Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
39. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK sejr!

    27 69.23%
  • Uafgjort

    7 17.95%
  • FCK Nederlag...

    5 12.82%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 36

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Optakt:
    Horsens spillede i sidste runde en vigtig rolle i at få os tilbage på rette køl, da de mødte et sprudlende FCK-hold i Parken. Nu skal vi så forsøge at gøre det samme igen, men denne gang bliver det med al sandsynlighed uden Zeca, som med et gult kort er i karantæne i efterfølgende kamp (Brøndby).
    Så måske Gregus ved siden af Falk?
    Michael Lüftner er ligeledes i karantænefare, men jeg tror alligevel han får en kamp så han holder sig varm. Samtidig tror jeg ikke der er stor forskel på en rusten Erik Johansson og en Lüftner der stadig er i udvikling.

    Kampen sendes på TV3 sport kl. 19.00
    Kampens dømmes af Peter Munch Larsen

    Kamptruppen:

    1 Stephan Andersen
    5 Erik Johansson
    6 William Kvist
    7 Viktor Fischer
    9 Federico Santander
    10 Carlos Zeca
    14 Nicolaj Thomsen
    16 Ján Greguš
    18 Mads Roerslev
    19 Denis Vavro
    20 Nicolai Boilesen
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    26 Carlo Holse
    27 Michael Lüftner
    29 Robert Skov
    33 Rasmus Falk
    41 Kim Christensen

    Startopstilling:
    1 Stephan Andersen
    22 Peter Ankersen, 27 Michael Lüftner, 5 Erik Johansson, 20 Nicolai Boilesen (anf.)
    29 Robert Skov, 33 Rasmus Falk, 10 Carlos Zeca, 14 Nicolaj Thomsen
    7 Fischer, 9 Federico Santander
    Sidst redigeret af Wonderboy : 27.04.18 kl. 22:41

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Mon ikke det bliver Kvist og Gregus hvis Zeca spares?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Mon ikke det bliver Kvist og Gregus hvis Zeca spares?
    Eller Kvist-Falk med Skov og Fischer på kanterne. Pieros er ude igen, så Wind starter for for tredje gang i træk.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Mon ikke det bliver Kvist og Gregus hvis Zeca spares?
    Hvorfor skulle man spare spillere nu? Sidste kamp er for seks dage siden, og næste er om ti dage. Hvis spillerne er trætte, er der da noget helt galt med træningen.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Hvorfor skulle man spare spillere nu? Sidste kamp er for seks dage siden, og næste er om ti dage. Hvis spillerne er trætte, er der da noget helt galt med træningen.
    Zeca er i karantænefare inden kampen mod fusionsklubben.
    hvad?

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af fck_hundested Se meddelelser
    Zeca er i karantænefare inden kampen mod fusionsklubben.
    Det er ligegyldigt. BIF spiller på ren doping af selvtillid pt. Vi skal still op o 4-2-4 med Kvist og Erik på defensiv midt, Santander og Wind ude på kanterne og så Falk/Fischer centralt. Vi står dybt med 6 mand og hver gang vi får bolden, så skal den saves frem og ud i siderne, hvor Santander/Wind forlænger og Falk/Fischer løber dybt imod deres langsomme midterforsvar. Røv syg taktik og vi vinder 7-4

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er ligegyldigt. BIF spiller på ren doping af selvtillid pt. Vi skal still op o 4-2-4 med Kvist og Erik på defensiv midt, Santander og Wind ude på kanterne og så Falk/Fischer centralt. Vi står dybt med 6 mand og hver gang vi får bolden, så skal den saves frem og ud i siderne, hvor Santander/Wind forlænger og Falk/Fischer løber dybt imod deres langsomme midterforsvar. Røv syg taktik og vi vinder 7-4
    Vi vinder ja, men slå nu lige koldt vand i blodet ven. Ingen Erik på den defensive og ingen Wind og Santander på kanterne. Hvis der er nogen der kan og helt sikkert vil slå sinkerne så er det FCK. De har godt nok haft mange marginaler med sig de seneste 5 kampe men det bliver ikke ved. Jeg er overbevist om at vi tager dem :)
    Sidst redigeret af Romme : 26.04.18 kl. 22:01

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Vi vinder ja, men slå nu lige koldt vand i blodet ven. Ingen Erik på den defensive og ingen Wind og Santander på kanterne. Hvis der er nogen der kan og helt sikkert vil slå sinkerne så er det FCK. De har godt nok haft mange marginaler med sig de seneste 5 kampe men det bliver ikke ved. Jeg er overbevist om at vi tager dem :)
    Selvfølgelig bliver det ikke ved for BIF.

    Jeg er helt med på at "heldet" forfølger de dygtige, Men jeg syntes altså BIF som du også nævner har haft ekstremt mange marginaler på deres side de sidste 5-6 kampe. Samtidig med de har undgået mange skader igennem hele sæsonen etc.

    Jeg tror vi i FCK bliver super motiveret til næste sæson. Især, hvis vi kan beholde Santander og få en bedre erstatning i stedet for Ankersen så ser det lyst ud.

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Selvfølgelig bliver det ikke ved for BIF.

    Jeg er helt med på at "heldet" forfølger de dygtige, Men jeg syntes altså BIF som du også nævner har haft ekstremt mange marginaler på deres side de sidste 5-6 kampe. Samtidig med de har undgået mange skader igennem hele sæsonen etc.

    Jeg tror vi i FCK bliver super motiveret til næste sæson. Især, hvis vi kan beholde Santander og få en bedre erstatning i stedet for Ankersen så ser det lyst ud.
    Jeg er enig i, at de både har været dygtige (og helt fortjent vinder The Double, desværre) men de har, som det nævnes, også været ekstremt begunstiget af flere ting denne sæson:

    1)
    De er sluppet for væsentlige salg (ikke held, men økonomisk gambling) og har endda været utrolig dygtige med deres indkøb og leje af spillere. Tibbling, Halimi og endda Jung har været ualmindelig gode. Og det skader jo heller ikke, at man desperat har forsøgt at komme af med Kamil Wilczek og endda bænket ham i store dele af sæsonen, men ingen har ville betale og hans konkurrent er blevet skadet, og så er han pludselig ud af ingenting været ekstremt afgørende med at hav af mål. Det er imo mere held end forstand, at det lykkedes.

    2)
    De har ramt en sæson, hvor alt spiller 100% for dem, og hvor samtlige deres konkurrenter har "solgt" guldet. FCK, FCM og FCN har alle solgt deres profiler enten op til eller i denne sæson, og ingen har formået at lave indkøbene til at gøre godt for salgene.

    3)
    De har fuldstændig været forskånet for skader, undtagen hos Kliment, hvilket nærmest var en gave til dem, idet deres fantastiske træner ofte valgte ham foran Wilzcek.
    Dette skyldes selvfølgelig også, at de har været forskånet for Europa, hvilket de ikke er næste sæson.

    4)
    De har i den grad haft marginalerne på deres side i de afgørende kampe. Selvfølgelig har de været utroligt dygtige, men når man vinder 8 ud af 8 kampe (pokalen inlkuderet) mod FCM og FCK, så har man sgu nok ikke været direkte uheldige. Senest havde de to kampe i ligaen (FCK, FCM), hvor bolden hopper og danser på træværket i deres eget mål, hvorefter de i begge kampe scorer det afgørende mål til sidst. I 2 ud af 3 sejre i ligaen mod os scorer de også det afgørende mål i overtiden. Det kræver dygtighed, men også held.

    Alt i alt, så har BIF nok en "once in a lifetime" sæson lige nu. Selvom de nok spiller med om guldet næste sæson, så bliver de forhåbentlig svækket lidt, så vi kan være med. Som de spiller og som de har marginalerne med sig i år, så er der ikke mange FCK-hold gennem tiderne, som kunne være med.



    Og for lige at tale om dagens kamp, så er jeg ikke vildt optimistisk. Meget afhænger af banen. Er den nogenlunde til at spille på, så kan vi vinde. Er den helt umuligt, så er jeg bange for, at vi taber på fysikken især på dødbolde.

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Læg dertil at de mister Rønnow efter sæsonen + derudover er en række spillere tæt på kontraktudløb eller udløb af lejekontrakt. Uden at kende detaljer er det noget i stil med Pukki, Jung, Halimi og Larsson. Og så er der jo altid usikkerhed omkring Mukhtar - kan de holde på ham? Hvad har han af frikøbsklausul? De kan meget vel gå kraftigt svækket ind i næste sæson. På et tidspunkt hvor det ser ud til, at vi har fået det til at fungere.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Sugardaddy skriver bare en blank check til Zorninger der dykker ned i redbull-leftover-kassen som er fyldt med spillere der praktisere det samme system. Et system få hold spiller og Brøndby vil leve godt af at være ådselæder i. Jeg tror ikke vi skal forvente den store formnedgang fra Pestegnen, men lidt ramt bliver de nok. Spørgsmålet er om hvor vi så selv er henne?

    Men lige nu handler det om en anden gul lort vestpå.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Ubehagelig optakt til kampen: https://www.bt.dk/superligaen/fcks-f...paa-skadestuen
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ck-bus/7134373

    Vi må håbe, at de involverede mennesker er sluppet uden alvorlige fysiske og ikke mindst psykiske skader ovenpå dette.

    Og så vil jeg selvfølgelig opfordre til, at man nu lader være med at lave "en bytter" ude i de miljøer, hvor det kunne være aktuelt. Udover det åbenlyse idioti i at prøve at skade andre mennesker, så vil det give myndighederne endnu mere ammunition til endnu flere restriktioner til kommende derbies og andre kampe.

    Syg syg verden nogen lever i.


  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Som optakt er vores fanbus blevet angrebet af Bøf fans - WTF. Kan man ikke give BIF en straf, at de ikke må have fans på stadion resten af sæsonen. Der ville milde min bitternes en smule, hvis de bliver mestre på et tomt stadion.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Sinkerne slår til igen. Lad os håbe vi smadre dem (på banen) næste weekend
    Jeg er egentlig godt træt af den klub på alle områder.

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    374

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (27.04.18 kl. 19.00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Sinkerne slår til igen. Lad os håbe vi smadre dem (på banen) næste weekend
    Jeg er egentlig godt træt af den klub på alle områder.
    Med fare for at virke som en gammel sur stodder, så tror at vi skal passe på med at falde i den fælde og mene, at disse idioters handlinger siger noget om, hvordan BIF-fans generelt er (og hvor gode FCK-fans skulle være)

    Alle vi rigtige fans (uanset farve) har en fælles fjende i disse psykopater. Det betyder intet for mig om idioterne har en FCK eller BIF-trøje på.


Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 14.08.17, 16:04
  2. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 18.03.13, 14:16
  3. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.09.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.10.12, 15:15
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens - FC København
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 07.05.08, 18:23
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •