Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 148

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Yarak Se meddelelser
    Uanset resultatet i aften kan vi nok godt blive enige om, at det ikke er denne runde der afgør hvor mesterskabet skal placeres.
    Det er nok nærmere de to indbyrdes kampe mellem nr. 1 og nr. 2, der gør det.

    Og ja, jeg vil da juble i aften, hvis det ender med vi vinder. Det betyder bare at vi stadig er i spil til 3. pladsen.

    Over, and out!
    Om vi bliver nr 3 eller 4 er for mig bedøvende ligegyldigt, kun guldet tæller.. Og vi skal nok komme i EL selvom vi skulle ende med at blive 4´er...
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    EDIT: By the way, jeg ønsker ikke at sige, at jeg er bedre FCK fan end andre og alt det der halløj, som det så let kan komme til at handle om herinde. Det er bare min egen personlige følelse, og hvordan jeg definerer mit forhold til FCK.
    Det er en fin tilføjelse. De ting du fremhæver betyder ikke særlig for mig, ift at se FCK vinde så meget som overhovedet muligt hver eneste gang.
    Men jeg håber meget der kan være plads til begge holdninger uden vi skal diskutere ægthed, eller hvem der er størst fan.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det skrev jeg vist om i min første kommentar - men jeg er opvokset med, at det er en succes at stikke en kæp i hjulet på Brøndbys ambitioner. Og min kærlighed til klubben (jeg lyder helst brøndbysk, når jeg formulerer mig på den måde...) er også, at den værste følelse jeg kan huske er, at Brøndby blev mestre gang på gang. Som sagt, det har jeg prøvet, og det gider jeg ikke igen, hvis jeg kan blive fri. Jeg har klaret mig uden Europa før og haft gode sæsoner. Bronzemedaljen er bare fyld i historiebøgerne, så den i sig selv er heller ikke meget værd. Europa er selvfølgelig et plaster på såret, hvis BIF vinder mesterskabet, men et lille et ærligt talt.

    EDIT: By the way, jeg ønsker ikke at sige, at jeg er bedre FCK fan end andre og alt det der halløj, som det så let kan komme til at handle om herinde. Det er bare min egen personlige følelse, og hvordan jeg definerer mit forhold til FCK.
    Godt svar. Jeg husker også årene med BIF succes og det var ikke videre behageligt.
    Jeg må indrømme jeg forstår din tankegang bedre nu. At stikke en kæp i hjulet for BIF er altid rart, men at gøre det på bekostning af egen succes kan jeg dog stadig, personligt, ikke relatere til.
    Forza FC

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er en fin tilføjelse. De ting du fremhæver betyder ikke særlig for mig, ift at se FCK vinde så meget som overhovedet muligt hver eneste gang.
    Men jeg håber meget der kan være plads til begge holdninger uden vi skal diskutere ægthed, eller hvem der er størst fan.
    Ægthed er et ægte BIF begreb, så det gider jeg slet ikke bruge tid på at diskutere ;D

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Jeg kunne godt gå med til at håbe på en FCM-sejr, som bidrag til at BIF måske så ikke vinder mesterskabet, hvis den europæiske kvalifikation allerede var sikret (eller så godt som sikret). Det er den ikke, og selv hvis FCM/BIF vinder pokalen, er der stadig en knald eller fald-kamp mod nr. 7, hvis vi ender som nr. 4. Ud over det er jeg også ret ligeglad med, om vi ender som nr. 3 eller 4. Men en sæson uden europæisk fodbold er ikke bare sportsligt og kommercielt katastrofalt, det vil også gøre ekstra ondt at se BIF i Europa, hvis vi ikke engang selv er med. Især når nu BIF sikkert fucker det op og ryger ud i første runde, mens vi kan valse i et gruppespil. Det vil ret hurtigt forstumme deres attitude.

    Altså - ville et nederlag ikke have den store effekt på vores Europa-chancer, samt en stor effekt på BIFs mesterskabs-chancer, var jeg klar på en FCM-sejr. Men som det ser ud nu virker FCM hverken som sandsynlige mestre, eller vores Europa-chancer som stensikre.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #36
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Ja.
    Føj !
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Især når nu BIF sikkert fucker det op og ryger ud i første runde, mens vi kan valse i et gruppespil. Det vil ret hurtigt forstumme deres attitude.
    Der vil jeg så hævde, at mine egne ønsker i aften intet har at gøre med den attitude de vil have som deltagere i den ene eller den anden europæiske turnering.

    Men alt med den attitude, de – berettiget – vil have som danske mestre.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Hvor er det en lækker opstilling i dag med Zeca og Falk inde centralt. Det der bekymrer mig er dog at Midtjylland starter i deres klassiske 3-4-3, hvor Drachmann, Sparv er de to inde centralt og så er Jakob Poulsen på toppen med Duelund og Wikheim på kanterne. Det kunne godt ligne en kamp, hvor de fysisk og antalsmæssigt kunne smadre vores midtbane og vinde slaget derinde. Men lad os nu se. Jeg er vild med Ståles indgangsvinkel til kampen i hvert fald!

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Hvor er det en lækker opstilling i dag med Zeca og Falk inde centralt. Det der bekymrer mig er dog at Midtjylland starter i deres klassiske 3-4-3, hvor Drachmann, Sparv er de to inde centralt og så er Jakob Poulsen på toppen med Duelund og Wikheim på kanterne. Det kunne godt ligne en kamp, hvor de fysisk og antalsmæssigt kunne smadre vores midtbane og vinde slaget derinde. Men lad os nu se. Jeg er vild med Ståles indgangsvinkel til kampen i hvert fald!
    Jeg skal indrømme, at jeg finder Falk centralt fra start fuldstændigt vanvittigt. Ja ved et eller andet mirakel virkede det mod et nedslidt FCN. Men mod FCM på udebane fra start af - jeg kan slet ikke se det holde vand. Man skulle nærmest tro, at Ståle har læst med herinde :-) Nu får vi i hvert fald en underholdende kamp med et nederlag som meget mulig resultat.

    Men vi kan da godt pakke al snakken om Ståle som en defensiv træner ned for nu.

    Edit:
    Og nu skal Zeca som er i karantænefare inden BIF være eneste mand som kan noget defensivt. Vanvid.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg skal indrømme, at jeg finder Falk centralt fra start fuldstændigt vanvittigt. Ja ved et eller andet mirakel virkede det mod et nedslidt FCN. Men mod FCM på udebane fra start af - jeg kan slet ikke se det holde vand. Man skulle nærmest tro, at Ståle har læst med herinde :-) Nu får vi i hvert fald en underholdende kamp med et nederlag som meget mulig resultat.
    Ja, jeg kan sagtens følge den tankegang. Vi har jo skreget på noget andet end Kvist herinde, og jf. vores seneste samtale omkring Zeca's makker på midten, så er jeg nok også mere på Thomsen end Falk. Jeg tror på, at der må være en mening med galskaben fra Ståles side af. Formår de "små" at finde sammen i kombinationerne, så kunne det blive rigtig godt, men hvis ikke så frygter jeg også at vi får en ordentlig omgang. Krydser fingre for at vi dominerer på bolden, hvor Skov, Fischer og Falk finder mellemrummet og får udfordret deres lidt tungere midtbane samt forsvar!

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Hvis man skal prøve falk på midten i dette slutspil, så er der en kamp og kun en, hvor man kan tage den "risiko", og det er netop idag. Props til ståle for at anderkende, at skulle vi tabe denne kamp, så går det nok, og skulle det vise sig at være en genial succes, så er det opskriften på søndag mod brøndby.
    Og til dem der mener sejr idag er vigtigere end at stikke en kæp i hjulet på brøndby, så antager jeg at I ikke var på hoveddbanen igår aftes ved 7tiden. Det vrimlede med gule rotter, shit det var modbydeligt.

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    0-1 Santa



  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Ståle er jo genial: Enten er det en taktisk genistreg, eller også har han gjort, hvad I andre ønsker og foræret FCM 3 point (ikke at jeg tror det hjælper dem det fjerneste, de får bare sølv med lidt flere eller lidt færre points...)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Falk fylder jo mere end Kvist inde centralt.oO

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Fremragende første halvleg, vi skal have angriberne med tilbage når vi forsvare, så deres midtbane ikke kommer ind for skudhold. Men vi sidder på alt, og FCM har det enormt svært ved at spille sig frem til noget som helst. Vi skal dog have mere ud af vores overtag, særligt når det er så tungt og i så lang tid.

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 29.05.17, 10:20
  2. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 24.04.17, 20:33
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 02.11.16, 13:41
  4. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 22.12.15, 17:28
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •