Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
34. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK sejr!

    13 38.24%
  • Uafgjort

    5 14.71%
  • FCK Nederlag...

    16 47.06%
Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 139

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Man kan snakke om held/uheld, men til syvende og sidst handler det også om kvalitet. Ved udligningen bliver der slet ikke markeret tæt nok inde centralt. Der bliver kigget alt for meget fodbold.
    Javel, Man kan jo hive 20 situationer op på begge hold og tale om kvalitet. Men der kommer bare situationer i løbet af kampen som blive alt afgørende for kampens udfald. Skovs Straffespark heriblandt. Hvis man ser over hele sæsonen så syntes jeg godt nok meget er gået os imod. Alt fra skader til dårlige indkøb samt selvfølgelig de berømte manglende marginaler.

    Men igen Måske er det sundt vi lige får en sæson, hvor alt går i mod os og vi kommer ned på Jorden igen efter 2 år med lutter succes. Det kan vel næsten ikke blive dårligere set frem mod næste sæson. Jeg vælger hvertfald at være optimist :)

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Kan man odse på at : Kvist kommer ind laver et klodset frispark på grænsen af straffesparks feltet og rager et gult kort til sig?

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Man kan snakke om held/uheld, men til syvende og sidst handler det også om kvalitet. Ved udligningen bliver der slet ikke markeret tæt nok inde centralt. Der bliver kigget alt for meget fodbold.
    Jeg synes sgu vi spiller en god kamp med tanke på hvor svært det er at komme til Brøndby Stadion med det momentum de har pt og så helt uden tilskuere til at støtte op.. Brøndbys spil er 100% lagt an på energi, og i dag fik den endda 10% ekstra, hvilket vi formår at stå nogenlunde imod, mens vi konstant er giftige på kontra.. Vi får også alletiders mulighed for at komme på 2-0 hvilket helt sikkert havde sikret os point.. Det “gamle” FCK med Kvist på midten havde spillet denne kamp uden at komme frem til andet end dødbolde - og jeg synes ikke engang vores defensive udtryk lider under at Falk er kommet ind centralt, nærmest tværtimod, fordi vi nu i højere grad kan skille os fornuftigt af med bolden når den erobres centralt, istedet for at smide den væk med det samme.. Det største problem i denne henseende er vores midterforsvar som alt for ofte clearer direkte til en modstander, hvilket gør at Brøndby kan bibeholde momentum.. Jeg savner coolness og klasse på de positioner, selvom de da klart har forbedret sig her efter vinterpausen.. Skal vi for alvor bide skeer næste sæson håber jeg dog man finder noget rigtig kvalitet, som kan spille derinde sammen med Erik J..

  5. De følgende 7 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Kan man odse på at : Kvist kommer ind laver et klodset frispark på grænsen af straffesparks feltet og rager et gult kort til sig?
    Han er ikke specielt populær, hverken hos fans eller holdkammerater. Boilesen var da klar på at slagte ham for åben mikrofon, men fik lige trukket vejret dybt ned i lungerne.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Man kan snakke om held/uheld, men til syvende og sidst handler det også om kvalitet. Ved udligningen bliver der slet ikke markeret tæt nok inde centralt. Der bliver kigget alt for meget fodbold.
    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han er ikke specielt populær, hverken hos fans eller holdkammerater. Boilesen var da klar på at slagte ham for åben mikrofon, men fik lige trukket vejret dybt ned i lungerne.
    Kan du linke til os dødelige der lukkede og slukkede for alt digitalt efter kampen?
    -_-

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Kan du linke til os dødelige der lukkede og slukkede for alt digitalt efter kampen?
    Desværre ikke. Men det var et sidelinje interview efter kampen, hvor Boilesen fortalte at de netop havde snakket om at undgå dumme frispark ude foran feltet. Der måtte han slå en lille krølle på sig selv.

  11. #82
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Desværre ikke. Men det var et sidelinje interview efter kampen, hvor Boilesen fortalte at de netop havde snakket om at undgå dumme frispark ude foran feltet. Der måtte han slå en lille krølle på sig selv.
    Ye jeg så også interviewet. Han var lige ved at give Kvist den store sviner på live TV, men klogt valgte han lige at trække vejret. Muligt at kvist var elendig, men nok ikke det smarteste at skabe intern uro i truppen med at hænge en spiller ud.

  12. #83
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Kan du linke til os dødelige der lukkede og slukkede for alt digitalt efter kampen?
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...nd-mig-i-roven

    Undskylder for de lange reklamer....

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #84
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Her et par timer efter slut sidder jeg stadig og hyperventilerer. Jeg synes faktisk, at vi gjorde det absolut fornuftigt, og vi kunne snildt have vundet. Det irriterer mig grænseløst, at vi ikke får noget mere ud af vores kontraer. Ja, de spiller kaosfodbold, full on, men deres forsvar er jo gumpetungt og elendigt. Vi burde have lukket kampen, selvom vi så pressede ud. Flot at Skov tager ansvar, surt at han brænder. God fight over hele linjen. SA stod en rigtig god kamp trods alt. Ankersen fik mit blodtryk i kog som sædvanlig, men scorede et mål. Gid han bliver solgt på det.

    Jeg troede sådan set, at Kvist, skulle trække al energi ud af bøf, og så det.......

    Anyway, mesterskabet havner på vestegnen. Vi kan ikke forhindre det. Vi skal havde den 3. plads, og vi skal have styr på det, ALT, til næste sæson. Jeg magter ikke det her.

    Sry. Det er rodet. Jeg er sur og forbereder mig på hån på jobbet i morgen.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #85
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ye jeg så også interviewet. Han var lige ved at give Kvist den store sviner på live TV, men klogt valgte han lige at trække vejret. Muligt at kvist var elendig, men nok ikke det smarteste at skabe intern uro i truppen med at hænge en spiller ud.
    Selvom det var sagt med et glimt i øjet og smil på læben, kommer Fischers kongekommentar nok til at holde stik. Han kommer til at snuppe Kvist plads i bussen.

    Bonusinfo: Spol til 3:40.

    https://www.fck.dk/nyhed/showtime-den-nye-spillerbus

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Befriende at vi endelig er stoppet med at komme bagud fra start og febrilsk jagte udligningen hele kampen!

  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Befriende at vi endelig er stoppet med at komme bagud fra start og febrilsk jagte udligningen hele kampen!
    Ja nu nøjes vi bare med at smide kampen til sidst. Jeg ved næsten ikke hvad der er værst :)

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Efter man så dagens onside og især slutningen af det, må det være klart for alle at Viasat A/S skal ansøge om at skift navn til Viasat IF. Magen til selviscenesættelse skal man lede længe efter. Minus Stig dog. Han gør det som altid glimrende. Meget upartisk i sine vurderinger synes jeg.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Efter man så dagens onside og især slutningen af det, må det være klart for alle at Viasat A/S skal ansøge om at skift navn til Viasat IF. Magen til selviscenesættelse skal man lede længe efter. Minus Stig dog. Han gør det som altid glimrende. Meget upartisk i sine vurderinger synes jeg.
    Ja det er til at brække sig over. Lad os se om Viasat IF roser BIF ligeså meget når de ryger ud til et finsk hold i Europa kval :)

    Alle i FCK. Ledelse, Spillere etc. må vi da håbe har blod på tanden til næste sæson. Jeg nægter simpelthen at tro at vi kan spille så forfærdelig en sæson igen. Især sæsonens 10 første kampe var katastrofale. Det må bare ikke ske igen.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Jeg har længe været træt af Kvist-bashingen, både i FCK- og landsholdsregi. Men han gør det sgu svært for mig stadig at være på hans side.

    Kvist har været en god mand for FCK, og jeg håber, han kan genfinde et eller andet niveau og igen gøre sig gældende i København. Lige nu fungerer det bare ikke. Måske er han bare ude af form, jeg ved det ikke. Men alt falder jo sammen, da han kommer ind. Han halser efter og kommer til at koste os point. Det siger vel også lidt, at han i to svære udekampe, to klassiske Kvist-kampe, har siddet på bænken på bekostning af en offensiv spiller som Falk.

    Der er generelt et lidt ubesvaret spørgsmål om den plads ved siden af Zeca. Den tilhører i hvert fald ikke Kvist pt, og Falk virker også som en lidt underlig, midlertidig løsning. Alt imens må Gregus og Thomsen sidde med en lidt underlig fornemmelse over at være så langt fra holdet pt. Noget må skulle ske eller besluttes på den position til sommer.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 6 af 10 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 12:12
  2. Svar: 116
    Sidste Meddelelse: 02.09.16, 09:28
  3. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  4. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •