Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
108. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Derby Sejr!

    63 58.33%
  • Uafgjort!

    12 11.11%
  • Katastrofe!

    33 30.56%
Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 90

Emner: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Fedt at du kalder Ståle naiv og så lancerer Europas mest dovne angriber som oplagt indkøb. Hvordan er det, du forestiller dig, at det skulle forstærke vores hold at have Bendtner til at stå inde i midtercirkelen og slå ud med armene, imens han kigger bold?
    Jeg ved ikke, hvad du har imod Bendtner, men det er ihvertfald ikke sandt, at han på nogen måde skulle være doven.

    Som det nævnes løber han mindst ligeså langt som Santander og iøvrigt er der jo andre måder at hjælpe sit hold på end at løbe. F.eks. holde på bolden, indgå i kombinationer, vinde sine dueller, lave assists eller måske endda mål.

    Hvis man vil have flittige løbere kan Jesper Lange sikkert overtales til comeback.

    FCK er alt for sårbare ift. Santander, så selvfølgelig skal Bendtner hentes, selvom det ikke gør meget gavn på søndag.

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at se nogle tal, der bekræfter, at Bendtner løber mindst lige så meget som Santander? Det må I jo have, siden I kan konkludere sådan.

    Personligt ved jeg det ikke. Men jeg har til gengæld læst rubrikker som denne: https://www.aftenposten.no/100Sport/...r-233367b.html
    Mvh.
    Dane

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at se nogle tal, der bekræfter, at Bendtner løber mindst lige så meget som Santander? Det må I jo have, siden I kan konkludere sådan.

    Personligt ved jeg det ikke. Men jeg har til gengæld læst rubrikker som denne: https://www.aftenposten.no/100Sport/...r-233367b.html
    Jeg har ikke tal.

    Nu kan jeg ikke læse hele artiklen. Men skriver den artikel ikke, at Bendtner holder sig stationært foran hos Rosenborg, fordi det er sådan, træneren gerne ser det? Og at han tidligere i karrieren har løbet for meget rundt, og dermed ikke har været i boksen, hvor han som topangriber hører til?
    ...

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at se nogle tal, der bekræfter, at Bendtner løber mindst lige så meget som Santander? Det må I jo have, siden I kan konkludere sådan.

    Personligt ved jeg det ikke. Men jeg har til gengæld læst rubrikker som denne: https://www.aftenposten.no/100Sport/...r-233367b.html
    Armen, du mener at en rubrik der har til hensigt at stille et spørgsmål, der efterfølgende bliver udemærket forklaret med Bendtner løber for meget, henviser til en doven angriber.. Det håber jeg et eller andet sted, du selv kan se er en smule sort ;)
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Det er jo en fuldstændig irellevant diskussion om hvor meget han løber
    Det korte af det lange er at vi mangler en decideret top angriber, og det vil jeg trods alt betegne Nicklas som i forhold til vores målstokker, som alternativ til Santander eller makker. At der så er en bruger der mener at han er Europas meste dovne angriber er jo hans mening. Jeg kan sådan set bare ikke se hvad det har af relevans til mit første indlæg vdr. dette.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det er jo en fuldstændig irellevant diskussion om hvor meget han løber
    Det er træneren næppe enig med dig i. Der er vel også en grund til, at Bendtner havnede i Rosenborg i stedet for København efter at have trænet her på daglig basis hele sidste sommer. Ståles første krav til angriberne er jo netop hårdt arbejde. Hvis man mener, at Bendtner er mand for det, kan man ikke have særlig tæt føling med, hvad Bendtner foretager sig oppe i Norge. Nuvel, det er også meget forlangt, at man skal bruge tid på at se kampe i Tippeligaen - men så se i det mindste mandens seneste og pinlige optræden på landsholdet.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:
    UDC

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Ståle Solbakken fejlede jo allerede i sommers ved naivt at holde fast i Pavlovic og Pieros samt hente Martin Pusic. Hvordan man vitterligt troede at dette ville gå er jo et mysterium af de helt store og se hvad det nu er endt med. Men ja, en Nicklas har friet til FCK og Ståle Solbakken, nu handler det vist bare om at slå til. Alt andet vil være useriøst efter min mening. Det hjælper i hvert fald ikke at stå og pive over skader Ståle Solbakken, du har haft alle muligheder for at ordne det, to gange. I hvert fald angrebsmæssigt :)
    Jeg tænker at hvis vi ikke tager Bendtner til en rimelig pris, må Ståle selv gå.
    Der er tale om den bedste angriber i Danmark siden Elkjær.
    Så er jeg ligeglad med om vi skal spille med to powerhouse i Santander og Bendtner i front og Fischer på kant - eller om Santander bliver solgt, så angrebet til næste år hedder Fischer Bendtner.
    11 ud af 10 trænere vil kunne vinde guld med det setup. Så er det torske dumt og sige nej til tilbudet. I Norge taler man om Bendtners spil intelligens, som overgår alt hvad de tidligere har set.
    Derfor vil de i Rosenborg gerne have Bendtner mere på bolden, som en tilbage trukket angriber eller 10'er positionen bag to angribere.
    Den spiller vi ikke med, men vi kan i næste sæson spille med Bendtner på "Grønkjærs plads". Det giver i hvert fald flere brikker at spille med, og vi bliver sværere at læse for modstanderen, hvis vi får en Bendtner i truppen.

    Derudover kunne han være med til at skabe en ny hype om FCK, og sørge for at der kommer mere fokus, flere tilskuere, større sponsorater. Han er vel vores bedste svar på Beckham, der kan betale sin store transfer - alene i trøjesalg.
    What's not to like?
    Så må Ståle pakke sin stenalder taktik væk, og tænke på klubben i stedet.
    Man skal spille taktisk efter det materiale man har til rådighed.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Armen, du mener at en rubrik der har til hensigt at stille et spørgsmål, der efterfølgende bliver udemærket forklaret med Bendtner løber for meget, henviser til en doven angriber.. Det håber jeg et eller andet sted, du selv kan se er en smule sort ;)
    Så vidt jeg kan se, står der ingen steder, at Bendtner har løbet for meget, men at træneren mener, at Rosenborg-angriberne tidligere har løbet for meget - her henvises helt eksplicit til Søderlund og Gytkjær. Og uanset hvad er det da stadig en helt valid pointe, at Bendtner tilsyneladende spiller i et system, hvor han er fritaget for defensivt arbejde, hvorfor jeg stiller mig mere end almindeligt tvivlende over for, at han skulle løbe lige så meget som Santander. Det viser sig da også, at de brugere, der har påstået dette tidligere i tråden, ikke er i stand til at bakke det op med skyggen af evidens.
    Mvh.
    Dane

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Jeg har ikke tal.

    Nu kan jeg ikke læse hele artiklen. Men skriver den artikel ikke, at Bendtner holder sig stationært foran hos Rosenborg, fordi det er sådan, træneren gerne ser det? Og at han tidligere i karrieren har løbet for meget rundt, og dermed ikke har været i boksen, hvor han som topangriber hører til?
    Men hvis han er stationær hos Rosenborg, uanset om det er en dessin fra træneren eller ej, hvad er det så, der tyder på, at han skulle løbe lige så meget som Santander?

    Der står, at "Rosenborg-angriberne" (Gytkjær og Søderlund fx) tidligere har løbet for meget - ikke Bendtner.
    Mvh.
    Dane

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    15

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Så kom truppen: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-broendby-19

    1 Stephan Andersen
    3 Pierre Bengtsson
    6 William Kvist
    7 Viktor Fischer
    10 Carlos Zeca
    14 Nicolaj Thomsen
    16 Ján Greguš
    18 Mads Roerslev
    19 Denis Vavro
    20 Nicolai Boilesen
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    26 Carlo Holse
    27 Michael Lüftner
    28 Pieros Sotiriou
    29 Robert Skov
    33 Rasmus Falk
    41 Kim Christensen

    Som forventet uden Santander ude - men også uden Erik Johansson :( Jeg får noget nervøse trækninger i kroppen, hvis Vavro og Lüftner skal spille i det centrale forsvar. Måske Boilesen skal ind og vi ser Bentgsson på backen igen.
    Angrebet må blive Fischer og Sotirou.
    Tror derfor på følgende:

    S. Andersen
    Ankersen Lüftner Boilesen Bengtsson
    ----- Zeca ----- Falk -----
    Skov Sotoriu Fischer Thomsen/Gregus

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Det er selvfølgelig ærgerligt, at Erik også er ude. Men helt ærligt, så er jeg ikke sikker på, at han var tiltænkt en startplads alligevel - men det er selvfølgelig ren spekulation. Vi må jo også bare sige, at Erik har kostet to mål på to kampe, så måske er det ikke det værste der kan ske, at de to andre spiller i morgen. De har trods alt (med al risiko for jinx) været meget stabile i foråret. En kamp mod BIF er ikke lige den rigtige kamp for Erik til at banke mere rust af.

    Håber på denne opstilling:

    Andersen
    Ankersen, Vavro, Luftner, Boile
    Falk, Zeca, Gregus, Thomsen
    Fischer, Pieros

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wass Se meddelelser
    Så kom truppen: https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-broendby-19

    1 Stephan Andersen
    3 Pierre Bengtsson
    6 William Kvist
    7 Viktor Fischer
    10 Carlos Zeca
    14 Nicolaj Thomsen
    16 Ján Greguš
    18 Mads Roerslev
    19 Denis Vavro
    20 Nicolai Boilesen
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    26 Carlo Holse
    27 Michael Lüftner
    28 Pieros Sotiriou
    29 Robert Skov
    33 Rasmus Falk
    41 Kim Christensen

    Som forventet uden Santander ude - men også uden Erik Johansson :( Jeg får noget nervøse trækninger i kroppen, hvis Vavro og Lüftner skal spille i det centrale forsvar. Måske Boilesen skal ind og vi ser Bentgsson på backen igen.
    Angrebet må blive Fischer og Sotirou.
    Tror derfor på følgende:

    S. Andersen
    Ankersen Lüftner Boilesen Bengtsson
    ----- Zeca ----- Falk -----
    Skov Sotoriu Fischer Thomsen/Gregus
    Jeg har det fint med Vavro/Lüftner i centerforsvaret. Lad os for guds skyld ikke smide Bengtsson ind på backen.


  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Kunne det måske tænkes, at Ståle vælger den frække, og starter med Wind? Det ville da kunne give ham lidt hår på brystet, og han har da leveret godt stort set hver gang han er startet.

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Kunne det måske tænkes, at Ståle vælger den frække, og starter med Wind? Det ville da kunne give ham lidt hår på brystet, og han har da leveret godt stort set hver gang han er startet.
    Ja jeg tror det bliver Wind på toppen ved siden af Pieros og så Fischer og Thomsen på kanterne.. Resten giver sig selv..

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (06.05.18 kl.16)

    Jeg synes der var en journalist som meldte fra træning, at Thomsen blev prøve af og kunne være en joker til søndag. Er der nogen der så træning eller ved, hvilken position han talte om? En Thomsen centralt kunne være en joker (på kanten not so much, da han lige har spillet pladsen) og kunne måske være en frisk mulighed. Så får man både lidt mere fysik ind i forhold til Falk centralt og man bevarer en god boldspiller på pladsen.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 158
    Sidste Meddelelse: 19.11.17, 11:52
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (02.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 109
    Sidste Meddelelse: 05.03.14, 10:21
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF(28.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 01.05.13, 09:20
  5. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 23.04.13, 07:32

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •