Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Årets spiller 17/18

  1. #1

    Årets spiller 17/18

    Så er det atter tid til at 'Årets Spiller' skal kåres.

    Hvem fortjener titlen i år?


    Du kan afgive din stemme her.


    Vinderen afsløres som altid ved den sidste hjemmekamp inden sommerpausen.
    FC København Fan Club

    Øster Alle 50
    2100 København Ø
    Tlf 35 43 23 43

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Årets spiller 17/18

    Så det er mere sæsonens spiller end årets spiller?

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    99

    Re: Årets spiller 17/18

    Sæson 2017 / 2018

    Aboubakar Keita: 0 kampe
    László Köteles: 1 kamp
    Kasper Kusk: 20 kampe 2 mål

    Hvorfor er sidstnævnte ikke med på listen!?! Er det bestyrelsens skyld? Hvor længe skal vi finde os i de romerlys?


  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Årets spiller 17/18

    Det må næsten blive Keita, det er i hvert fald ham, der er mindst skyld i vores elendige sæson :)

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Årets spiller 17/18

    Synes Boilesen fortjener den, hvis man tager over hele sæsonen. Ingen tvivl om at især Fischer men også Falk og Zeca har været stærke i foråret, men over hele sæsonen har Boilesen været den mest iøjnefaldende efter min mening.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Årets spiller 17/18

    Hvorfor er

    Kasper Kusk
    Danny Amankwaa
    Martin Pusic

    ikke med på listen når Benjamin Verbic er med?
    Øvre C'er

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Årets spiller 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Synes Boilesen fortjener den, hvis man tager over hele sæsonen. Ingen tvivl om at især Fischer men også Falk og Zeca har været stærke i foråret, men over hele sæsonen har Boilesen været den mest iøjnefaldende efter min mening.
    Jeg synes virkelig at Boilesen har skuffet her i foråret, alt imens jeg er enig med at han var fremragende i efteråret.

    Et eller andet sted synes jeg den skal tilfalde Fischer, alene fordi han har reddet sæsonen fra total katastrofe.
    Falk har også været god, men Zeca har været bedst i flest kampe, og ender med at løbe med min stemme.

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Årets spiller 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg synes virkelig at Boilesen har skuffet her i foråret, alt imens jeg er enig med at han var fremragende i efteråret.

    Et eller andet sted synes jeg den skal tilfalde Fischer, alene fordi han har reddet sæsonen fra total katastrofe.
    Falk har også været god, men Zeca har været bedst i flest kampe, og ender med at løbe med min stemme.
    Enig. Mener også Fischer rent faktisk er top-bejleren, på trods af de relativt få kampe. Det er så unikt at komme at løfte et hold ene mand. Og vi må bare sige at den herre kom med noget selvtillid, energi, humør og ikke mindst spil der har løftet holdet helt sindssygt, hvor alle de andre spillere (inkl Ståle), ikke vidste om de skulle skide eller trække deres ur op.
    Lidt ligesom dengang Ståle (som spiller) og Laursen blev købt ind, og nærmest ændrede hele selvopfattelsen i FCK.

    Kom til at sætte min stemme på Boile, men det har jeg egentlig lidt fortrudt.

    Zan

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Årets spiller 17/18

    I år er der nok ingen super oplagte kandidater, men for mig stod valget mellem Lüftner, Boilesen og Pieros. Andre spillere, som fx Zeca og Falk, har også været gode, men førnævnte har bare spillet markant flere minutter hvilket for mig har betydning ift at komme i betragtning for en hel sæson.

    Pieros har gjort det rigtig fint taget i betragtning at det er hans første sæson. Han kommer med en god indstilling, han har spillet mange kampe og han har scoret mange mål. Han har i øvrigt været på banen hver gang han har været i truppen (iførlge transfermarkt). Med første sæson overstået og et forhåbentlig bedre fungerende kollektiv i næste sæson, tror jeg at han kan få en rigtig fin sæson igen.
    Boilesen blev i starten brugt på forskellige positioner og klarede det generelt godt synes jeg. Han er god med bolden (så vidt jeg husker flest afleveringer over hele sæsonen) og han har gode lederegenskaber.
    I sidste ende faldt mit valg på Lüftner da jeg synes han, vilkårene taget i betragtning, har klaret sæsonen rigtig fint. Han er som ganske ung blevet pålagt rigtig meget ansvar (dette har Ståele talt meget om) og har spillet virkelig mange kampe og minutter (900 minutter mere end den næstmest benyttede). Det har måske ikke altid været forsvarsspil på det allerhøjeste niveau, men jeg syne sta han (og Vavro i øvrigt) er spændende indkøb.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Årets spiller 17/18

    Fischer fik min stemme, eftersom første halvår ikke findes i min hukommelse.
    Ingen tvivl når sæsonen er færdig vil jeg tænke tilbage på 1 positiv ting og det er at Victor Fischer kom hjem.
    Håber godt nok vi får lov at nyde ham et par sæsoner endnu.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    24

    Re: Årets spiller 17/18

    Godt nok var han skadet en stor del af sæsonen, men Santander får min stemme. Ingen anden spiller (måske ikke engang Fischer i foråret eller Verbic i efteråret) har haft så stor betydning for vores spil og så afgørende en rolle i så mange kampe. Med undtagelse af den lille fadæse i Horsens har han vist sig som en leder både gennem sit spil og sin attitude. Det er Santander der dirigerer spillet fra første preslinje, orkestrerer angrebene og lukker de vigtige kampe med tårnhøj kvalitet i boksen. Denne her skodsæson ville efter alt at dømme have været væsentlig mere skod uden en af de bedste og mest komplette angribere i klubbens historie og det får han min stemme for, også selvom han har manglet i lidt for mange kampe.

  19. De følgende 8 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jun 2016
    Indlæg
    10

    Re: Årets spiller 17/18

    Jeg har også stemt på Boilesen for at forsøge at tage styringen da det sejlede ...
    Jo flovere, jo sjovere!!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Årets spiller 17/18

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Jeg synes virkelig at Boilesen har skuffet her i foråret, alt imens jeg er enig med at han var fremragende i efteråret.

    Et eller andet sted synes jeg den skal tilfalde Fischer, alene fordi han har reddet sæsonen fra total katastrofe.
    Falk har også været god, men Zeca har været bedst i flest kampe, og ender med at løbe med min stemme.
    Jeg er slet ikke uenig i at Fischer har været fremragende, det kan der selvfølgelig ikke være nogen tvivl om, men jeg køber ikke rigtigt den der "sandhed" som mange opstiller, at han egenhændigt har vendt skuden. Man må ikke glemme at han også har haft et meget bedre hold omkring sig her i foråret, end hvis han var kommet i sommers. Folk som Falk, Santander og Ankersen er tilbage i fuldt vigør og spillere som Zeca, Vavro og Lüftner er også faldet meget bedre til på holdet. Derudover har vi ikke været i Europa, udover et par showkampe mod atletico, så han og holdet har uden tvivl haft noget bedre muligheder for at præstere.

    Boilesen var stort set den eneste spiller der kunne være sine præstationer bekendt i efteråret og det til trods for at han spillede nærmest alle positioner i forsvaret. Derudover har han vel mere eller mindre snuppet anførerbindet fra William og efter min mening har han løftet sit spil yderligere i foråret, hvor han har fået lov til at spille venstrebacken kontinuerligt. Jeg tror dog ikke vi har set topniveauet fra ham endnu, men det ændrer ikke på at jeg mener han har været den vigtigste.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Årets spiller 17/18

    #TeamBoile

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Årets spiller 17/18

    Jeg har stemt på Viktor Fischer af 2 årsager. Han har stort set ikke spillet dårligt og har været kampafgørende i næsten alle de kampe han har spillet. Derudover synes jeg hans interaktion med fansene har været outstanding. I min bog betyder det også noget.

  27. De følgende 4 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Årets spiller 16/17
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 29.05.17, 11:38
  2. Årets spiller i FC
    By fckboy32 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 02.05.10, 19:49
  3. Årets spiller!
    By Pope Dope in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 24.05.05, 23:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •