Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    45 70.31%
  • Uafgjort!

    5 7.81%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    14 21.88%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 101

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)


    FC København vs. FC Nordsjælland

    Optakt:
    Superliga Mesterskabsspil - Stilling efter grundspillet:
    # Hold Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point
    1 BIF 26 18 6 2 58 24 +34 60
    2 FC Midtjylland 26 19 3 4 60 29 +31 60
    3 FC Nordsjælland 26 15 5 6 62 41 +21 50
    4 FC København 26 13 5 8 50 33 +17 44
    5 AaB 26 8 12 6 28 27 +1 36
    6 AC Horsens 26 7 14 5 32 34 -2 35
    Vi kommer desværre ikke udenom den rædselsfulde stilling, selvom man godt kunne have lyst til at lukke øjnene, stikke fingre i ørene og råbe "sæson 2018/2019 NU!" igen - og igen. Med 30 point tilbage at spille om kan meget i teorien ændre sig, men med udgangspunkt i de nuværende pointafstande er det oplagt at opdele det i 3 parløb. Selvfølgelig bør klubbens ambition altid være mesterskabet så længe det blot er teoretisk muligt, ligesom de to nederste hold heller ikke må undervurderes. Dog passer parløbet med FC Københavns nuværende mål om at komme i europæisk gruppespil og således bliver Farumklubben den vigtigste modstander at vinde over. Som djurlander skriver bliver denne kamp – og IMO den kommende kamp i Farum – miniderbies på grund af situationen. Samtidig er sæsonen 2011/2012 ikke glemt og selvom der skal meget til at gøre op for ”den stjålne Champions League-deltagelse” vil europæisk kvalifikation næste sæson være en begyndelse. Mesterskabsspillets program er faldet således ud at vores hold skal til kunstbanen i Farum i sidste runde og med den seneste statistik på den udebane, samt begge holds form i foråret, vil det være meget ønskværdigt hvis FC København allerede i runde 35 har sikret sig minimum 3.pladsen. Hvis det skal være et realistisk scenarie kræver det en hjemmesejr i Parken i denne runde!

    I næste runde møder vi Midtjylland ude, mens FC Nordsjælland møder AaB i Farum. Mange af os ser nok hellere guldet havne i Herning fremfor Brøndby, så derfor kan man diskutere om næste runde er gratis for os. På den ene side skal vi have flest muligt point i jagten på Nordsjælland, som dog i de sidste 2 hjemmekampe mod AaB har fået en sejr og et nederlag. På den anden side vil en håndsrækning til Midtjylland ikke være det værste. Måske nogen ligefrem vægter misset guld for BIF højere end europæisk næste sæson. I det lys kunne man i dagens kamp skæve til at en gratis kamp i Herning kunne være en anledning til at få karantænefaren overstået for Greguš, Lüftner og Zeca. Min egen konklusion bliver dog at der stadig er for mange runder tilbage til at give Midtjyderne en håndsrækning, men situationen er hermed nævnt. Såfremt de 3 spillere kan holde sig i skindet i resten er sæsonen er det værdiløst at få overstået karantænefaren.

    Officiel optakt:
    Optakt fra FCK.DK
    Optakt fra bold.dk
    Optakt fra tipsbladet.dk
    Optakt fra indkast.dk

    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    01. Stephan Andersen
    41. Kim Christensen

    18. Mads Roerslev
    19. Denis Vavro
    20. Nicolai Boilesen
    22. Peter Ankersen
    27. Michael Lüftner

    06. William Kvist
    07. Viktor Fischer
    10. Carlos Zeca
    14. Nicolaj Thomsen
    16. Ján Greguš
    29. Robert Skov
    33. Rasmus Falk

    09. Federico Santander
    23. Jonas Wind
    26. Carlo Holse
    28. Pieros Sotiriou

    Karantæner: Ingen
    Skader: Erik Johansson, Andrija Pavlovic, Lazlo Köteles, Mikael Antonsson, Pierre Bengtsson, Aboubakar Keita, Robin Olsen og Uroš Matić.

    FC Nordsjælland:
    01. Alex Runarsson
    28. Peter Vindahl Jensen

    02. Karlo Bartolec
    05. Mads Mini Pedersen
    16. Benjamin Tiedemann Hansen
    17. Andreas Skovgaard
    32. Viktor Tranberg

    03. Ulrik Yttergård Jenssen
    04. Victor Nelsson
    07. Mikkel Rygaard
    08. Magnus Kofod Andersen
    10. Mathias Jensen
    14. Mathias Rasmussen
    19. Nicklas Strunck Jakobsen
    21. Andreas Olsen
    27. Mikkel Damsgaard

    09. Tobias Mikkelsen
    12. Ernest Asante
    29. Nikolai Baden Frederiksen

    Karantæner: Ingen
    Skader: Jonathan Amon, Martin Frese, Godsway Donyoh og Patrick Da Silva.

    Forventede startopstillinger:
    FC Københavns opstillinger fra holdnyt.dk
    Stephan Andersen
    Peter Ankersen – Denis Vavro – Michael Lüftner – Nicolai Boilesen
    Rasmus Falk – William Kvist – Carlos Zeca – Viktor Fischer
    Federico Santander – Pieros Sotiriou

    Statistik:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 28 20 5 3 56 23 +33 65 2,32 2,00
    Ude 24 12 6 6 37 28 +9 42 1,75 1,54
    Total 52 32 11 9 93 51 +42 107 2,06 1,79

    Kilde: Nipserstat.dk

    Seneste kamp:
    3. december 2017 FC København – FC Nordsjælland 1-3
    36” 0-1 Karlo Bartolec
    38” 0-2 Emiliano Marcondes
    44” 1-2 Pieros Sotiriou
    72” 1-3 Mads 'Mini' Pedersen

    http://uk.youtube.com/v/cNsIgSVGa2c
    Robin Olsen
    Peter Ankersen – Denis Vavro – Michael Lüftner – Nicolai Boilesen
    Rasmus Falk – Carlos Zeca – Uros Matic – Benjamin Verbic
    Andrija Pavlovic – Pieros Sotiriou

    Dommeren:
    Peter Kjærsgaard dømmer i Parken.

    Se kampen:
    I Parken.
    Bygget: 1911 (Renoveret : 1992 og 2009)
    Adresse: Øster Allé 50, 2100 København Ø
    Stadionkapacitet: 38.065
    Stadionrekord: Landshold: 52.377 (Danmark – Sverige) / Klubhold: 43.300 (KB – B1909)
    Kampen vises også på Canal med optakt fra kl.15.

    Stadionturen:
    Læs mere om Parken.

    Sandsynlighed/Oddset:
    FC København – FC Nordsjælland: 1 - X - 2
    Sandsynlighed fra bold.dk: 51,3% - 24,5% - 24,2%

    Vejret:
    Se denne side på dmi.



    Behørigt tak til: FC København, Nipserstat, Bold.dk, dmi, tipsbladet.dk m.fl.


    Mvh. Steffen
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 02.04.18 kl. 10:06

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser

    Vi kommer desværre ikke udenom den rædselsfulde stilling, selvom man godt kunne have lyst til at lukke øjnene, stikke fingre i ørene og råbe "sæson 2018/2019 NU!" igen - og igen.
    Vi kunne også råbe "Sæson 2016/2017 NU!" igen - og igen.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Det her er en kamp jeg glæder mig meget til! Parken kommer til at være tændt, og den vil få karakter af et miniderby

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det her er en kamp jeg glæder mig meget til! Parken kommer til at være tændt, og den vil få karakter af et miniderby
    Nu ved jeg ikke hvor meget man kan tolke ud af den der billetsalg side...men billetsalget ser nu ud til at gå ret langsomt... desværre ...

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Nu ved jeg ikke hvor meget man kan tolke ud af den der billetsalg side...men billetsalget ser nu ud til at gå ret langsomt... desværre ...
    Virkelig? Det forstår jeg ikke en dyt af. Jeg gik og troede helligdag, klokken 16, FCN, god form og efter landsholdspause betød mindst 20.000. Hvad mere skal der til?
    Sidst redigeret af Something : 30.03.18 kl. 09:57

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    15

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Virkelig? Det forstår jeg ikke en dyt af. Jeg gik og troede helligdag, klokken 16, FCN, god form og efter landsholdspause betød mindst 20.000. Hvad mere skal der til?
    Bendtner.

  11. De følgende 9 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Virkelig? Det forstår jeg ikke en dyt af. Jeg gik og troede helligdag, klokken 16, FCN, god form og efter landsholdspause betød mindst 20.000. Hvad mere skal der til?
    Er det så forunderligt eller overraskende at folk skal alt mulig andet 2 påskedag klokken 16? Jeg kender en del sæsonkortholdere som er ret ærgerlige over at skulle alle mulige andre ting, primært familiearrangementer af den ene eller anden slags.

    /Jonatan

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    892

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Er det så forunderligt eller overraskende at folk skal alt mulig andet 2 påskedag klokken 16? Jeg kender en del sæsonkortholdere som er ret ærgerlige over at skulle alle mulige andre ting, primært familiearrangementer af den ene eller anden slags.

    /Jonatan
    Ja, et lortetidspunkt! Er fanget i familieplaner og misser kampen, men god kamp til jer :-)

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Er det så forunderligt eller overraskende at folk skal alt mulig andet 2 påskedag klokken 16? Jeg kender en del sæsonkortholdere som er ret ærgerlige over at skulle alle mulige andre ting, primært familiearrangementer af den ene eller anden slags.

    /Jonatan
    Det er galt hvis kampene ligger på en hverdag, for tidligt, for sent, mens det er koldt, i sommerferien og nu også på helligdage. Jeg kan godt se det.


  16. #10
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er galt hvis kampene ligger på en hverdag, for tidligt, for sent, mens det er koldt, i sommerferien og nu også på helligdage. Jeg kan godt se det.
    20. marts, for 10 dage siden, blev kampprogrammet for de såkaldte playoffs offentliggjort. Og så kan man jo godt indvende, at påsken normalt anvendes til superligabold, og at man som potentiel tilskuer kunne være lidt mere forudseende eller opofrende osv. Men det ændrer ikke på, at folk laver ferie- og familieplaner i en ferie. Klubberne og mediekoncernerne har valgt, at det skal være sådan, og så må man leve med det tilskuertal, der er, til hver enkelt kamp - givet de rammebetingelser, et sådant playoff giver med mere "spændende" kampe og kortere planlægningshorisont for fans.
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er galt hvis kampene ligger på en hverdag, for tidligt, for sent, mens det er koldt, i sommerferien og nu også på helligdage. Jeg kan godt se det.
    kom lidt vildere.....
    10 dage siden offentliggørelse af kampprogram
    Hvor mange mandagskampe har vi spillet i løbet af de sidste 10 år?
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    kom lidt vildere.....
    10 dage siden offentliggørelse af kampprogram
    Hvor mange mandagskampe har vi spillet i løbet af de sidste 10 år?
    Arh, det er måske lidt at forvirre begreberne ;-) Det er jo helt almindeligt at vi spiller mandag i påsken i stedet for søndag, når det er en helligdag.

    Men det er også almindeligt at få ligaprogrammet om sommeren og tv-skemaet i meget bedre tid. Hvis der ikke kommer særlig mange på mandag, er det da en skam, men folk har bare lavet andre aftaler når vi får tiderne så tæt på at kampene spilles. Det kan vi takke klubberne for.

  20. De følgende 14 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Jeg forstår helt ærligt ikke den der undskyld med, at mange jo allerede har lagt planer og derfor ikke kan tage til fodbold. Bortset fra helt ekstraordinære begivenheder som ens børns fødsel, begravelser eller lignende, så laves alle planer herhjemme med det forbehold, at spiller FCK i Parken, så trumfer det planerne. Jeg er med på, at ganske få kan være rejst udenlands i Påsken, men mon ikke 99% af disse er kommet hjem kl 16 dagen inden arbejdsugen starter?
    Vi er alle enige om, at den sene offentliggørelse er skide irriterende, men den bør imo stadig ikke være en kæmpe hindring for at tage i Parken. Folk må tage sig sammen. Vi havde jo nok alle været her, hvis det var en afgørende guldkamp.
    Sidst redigeret af k@sper : 31.03.18 kl. 08:34


  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg forstår helt ærligt ikke den der undskyld med, at mange jo allerede har lagt planer og derfor ikke kan tage til fodbold. Bortset fra helt ekstraordinære begivenheder som ens børns fødsel, begravelser eller lignende, så laves alle planer herhjemme med det forbehold, at spiller FCK i Parken, så trumfer det planerne. Jeg er med på, at ganske få kan være rejst udenlands i Påsken, men mon ikke 99% af disse er kommet hjem kl 16 dagen inden arbejdsugen starter?
    Vi er alle enige om, at den sene offentliggørelse er skide irriterende, men den bør imo stadig ikke være en kæmpe hindring for at tage i Parken. Folk må tage sig sammen. Vi havde jo nok alle været her, hvis det var en afgørende guldkamp.
    Det lyder som en god familieordning, men mon ikke, der er mange, der stadig har det sådan, at hvis man først indgår en aftale, så overtrumfer det, hvad der nu ellers kommer forbi? I hvert fald hvis man gerne vil have ro på familiefronten :-) Og mange vil jo gerne kunne nå begge dele. Jeg gider hverken dømme det ene eller det andet, men mere klarhed over kampprogrammet havde nok gjort det lettere for alle.

    (Jeg kommer - vi ses i parken!)

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det lyder som en god familieordning, men mon ikke, der er mange, der stadig har det sådan, at hvis man først indgår en aftale, så overtrumfer det, hvad der nu ellers kommer forbi? I hvert fald hvis man gerne vil have ro på familiefronten :-) Og mange vil jo gerne kunne nå begge dele. Jeg gider hverken dømme det ene eller det andet, men mere klarhed over kampprogrammet havde nok gjort det lettere for alle.
    Præcis. Og ærlig talt, man kan selvfølgelig bare med en fejende håndbevægelse erklære at "Folk må tage sig sammen", men eftersom det vi diskuterer er et billetsalg, der tilsyneladende går ret sløvt, så er folk vist ikke helt med på at de bare skal stille op når det dikteres, og det med få dages varsel. Men det er helt klubbernes eget valg.

  25. De følgende 9 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 11:25
  2. Svar: 134
    Sidste Meddelelse: 13.04.17, 18:18
  3. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.15, 14:02
  4. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •