Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 34

Emner: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Lad mig lige få det overstået, så tråden ikke kammer over:

    "Ståle RAUS"
    "På pension med Kvist! Føj, hvor er han dårlig. Han sejler jo rundt og ødelægger FCKs spil"
    "Lüftner og Vavro er en skandale"
    "Hvor er Gregus?!"

    Tillykke med sejren, FCK! Herligt at vi er begyndt at vinde denne type kampe på udebane - og endda på kunstgræs!


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Drengene viser god moral ved at komme tilbage fra en lidt dårlig start. Vigtigt sejr og hvad endnu vigtigere har vi nu halveret FCN’s forspring efter julepausen. Jeg er sikker på at de kommer til at smide flere point og det er os som i sidste ende får den vigtige europæiske direkte plads.

    Derudover. Stop diskussionen om FCK på kunstgræs. Det har ikke noget at gøre med det. Vi har tidligere spillet mod andre skandinaviske hold og europæiske hold og har aldrig haft problemer. Jeg tror det handler om den måde FCN spiller på, ikke så meget andet. Vi har altid haft problemer med dem. Og så må bare konstateres at det er efteråret som kom til at koste os mesterskabet.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Tæt på at være en rigtig smuk runde, men en linjedommer ide på Vestegnen ødelægger det selvfølgelig :(

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Totalt latterligt... Endelig får vi en god bane at spille på, og så skal vi have tankforwards, Fischer med defensive opgaver, Skov bænket, Falk på forkerte side og Kvist som playmaker....
    Hvordan synes du selv, det går med din analysekarriere?

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Sjovt som vi kunne spille fint kombinations fodbold på en kunstgræsbane. Måske vi skulle skifte græs i Parken :)

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Hobro må lære at holde stand...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Der er meget positivt at tage med fra runden i dag, og måske burde man gemme de negative tanker væk for en stund, men jeg er nødt til lige at komme af med lidt luft omkring Pieros.. Jeg sad med samme følelse omkring ham efter Helsingør kampen, så her kommer det. Det er selvfølgelig svært at være efter en mand som pt scorer mål næsten hver gang, men jeg er altså stærkt utilfreds med det han leverer rent spillemæssigt.. Det SKAL være bedre når man spiller angriber i FCK.. Han er såmænd udmærket til at bringe sig i afgørende positioner i feltet, men hold nu op hvor er han uskarp.. Desværre ser vi det samme kamp efter kamp.. Det gælder både de afgørende afleveringer og afslutninger.. Han er afhængig af at få 3 100% chancer for at lave en enkelt basse, og det er desværre sjældent den første han putter ind. Når han samtidig bidrager med absolut intet ude i spillet på banen, er det bare alfa omega at han putter dem ind når han får chancen..

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Der er meget positivt at tage med fra runden i dag, og måske burde man gemme de negative tanker væk for en stund, men jeg er nødt til lige at komme af med lidt luft omkring Pieros.. Jeg sad med samme følelse omkring ham efter Helsingør kampen, så her kommer det. Det er selvfølgelig svært at være efter en mand som pt scorer mål næsten hver gang, men jeg er altså stærkt utilfreds med det han leverer rent spillemæssigt.. Det SKAL være bedre når man spiller angriber i FCK.. Han er såmænd udmærket til at bringe sig i afgørende positioner i feltet, men hold nu op hvor er han uskarp.. Desværre ser vi det samme kamp efter kamp.. Det gælder både de afgørende afleveringer og afslutninger.. Han er afhængig af at få 3 100% chancer for at lave en enkelt basse, og det er desværre sjældent den første han putter ind. Når han samtidig bidrager med absolut intet ude i spillet på banen, er det bare alfa omega at han putter dem ind når han får chancen..
    Han scorer da i det mindste. Holdet må bare lære at sætte ham op i situationer, hvor han ikke skal tænke. Ellers går det helt galt åbenbart.... #mangleremojisherinde

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Der er meget positivt at tage med fra runden i dag, og måske burde man gemme de negative tanker væk for en stund, men jeg er nødt til lige at komme af med lidt luft omkring Pieros.. Jeg sad med samme følelse omkring ham efter Helsingør kampen, så her kommer det. Det er selvfølgelig svært at være efter en mand som pt scorer mål næsten hver gang, men jeg er altså stærkt utilfreds med det han leverer rent spillemæssigt.. Det SKAL være bedre når man spiller angriber i FCK.. Han er såmænd udmærket til at bringe sig i afgørende positioner i feltet, men hold nu op hvor er han uskarp.. Desværre ser vi det samme kamp efter kamp.. Det gælder både de afgørende afleveringer og afslutninger.. Han er afhængig af at få 3 100% chancer for at lave en enkelt basse, og det er desværre sjældent den første han putter ind. Når han samtidig bidrager med absolut intet ude i spillet på banen, er det bare alfa omega at han putter dem ind når han får chancen..
    Er det 13 mål i 25 kampe i suppen? Jeg synes Pieros er ved at vise sit værd. Han har mere selvtillid og han er vokset sinde Santander/Fischer spiller ved siden af ham i forhold til Pavlo. Han laver fejl og havde et forfærdeligt indlæg i dag, men jeg synes det er et helt forkert tidspunkt at kritiser vores spillere, det har været en lortesæson og vi kan stadig nå 3. Pladsen og er pt godt kørende - både spillemæssigt og resultatmæssigt.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Glimrende kamp i dag. Fuldstændig kontrol i langt det meste af tiden, forholdvis pænt spil og kun et absurd mål og et par uskarpe offensive folk (Fischer, Pieros, Falk) gjorde at vi ikke vandt endnu større.

    Og så må man forøvrigt grine lidt af alt det fantuderi, som er i medierne efter denne runde:

    1) Bif tuder over Sønderjyske - altså BIF, som udover at få foræret sejren i dag på et tydeligt offsidemål, selv i foråret 2012 skrev sig ind i bogen som indbegrebet af hold der lægger sig ned, da man lagde sig fladt ned til FCN i næstsidste runde.

    2) FCN tuder over banen i Helsingør - altså FCN som i den grad drager fordel af en hjemmebane med et underlag, som andre klubber ikke kan spille på.

    Og det var altså BIF, som tudede over hold der lægger sig ned, og FCN der tuder over en bane.........Lad os lige tygge lidt på den.


  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Og det var altså BIF, som tudede over hold der lægger sig ned, og FCN der tuder over en bane.........Lad os lige tygge lidt på den.
    Jeg vil nøjes med at tænke over den, og så tygge popcorn til ;-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Der er meget positivt at tage med fra runden i dag, og måske burde man gemme de negative tanker væk for en stund, men jeg er nødt til lige at komme af med lidt luft omkring Pieros.. Jeg sad med samme følelse omkring ham efter Helsingør kampen, så her kommer det. Det er selvfølgelig svært at være efter en mand som pt scorer mål næsten hver gang, men jeg er altså stærkt utilfreds med det han leverer rent spillemæssigt.. Det SKAL være bedre når man spiller angriber i FCK.. Han er såmænd udmærket til at bringe sig i afgørende positioner i feltet, men hold nu op hvor er han uskarp.. Desværre ser vi det samme kamp efter kamp.. Det gælder både de afgørende afleveringer og afslutninger.. Han er afhængig af at få 3 100% chancer for at lave en enkelt basse, og det er desværre sjældent den første han putter ind. Når han samtidig bidrager med absolut intet ude i spillet på banen, er det bare alfa omega at han putter dem ind når han får chancen..
    Jeg er helt enig, men jeg ærgrer mig nu endnu mere over alle de angreb, han ødelægger ved at løbe i off side. Gad godt se en statistik på ham på det punkt.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Hvordan synes du selv, det går med din analysekarriere?
    Fair spørg, vi vandt jo. 3 mål, alt er godt. Men jeg er ærgerlig over at have givet dig indtryk af at den her kamp har nogen betydning. Det er jo topholdene som vi skal måle os med. Silkeborg er et bundhold med en målscore på -17 i 26 kampe, vi burde udspille dem på 80% styrke. Vi score 4 mål sidst mod FCH, og 3 idag. Men er det helt vores hold på 100% som formår det? Eller sidder du med følelsen af at vi kom frem til nok?

    Idag var en fin kamp, og heldigvis for os var vi næsten alene på banen i 70 minutter. Som jeg ser det var vores angribere ikke nok med I spillet, præcis som jeg forventede da 'tankforwards x2' ikke giver os en fordel, og ikke har gjort det i lang tid. Fischer var genial, også på kanten, men det skyldes mere Fischers enorme talent end at han var placeret på kanten. Jeg tror helt sikkert at han havde givet os mere hvis han var startet på toppen. Falks succes på højre var også mere fordi Falk er vild, end at han var placeret i højre, havde det ikke været bedre hvis Falk faktisk kunne skyde når han trak ind? Det tror jeg. Han formåede kun trykke af en gang, og der trak han ind fra venstre efter selv at have sat spillet centralt. Samtidig synes jeg igen at vi fik Fischers manglende defensive styrker at se, herunder situationen hvor han ikke hjælper Boilesen med den SIF-spiller som løber lige igennem midten af dem, da Fischer ikke er 'på', og igen overlader ansvaret til Boilesen (præcis som ved Mohammeds mål for FCH). Så, der mener jeg også at have ret, Falk på venstre, Fischer frem sammen med Santander og Skov ind på højre havde været bedre.
    Kvist var måske min akilleshæl, men var han virkelig så god, eller var det et bovlamt SIF mandskab der mødte et godt pres over hele linjen? Tja. Nok lidt af hvert, men jeg tror stadig at Gregus havde gjort det lige så godt eller bedre (hvilket må være en prioritet da han muligvis skydes af til sommer).

    Synes du der er noget jeg tager fejl af i min analyse, eller kritik?

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Hobro må lære at holde stand...
    De gjorde det helt fint, indtil Brøndby fik hjælp af dommeren! :)

  25. De følgende 10 brugere er enige:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF - FC København (18.03.18 kl. 17:00)

    Jeg har snart virkelig mange klip af Ståle som jeg aldrig rigtig får postet fordi jeg ikke kan finde anledningen eller det rette sted at poste dem

    I dag kom der en ny en til samlingen men den får i her



Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 71
    Sidste Meddelelse: 20.03.17, 13:04
  2. Optakts- og kamptråd: Silkeborg IF – FC København (20.07.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 102
    Sidste Meddelelse: 22.07.14, 18:28
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – Silkeborg IF(10.03.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 12.03.13, 08:43
  4. Optakts- og kamptråd: Silkeborg - FC København (25.03.12 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 27.03.12, 13:19
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Silkeborg IF
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 05.08.09, 00:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •