Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 148

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Hvis vi slår BIF x 2 kan jeg acceptere et nederlag i dag. Men FCM er sgu ringe.. Er bange for de smider det hele selv
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ninja_Henning Se meddelelser
    det gik godt nok stærkt. 3 mål på 10min. 0-2, 1-2 og 2-2. Der er panik i FCK forsvaret, og den lugter af 3-2.
    Det er svært at klandre forsvaret for at de mål vi lukker ind. Javist sker det i den ende af banen, men helt ærligt så er det vel mere et drop af SA, en positioneringsfejl af zonen fra Pieros? og en omstilling hvor Falk fuldstændig mister pusten, og den lidt tilfældigt bliver tacklet til en modspiller.

    Den her kamp er perfekt fordi FCM bliver hjulpet på vej, og BIF ingen gaver får. Men samtidig er anden halvleg en skandale, og den er kun forstærket af at Ståle ikke retter op på det. Vi brugte sølle 1 udskiftning....

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Dette nederlag er tilgivet når vi har vundet i brøndby i næste uge.
    haha den måde kan man også se det på :) + at FCN selvfølgelig også lige skal tabe til BIF og FCM

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Dette nederlag er tilgivet når vi har vundet i brøndby i næste uge.
    Vi vinder ikke over Brøndby

  8. De følgende 11 brugere er enige:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Hvor er målene til 1-2 og 2-2 pinlige at se på. Droppet siger sig selv. Men målet til 2-2 er Erik.S helt fri foran mål og kan bare sætte en inderside på.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ja jeg sidder altså med en forfærdelig følelse efter denne kamp.. Hader bare når vi taber.. Og FCM bliver på ingen måde en trussel mod BIF, de er jo milevidt fra mesterskabsklasse.. Derfor var det spild af 3 point at smide det væk i dag.. Amatøragtige mål vi forærer væk..
    Ja, BIF er favorit, men FCM har vel 40-45% for at vinde mesterskabet. På den baggrund er jeg godt tilfreds med, de fik 3 point i dag og vi spillede godt (2/3)

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Jeg håber Ståle holder fast i den midtbane og lader Kvist være indskiftnings spiller fremover. Giv nu den hyper farlige midtbanen nogle flere minutter i benene frem mod næste sæson.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #68
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af pelledrengen Se meddelelser
    Pokkers! Lidt uheldigt. Spiller generelt en god kamp. Ankersen leverer ikke pt. Skaber 3-2 målet med en fejlaflevering. Når vores målmand dropper forplanter det sig. Ståle skal lære at skifte tidligere når han kan se kampene begynder at tippe over. Damn
    Vi spiller nemlig noget flot fodbold - men vi bliver ikke belønnet og nu kan man frygte, at det var sidste gang, at Ståle havde lyst til at forsøge sig med den opstilling?
    Stephan Andersen dropper og sætter dem i gang og Ankersen lukker og slukker...
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    En ting kan vi i hvert fald alle blive enige om, det gør altid ondt at se Claus Steinlein glad.


  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Hvor jeg glæder mig til Ankersen er fortid på dette FCK hold. Den mand har simpelthen Intet overblik når han skal lægge ind bold ind over. Det er bare med lukket øjne og håbe på det bedste. suuk

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Hvor er målene til 1-2 og 2-2 pinlige at se på. Droppet siger sig selv. Men målet til 2-2 er Erik.S helt fri foran mål og kan bare sætte en inderside på.
    Selvfølgelig er det et drop, men det er også fuldstændig uacceptabelt, at Sviatchenko kan hoppe op på bageste stolpe, og fuldstændig upresset heade mod mål.
    Jeg er på ingen måde bekymret for vores offensiv, andet end at de skal lave både to, tre og fire mål i hver kamp, for at vi kan vinde de vigtige kampe, der gerne skal give et mesterskab i næste sæson. Med det forsvar vi holder os, kommer vi ikke i nærheden af et mesterskab.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    84

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Det lød som om Sparv blev krediteret for første mål.
    Hvordan er han ikke offside, hvis han scorer mens han står helt inde på stregen. Der må være noget jeg overser, men når jeg genser situationen ligner det stadig offside.

    /Jacob

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #73
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Selvfølgelig er det et drop, men det er også fuldstændig uacceptabelt, at Sviatchenko kan hoppe op på bageste stolpe, og fuldstændig upresset heade mod mål.
    Jeg er på ingen måde bekymret for vores offensiv, andet end at de skal lave både to, tre og fire mål i hver kamp, for at vi kan vinde de vigtige kampe, der gerne skal give et mesterskab i næste sæson. Med det forsvar vi holder os, kommer vi ikke i nærheden af et mesterskab.
    Jeg er meget enig. Det er tydeligt at der er sket en forbedring mellem Vavro og Lüftner og efter at have set deres spil de sidste 6-7 kampe så har jeg da også forhåbninger om at de kan eliminere de sidste små placerings fejl etc. frem til næste sæson. Og hvem ved måske Erik Johansson kommer tilbage i en ny forbedret udgave selvom han var virkelig ringe inden han blev skadet.

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bumme Se meddelelser
    Det lød som om Sparv blev krediteret for første mål.
    Hvordan er han ikke offside, hvis han scorer mens han står helt inde på stregen. Der må være noget jeg overser, men når jeg genser situationen ligner det stadig offside.

    /Jacob
    Droppet må ophæve ham

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Midtjylland – FC København (09.04.18 kl.19)

    Vavro står også langt tilbage i situationen, vist nok på baglinien.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

Side 5 af 10 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 37
    Sidste Meddelelse: 29.05.17, 10:20
  2. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 24.04.17, 20:33
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 02.11.16, 13:41
  4. Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 22.12.15, 17:28
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FC Midtjylland
    By Don J. in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 22.08.08, 18:45

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •