeg ærgrer mig, jeg spørger, men er der nogen, der ved, hvorfor Pavlovic ikke er i truppen?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Det er ikke fordi jeg ærgrer mig, jeg spørger, men er der nogen, der ved, hvorfor Pavlovic ikke er i truppen?
    Tror han er færdig i klubben. Det syntes jeg egentlig også de sidste par udtagelser og kampe har vist. Det er ikke meget han har fået spillet på det seneste. Jeg tror ham og Matic er fortid til sommer.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #39
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Det er ikke fordi jeg ærgrer mig, jeg spørger, men er der nogen, der ved, hvorfor Pavlovic ikke er i truppen?
    Jeg ved godt, det er fordi, han ikke er udtaget... men er Ståle gået fra ham, eller hvad?

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Tror han er færdig i klubben. Det syntes jeg egentlig også de sidste par udtagelser og kampe har vist. Det er ikke meget han har fået spillet på det seneste. Jeg tror ham og Matic er fortid til sommer.
    Hvis det er det, der er grunden, så klapper jeg i mine små hænder. Min fornemmelse er, at der er større potentiale i Wind/Holse (?), og ellers må der hentes ny udefra. Som så mange andre i dette forum er jeg ikke imponeret af Pavlovic’ indsats gennem mange kampe. Han har fået flere chancer, end hans talent berettiger ham til.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Kan kun tilslutte mig de seneste kommentar vdr. Pavlovic og egentlig også Matic.

    Det glæder mig utrolig meget at det ser ud til at de to er på vej ud af klubben. Jeg vil mene at begge to vil se godt ud på en flopliste sammen med Grindheim og fænomenet Diouf.
    Fantastisk.

    Derudover synes jeg det er ærgerligt at min ven Stephan er skadet. Dog burde det ikke betyde noget netop i morgen.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Stephan Andersens skade sætter tilgangen af Koteles i et noget andet lys. Personligt synes jeg, at det virkede en smule overkill at hente en ny keeper ind, når man burde have to gode i forvejen, har relativt få kampe af sæsonen tilbage og måske heller ikke det store at spille om tilbage.

    Det virker nu bare pudsigt og meget tilfældigt, at Stephan meldes ude, ligesom der i al hast er hentet en ny keeper ind. Det tyder næsten på, at Stephan A har gået og døjet med noget i forvejen - spørgsmålet er så bare, hvor lang en pause der venter, og her er der ikke meget hjælp at hente i udmeldingen fra i dag.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #43
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Derudover synes jeg det er ærgerligt at min ven Stephan er skadet. Dog burde det ikke betyde noget netop i morgen.
    Romme, kender du skadens omfang?

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Stephan Andersens skade sætter tilgangen af Koteles i et noget andet lys. Personligt synes jeg, at det virkede en smule overkill at hente en ny keeper ind, når man burde have to gode i forvejen, har relativt få kampe af sæsonen tilbage og måske heller ikke det store at spille om tilbage.

    Det virker nu bare pudsigt og meget tilfældigt, at Stephan meldes ude, ligesom der i al hast er hentet en ny keeper ind. Det tyder næsten på, at Stephan A har gået og døjet med noget i forvejen - spørgsmålet er så bare, hvor lang en pause der venter, og her er der ikke meget hjælp at hente i udmeldingen fra i dag.
    Jeg kan slet ikke se det pudsige i det? Vi henter en reservemålmand fordi vi mangler en. Alt andet er da voldsom mangel på rettidig omhu. Vi gjorde også med Robin, da Stephan blev skadet. Forskellen er jo bare at vi har Joronen fra sommer hvorfor det kun giver mening med et lån.
    Tilfældigheder, er ikke lig med konspiration.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: 4 billetter til mandagskampen bortgives

    Nogen der har et overblik over vores u19 målmænd? Er det slet ikke nogle der kan gøre sig gældende?
    Hvis Kim Eller Lazlo bliver skadet, hvem har vi så?
    Sidespørgsmål: Har FCK nogensinde opfostret en succesfuld målmand?

Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  2. Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.09.17, 22:14
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.04.14, 14:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (11.11.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 17.11.12, 08:33
  5. FC København trak Helsingør i Pokalen
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.09.09, 14:38

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •