Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    45 70.31%
  • Uafgjort!

    5 7.81%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    14 21.88%
Side 4 af 7 FørsteFørste 1234567 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 101

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Lol@0:54
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Wind ser god ud. Han var også tæt på at score.

    Giv ham chancen fremover
    Det tror jeg også er planen :D

    Hold kæft hvor var det dog en vidunderlig sejr. Klasse kamp af rigtige mange, og kæmpe forløsning overalt i hovedstaden!

    Tak PA for det ene indlæg som kunne bruges! Og tak Wind og Santander for at være klubbens 'go to' guys idag!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    En dejlig forløsning til sidst! Men hold da kæft, hvor var det ringe i de første 60-65 minutter.

    Kvist må have spillet sig af startopstillingen, og tænk, hvis vi også kunne få Fischer på toppen, så der kunne blive plads til Skov på kanten fra start. Sotiriou og Santander konkurrerede hårdt om at være mest usynlige i dag, men Santander redder dog dagen til sidst, så lad os få et Fischer-Santander-angreb i næste uge.

    På papiret har vi jo en ret stærk trup, der burde præstere meget bedre. Gad vide, hvad andre kunne få ud af det materiale.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    En dejlig forløsning til sidst! Men hold da kæft, hvor var det ringe i de første 60-65 minutter.

    Kvist må have spillet sig af startopstillingen, og tænk, hvis vi også kunne få Fischer på toppen, så der kunne blive plads til Skov på kanten fra start. Sotiriou og Santander konkurrerede hårdt om at være mest usynlige i dag, men Santander redder dog dagen til sidst, så lad os få et Fischer-Santander-angreb i næste uge.

    På papiret har vi jo en ret stærk trup, der burde præstere meget bedre. Gad vide, hvad andre kunne få ud af det materiale.
    Enig langt hen ad vejen, og jeg er jo selv én af dem, der føler sig frustreret over, at Fischer ikke ligger på top, at Skov ikke starter hver gang og at Nicolai Thomsen ikke må lege med på midten. Generelt. Men lige præcis i dag vil jeg ikke klandre Ståle for at starte med Pieros, som har vist fin målform i foråret. Det var hans store chance for at vise, at han også kan mod de gode hold. Det kunne han så ikke.

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Santander og Pieros var da meget deltagende som targetmen i opspillet? Men det var ikke meget vi fik ud af dem i feltet, eller når de blev retvendt

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Ståle er ikke manden der får os ud af den her krise, er åbenlyst for alle.
    Så nej til sommer må det være endegyldig slut med Ståle i FCK.
    Ja Ståle-elskere som jeg vil jo nok mene, at de 21 point ud af 24 mulige i ligaen er et rimelig tegn på, at han er ved at få os bare en lille smule ud af krisen. Også trods pokal og europæisk exit.

    Ellers var kampen ikke fantastisk velspillet, men vi vinder dog yderst fortjent. Den første time vil jeg betegne med flosken "operationen lykkedes, men patienten døde". Vi holder os til en tydelig gameplan, som går ud på at stresse FCN tidligt i deres opspil og fik vi ikke bolden der, så gik vi tilbage og stod ret dybt, så de ikke kunne spille igennem os. Den del lykkedes, idet FCN jo nærmest intet havde. Vi fik egentlig også erobret ret mange bolde højt på banen, men vi var uskarpe i den sidste aflevering og mange spiller dårligt offensivt. Her kan nævnes i flæng Fischer, Ankersen og Boilesen der alle var håbløse i indlæg og offensive aktioner de første 45 min. Sjovt nok er det dem, som afgører tingene i 2. halvleg, hvor Fischer har en lækker assist og Ankersen laver et godt indlæg til Wind med 2-1.

    Ved indskiftningen af Skov for Kvist skifter kampen karakter, idet vi mister noget af vores balance. Det var potentielt meget satset, men FCN er på det tidspunkt så tilpas møre af vores fysiske pres med bl.a. Santander og Pieros gennem hele kampen, at vi alligevel formår at lægge et stor pres trods den spinkle midtbane. Vi får fortjent scoret til 1-1, men går efter målet og udvisningen (for mig noget skuffende) i stå. Jeg forstår ikke helt, hvorfor vi stopper med at lave lange bolde og indlæg, som FCN havde haft så svært ved at håndtere (FCK-radioens evige opskrift mod FCN). Nå men det hele gik jo godt til sidst. Min MOM var Zeca efterfulgt af vores midterforsvarere. Falk er involveret i meget men lykkes med ganske lidt før pausen - det blev bedre efter pausen.
    Sidst redigeret af k@sper : 02.04.18 kl. 19:27

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    En dejlig forløsning til sidst! Men hold da kæft, hvor var det ringe i de første 60-65 minutter.

    Kvist må have spillet sig af startopstillingen, og tænk, hvis vi også kunne få Fischer på toppen, så der kunne blive plads til Skov på kanten fra start. Sotiriou og Santander konkurrerede hårdt om at være mest usynlige i dag, men Santander redder dog dagen til sidst, så lad os få et Fischer-Santander-angreb i næste uge.

    På papiret har vi jo en ret stærk trup, der burde præstere meget bedre. Gad vide, hvad andre kunne få ud af det materiale.
    Ikke overrakende er jeg temmelig uenig.

    1)
    Jeg kan slet ikke se, hvorfor Kvist skulle have spillet sig af holdet i dag. Han udfylder sin rolle perfekt og laver absolut ingen fejl. At du så måske ikke kan lide, at hans rolle findes på holdet, må du bebrejde Ståle

    2)
    Jeg ved ikke, om Fischer i angrebet havde været bedre i dag. Han lægger op til et mål fra kanten, og jeg tror ikke man skal underkende hverken Pieros eller Santanders rolle i dag. Du har ret i, at ingen af dem spiller en fantastik kamp. Men de presser FCN fysisk så meget, at vi kan lægge det tryk vi kan i 2. halvleg og score det mål, vi gør til sidst. Det er ren gætværk, om Fischer på toppen ville være bedre - du kan sagtens have ret. Men jeg tror nu, at Ståle er ganske godt tilfreds med udbyttet fra både Pieros og Santander i dag.

    3)
    Det er lidt svært at sætte en finger på præstationerne rent resultatmæssigt efter jul.


  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Håber folket husker at kigge på den assist fra Wind.....
    Den måde, han stiger op på over for sin oppasser og timer hovedstødet helt perfekt, er jo nærmest helt Corneliusk at se på. Hvor kunne det altså være forfriskende at se en ung spiller bryde igennem på førsteholdet for alvor igen...


  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Findes der en video af Zeca the greenkeeper?

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Kom nu Ståle - Wind ind for Pieros og Skov ind for Kvist fra start ............vi skal slå FCM næste mandag :-)

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Postmatch interview med Peter Ankersen. Frit citeret efter hukommelsen.

    "Ja, jeg må vist hjem og øve mig på, at antage at min medspiller ikke rammer bolden." ifbm. FCNs scoring hvor han alibiopdækkede Asante.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ikke overrakende er jeg temmelig uenig.

    1)
    Jeg kan slet ikke se, hvorfor Kvist skulle have spillet sig af holdet i dag. Han udfylder sin rolle perfekt og laver absolut ingen fejl. At du så måske ikke kan lide, at hans rolle findes på holdet, må du bebrejde Ståle

    2)
    Jeg ved ikke, om Fischer i angrebet havde været bedre i dag. Han lægger op til et mål fra kanten, og jeg tror ikke man skal underkende hverken Pieros eller Santanders rolle i dag. Du har ret i, at ingen af dem spiller en fantastik kamp. Men de presser FCN fysisk så meget, at vi kan lægge det tryk vi kan i 2. halvleg og score det mål, vi gør til sidst. Det er ren gætværk, om Fischer på toppen ville være bedre - du kan sagtens have ret. Men jeg tror nu, at Ståle er ganske godt tilfreds med udbyttet fra både Pieros og Santander i dag.

    3)
    Det er lidt svært at sætte en finger på præstationerne rent resultatmæssigt efter jul.
    Jeg kan altså slet ikke se hvordan Ståle skulle kunne være tilfreds med Pieros i dag.. Santander scorer trods alt til sidst, men at Pieros’ arbejdsindsats skulle være medvirkende til at vi scorer i 3. minuts overtid køber jeg simpelthen ikke, den er sgu for søgt.. Jeg er slet ikke i tvivl om at man bør give Skov chancen på kanten igen og så flytte Fischer op ved siden af Santander med licens til at flytte sig rundt på banen i en lidt fri rolle.. Deruodver så vi prompte hvad det kan betyde for vores offensive spil når man får en mere offensivt betonet spiller ind ved siden af Zeca.. Det løb Falk tager i boksen ved udligningen har vi i den grad manglet siden Delaney forlod os, og hvor er det dog tydeligt at vi bliver farligere og mindre forudsigelige i vores angrebsspil når den slags løb kommer i boksen fra en CM.. Falk er nok for offensiv til at spille pladsen permanent, men godt kunne det ikke blive med Thomsen på den position og en bevægelig Fischer foran..

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Findes der en video af Zeca the greenkeeper?
    Hvilken situation er der tale om?

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Hvilken situation er der tale om?
    Mon ikke det er der, hvor han lægger en vildfaren græstørv ned og efterfølgende hopper på den? :-)
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    252

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Findes der en video af Zeca the greenkeeper?



Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 11:25
  2. Svar: 134
    Sidste Meddelelse: 13.04.17, 18:18
  3. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.15, 14:02
  4. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •