Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
36. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK sejr!

    26 72.22%
  • Uafgjort

    3 8.33%
  • FCK Nederlag...

    7 19.44%
Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 57

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Alt i alt en fortjent sejr, dog unødvendigt at det skulle blive så spændende til sidst. Vi mangler ganske enkelt ‘killing edge’ som Ståle også har udtalt. Vi er de fleste hold i ligaen overlegen fodboldsmæssig, det er simpelthen bare det mentale der ikke er der endnu. Det skal nok komme. Nu skal vi have 6 point mod Horsens og håbe at FCN maks trækker et enkelt point i deres to kampe mod BIF, det vil betyde vi vil overtage 3 pladsen.

    Derudover er Viktor for god til Superligaen og Jonas Wind kommer til at blive en opgraderet udgave af Andreas. Ikke nok med at han er stor og stærk og en god opspilsstation, han har også teknik og et godt blik for spillet. Han bliver rigtig god ham der.


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Enig fortjent sejr.

    Når det så er sagt så er det utroligt vi kan slippe taget på den måde efter 25 min. Bund niveauet er simpelthen så lavt.

    Og så er der de brændte chancer. Målt ud på spil og chancer skal vi jo vinde sådan en kamp 5-2.

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Det er umuligt ikke at elske Fischer, hold kæft hvor har jeg savnet en spiller som ham på og udenfor banen.

    Det vildeste er at han stadig vokser på mig!


  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det er umuligt ikke at elske Fischer, hold kæft hvor har jeg savnet en spiller som ham på og udenfor banen.

    Det vildeste er at han stadig vokser på mig!
    Når vi lige er inde på Fischer, er det rigtigt han tog ind på Old Irish Pub efter weekendens kamp, og undskyldte?

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Når vi lige er inde på Fischer, er det rigtigt han tog ind på Old Irish Pub efter weekendens kamp, og undskyldte?
    Yup: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ngerne/7118582

    Fischer er den bedste spiller, vi har haft, siden Grønkjær - og han virker til at være lavet af det helt rette stof mentalt. Håber viiirkelig, at han har tænkt sig at blive et par år eller mere i FCK. Men at kunne holde på ham i mere end halvanden sæson virker som utopi.

    Wind så i øvrigt dæleme også godt ud i dag. Og Zeca ligner jo ham, vi købte i sin tid. Når vi får det mentale på plads, bliver vi godt nok svære at bide skeer med. Igen.
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  7. De følgende 12 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Yup: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ngerne/7118582

    Fischer er den bedste spiller, vi har haft, siden Grønkjær - og han virker til at være lavet af det helt rette stof mentalt. Håber viiirkelig, at han har tænkt sig at blive et par år eller mere i FCK. Men at kunne holde på ham i mere end halvanden sæson virker som utopi.

    Wind så i øvrigt dæleme også godt ud i dag. Og Zeca ligner jo ham, vi købte i sin tid. Når vi får det mentale på plads, bliver vi godt nok svære at bide skeer med. Igen.
    Viktor er i øvrigt eksemplet på hvad jeg mener man skal være som FCK'er når jeg tidligere har kaldt nogle spillere for dovne og lade samt ikke at besidde den rette mentalitet. :)

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Må lige melde mig i hyldestkoret af Fischer. Jeg var skeptisk, da han var faldet igennem i et par klubber, men hold da op, han har gjort den skepsis til skamme.

    Har først fået set målet nu, da jeg var i lufthavnen og O'Learys ikke viser sport mere (ja sportsbaren, så de nu kun er dårlige dyre burgere - så er folk advaret)
    Hold nu kæft, det er et godt mål. Ham har vi altså næppe mere end halvanden sæson endnu. Han er sgu for go til suppen. Er du gal, jeg håber, vi kan holde ham i hvert fald næste sæson med. Jeg er vil med det: Teknikken, attituden, det hele. Som man man siger, når man har ramt min alder: Der er krummer i den knægt.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  11. De følgende 11 brugere er enige:

  12. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Alt i alt en fortjent sejr, dog unødvendigt at det skulle blive så spændende til sidst. Vi mangler ganske enkelt ‘killing edge’ som Ståle også har udtalt. Vi er de fleste hold i ligaen overlegen fodboldsmæssig, det er simpelthen bare det mentale der ikke er der endnu. Det skal nok komme. Nu skal vi have 6 point mod Horsens og håbe at FCN maks trækker et enkelt point i deres to kampe mod BIF, det vil betyde vi vil overtage 3 pladsen.

    Derudover er Viktor for god til Superligaen og Jonas Wind kommer til at blive en opgraderet udgave af Andreas. Ikke nok med at han er stor og stærk og en god opspilsstation, han har også teknik og et godt blik for spillet. Han bliver rigtig god ham der.
    Jeg er helt enig i dit første afsnit, men mht. Wind synes jeg at det er lidt tidligt at bedømme. Wind lader til at være lidt rappere på fødderne, men jeg har ikke set samme topfart som Corner kunne præstere, og jeg tror også at han bliver marginalt mindre stærk i luften. Han må dog meget gerne få et Corneliusk gennembrud i næste sæson.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Man må da sige vi har et fornuftigt kampprogram de næste 2 kampe i forhold til FCN. 3 pladsen er indefor rækkevide, hvis vi ikke fucker det op mod Harlem Globetrotters aka Horsens :)

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Jeg synes ikke dommeren igår var hverken god eller dårlig, men jeg vil gerne fremhæve deres brug af headset. Der var en situation i 1. Halvleg mod zeca, hvor det fra dommerens synsvinkel nok godt kunne have lignet et klart frispark begået af zeca. For alle os på nedre c, var det tydeligt at zeca kun rør bolden. Dommeren dømmer først frispark til aab, men det ændres på et kald fra liniedommeren foran nedre c, tror jeg. Ros til dommeren for at ændre en fejl dom og ros til dommerne for at bruge headsettet, og så er det fint at se en tydelig headset situation, selvom frisparket var mere eller mindre ligegyldigt.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Man må da sige vi har et fornuftigt kampprogram de næste 2 kampe i forhold til FCN. 3 pladsen er indefor rækkevide, hvis vi ikke fucker det op mod Harlem Globetrotters aka Horsens :)
    Vi har et klart nemmere slutprogram i forhold til nordsjælland. De mangler brøndby *2, midtjylland ude, Aab ude, og så har de horsens og os i farum. Til sammenligning, har vi 2 * horsens, brøndby hjemme, fcm hjemme, aab ude og nordsjælland ude. Det er kun fcn's hjemmekamp i sidste runde mod os, hvor de har en "nemmere" kamp end os. De to gange brøndby og midtjylland ude for nordsjælland, er i øvrigt de næste tre kampe.

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Det er lidt skuffende, at vi kun vinder 2-1 og endda er millimeter fra at smide sejren til sidst, men man behøver bare at se highlights for at konstatere, at vi burde have scoret fem mål i den kamp, så det er trods alt positivt.
    Falk er med i rigtig meget og er med sine løb i feltet og driblinger med til at skabe det kaos i modstandernes forsvar, som længe har manglet. Det giver mere variation i spillet, at vi får den trussel fra den centrale del af banen. Nu bliver det spændende at se den nye formation mod Horsens, som nok vil yde bedre modstand end det amputerede AaB-hold.
    HIC SUNT LEONES

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2014
    Indlæg
    10

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Med tanke på vores enorme svagheder mod dødbolde og/eller standardsituationer generelt, forekommer et slutprogram, med 2x Horsens og én gang Midtjylland mig ikke nemt..

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Tillykke til vind med at få tilskrevet målet til 1-0

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Juristen Se meddelelser
    Med tanke på vores enorme svagheder mod dødbolde og/eller standardsituationer generelt, forekommer et slutprogram, med 2x Horsens og én gang Midtjylland mig ikke nemt..
    Men to kampe mod horsens og en hjemmekamp mod brøndby og midjylland, er at foretrække frem for 2 kampe mod brøndby og en udekamp mod midtjylland.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 15.09.15, 13:11
  2. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 01.09.15, 17:34
  3. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 26.08.15, 07:32
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  5. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •