Viser resultater 1 til 3 af 3

Emner: Den store "Jeg er sku lidt ambivalent" tråd....

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Den store "Jeg er sku lidt ambivalent" tråd....

    Jeg tænker det kunne være på plads med en ny tråd hvor vi kan komme af med nogle af de tanker vi går og fifler med - Problemstillinger hvor man kan være i tvivl om hvad er ok og hvad er måske lige på grænsen....

    Jeg kan starte ud med et scenarie hvor jeg ikke helt ved hvilken side jeg skal vælge...

    Man skal på toilettet (stort besøg) på arbejde og man får sig sat på et sæde som er varmt - På den ene side er det jo egentlig ret så behageligt, og på den anden side er det ikke så rart at vide at der har siddet en anden og givet den gas kort tid for inden....

    Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om sådan en situation, det splitter mig i den grad i to...!! :/

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Den store "Jeg er sku lidt ambivalent" tråd....

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om sådan en situation, det splitter mig i den grad i to...!! :/
    Er du sikker på, at det er situationen, der gør det, eller mere den klump af Sydsiden, du er ved at presse ud, der er den skyldige..? (finder selv ud..)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:
    MZ

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Den store "Jeg er sku lidt ambivalent" tråd....

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Man skal på toilettet (stort besøg) på arbejde og man får sig sat på et sæde som er varmt - På den ene side er det jo egentlig ret så behageligt, og på den anden side er det ikke så rart at vide at der har siddet en anden og givet den gas kort tid for inden....
    Når du allerede har sat dig er det værste vel overstået (med mindre du har spist chili). Det bedste at gøre er at udnytte skidepausen optimalt. Så påbegynd fæcesafgangen og frem med telefonen.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "kan godt have lidt ondt af" tråd.
    By -Altid FC København- in forum Diverse
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 12:35
  2. Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 30.04.07, 12:16

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •