Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
Det er svært at vurdere Brøndby. De efterlever deres strategi ret fint, men kun fordi de kan tage nogle chancer fordi oscar holder hånden under dem, uden hans garanterede investeringer var Rønnow jo blevet solgt i vinters.
Uanset hvad får de det svært i transfervinduet. De mister 2 målmænd, 2 backs, 1 midtbanespiller og 3 angribere - og de for 19 millioner får dem i alt. Af de spillere er 3 absolutte nøglespillere 4 af dem er tæt på faste i startopstillingen. Så kan de være heldige med billige spillere, med lån osv - men det er ikke sikkert de kan ramme så godt et vindue igen. Det er uden store bud på Muhktar eller Nørgaard der kan skubbe endnu mere til holdet.
Så vidt jeg kan se er det Pukki og Kliment der begge har kontraktudløb fra forreste række, mens det vel kun er Jung der forsvinder fra forsvaret? Larsson har kontrakt frem til nytår i hvert fald, så det er vel ikke givet at han forsvinder allerede til sommer, selvom det formentlig er sidste chance for at de kan score lidt mønt på ham.. Derudover ryger Halimi fra midtbanen, som alligevel ikke har spillet meget for dem her i foråret.

I øvrigt er det vel stadig muligt at Oscar-far hiver tegnedrengen frem og forlænger med både Pukki og Larsson? Jeg er desværre ikke helt så optimistisk som dig omkring Brøndbys forestående forfald, men jeg håber da inderligt det er dig der får ret.. Jeg har dog en klar fornemmelse af, at det bliver BIF vi skal kæmpe med guldet om til næste sæson, mens det er et spørgsmål om tid før det ramler sammen for FCM.. De kan ikke blive ved med at være så lidt dominerende og alligevel hive 3 point hver gang.. De laver en "FCK" til efteråret er jeg helt overbevist om..