Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
36. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK sejr!

    26 72.22%
  • Uafgjort

    3 8.33%
  • FCK Nederlag...

    7 19.44%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 57

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi bliver nød til at lave en Kane på den og give den til Wind
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...maalet-mod-aab

    Hurricane = Wind.... Same same but different.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Jeg er helt enig i dit første afsnit, men mht. Wind synes jeg at det er lidt tidligt at bedømme. Wind lader til at være lidt rappere på fødderne, men jeg har ikke set samme topfart som Corner kunne præstere, og jeg tror også at han bliver marginalt mindre stærk i luften. Han må dog meget gerne få et Corneliusk gennembrud i næste sæson.
    Jeg er enig i at det er for tidligt at drage endelige konklusioner, men hold da op hvor gav den præstation i går bare forhåbninger om en storspiller i svøb.. Det første-touch er jo fuldstændig vanvittigt af en så ung spiller, som aldrig har startet inde i en kamp på det niveau før.. Hans fysik, touch, spilintelligens og i det hele taget evner som spilstation med ryggen til mål var jo fremragende i går.. Han falder dog ud af kampen, hvilket der selvfølgelig skal arbejdes på, men hold da op et potentiale..

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Tillykke til Wind med at få tilskrevet målet til 1-0
    Og tillykke til den stolte far Per
    https://video.twimg.com/tweet_video/DbIhiDOW4AA4OKq.mp4
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Findes der en sekvens med Kvists fornemme indhop?
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Ville være ærgerligt hvis Wind bliver fast mand.
    Så kan jeg ikke brokke mig over den uansvarlige brug af penge i transfertråden.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er enig i at det er for tidligt at drage endelige konklusioner, men hold da op hvor gav den præstation i går bare forhåbninger om en storspiller i svøb.. Det første-touch er jo fuldstændig vanvittigt af en så ung spiller, som aldrig har startet inde i en kamp på det niveau før.. Hans fysik, touch, spilintelligens og i det hele taget evner som spilstation med ryggen til mål var jo fremragende i går.. Han falder dog ud af kampen, hvilket der selvfølgelig skal arbejdes på, men hold da op et potentiale..
    Hans stikning til Fischer før Santanders monsterafbrænder var også ganske fin.

    Han ligner en ret komplet spillertype.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Tak til det info om Fischer, var ikke klar over det, da jeg har undgået alle medier siden den kamp, og hørte det i går. Det er simpelthen perfekt af ham, så må vi se hvor længe vi kan holde på den mand.

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er enig i at det er for tidligt at drage endelige konklusioner, men hold da op hvor gav den præstation i går bare forhåbninger om en storspiller i svøb.. Det første-touch er jo fuldstændig vanvittigt af en så ung spiller, som aldrig har startet inde i en kamp på det niveau før.. Hans fysik, touch, spilintelligens og i det hele taget evner som spilstation med ryggen til mål var jo fremragende i går.. Han falder dog ud af kampen, hvilket der selvfølgelig skal arbejdes på, men hold da op et potentiale..
    Santander faldt også ud i kampen, ved ikke helt om det havde noget med at Aab dækkede dem op?
    Er der egentlig nogen der ved hvorfor han sådan lidt pludseligt er kommet ind på holdet? Og Holse er røget af?

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Tak til det info om Fischer, var ikke klar over det, da jeg har undgået alle medier siden den kamp, og hørte det i går. Det er simpelthen perfekt af ham, så må vi se hvor længe vi kan holde på den mand.



    Santander faldt også ud i kampen, ved ikke helt om det havde noget med at Aab dækkede dem op?
    Er der egentlig nogen der ved hvorfor han sådan lidt pludseligt er kommet ind på holdet? Og Holse er røget af?
    Holse var da på vej ind. Wind har trænet godt, og så nydt godt af, at Pavlo er gået i stå, og så i går at Sotiriu er skadet

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er enig i at det er for tidligt at drage endelige konklusioner, men hold da op hvor gav den præstation i går bare forhåbninger om en storspiller i svøb.. Det første-touch er jo fuldstændig vanvittigt af en så ung spiller, som aldrig har startet inde i en kamp på det niveau før.. Hans fysik, touch, spilintelligens og i det hele taget evner som spilstation med ryggen til mål var jo fremragende i går.. Han falder dog ud af kampen, hvilket der selvfølgelig skal arbejdes på, men hold da op et potentiale..
    Ja kæmpe potentiale. Er meget postitiv over hans teknik og spilforståelse bedst eksemplificeret med afleveringen indenom til Fischer. Han er som mange skriver ret komplet. Der hvor han imo skal lægge på er fysisk. Selvom han er stor, så har han svært ved at sætte sig igennem mod forsvarerne i dueller, især hvis man sammenligner ham med Corner, som flere gør herinde. Som jeg ser ham er han væsentlig bedre med fødderne og afslutningsteknisk, men er ikke i nærheden af Corner i hovedspillet og på fysik. Men igen, det er nærmest ingen og slet ikke en ung knægt, som netop har fået sin første start.


    Mht kampen, så var den rimelig veludført. Men vi manglede til tider noget tempo og flere så slidte ud i løbet af anden halvleg bl.a. Skov, Santander og især Falk. Jeg forventer lidt udskiftninger mod Horsens, som allerede er i overmorgen. Mit bud er, at Gregus kommer ind centralt og at Falk tager Skovs plads på kanten. Gregus kan byde ind med lidt fysik på dødbolde, og Falk er måske for slidt til at spille centralt. I går var han også markant bedre, da han blev flyttet ud på kanten.

    Edit: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...edet-i-ringen/
    Forøvrigt læser jeg dette interview med Ståle som om, at Ståle (til manges glæde herinde) godt kan se, at Kvists dage langsomt er ved at være talte. Han omtaler ikke ligefrem Kvist i gloser, som om Kvist er stamspiller endnu - hvilket de sidste 3 kampe jo også har vist.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Edit: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...edet-i-ringen/
    Forøvrigt læser jeg dette interview med Ståle som om, at Ståle (til manges glæde herinde) godt kan se, at Kvists dage langsomt er ved at være talte. Han omtaler ikke ligefrem Kvist i gloser, som om Kvist er stamspiller endnu - hvilket de sidste 3 kampe jo også har vist.
    Artiklen minder os også lige om at William Kvist snart runder kamp nummer 400 for os!

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg forventer lidt udskiftninger mod Horsens, som allerede er i overmorgen. Mit bud er, at Gregus kommer ind centralt og at Falk tager Skovs plads på kanten. Gregus kan byde ind med lidt fysik på dødbolde, og Falk er måske for slidt til at spille centralt. I går var han også markant bedre, da han blev flyttet ud på kanten.
    Tror også på flere udskiftninger på lørdag. Mange af vores spillere så meget trætte ud til sidst. Og flere smed sig på græsset ved slutfløjt. Zeca, Falk, Vavro og Lüftner, som jeg husker det.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    2-1 Fischer

    Også en stor ros til Santander, der tager løbet bag om Fischer og ud på siden, der gør, at Fischer kan tage det afgørende træk til afslutningen, da den anden forsvarsspiler bliver nødt til at respektere afleveringen ud til Santander.


  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Holse var da på vej ind. Wind har trænet godt, og så nydt godt af, at Pavlo er gået i stå, og så i går at Sotiriu er skadet
    Pavlovic er udover at være gået i stå også skadet, det kan ses på trup udtagelsen på fck.dk.

    Jonas har MEGET mere at byde på ene hvad vi har set, først og fremmest en formidabel evne til at være hvor det sker. Tilmed er hans fysik kun på 40% af hvad vi får at se om 1-2 år. Men han skal have en rolig start med nogle kampe hvor der er gode spillere omkring ham, og luft til at lærer seniorgamet ordentligt. Han minder lidt om Lewandowski ultra light. God arbejdsmoral, goal getter, stærk, stor, flair for spillet omkring sig og god med ryggen mod mål. Det bliver spændende at følge hans udvikling de næste år.

    Med det sagt så skal han op i gear, der bliver sprintet for lidt, og set for meget fodbold. Men det er helt forståeligt med alt i betragtning.

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Santander faldt også ud i kampen, ved ikke helt om det havde noget med at Aab dækkede dem op?
    Er der egentlig nogen der ved hvorfor han sådan lidt pludseligt er kommet ind på holdet? Og Holse er røget af?
    Kan huske at Ståle på et tidpunkt udtalte at Wind lige skulle "vænne sig til tempoet". Så det kan være han lige skulle bruge lidt tid på vænne sig til at gå fra u19 til voksenfodbold, hvor han skal slippe bolden hurtigere og ikke var sikker på at vinde sine dueller uden problemer. Holse var måske hurtigere til at tilpasse sig, men Wind har nogle klare spidskompetencer som nemmere kan gøre en forskel.

    Har også hørt at Wind skulle have et rigtig god øje for sine medspillere, og tit agere som en playmaker i angrebet, men dette er blevet lidt overskygget af hans mål. På u19 landsholdet spiller han på for eksempel på Eriksens plads, bag Jens Odgaard.


    EDIT: Jonas Wind har været skadet i eller omkring efterårssæsonnen i omkring 4-5 måneder. Derfor han ikke var med før.
    "- Vi vil gerne anerkende den indsats, Jonas har leveret på U19-holdet efter at han var ude i fire-fem måneder med en skade. Men han er kommet fint tilbage og har været god i træning og kamp, så det er et signal vi gerne vil sende, siger Solbakken."
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-til-tjekkiet/
    Sidst redigeret af Larsen : 19.04.18 kl. 14:00

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    100

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (17.04.18 kl. 20)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser

    Har først fået set målet nu, da jeg var i lufthavnen og O'Learys ikke viser sport mere (ja sportsbaren, så de nu kun er dårlige dyre burgere - så er folk advaret)
    Ift O´learys er det en kæmpe skandale. Jeg tog den på en pæn måde for et par måneder siden med en af de ansatte. De har fået en aftale hvor man betaler licens til ex. Viasat per "tomme/inch" fladskærm man har i baren. I og med de har 10-15 stykker, i en pæn størrelse, hængende kunne det ikke betale sig for dem. Må indrømme jeg godt kan forstå dem.

    Men ro på - du skal tage Murphys i stedet for. Maden er ikke noget at råbe hurra på, men der er en meget mere rolig stemning, ingen gennemgang og så har de 2 mindre fladskærme med superliga ( Igen tilbage til licensmodellen )
    Jeg kan personligt godt lide at time min afgang så det lige passer med en halveg.

    Link: https://www.cph.dk/butikker-spiseste...hys-irish-pub/
    Den Røde Romario
    NEJ! Jeg er ikke Aab-Fan -- Jeg er Erik Bo-Fan

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 15.09.15, 13:11
  2. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 01.09.15, 17:34
  3. Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 26.08.15, 07:32
  4. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  5. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (28.09.13 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 127
    Sidste Meddelelse: 01.10.13, 09:58

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •