Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
108. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Derby Sejr!

    63 58.33%
  • Uafgjort!

    12 11.11%
  • Katastrofe!

    33 30.56%
Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 90

Emner: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Så vidt jeg kan se, står der ingen steder, at Bendtner har løbet for meget, men at træneren mener, at Rosenborg-angriberne tidligere har løbet for meget - her henvises helt eksplicit til Søderlund og Gytkjær. Og uanset hvad er det da stadig en helt valid pointe, at Bendtner tilsyneladende spiller i et system, hvor han er fritaget for defensivt arbejde, hvorfor jeg stiller mig mere end almindeligt tvivlende over for, at han skulle løbe lige så meget som Santander. Det viser sig da også, at de brugere, der har påstået dette tidligere i tråden, ikke er i stand til at bakke det op med skyggen af evidens.
    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Så vidt jeg kan se, står der ingen steder, at Bendtner har løbet for meget, men at træneren mener, at Rosenborg-angriberne tidligere har løbet for meget - her henvises helt eksplicit til Søderlund og Gytkjær. Og uanset hvad er det da stadig en helt valid pointe, at Bendtner tilsyneladende spiller i et system, hvor han er fritaget for defensivt arbejde, hvorfor jeg stiller mig mere end almindeligt tvivlende over for, at han skulle løbe lige så meget som Santander. Det viser sig da også, at de brugere, der har påstået dette tidligere i tråden, ikke er i stand til at bakke det op med skyggen af evidens.
    Altså jeg kan ikke finde hans tal fra Eliteserien på skrift nogle steder, jeg ved simpelthen ikke om de laver statistik på skrift ligesom på Superliga.dk. Men I de kampe jeg har set med ham på tv, der har han lagt mellem 8 og 9 km. Men jeg kan som sagt ikke fremvise skriftlig bevis på dette. Hvad jeg har kunne finde dog var tal fra VM 2010. Her løb han 8.9 km mod Japan og spillede fuld tid. 9 km mod Cameroun og spillede fuld tid. 5.5 mod Holland hvor han spillede 60 minutter. Altså et snit på cirka 8. Har kigget på UEFA.com og andre steder men har simpelthen ikke kunne finde andre tal som skriftlig bevis.

    http://resources.fifa.com/mm/documen...ersheatmap.pdf

    http://resources.fifa.com/mm/documen...ersheatmap.pdf

    http://resources.fifa.com/mm/documen...ersheatmap.pdf




    Til sammenligning
    Santander 8.5
    Pieros 9.5
    Pavlovic 7.7

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Det er formentlig ikke nok at se på tal for antal kilometer. Uden at jeg har specielt forstand på taktik osv. og jeg har heller ikke set ham spille, så handler det sikkert også om hvorvidt Bendtner kan/gider tage de rigtige løb i det defensive pres og ellers holder sig i feltet, når vi har bolden, fremfor han fiser den af defensivt men samtidig flakker alt for meget rundt.

    Forøvrigt hører denne diskussion næppe til i denne tråd.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes der var en journalist som meldte fra træning, at Thomsen blev prøve af og kunne være en joker til søndag. Er der nogen der så træning eller ved, hvilken position han talte om? En Thomsen centralt kunne være en joker (på kanten not so much, da han lige har spillet pladsen) og kunne måske være en frisk mulighed. Så får man både lidt mere fysik ind i forhold til Falk centralt og man bevarer en god boldspiller på pladsen.
    Jeg håber da virkelig der er noget om snakken. Jeg tror godt, at Zeca og Thomsen kunne skabe en virkelig god central duo på den midtbane.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    416

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Et plaster på såret ovenpå en helt igennem elendig sæson, må være, at når man om nogle år, møder en af de der gule, der spørger, om man kan huske, da de vandt the double og 4 derbys, at man så kan svare: “var det ikke det år, da vi smadrede jer 6-0 i Parken?”

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Et plaster på såret ovenpå en helt igennem elendig sæson, må være, at når man om nogle år, møder en af de der gule, der spørger, om man kan huske, da de vandt the double og 4 derbys, at man så kan svare: “var det ikke det år, da vi smadrede jer 6-0 i Parken?”

    Hvad vil du helst; tabe 6-0 og Brøndby ikke bliver mestre eller vinde 6-0 og de bliver mestre?

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Hvad vil du helst; tabe 6-0 og Brøndby ikke bliver mestre eller vinde 6-0 og de bliver mestre?
    Jeg vil helst slå dem 6-0 og derved bidrage til at forhindre deres mesterskab.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. De følgende 11 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Bagud 0-1 efter 89 sekunder. Flot forsvarsspil. Magter ikke vi taber et 5. derby i træk!
    FORZA L'EQUIPE FC

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Magter desuden ikke 3+ dækning der kun har enten tidligere BØF folk eller sympatisører!
    FORZA L'EQUIPE FC

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    1-1 Pieros



  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    1-1 Pieros

    SÅ JUBEL DA UD MOD D FOR POKKER!!

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Skal satme være glade for, at der kom sådan en kæmpe afbrænder der. Ankersen er helt med oppe på Wilchek, men beslutter sig så for igen at stoppe med at dække ham op af en eller anden grund. Han er jo elendigheden selv defensivt.
    Sidst redigeret af cleansation : 06.05.18 kl. 16:57
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    God 1 halvleg. Dårlig 2 halvleg.

    Jeg syntes det er tydeligt og se at BIF er bedre "formmæssigt/overskud" end vores spillere. Vi har ingen kontrol i 2 halvleg og kan ikke vinde anden bolde eller skabe chancer pånær Ankersens Stolpeskud i starten af 2 halvleg.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Jeg har skrevet det før, og skriver det igen. Vi bliver ikke mestre i næste sæson med den defensiv. De begår simpelthen alt, alt, alt for mange personlige fejl. Lüftner og Ankersen i dag, er ikke i nærheden af at være brugbart materiale. Desværre er det ikke nogen ny udfordring, som Ståle virkelig må bryde sit hoved med.
    Jeg håber at den nye back der kommer, bare kan dække lidt op, bare lidt, så gør vi fremskridt. Derudover er jeg virkelig bekymret for Johansson, da han ikke ligner en der kommer til at svinge dirigentstokken i bagkæden. Han har rigeligt at se til med hans eget spil. Vavro kan jeg stadigvæk godt se noget potentiale i, han er bare en omvandrende stressfaktor på bolden.

  23. De følgende 13 brugere er enige:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg har skrevet det før, og skriver det igen. Vi bliver ikke mestre i næste sæson med den defensiv. De begår simpelthen alt, alt, alt for mange personlige fejl. Lüftner og Ankersen i dag, er ikke i nærheden af at være brugbart materiale. Desværre er det ikke nogen ny udfordring, som Ståle virkelig må bryde sit hoved med.
    Jeg håber at den nye back der kommer, bare kan dække lidt op, bare lidt, så gør vi fremskridt. Derudover er jeg virkelig bekymret for Johansson, da han ikke ligner en der kommer til at svinge dirigentstokken i bagkæden. Han har rigeligt at se til med hans eget spil. Vavro kan jeg stadigvæk godt se noget potentiale i, han er bare en omvandrende stressfaktor på bolden.
    Både Ankersen og Lüftner laver mange mærkelige ting..

    Om jeg begriber hvorfor Lüftner ved BIFs mål skal heade en bolde direkte op i luften når han har oceaner af tid til at orientere sig og skille sig ordentlig af med den. Jeg fatter det ikke.

  25. De følgende 9 brugere er enige:

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Sikke da en fesen anden halvleg... Og at Ståle med 10-15 min. igen er tilfreds med uafgjort fortæller jo det hele.

  27. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 158
    Sidste Meddelelse: 19.11.17, 11:52
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 05.03.14, 10:21
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(28.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 01.05.13, 09:20
  5. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 23.04.13, 07:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •