Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
64. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    45 70.31%
  • Uafgjort!

    5 7.81%
  • FC Nordsjælland Sejr!

    14 21.88%
Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567
Viser resultater 91 til 101 af 101

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    252

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    https://youtu.be/dOgXpx_uOOY?t=7m33s

    7:33 - Ståle løber, 4. dommeren vifter ham ind, Hjulmand smider med flasken #priceless
    Åbent brev til PS&E: "Ej heller har vi medfølelse med de fans, der gang på gang har gjort Parkens endetribune til et socialrealistisk totalteater."


  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    845

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ikke nok med det, men vi har haft en Grassmaster-hybridbane i Parken i årevis, i langt det meste af 00'erne.
    Det havde man nemlig. Den var faktisk emnet for en opgave i Folkeskolens Afgangsprøve et år.
    Pommie
    Successus breves - fides aeterna
    Pommie's Avatar

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    I øvrigt er det sjovt at lægge mærke til Fischers reaktion efter kampen over for Santander. Fischer giver et kæmpe oprigtigt sejrskram til Santander. Jeg synes det er tydeligt at vi i Fischer har en teamplayer, på et helt andet niveau, end Verbic var. Jeg husker op til flere episoder mellem Verbic og Santander, hvor der var lidt uoverensstemmelser mellem de to. Reelt dårlige stemning blev diskuteret til tider. Der var en straffe situation, og en række mål hvor de ikk jublede for hinanden, også selv i sidste og forrige sæson, hvor spillet ellers kørte på skinner. Der har Fischer en helt anden tilgang, sammenlignet med Verbic, specielt over for Santander. Man ser det tydeligt sidst i videoen fra i weekenden, hvor der er en gensidig oprigtig glæde på hinandens vegne. Man så det også i Aarhus, hvor Fischer løber og peger på Santander efter han har scoret det afgørende mål. Denne teamspirit som Fischer forekommer at tilføre holdet, ser jeg som meget vigtig, og måske mest tydelige forskel på ham og Verbic. Kort og godt, det er dejligt at se kemien, mellem Santander og Fischer, som er langt bedre end den var mellem Santander og Verbic, og det kan kun være med til at styrke holdet.

  5. De følgende 13 brugere er enige:

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    I øvrigt er det sjovt at lægge mærke til Fischers reaktion efter kampen over for Santander. Fischer giver et kæmpe oprigtigt sejrskram til Santander. Jeg synes det er tydeligt at vi i Fischer har en teamplayer, på et helt andet niveau, end Verbic var. Jeg husker op til flere episoder mellem Verbic og Santander, hvor der var lidt uoverensstemmelser mellem de to. Reelt dårlige stemning blev diskuteret til tider. Der var en straffe situation, og en række mål hvor de ikk jublede for hinanden, også selv i sidste og forrige sæson, hvor spillet ellers kørte på skinner. Der har Fischer en helt anden tilgang, sammenlignet med Verbic, specielt over for Santander. Man ser det tydeligt sidst i videoen fra i weekenden, hvor der er en gensidig oprigtig glæde på hinandens vegne. Man så det også i Aarhus, hvor Fischer løber og peger på Santander efter han har scoret det afgørende mål. Denne teamspirit som Fischer forekommer at tilføre holdet, ser jeg som meget vigtig, og måske mest tydelige forskel på ham og Verbic. Kort og godt, det er dejligt at se kemien, mellem Santander og Fischer, som er langt bedre end den var mellem Santander og Verbic, og det kan kun være med til at styrke holdet.
    Du rammer hovedet på sømmet her. Derudover har Fischer en rigtig god forbindelse til både Sektion 12 under kampene og Familietribunen efter kampene. Han virker overhovedet ikke som en primadonna med stjernenykker, men som en ærgerrig og sulten holdspiller. Det er virkelig imponerende, hvordan han fra dag et har stemplet ind som i mine øjne ligaens suverænt bedste spiller. Jeg håber, han får chancen for at spille europæisk til efteråret, for jeg er meget spændt på at se en fuldt indkørt Fischer i Europa. Formår vi tilmed at holde på Santander som minimum en halv sæson endnu a la Delaney, kan det blive rigtig sjovt, såfremt vi ender med europæisk kvalifikation.


  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Du rammer hovedet på sømmet her. Derudover har Fischer en rigtig god forbindelse til både Sektion 12 under kampene og Familietribunen efter kampene. Han virker overhovedet ikke som en primadonna med stjernenykker, men som en ærgerrig og sulten holdspiller. Det er virkelig imponerende, hvordan han fra dag et har stemplet ind som i mine øjne ligaens suverænt bedste spiller. Jeg håber, han får chancen for at spille europæisk til efteråret, for jeg er meget spændt på at se en fuldt indkørt Fischer i Europa. Formår vi tilmed at holde på Santander som minimum en halv sæson endnu a la Delaney, kan det blive rigtig sjovt, såfremt vi ender med europæisk kvalifikation.
    Helt enig. Klassespiller. Og jeg har også særligt bidt mærke i hans energi og ærgerrighed både under kampene og i interviews. No bullshit guy. Og jeg sad netop og tænkte, at det er lige det, vi har manglet i år, da jeg så det lille klip den 19. marts hos Copenhagen Sundays af Fischer, der bliver afbrudt af Kaptajn København. Det er den attitude og energi fodboldkampe vindes med.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Du rammer hovedet på sømmet her. Derudover har Fischer en rigtig god forbindelse til både Sektion 12 under kampene og Familietribunen efter kampene. Han virker overhovedet ikke som en primadonna med stjernenykker, men som en ærgerrig og sulten holdspiller. Det er virkelig imponerende, hvordan han fra dag et har stemplet ind som i mine øjne ligaens suverænt bedste spiller. Jeg håber, han får chancen for at spille europæisk til efteråret, for jeg er meget spændt på at se en fuldt indkørt Fischer i Europa. Formår vi tilmed at holde på Santander som minimum en halv sæson endnu a la Delaney, kan det blive rigtig sjovt, såfremt vi ender med europæisk kvalifikation.
    Ja - de andre kunne virkelig lære noget af Fischer! Det er en skændsel, at spillerne ikke HVER GANG alle sammen går forbi og hilser ved Familietribunen! De skulle skamme sig!

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Jeg synes dette mangler:

    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...efter-fck-kamp

    Jeg forstår han er bitter, jeg ved at Hjulmand ikke plejer at reagere barnligt, men når man siger tillykke til dommeren, så slipper man faktisk billigt med 1 karantæne dag. Det er virkelig dårlig stil - men ok et lidt billigt rødt (den kan sagtens forsvars) og et mål i de døende sekunder blev for meget. I øvrigt ikke skidt for FCK at teenagerne nu må klare sig uden far til næste kamp.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Ufattelig rart at det endelig var FCN der træk et rødt kort!

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ikke nok med det, men vi har haft en Grassmaster-hybridbane i Parken i årevis, i langt det meste af 00'erne. Tilsyneladende gik man væk fra det i 2009, men i lang tid var græsset i alle fald forstærket af kunststofstrå. Det giver på ingen måde en Farumagtig overflade.

    Og det på trods af, at Brøndbyfans fra Blok4, i øvrigt bl.a. en senere pressechef i netop Farum, gjorde meget ud af at det var både en farlig og ulovlig overflade.

    En overflade som man i øvrigt finder i Brøndby i dag ... og der finder man også Parkens daværende groundsman Chris Hague, manden bag dræbergræsset ;-)
    HA - det anede jeg ikke. Heller ikke, Chris Hague var røget derud. Fedt, det er dræbergræs - jeg har sgu misset de mange dødsfald, der må være på græstæppet på Wembley, San Siro og Camp Nou etc.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #100
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Ikke nok med det, men vi har haft en Grassmaster-hybridbane i Parken i årevis, i langt det meste af 00'erne. Tilsyneladende gik man væk fra det i 2009, men i lang tid var græsset i alle fald forstærket af kunststofstrå. Det giver på ingen måde en Farumagtig overflade.

    Og det på trods af, at Brøndbyfans fra Blok4, i øvrigt bl.a. en senere pressechef i netop Farum, gjorde meget ud af at det var både en farlig og ulovlig overflade.

    En overflade som man i øvrigt finder i Brøndby i dag ... og der finder man også Parkens daværende groundsman Chris Hague, manden bag dræbergræsset ;-)
    Puh hvor jeg dog lige kom til at sidde og savne Ugens Ræb, blev helt nostalgisk, måtte læse et par stykker ^_^


  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Nordsjælland (02.04.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er grundlæggende enig i, at et eller andet må gøres for at optimere baneforholdene i Parken.. Jeg havde også en ide om, at en Hybridbane kunne være løsningen, selvom det selvfølgelig er en dyrere model. SÅ hørte jeg at BIF allerede har en hybridbane. Så tænkte jeg at det alene ikke kan være løsningen, for hold da op, hvor var den i ringe stand under landskampen. Et eller andet må og skal der dog gøres. Når det kan lade sig gøre i det nordlige England, med den frekvens der spilles på der og det klima de har der, så bør det da også kunne lade sig gøre her? Det kunne være interessant med en mere dybdegående analyse af, hvad årsagen til de nærmest konstant ringe baneforhold her i Parken er. Er koncerterne virkelig årsagen alene? Det tror jeg ikke.. Jeg husker i hvert fald en længere periode efter vi havde skiftet underlaget og optimeret drænforholdene herinde, hvor banen ofte var i fremragende stand. Men de sidste 2-3 år har det mildest talt været miserabelt.. Selv i perioder med helt nyt tæppe har banen ikke været god..

    Og hvad skete der med de mange løse stykker græs i går, som blandt andet var ved at koste en ny skade til Santander tidligt i kampen? Mig bekendt har der ikke været en udskiftning af græsset her i landskamppausen, men det lignede unægtelig at flere områder var blevet udskiftet med nyt græs.

    EDIT: I England har de en desicderet greenkeeper-uddannelse og derfor også et hav af meget kompetente folk rendende rundt til at passe banerne. Måske man, som vi tidligere har haft succes med, skulle hente lidt bistand fra de kanter?
    For lige at følge op på banediskussionen indeholder referatet fra reserve-derbyet forleden nogle interessante betragtninger og tilhørende fotos. Det lader desværre ikke til, at en hybridbane bare sådan lige løser alle problemer:



    "Det var også svære forhold på den vindblæste hybridbane mellem Brøndby Stadion og ringmotorvejen. "Det er ren Copacabana-fodbold," lød det fra en af spillerne med henvisning til alt det sand, der var strøet ud."

    https://www.fck.dk/nyhed/3-1-sejr-i-reserve-derbyet
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 7 af 7 FørsteFørste ... 4567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 11:25
  2. Svar: 134
    Sidste Meddelelse: 13.04.17, 18:18
  3. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.15, 14:02
  4. Svar: 76
    Sidste Meddelelse: 14.08.13, 22:33
  5. Optakts- og kamptråd: FC Nordsjælland - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 09.05.08, 09:08

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •