Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
56. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK sejr!

    42 75.00%
  • Uafgjort

    8 14.29%
  • FCK Nederlag...

    6 10.71%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Det er altid spændende at få Bo Henriksens indtryk af kampen - Jeg mangler ord!

    Citat : »Hvis man ser det overordnet, så vinder vi 7-1 på hjørnespark, vi har flere afslutninger endFCK, men vi bliver straffet på omstillinger og en enkelt dødbold, og så er det svært at vinde iParken. Men vi syntes egentlig, at vi lykkedes godt med vores tilgang til det. Derfor er detirriterende at stå her nu og have tabt 4-1,« sagde Horsens-træneren.

    https://www.bt.dk/fra-editorial/staa...igtige-retning




    rsj
    Personligt tror jeg det er et spil for galleriet, men det gør mig heller ikke noget, hvis vores modstandere går og tror på den slags. Hvis Bo Henriksen virkelig ikke kan se, at hans mandskab blev udspillet, men i stedet klamrer sig til hjørnesparks- og skudstatistik (og måske endda spilovertagsstatistikken), så hindrer det udelukkende hans eget hold. Det må han meget gerne tage med til den næste kamp.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Personligt tror jeg det er et spil for galleriet, men det gør mig heller ikke noget, hvis vores modstandere går og tror på den slags. Hvis Bo Henriksen virkelig ikke kan se, at hans mandskab blev udspillet, men i stedet klamrer sig til hjørnesparks- og skudstatistik (og måske endda spilovertagsstatistikken), så hindrer det udelukkende hans eget hold. Det må han meget gerne tage med til den næste kamp.
    Hvordan skal man læse det med spilovertag. Horsens har bolden i 38 min af tiden, men spilovertag i 60 min. Det er i øvrigt vildt at af de 38 min de har bolden, så foregår 32 af dem på vores 1/3 af banen.

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Tak! Kaff, hvis du har tid? :-)


  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Kvist-pirouette deluxe, det Boilesen laver..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Betragtninger fra kampen:
    - Santander er et monster i spillet ude på banen - hold da kæft hvor er han god.
    Det er Santa der nikker bolden væk ved 90% af Horsens dødbolde i går...så også defensivt var han ret stabil i går!

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mattsson#1988 Se meddelelser
    Det er Santa der nikker bolden væk ved 90% af Horsens dødbolde i går...så også defensivt var han ret stabil i går!

    Mattsson #1988
    Korrekt. Og det svarer ret godt på det spørgsmål som en anden stiller længere oppe i tråden, nemlig hvor Santander ikke blev skiftet ud undervejs og sparet lidt. Ingen andre end Santander (ej heller Erik eller Vavro) kunne vinde hovedstødsduellerne på defensive dødbolde i går.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvordan skal man læse det med spilovertag. Horsens har bolden i 38 min af tiden, men spilovertag i 60 min. Det er i øvrigt vildt at af de 38 min de har bolden, så foregår 32 af dem på vores 1/3 af banen.
    Jeg ved ikke hvordan den graf bliver lavet. De skriver at den er baseret på hvilket hold der presser, hvor på banen spillet foregår, antallet af chancer og mål. Så jeg må formode, at der er en eller anden statistik, der viser, at Horsens har presset os på en måde, så de faktisk havde overtaget. Måske bliver det tolket som noget positivt, hvis vi bygger spillet op fra forsvaret og spiller tilbage til målmanden. Det jeg dog ved er, at den ofte er voldsomt misvisende (det er lidt samme historie som expected goals).
    Lige i den her kamp giver det slet ikke mening, at Horsens overhovedet har spilovertaget og da slet ikke så markant. Men Horsens må endelig gerne kigge på spilovertagsgrafen, antal skud, antal hjørnespark, antal indlæg og hvad de ellers kan finde på. Forhåbentligt er de så tilfredse med statistikkerne, at de vælger ikke at ændre ret meget.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvordan skal man læse det med spilovertag. Horsens har bolden i 38 min af tiden, men spilovertag i 60 min. Det er i øvrigt vildt at af de 38 min de har bolden, så foregår 32 af dem på vores 1/3 af banen.
    Stemmer meget godt overens med min følelse i kroppen, når jeg ser Horsens. Det er nok ikke helt skævt, at vi samlet set har ventet ca. 30 minutter på afviklingen af lange indkast... FORK, det er træls at kigge på, dog temmelig meget mindre når vi er foran hele kampen.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Betragtninger fra kampen:

    - Wind får 10 i karakter i BT. Den forstår jeg ikke - jeg synes han var meget anonym i går.

    - Boilesen spiller måske sin bedste kamp offensivt i sin FCK-tid

    - Santander er et monster i spillet ude på banen - hold da kæft hvor er han god.

    - Jeg elsker den helt åbenlyse glæde Fischer har ved at kombinere med især Santander og Falk. Det lyser ud af ham, at han nyder det.

    - Dejligt med Erik tilbage. Han var rusten og sov med målet, men spillede ellers en fornuftig kamp.

    - Jeg er lidt uforstående overfor, at man ikke udfordrede Mikkel Qvist mere i anden halvleg og forsøgte at trække advarsel nr 2. Det ville have gjort næste kamp ualmindelig meget nemmere.

    - Okosun er det vildeste monster. Jeg kan ikke huske at have set så stærk en header i ligaen meget meget længe. Selv Corner dominerede ikke modstandernes forsvar så meget. Jeg er faktisk lidt spændt på, om han vil kunne tage skridtet længere op. Han har en spidskompetence af international klasse, og hans teknik er faktisk også ret fornuftigt. Nu siger jeg ikke, at man skal hente ham. Men han er da en spiller som jeg ville være ked af at se hos f.eks. FCM. Tænk hvis han kunne få lidt mere tempo i sit spil. Han minder mig egentlig lidt om Fellaini i united, som også lunter lidt rundt og vinder alt på hovedet.

    - Det bliver en anden og meget sværere opgave på en langsom bane i Horsens på fredag. Den bliver svær.
    Jeg synes Wind gjorde det fint, men for et neutralt perspektiv så faldt han meget ud af kampen og er stadig ikke oppe i superligatempo. Vigtigst er dog at han scorer så presset forsvinder, og han kan spille mere.

    Santander spillede sin bedste kamp i år, der var meget mere spilleglæde, og han var meget mere bevægelig og kyndig i samspillet med de andre. Absolut fornøjelse.

    Jeg synes flere gange jeg så udfordringer mand mand som gik fint, og jeg tror sagtens vi kan gøre mere. Deres høje spillere er også langsomme i accelerationen, og bl. a. PA fik nogle gode rush fremad.
    - Han har haft nogle gode halvlege her på det seneste, det pynter virkelig.

    Mht. Okosun så er jeg helt enig. Ikke nødvendigvis en spiller jeg vil have til vores start 11eren, men han gør det fint med bolden, har god teknik for sin enorme fysik og taber ikke en hovedstødsduel. Jeg ville elske at bytte ham ud med Kvist på bænken i de europæiske kampe :D

    Fredag bliver en hård omgang, for hele kampen kommer til at handle om at Zeca ikke skal få gult så han er i karantæne mod Brondbø. Vi kan dog håbe på at Mukhtar napper et og er ude mod os!

  14. #55
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser

    Fredag bliver en hård omgang, for hele kampen kommer til at handle om at Zeca ikke skal få gult så han er i karantæne mod Brondbø. Vi kan dog håbe på at Mukhtar napper et og er ude mod os!

    Det var formegentlig også derfor at Zeca forsøgte efter bedste evne at få tilsnusket sig et gult kort til sidst i opgøret i lørdags.
    Først prøvede han rimelig åbenlyst at stille sig i vejen for et Horsens-frispark. Derefter for at lave diverse forsøg på "professionelle" frispark på den Horsens-spiller der havde bolden.
    Men den gik desværre ikke!

    Håber han kan holde sig fra gult på fredag. Vil meget nødig undvære Zeca mod bif.

  15. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Yarak Se meddelelser
    Det var formegentlig også derfor at Zeca forsøgte efter bedste evne at få tilsnusket sig et gult kort til sidst i opgøret i lørdags.
    Først prøvede han rimelig åbenlyst at stille sig i vejen for et Horsens-frispark. Derefter for at lave diverse forsøg på "professionelle" frispark på den Horsens-spiller der havde bolden.
    Men den gik desværre ikke!

    Håber han kan holde sig fra gult på fredag. Vil meget nødig undvære Zeca mod bif.
    Ja det lagde jeg også mærke til. Det så helt bevidst ud - gad vide om han var instrueret i at trække advarslen. Men ikke engang et gult kort kan vi lykkes med denne sæson :-)

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser

    Fredag bliver en hård omgang, for hele kampen kommer til at handle om at Zeca ikke skal få gult så han er i karantæne mod Brondbø. Vi kan dog håbe på at Mukhtar napper et og er ude mod os!
    Det (advarsel til Mukthar) ved vi vist alle, at det ikke kommer til at ske, sådan som sæsonen er forløbet både for os og for dem :-(

    Det bliver vel noget med et par karantæner til os bla. til Zeca og sikkert en forstrækning eller lignende til Santander, så han igen igen ikke kan være med mod dem.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #58
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Spar Zeca til bif kampen, er vel den bedste løsning på det problem.


  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Personligt tror jeg det er et spil for galleriet, men det gør mig heller ikke noget, hvis vores modstandere går og tror på den slags. Hvis Bo Henriksen virkelig ikke kan se, at hans mandskab blev udspillet, men i stedet klamrer sig til hjørnesparks- og skudstatistik (og måske endda spilovertagsstatistikken), så hindrer det udelukkende hans eget hold. Det må han meget gerne tage med til den næste kamp.
    Nu skal vi måske heller ikke lægge meget mere i det end at trænere bare godt kan lide at forsvare sig med smigrende statistikker, når selve resultatet ikke går deres vej.

    Det med at fremhæve løst definerede målchancer er i alle fald noget, vores egen cheftræner tit har brugt som skjold når der ikke har været tre points at tage med til tabellen ...

    Det er dybest set en ligegyldighed.

  21. De følgende 13 brugere er enige:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AC Horsens (21.04.18 kl. 16.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Spar Zeca til bif kampen, er vel den bedste løsning på det problem.
    Det vil jeg så absolut også foretrække. Kvist kan sagtens udfylde samme rolle, om end måske nok på et lidt lavere niveau. At Kvist er røget af holdet, tror jeg faktisk netop skyldes, at ham og Zeca er for meget de samme typer, men det er en helt andet historie. Horsens kommer nok ikke med noget revolutionerende nyt, så jeg ville ikke være så nervøs for, at de kørte os helt over centralt på banen, hvis ikke Zeca er med.

    Jeg kan ikke rigtigt beskrive, hvor gerne jeg vil vinde derbyet.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 30.10.17, 17:15
  2. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.10.12, 20:39
  3. Optakts- og Kamptråd: AC Horsens - FC København 29.08.10 kl. 18
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 04.09.10, 11:45
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •