Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
36. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK sejr!

    26 72.22%
  • Uafgjort

    3 8.33%
  • FCK Nederlag...

    7 19.44%
Side 4 af 4 FørsteFørste 1234
Viser resultater 46 til 57 af 57

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Jeg er også fan af Wind og synes det så godt ud mod Aab - men synes samtidig man skal slå koldt vand i blodet. Kan huske første gang jeg så Kenneth Zohore og tænkte: "der er vores nye stjerneangriber".
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Pavlovic er udover at være gået i stå også skadet, det kan ses på trup udtagelsen på fck.dk.

    Jonas har MEGET mere at byde på ene hvad vi har set, først og fremmest en formidabel evne til at være hvor det sker. Tilmed er hans fysik kun på 40% af hvad vi får at se om 1-2 år. Men han skal have en rolig start med nogle kampe hvor der er gode spillere omkring ham, og luft til at lærer seniorgamet ordentligt. Han minder lidt om Lewandowski ultra light. God arbejdsmoral, goal getter, stærk, stor, flair for spillet omkring sig og god med ryggen mod mål. Det bliver spændende at følge hans udvikling de næste år.

    Med det sagt så skal han op i gear, der bliver sprintet for lidt, og set for meget fodbold. Men det er helt forståeligt med alt i betragtning.
    Jeg er sikker på, at trænertemaet kan dosere ham rigtigt. I øvrigt fornemt, at Fischer flere gang i starten af kampen er ovre at instruere/rose Wind undervejs. Fedt!

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg synes ikke dommeren igår var hverken god eller dårlig, men jeg vil gerne fremhæve deres brug af headset. Der var en situation i 1. Halvleg mod zeca, hvor det fra dommerens synsvinkel nok godt kunne have lignet et klart frispark begået af zeca. For alle os på nedre c, var det tydeligt at zeca kun rør bolden. Dommeren dømmer først frispark til aab, men det ændres på et kald fra liniedommeren foran nedre c, tror jeg. Ros til dommeren for at ændre en fejl dom og ros til dommerne for at bruge headsettet, og så er det fint at se en tydelig headset situation, selvom frisparket var mere eller mindre ligegyldigt.
    De store fejl udeblev og det lignede en korrekt vurdering, at der ikke blev begået straffe på Santander. Til gengæld gavner det igen modstanderen, at der ikke tildeles advarsler i tide. Abildgaard burde have modtaget sin anden advarsel i kampen, da han rev Falk omkuld.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    De store fejl udeblev og det lignede en korrekt vurdering, at der ikke blev begået straffe på Santander. Til gengæld gavner det igen modstanderen, at der ikke tildeles advarsler i tide. Abildgaard burde have modtaget sin anden advarsel i kampen, da han rev Falk omkuld.
    Abildgaard burde have 3-4 advarsler på sine 7-8 frispark...

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg er også fan af Wind og synes det så godt ud mod Aab - men synes samtidig man skal slå koldt vand i blodet. Kan huske første gang jeg så Kenneth Zohore og tænkte: "der er vores nye stjerneangriber".
    Noget må han jo så have kunnet, siden han leverer der i championship... at han så skiftede til de unævnlige gør, at han er en noob

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Noget må han jo så have kunnet, siden han leverer der i championship... at han så skiftede til de unævnlige gør, at han er en noob
    yes yes, han gør det fint nu. Men det var et langt tilløb
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg er også fan af Wind og synes det så godt ud mod Aab - men synes samtidig man skal slå koldt vand i blodet. Kan huske første gang jeg så Kenneth Zohore og tænkte: "der er vores nye stjerneangriber".
    Hvis han nu ikke havde været så forhippet på at komme tidligt ud, var han måske blevet netop det?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg er også fan af Wind og synes det så godt ud mod Aab - men synes samtidig man skal slå koldt vand i blodet. Kan huske første gang jeg så Kenneth Zohore og tænkte: "der er vores nye stjerneangriber".
    Jeg kan huske, jeg tænkte: "Det er som at se en supertanker, der skal op i fart - men ikke så mærkeligt, at han kan dominere u16-rækken med den fysik."

    Men han er vist omsider kommet lidt efter det med accelerationen. Men asså, lad os nu lige se ham holde niveauet på højeste niveau også, før vi udråber ham til stjerneangriber. Det er trods alt "kun" Championship.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan huske, jeg tænkte: "Det er som at se en supertanker, der skal op i fart - men ikke så mærkeligt, at han kan dominere u16-rækken med den fysik."

    Men han er vist omsider kommet lidt efter det med accelerationen. Men asså, lad os nu lige se ham holde niveauet på højeste niveau også, før vi udråber ham til stjerneangriber. Det er trods alt "kun" Championship.
    Hvis vi snakker om Kenneth Zohore så håber jeg, at han aldrig bliver udråbt til andet end det fjols han er og det bøfsvin han er.


    rsj


  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Hvis vi snakker om Kenneth Zohore så håber jeg, at han aldrig bliver udråbt til andet end det fjols han er og det bøfsvin han er.


    rsj
    Lidt større niveau ville klæde os. Zohore skulle aldrig være taget ud så tidligt. Fiorentina var sikkert et udemærket valg pga deres talent afdeling, men 2-3 år hos FCK og han kunne være endt højere end han er nu efter Tour de Denmark

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Lidt større niveau ville klæde os. Zohore skulle aldrig være taget ud så tidligt. Fiorentina var sikkert et udemærket valg pga deres talent afdeling, men 2-3 år hos FCK og han kunne være endt højere end han er nu efter Tour de Denmark
    Højere niveau overfor en ung mand vi gav en fodboldopdragelse, kampe i Champions League og en sikkert fin hyre for en ung knægt, som derefter pissede os op og ned af ryggen af flere omgange da han var på Vestegnen..? Jeg synes personligt niveauet gerne må være lidt lavere end standard når det gælder lige netop ham.

  17. De følgende 15 brugere er enige:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Lidt større niveau ville klæde os. Zohore skulle aldrig være taget ud så tidligt. Fiorentina var sikkert et udemærket valg pga deres talent afdeling, men 2-3 år hos FCK og han kunne være endt højere end han er nu efter Tour de Denmark
    Zohore får niveau som fortjent. En FCK dreng, der endte med at håne os, iført en gul trøje. Hvor klamt kan det blive?

  19. De følgende 8 brugere er enige:

Side 4 af 4 FørsteFørste 1234

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 15.09.15, 13:11
  2. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 01.09.15, 17:34
  3. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 26.08.15, 07:32
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  5. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •