Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
34. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK sejr!

    13 38.24%
  • Uafgjort

    5 14.71%
  • FCK Nederlag...

    16 47.06%
Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 139

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

  1. #91
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det er til at brække sig over. Lad os se om Viasat IF roser BIF ligeså meget når de ryger ud til et finsk hold i Europa kval :)

    Alle i FCK. Ledelse, Spillere etc. må vi da håbe har blod på tanden til næste sæson. Jeg nægter simpelthen at tro at vi kan spille så forfærdelig en sæson igen. Især sæsonens 10 første kampe var katastrofale. Det må bare ikke ske igen.
    Mon ikke det falder fra hinanden igen, når vi nu skal til at bygge/købe et nyt hold med Ståle som ansvarlig for transfers

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg har længe været træt af Kvist-bashingen, både i FCK- og landsholdsregi. Men han gør det sgu svært for mig stadig at være på hans side.

    Kvist har været en god mand for FCK, og jeg håber, han kan genfinde et eller andet niveau og igen gøre sig gældende i København. Lige nu fungerer det bare ikke. Måske er han bare ude af form, jeg ved det ikke. Men alt falder jo sammen, da han kommer ind. Han halser efter og kommer til at koste os point. Det siger vel også lidt, at han i to svære udekampe, to klassiske Kvist-kampe, har siddet på bænken på bekostning af en offensiv spiller som Falk.

    Der er generelt et lidt ubesvaret spørgsmål om den plads ved siden af Zeca. Den tilhører i hvert fald ikke Kvist pt, og Falk virker også som en lidt underlig, midlertidig løsning. Alt imens må Gregus og Thomsen sidde med en lidt underlig fornemmelse over at være så langt fra holdet pt. Noget må skulle ske eller besluttes på den position til sommer.
    Jeg kan godt lide Kvist, bare ikke på banen lige p.t.

    At Ståle har givet Kvist så mange chancer må være pga. tidligere meritter på banen. Alle kan jo se at manden er helt ved siden af sig selv/ ude af form. I hans forfatning fortjener han ikke engang at komme til VM efter min mening.

    Har Kvist så en fremtid i FCK ?. Jada. Nu havde han godt nok en uheldig indskifter rolle i dag. Men han er stadig en vigtig kulturbære at have i truppen samt på træningsbanen for vores unge spillere. Så hvis Kvist selv er tilfreds med den rolle så håber jeg da han bliver i FCK mange år frem.

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja det er til at brække sig over. Lad os se om Viasat IF roser BIF ligeså meget når de ryger ud til et finsk hold i Europa kval :)

    Alle i FCK. Ledelse, Spillere etc. må vi da håbe har blod på tanden til næste sæson. Jeg nægter simpelthen at tro at vi kan spille så forfærdelig en sæson igen. Især sæsonens 10 første kampe var katastrofale. Det må bare ikke ske igen.
    Det bliver sgu nok bare noget i stil med at de ikke har erfaringen eller bredden. Sådan en eller anden lad analyse. Sådan er det jo med hold hvor der ingen forventninger er :D De har været så pisse pinlige i Europa de sidste 15 år.

    Jeg håber at man fra ledelsens side er villige til at investere det nødvendige for at dette her ikke kommer til at ske igen nogensinde. Fucking 22 point og sæsonen er ikke engang færdigspillet endnu!

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Mon ikke det falder fra hinanden igen, når vi nu skal til at bygge/købe et nyt hold med Ståle som ansvarlig for transfers
    Jeg er ked af at sige det men uanset om man hader Brøndby så må det bare konstateres at Zorniger har fået rigtig meget ud af et hold der er halvt så dyrt som vores! Selv i sidste sæson havde de tæt på 2 point i snit, noget som normalt givet et mesterskab, det havde måske med andre ord altså kostet os mesterskab der hvis ikke det var fordi vi havde et af de to bedste FCK hold i historien.
    Hvad siger det så. Det siger vel at Ståle Solbakken har fejlet groft i sin ageren. Jeg ved snart ikke hvad man skal stille op med ham. Han har ansvaret for de dårligste resultater i 20 år. Benjamin Leander har nogle interessante tal her https://mobile.twitter.com/Leandinho...ck-ikke-vil-se

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #95
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jeg er ked af at sige det men uanset om man hader Brøndby så må det bare konstateres at Zorniger har fået rigtig meget ud af et hold der er halvt så dyrt som vores! Selv i sidste sæson havde de over 2 point i snit, noget som normalt givet et mesterskab, det havde måske med andre ord altså kostet os mesterskab der hvis ikke det var fordi vi havde et af de to bedste FCK hold i historien.
    Hvad siger det så. Det siger vel at Ståle Solbakken har fejlet groft i sin ageren. Jeg ved snart ikke hvad man skal stille op med ham. Han har ansvaret for de dårligste resultater i 20 år. Benjamin Leander har nogle interessante tal her https://mobile.twitter.com/Leandinho...ck-ikke-vil-se
    Du har helt ret.

    Det der også gør ekstra ondt er at se, hvor meget "tid" vi havde til at handle ind med rettidig omhu og alligevel fejlede vi grumt. Jeg troede vi havde set de værste tider da Carsten V. kørte os i sænk, men ak. Ret skal være ret Ståle har fået mere styr på holdet, Men jeg er generelt skuffet over Ståle og vores helt fantastisk Scouting afdeling denne sæson

    Jeg troede aldrig jeg skulle se så dårlige indkøb/forberedelse til en sæson som jeg har set i år. Jeg husker stadig, hvor dårlig en forfatning holdet var i da vi startede sæsonen. Både taktisk og spillernes form var helt til rotterne.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du har helt ret.

    Det der også gør ekstra ondt er at se, hvor meget "tid" vi havde til at handle ind med rettidig omhu og alligevel fejlede vi grumt. Jeg troede vi havde set de værste tider da Carsten V. kørte os i sænk, men ak. Ret skal være ret Ståle har fået mere styr på holdet, Men jeg er generelt skuffet over Ståle og vores helt fantastisk Scouting afdeling denne sæson

    Jeg troede aldrig jeg skulle se så dårlige indkøb/forberedelse til en sæson som jeg har set i år. Jeg husker stadig, hvor dårlig en forfatning holdet var i da vi startede sæsonen. Både taktisk og Formmæssigt var vi helt væk.
    Det viser jo egentlig også bare at det ikke nødvendigvis hjælper noget at udvise rettig omhu mht. At få spillere ind i lære osv. Og det viser også at nogle spillere, her tænker jeg på Ankersen, Josef, Robin bare skulle have været sendt afsted i sommers. Jeg tænker at det ikke nødvendigvis havde gået dårligere med nye spillere i stedet for dem. Med andre ord, lad være med at holde på spillere der åbenlys er mentalt væk!

  10. #97
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    De sidste 13 år har gjort rigtig ondt på BIF - forhåbentlig er det en enlig svale og så får de 13 lorte år igen. Deres system og spillere er egentlig temmelig simpelt og ret bondsk. Pres pres pres - desværre har det den fordel, at alle de frispark de laver ikke giver gult, fordi det er på modstanderens banehalvdel og ikke deres egen (jeg fatter ikke så billigt de og andre hold med samme taktik slipper over alt). Egentlig kan man vel spille de første 15-20 min med 6 mand dybt og 4 helt fremme. Får man bolden, så slår man den langt og er i overtal. Generelt synes jeg ikke BIF er noget værd i det etableret spil og det kan man sagtens udnytte.

    Vores sæson er virkelig ringe og alt går simpelthen også imod. Det er nemt nok at forestille sig resultatet hvis vi scorer til 2-0 eller hvis bolden springer naturligt ud til Skov igen og ikke ned på Rønnovs sprælske ben. Hvad hvis Nørregård får et fortjent gult tidligt i kampen, hvad hvis vi laver et højt frispark, så Kvist ikke kommer på mellemhånd osv.

    Hvad jeg ikke forstår. Vi bliver lokket til at spille med på deres hurtig igangsætning. Slå koldt vand i blodet, når vi har frispark på vores banehalvdel, så lader vi 3 BIF spillere står 3 m fra og triller bolden baglæns - værsågod BIF, gær det i er bedst til, gør det eneste i kan finde ud af... i stedet for bare at stå dele og pege på spillerne indtil de er 9 meter væk. Trække lidt tempo ud af kampen. Vi giver alt for mange chancer væk og går med på BIF spillemåde - det er idiotisk og en kæmpe fejl af Ståle. Han skal lærer hvordan man skal slå BIF (det minder jo om Wenger vs Mourinho). I perioder spiller vi bolden fint rundt om dem, men ellers så slå den dybt op - vi har da om noget spillere der kan holde på bolden. Spiller vi med 3 helt fremme Fischer-Santander-Falk, så kan kontrakniven virkelig gøre ondt.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Jeg hader fodbold - må det snart få en ende

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Anyway, mesterskabet havner på vestegnen. Vi kan ikke forhindre det.
    Hvis du er så sikker på, at FCM ikke kan vinde guld, så kan du stadig finde nogen ok fine odds på brøndby! :)
    Jeg tror (og håber at hele mit hjerte) at guldet stadig kan ende i Herning.

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #100
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    466

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Man må bare have den største respekt, for det arbejde den 50-årige Zorniger har udført, med sin Bayer Leverkusen inspirerede "overfaldsfodbold". Der jo nærmest blæste FCK ud af banen de første 20 minutter. De var lange at komme igennem, og ikke mindst en Boilesen så shaky ud imo. Brøndby har jo nærmest været en fodnote i dansk fodbold i 14 år!!! Spillestilen sælger formentlig flere billetter end Ståles - defensiven først - som han dog nu tilsyneladende er ved at lukke op for. Offensiven begynder at se rigtigt godt ud. Defensiven er desværre ikke som tidligere. Den nye sæson bliver spændende. I denne når vi næppe mere end 4. pladsen der så må være billetten til Europa!

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #101
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Vi har tabt 17 kampe i denne sæson. 17. Ud af 45. Det er så grotesk elendigt, at den modgang, vi også har været uheldige med at have i form af skader til nøglespillere, naturligvis ikke alene kan bortforklare det eller fritage træneren og holdet for ansvar. Det burde få konsekvenser, og Ståle burde efter min mening (surprise) have været fyret for længst.

    Men når det nu ikke kommer til at ske, vil jeg hellere hæfte mig ved, at holdet rent faktisk begynder at leve op til det potentiale, der er. Vi har så mange spændende og virkelig dygtige spillere, som nu så småt får lov til at vise, hvad de kan i en offensiv taktisk tilgang. Det har været så totalt åbenlyst, at en midtbane med Zeca og Kvist ikke fungerer og aldrig vil komme til det, og at Kvists niveau ikke længere er til en startplads i Ståles system. Det er da positivt, at træneren er ved at indse det, bedre sent end aldrig, og jeg mærker en forsigtig optimisme før næste sæson, selvom den selvfølgelig kan blive rigtig slem, hvis vi helt må undvære Europa og måske endda skal se bøf på den store scene.

    Listen over Ståles fadæser som både træner og indkøber i denne sæson er alenlang, men med Kvists formentlig forestående exit/overgang til hyggeonkel er oprydningen ved at være komplet, og jeg kan atter glæde mig til at se København spille.
    HIC SUNT LEONES

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Kan vi ikke slippe for al den der klynk om manglende marginaler? Det minder mest af alt om det, vi plejer at gøre at gøre grin med en vis anden klubs tilhængere for. Faktum er, at vi blev overspillet langt størsteparten af kampen, og at Brøndby producerede 30(!) afslutninger mod os (og de blev i øvrigt snydt for et straffespark). Hvis de ikke havde vundet den kamp, kunne de med rette klynke over manglende held.

    Men at vi klynker over manglende marginaler på grund af de to overligger-afslutninger giver ingen mening. Det handler ikke om held, men om manglende kvalitet, når Sotiriou ikke kan heade den bold i mål - og når man ikke rammer målet på et straffespark, handler det altså heller ikke om uheld.

    Det samme gælder i øvrigt sæsonen som helhed. At vi smider føringen mod FCM er jo eksempelvis bare tyndt. At vi har været ramt af skader til nøglespillere har kun været så stort et problem, fordi truppen har været for skrøbelig og skævt sammensat. Jeg ser frem mod den kommende sæson med en vis optimisme på grund af Ståles nye midtbanefilosofi (bare ærgerligt at vi hænger på Kvist to år endnu), som han forhåbentlig holder fast i og finpudser frem mod den nye sæson. Men denne forfærdelige sæson er udelukkende FCK's egen skyld.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #103
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Man må bare have den største respekt, for det arbejde den 50-årige Zorniger har udført, med sin Bayer Leverkusen inspirerede "overfaldsfodbold". Der jo nærmest blæste FCK ud af banen de første 20 minutter. De var lange at komme igennem, og ikke mindst en Boilesen så shaky ud imo. Brøndby har jo nærmest været en fodnote i dansk fodbold i 14 år!!! Spillestilen sælger formentlig flere billetter end Ståles - defensiven først - som han dog nu tilsyneladende er ved at lukke op for. Offensiven begynder at se rigtigt godt ud. Defensiven er desværre ikke som tidligere. Den nye sæson bliver spændende. I denne når vi næppe mere end 4. pladsen der så må være billetten til Europa!
    Ja man må tage hatten af for det arbejde der er lavet. Det er resultatet af en stærk mand med en klar filosofi. Læg dertil nogle ualmindelig gode indkøb oveni (Mukthar, Tibbling, Røcker, Rønnow) og to års ro og kontinuitet til at spille holdet sammen, og så har man en succes. Det har også været en kæmpe fordel, at de modsat FCM og FCK har kunne holde på stammen og endda styrket truppen og ikke mindst har været fri for spil i Europa. Opskriften er jo lidt det samme om AAB og FCN har haft succes med, nemlig med i et par år at spille nogle gode spillere sammen uden forstyrrelser for så at peake. Det helt store spørgsmål er jo så, om BIF modsat de to andre kan holde momentum næste år, når de kommer som mestre, når de skal spille i Europa og når de forhåbentlig er nødt til at sælge lidt profiler. Flere eksperter snakker om magtskifte i toppen, men lad os nu lige se. Alt har flasket sig for dem i år. Ingen skader (vanvittig mange til konkurrenterne), intet Europæisk spil og i den grad marginalerne på din side.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #104
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    Man må bare have den største respekt, for det arbejde den 50-årige Zorniger har udført, med sin Bayer Leverkusen inspirerede "overfaldsfodbold". Der jo nærmest blæste FCK ud af banen de første 20 minutter. De var lange at komme igennem, og ikke mindst en Boilesen så shaky ud imo. Brøndby har jo nærmest været en fodnote i dansk fodbold i 14 år!!! Spillestilen sælger formentlig flere billetter end Ståles - defensiven først - som han dog nu tilsyneladende er ved at lukke op for. Offensiven begynder at se rigtigt godt ud. Defensiven er desværre ikke som tidligere. Den nye sæson bliver spændende. I denne når vi næppe mere end 4. pladsen der så må være billetten til Europa!
    Jeg synes ikke, de blæste os ud af banen i de første 20 minutter - og de spillede kun offensivt i den forstand, at de pressede fremad på alt. Vi var under pres i det første kvarter - men det var vel forventeligt, og vi så også ud til at været godt indstillet på det.

    Offensivt var vi dem talt overlegne i 1. halvleg, da vi meget dygtigt og kløgtigt formåede at spille bolden rundt om deres pres. BØF var nærmest til grin i mine øjne (der skal nu heller ikke meget til), fordi vi i den grad udstillede manglerne i den Zorningske overfaldsstil.

    Det ændrede BØF selvfølgelig i pausen, da de vel også kunne se, at vi var alt for dygtige til at det hovedløse pres kunne lykkes. Herefter var kampen meget lige, indtil den tippede over til BØFs fordel lige omkring indskiftningen af Kvist (sjovt nok).

    Af uforklarlige årsager kollapser vi mere eller mindre i de sidste 20 minutter. Paradoksalt nok på et tidspunkt, hvor BØF var begyndt at ligne et rådvildt og ret ordinært mandskab. Ikke et attraktivt spillende, vold-pressende, taktisk genialt hold.

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #105
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Kan vi ikke slippe for al den der klynk om manglende marginaler? Det minder mest af alt om det, vi plejer at gøre at gøre grin med en vis anden klubs tilhængere for. Faktum er, at vi blev overspillet langt størsteparten af kampen, og at Brøndby producerede 30(!) afslutninger mod os (og de blev i øvrigt snydt for et straffespark). Hvis de ikke havde vundet den kamp, kunne de med rette klynke over manglende held.

    Men at vi klynker over manglende marginaler på grund af de to overligger-afslutninger giver ingen mening. Det handler ikke om held, men om manglende kvalitet, når Sotiriou ikke kan heade den bold i mål - og når man ikke rammer målet på et straffespark, handler det altså heller ikke om uheld.

    Det samme gælder i øvrigt sæsonen som helhed. At vi smider føringen mod FCM er jo eksempelvis bare tyndt. At vi har været ramt af skader til nøglespillere har kun været så stort et problem, fordi truppen har været for skrøbelig og skævt sammensat. Jeg ser frem mod den kommende sæson med en vis optimisme på grund af Ståles nye midtbanefilosofi (bare ærgerligt at vi hænger på Kvist to år endnu), som han forhåbentlig holder fast i og finpudser frem mod den nye sæson. Men denne forfærdelige sæson er udelukkende FCK's egen skyld.
    Og hvis vi i samme ombæring kunne stoppe tuderiet over P3, Viasat, Dommerne og hvad der ellers beskyldes for at være anti FCK - bare fordi alting ikke handler om os et enkelt år.

  27. De følgende 7 brugere er enige:

Side 7 af 10 FørsteFørste ... 45678910 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 12:12
  2. Svar: 116
    Sidste Meddelelse: 02.09.16, 09:28
  3. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  4. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •