Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
34. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK sejr!

    13 38.24%
  • Uafgjort

    5 14.71%
  • FCK Nederlag...

    16 47.06%
Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 139

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Fire nederlag ud af fire til ærkerivalen og en helt igennem katastrofe af en sæson. Fejlkøb og kæmpe udrensninger i truppen - ansvaret falder selvfølgelig tilbage på vores manager. Vi har vundet nærmest alt i de sidste 10 år - men vi har også været økonomisk "fucking miles away" og har haft spillere, de andre hold kun kunne have våde drømme om. Så er det, man spørger sig selv: Hvad kan Ståle egentlig udrette, når han ikke har de bedste spillere til rådighed? Lige nu virker det i hvert fald som latterligt meget mindre end de tre tophold kan.

    Det er eklatant, at man må hive en, i forhold til superligastandard, stjernespiller som Victor Fischer ind for at rette bare nogenlunde op på det miserable forår. Så fik Ståle endelig noget, der igen kunne skygge over hans sparsomme træneregenskaber.

    Vi var en hel del herinde, der hurtigt kunne se, at Toutouh var for ringe til holdet. Og hvad gik der - fire måneder? - før Ståle endelig selv fik øjnene op for, at løbet var kørt for ham. Det samme med Pavlovic og en hel del andre. Min tillid til Ståle er væk - og har været det i et stykke tid. Og det er selvfølgelig efter kampe som denne, dem, som gør ekstra ondt, at man igen må fremhæve det åbenlyse: Ståle skal væk.
    Jeg er selvfølgelig enig i essensen af indlægget, men må lige minde om, at Ståle i anden omgang har vundet to mesterskaber ud af fem mulige. Der er et stykke vej op til "nærmest alt".
    HIC SUNT LEONES

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Skal vi nu ikke lige få ro på, jeg er ihvertfald ikke overbevist om at bøf bliver mestre. Men kan da godt se en risiko, der iøvrigt delvist er ude af vores hænder, for at de bliver dobbelt mestre. Men bolden er rund og græsset grønt og alt det der! ;-)

    I forhold til kampen igår, så oplevede jeg vores hold spille noget af det bedste bold meget længe, under nogle betingelser som må siges at være ekstraordinære!
    Nuvel bøf havde mange afslutninger, men en del af dem var langt ude fra og en lige så stor del af dem var udenfor målrammen, så der tæller statistikken vel ikke til deres fordel.
    Jeg sad/stod med en fornemmelse af at vi rent faktisk kunne komme hjem med mindst det ene point, og så bum bum, på noget der for mig mindede om tilfældige situationer, hvor vores spillere ikke var fokuserede og koncentrerede!

    Det er en ekstrem lortesæson, men jeg finder den samtidig vild spændende på mange andre parametre, specielt er det spændende at følge hvordan Ståle og holdet mentalt klarer de mange udfordringer!
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)



    Det er altså ikke marginaler der gør at vi taber... Vi har chancer nok på omstillinger, men vi har kun meget få perioder hvor vi har 3 eller flere afleveringer i træk. 1 skud kan give et mål, og 100 skud kan give ingen mål, men det er nu bare sådan at den der har flest chancer som oftest også score flest mål, og her er vi næsten ude i 1:1,5 ratio...

    Vi skal være bedre til at sætte vores eget spil. Vores midtbane, og i særdeleshed bagkæden fejler da de stressede afleveringerne alt for meget. Vi giver alt for meget væk, 75% aflveringssucces er ikke dårligt, men heri er ikke inkluderet hvor mange bolde vi selv løber ud over linjerne. Deres spillovertag sker fordi vi ikke får taget tempoet ud af kampen, og får skabt plads, hvilket yderligere forstærker deres måde at spille på. Vi kan simpelthen ikke forvente at vinde en kamp hvor vi står med 7-9 mand i feltet, og samtidig tillader BIF 30 skud, heraf er 16 på mål.

    Noget andet er, hvis vi skal stå dybt og smadre dem på omstillinger, så skal vi til at træne det I en sådan grad at Santander ikke ligner et godstog der først skal tændes op i. Vi skal være langt stærkere i 3v3 situationer rent offensivt, både spiller for spiller men også med kombinationer og decideret chanceskabelse.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #109
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Thomas Stage Se meddelelser
    Hvis du er så sikker på, at FCM ikke kan vinde guld, så kan du stadig finde nogen ok fine odds på brøndby! :)
    Jeg tror (og håber at hele mit hjerte) at guldet stadig kan ende i Herning.
    Helt enig. Set over vores sidste to kampe, så tror jeg bare, at bøf vil det mesterskab mere. Jeg har haft en våd drøm længe, der går på, at bøf taber to kampe i streg, og at presset pludselig bliver for stort til, at de kan håndtere det, men det ser ikke ud til at ske. De ridder på en bølge og kommer til at tage den hele vejen hjem. Desværre. Men jeg vil da elske at tage fejl.

  8. #110
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Selvom det var sagt med et glimt i øjet og smil på læben, kommer Fischers kongekommentar nok til at holde stik. Han kommer til at snuppe Kvist plads i bussen.

    Bonusinfo: Spol til 3:40.

    https://www.fck.dk/nyhed/showtime-den-nye-spillerbus
    Jeg bemærkede at Fischer ifølge Kvists post-it sedler er helt nede i den hierarkiske gruppe 2.

    1) WK, NB, CZ, EJ, RO
    2) FS, SA, PB, VF, PA, RF
    3) JG, PS, ML, DV, NT, UM, AP, RS
    4) MR, CH, JW

    Men det lyder ikke som om at Fischer selv ser sig så langt nede i hierarkiet.
    Det virker selvfølgelig naturligt at have Kvist øverst i hierarkiet pga hans mange kampe for FCK og landsholdet. Men som person virker det ikke som om at han håndtere det specielt godt.
    Jeg lagde i øvrigt mærke til at Pierres kommentar stemte med at der er lavet en rettelse på post-it sedlerne hvor Pierre er blevet flyttet op i gruppe 2 (lige foran Fischer).

  9. #111
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Jeg bemærkede at Fischer ifølge Kvists post-it sedler er helt nede i den hierarkiske gruppe 2.

    1) WK, NB, CZ, EJ, RO
    2) FS, SA, PB, VF, PA, RF
    3) JG, PS, ML, DV, NT, UM, AP, RS
    4) MR, CH, JW

    Men det lyder ikke som om at Fischer selv ser sig så langt nede i hierarkiet.
    Det virker selvfølgelig naturligt at have Kvist øverst i hierarkiet pga hans mange kampe for FCK og landsholdet. Men som person virker det ikke som om at han håndtere det specielt godt.
    Jeg lagde i øvrigt mærke til at Pierres kommentar stemte med at der er lavet en rettelse på post-it sedlerne hvor Pierre er blevet flyttet op i gruppe 2 (lige foran Fischer).
    Af ren nysgerrighed, hvor har du den info fra?
    Synes ikke at have lagt mærke til det i den video, men kan ske jeg skal se den igen.

    Den er clearet og fundet ;)
    Sidst redigeret af Slush : 16.04.18 kl. 09:10

  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    643

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Alene det, at der i denne tråd bliver debatteret om hvorvidt FCM formår at tage guldet foran bif viser, at den er helt gal. Jeg kunne personligt ikke være mere ligeglad, om det ender på heden eller vestegnen kommer i min bog ud på et.

    Hvad der til gengæld generer mig voldsomt er, at dette hold overordnet set er temmeligt middelmådigt. Det var en velspillet kamp i går ja, men det er uden tvivl hjemmeholdet der sætter agendaen og primært har momentum. Jeg synes på nær et par enkelte spillere, at vi virker gumpetunge i de afgørende situationer, som det har været tilfældet det meste af sæsonen. Opdækningen ved det første mål er katastrofal, Kvistens indhop er vist meget godt opsummeret i tråden her.

    Det er en håbløs sæson, chancen for at vinde noget som helst er forlængst forduftet, vi taber vores fjerde derby i streg og har tilsyneladende mistet den kynisme, der tidligere har præget klubbens tilgang til kampene og det bekymrer, rigtig meget endda.
    Sidst redigeret af Fc Devil : 17.04.18 kl. 14:36

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Fc Devil Se meddelelser
    Jeg kunne personligt ikke være mere ligeglad, om det ender på heden eller vestegnen kommer i min bog ud på et.
    Hvorfor det????

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #114
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg er selvfølgelig enig i essensen af indlægget, men må lige minde om, at Ståle i anden omgang har vundet to mesterskaber ud af fem mulige. Der er et stykke vej op til "nærmest alt".
    Det kommer jo an på, hvor man lægger snittet. Ser vi på de sidste 2 sæsoner inden denne, så har vi vundet alt. Ser vi på de sidste 5, så har det måske været i underkanten mht DM titler. Ser man på hele hans tid her, så kan man næppe forvente ret meget mere end vi har vundet i Danmark og oplevet i Europa, også selvom vi har haft det største budget. Om man kan lide manden eller ej, så har han altså rykket os markant internationalt.

    Men det er klart, at debatører (og Ståle, medier osv) lægger snittet, så det passer bedst ind i egen fortælling.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #115
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kommer jo an på, hvor man lægger snittet. Ser vi på de sidste 2 sæsoner inden denne, så har vi vundet alt.
    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Men det er klart, at debatører (og Ståle, medier osv) lægger snittet, så det passer bedst ind i egen fortælling.
    Det her er sgu næsten for morsomt.

    Nu var påstanden, at vi de sidste ti år havde vundet 'nærmest alt', og i de ti sæsoner har vi altså i alt vundet seks mesterskaber. Det er selvfølgelig relativt, hvad det dækker over, så det må være op til den enkelte at vurdere, om 60% falder inden for det. Du begynder at tale om, hvad man kan forvente, men nu handlede det altså bare om, hvorvidt vi havde vundet nærmest alt.
    HIC SUNT LEONES

  17. #116
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Det her er sgu næsten for morsomt. Kan du selv se det? :-)

    Nu var påstanden, at vi de sidste ti år havde vundet 'nærmest alt', og i de ti sæsoner har vi altså i alt vundet seks mesterskaber. Det er selvfølgelig relativt, hvad det dækker over, så det må være op til den enkelte at vurdere, om 60% falder inden for det. Du begynder at tale om, hvad man kan forvente, men nu handlede det altså bare om, hvorvidt vi havde vundet nærmest alt.
    Det var nu bare en generel betragtning, at man kan lægge snittet så det passer sin fortælling. Ståle vil selvfølgelig gerne tale sine bedrifter op, hvorfor han kan kigge på de sidste 2 sæsoner - han har åbenbart nævnt de sidste 10 år. Du vil gerne tale ham ned, hvorfor du fokuserer på de sidste 5 år.

    Og nej, vi har ikke vundet alt de sidste 10 år. Men sammenlignet med Brøndby, så har vi jo næsten vundet alt.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #117
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det var nu bare en generel betragtning, at man kan lægge snittet så det passer sin fortælling. Ståle vil selvfølgelig gerne tale sine bedrifter op, hvorfor han kan kigge på de sidste 2 sæsoner - han har åbenbart nævnt de sidste 10 år. Du vil gerne tale ham ned, hvorfor du fokuserer på de sidste 5 år.

    Og nej, vi har ikke vundet alt de sidste 10 år. Men sammenlignet med Brøndby, så har vi jo næsten vundet alt.
    Ståle? Nu forstår jeg ingenting. De ti år blev nævnt af en bruger i et indlæg, jeg citerede, så den eneste, der prøver at tale Ståle op eller ned, må vist være dig.
    Min pointe var bare, at mange får det til at lyde, som om de seneste ti år har været én lang optur. Vi har rykket os og opnået mange store resultater i Europa, men der har også været nogle gevaldige bump undervejs, og to gange har klubben været ved at sætte førerpositionen over styr: Først med Carsten Vagns elendige dispositioner (Ashvetia-doktrin, ansættelsen af Nilsson og sig selv som træner) og nu med Ståles utallige fejl i denne sæson, som gør, at vi halser efter en fucking tredjeplads med den dyreste trup i ligaens historie.
    HIC SUNT LEONES

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #118
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ståle? Nu forstår jeg ingenting. De ti år blev nævnt af en bruger i et indlæg, jeg citerede, så den eneste, der prøver at tale Ståle op eller ned, må vist være dig.
    Min pointe var bare, at mange får det til at lyde, som om de seneste ti år har været én lang optur. Vi har rykket os og opnået mange store resultater i Europa, men der har også været nogle gevaldige bump undervejs, og to gange har klubben været ved at sætte førerpositionen over styr: Først med Carsten Vagns elendige dispositioner (Ashvetia-doktrin, ansættelsen af Nilsson og sig selv som træner) og nu med Ståles utallige fejl i denne sæson, som gør, at vi halser efter en fucking tredjeplads med den dyreste trup i ligaens historie.
    Uff bare navnet Carsten Vagn får det til at løbe koldt ned af ryggen. Jeg må indrømme, at jeg aldrig troede det kunne blive dårligere ind det var under Carsten V. og de dispositioner han foretog sig dengang, Men det er ligefør Ståle er ved at overgå ham i dårlige dispositioner når det kommer til indkøb etc.

    Jeg har nævnt det før og næver det gerne igen.

    1. indkøbene de sidste 1½ år op til denne sæson har været under alt kritik. Javel der har været nogle fine nogen heriblandt Zeca, Skov og Fischer, men resten....

    2. Holdets forfatning de første 10-12 kampe i sæsonen herunder CL kval har været noget af det værste jeg har set et FCK hold præstere. Vi skal helt tilbage til 1990erne for at se et FCK hold i tilsvarende forfatning både taktisk og formmæssigt.

    Jeg havde ikke i min vildeste fantasi med Ståle ved roret kunne forstille mig at det ville have gået så galt. Javel alle forventede en svære sæson pga. de spillerafgange, men at elendigheden i store dele af sæsonen har været så slem må have overrasket mange.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #119
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Nogen der ved noget om Pieros? Det lignede en fiber hvilket normalt vil holde ham ude min. de næste 2 kampe

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Uff bare navnet Carsten Vagn får det til at løbe koldt ned af ryggen. Jeg må indrømme, at jeg aldrig troede det kunne blive dårligere ind det var under Carsten V. og de dispositioner han foretog sig dengang, Men det er ligefør Ståle er ved at overgå ham i dårlige dispositioner når det kommer til indkøb etc.

    Jeg har nævnt det før og næver det gerne igen.

    1. indkøbene de sidste 1½ år op til denne sæson har været under alt kritik. Javel der har været nogle fine nogen heriblandt Zeca, Skov og Fischer, men resten....

    2. Holdets forfatning de første 10-12 kampe i sæsonen herunder CL kval har været noget af det værste jeg har set et FCK hold præstere. Vi skal helt tilbage til 1990erne for at se et FCK hold i tilsvarende forfatning både taktisk og formmæssigt.

    Jeg havde ikke i min vildeste fantasi med Ståle ved roret kunne forstille mig at det ville have gået så galt. Javel alle forventede en svære sæson pga. de spillerafgange, men at elendigheden i store dele af sæsonen har været så slem må have overrasket mange.
    Glemmer du ikke lidt vores skadeshelvede i denne ligning? Bevares, jeg er også uenig i flere dispositioner fra Ståles side gennem sæsonen, men ret skal også være ret.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 10 FørsteFørste ... 5678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 12:12
  2. Svar: 116
    Sidste Meddelelse: 02.09.16, 09:28
  3. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  4. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •