Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
34. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK sejr!

    13 38.24%
  • Uafgjort

    5 14.71%
  • FCK Nederlag...

    16 47.06%
Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 139 af 139

Emner: Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Selvmål af Varo Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Det er sgu på tide at indse at tiden for muskelfodbold er forbi, og det kræver flere tekniske spiller der kan spille bolden hurtigt rundt, end Ståles ud til backs, giv Fischer bolden taktik.
    Altså præcis som vi stillede op i Brøndby og i FCM, hvor vi vel nærmest taber fordi vi mangler muskler?

    Men ok, du synes åbenbart ikke at vi spiller markant anerledes denne gang mod Bif, end de tre andre. Det synes jeg. Ja vi spiller stadig 442, men den er jo ikke i nærheden af at være så flad som den "plejer" og stilen er også være teknisk og fremadrettet.

    Men ok, det er taget til efterretning at du foretrækker en anden opstilling, og at Ståle naturligvis kun pga stædighed ikke skifter til dit forslag eller lignende.
    Sidst redigeret af k@sper : 18.04.18 kl. 13:40

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  3. #137
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Selvmål af Varo Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Altså præcis som vi stillede op i Brøndby og i FCM, hvor vi vel nærmest taber fordi vi mangler muskler?

    Men ok, du synes åbenbart ikke at vi spiller markant anerledes denne gang mod Bif, end de tre andre. Det synes jeg. Ja vi spiller stadig 442, men den er jo ikke i nærheden af at være så flad som den "plejer" og stilen er også være teknisk og fremadrettet.

    Men ok, det er taget til efterretning at du foretrækker en anden opstilling, og at Ståle naturligvis kun pga stædighed ikke skifter til dit forslag eller lignende.
    Du må virkelig have mig undskyldt Kasper, men nej det er stadig 442 og safety first.
    Det eneste der er positivt ved Falk / Zeca er at Kvist er ude af truppen.

    Men ja jeg fortrækker en 433, det kommer bare ikke til at ske med Ståle desværre.
    Da jeg mener det er oplagt for den trup vi har at spille med 433 frem for 442.

    Det vil give bedre betingelser til Fischer, hvor han vil komme endnu mere til sin ret i det fremadrettet.
    Vi kan spille Zeca hvor han faktisk er bedst i en DM position, med lidt mere flair for spiller end Kvist i samme position.
    Så der de 2 CMs, tja Falk kan spille den ene har vi jo set. Mon der så ikke kunne blive plads til enten Gregus, eller Thomsen derinde.

    Så du har helt ret i at jeg fortrækker en anden opstilling, at det ikke kommer til at ske med Ståle er så en anden sag.
    Da han stædig holder fast i sin 442 formation, nuvel ved godt han fabler om at han angriber i 4231, men det løser stadig ikke det pres der kommer på vores forsvar da den tit og ofte er underbemandet i defensiven.

    Dertil vil det evt., kunne åbne op for bare en smule mere tilskuere blidt fodbold.
    For hånden på hjertet er det ikke hvad Ståle praktisere
    Sidst redigeret af Slush : 18.04.18 kl. 14:10

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Selvmål af Varo Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Altså præcis som vi stillede op i Brøndby og i FCM, hvor vi vel nærmest taber fordi vi mangler muskler?

    Men ok, du synes åbenbart ikke at vi spiller markant anerledes denne gang mod Bif, end de tre andre. Det synes jeg. Ja vi spiller stadig 442, men den er jo ikke i nærheden af at være så flad som den "plejer" og stilen er også være teknisk og fremadrettet.

    Men ok, det er taget til efterretning at du foretrækker en anden opstilling, og at Ståle naturligvis kun pga stædighed ikke skifter til dit forslag eller lignende.
    Jeg synes slet ikke man kan sige at vi taber fordi vi "manger muskler". Skaden til Sotiriou og den efterfølgende indskiftning af gode gamle William bliver derimod meget udslagsgivende. Det gør at Robert Skov skal sparke straffe i stedet for Pieros og oven i dette, løber muskelhunden William hovedløst rundt og laver det ene dumme frispark efter det andet og skaber generelt usikkerhed i opspil og opdækning.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Selvmål af Varo Optakts- og kamptråd: Brøndby - FC København (15/04-18 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Jeg synes slet ikke man kan sige at vi taber fordi vi "manger muskler". Skaden til Sotiriou og den efterfølgende indskiftning af gode gamle William bliver derimod meget udslagsgivende. Det gør at Robert Skov skal sparke straffe i stedet for Pieros og oven i dette, løber muskelhunden William hovedløst rundt og laver det ene dumme frispark efter det andet og skaber generelt usikkerhed i opspil og opdækning.
    Præcis. Og de 2 mål vi lukker ind på dødbolde mod FCM er da mere pga. opdækningsfejl end spil med musklerne. Nææ jeg ser de 2 nederlag vi er stødt ind i som stolpe ud i stedet for stolpe ind. Jeg mener helt klart at det ligeså godt kunne have været FCK der kunne have stået med 2 sejre.

    De berømte marginaler.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 96
    Sidste Meddelelse: 07.02.18, 12:12
  2. Svar: 116
    Sidste Meddelelse: 02.09.16, 09:28
  3. Svar: 84
    Sidste Meddelelse: 29.05.16, 07:16
  4. Svar: 59
    Sidste Meddelelse: 19.04.16, 09:55
  5. Optakts og kamptråd: Brøndby IF - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 21.05.08, 12:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •