Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789
Viser resultater 121 til 127 af 127

Emner: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

Citat Oprindeligt indsendt af Kixsomanov Se meddelelser
    Jeg kunne dog godt tænke mig en vurdering af hvor meget dette pyro reelt skader klubben? Kunne der laves en business case, og er det måske denne der gør at klubben ikke bekæmper det hårdere?
    Jeg tror sådan set, at du har fat i en pointe. For jeg tror uden tvivl, at FCK har siddet og vægtet fordele og ulemper mht at tage kampen omkring pyro. Og jeg tror bestemt at konklusionen så langt har været, at konsekvenserne og prisen (ikke kun økonomisk) for at få pyro væk er meget større end de bøder man ellers får. Det handler ikke nødvendigvis om, at pyro får flere på stadion (det kan nok ikke afvises, men jeg tror den er noget søgt), men konsekvenserne omkring samarbejdet med stemningsfolket vil være yderst ødelæggende for alt det gode, man har bygget.

Men når du nu spørger, hvad pyro reelt skader klubben, så handler det for mig mere om de konsekvenser, som UEFA langsomt er ved at hive frem. Det handler om lukkede tribuner, men på sigt kan vi vel også snakke om udelukkelse fra turneringer, hvis tingene eskalerer - og her hjælper den konstante konfliktsøgning fra vores fans side (f.eks. med bannere, der kalder UEFA for mafia, svin osv) næppe.

Samtidig står FCK vel også med et KÆMPE forklaringsproblem den dag nogen kommer alvorligt til skade med pyro, når man mere eller mindre officielt tillader pyro på S12.
    Sidst redigeret af [email protected] : 14.01.20 kl. 19:48

2. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2006

Nu er FCK simpelthen på randen af udelukkelse fra UEFAs turneringer? Om ikke andet, så sørger nærværende tråd da for spøgelsernes overlevelse og et øget indtag af popcorn hos undertegnede.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Nu er FCK simpelthen på randen af udelukkelse fra UEFAs turneringer? Om ikke andet, så sørger nærværende tråd da for spøgelsernes overlevelse og et øget indtag af popcorn hos undertegnede.
    Sikkert ikke. "På sigt hvis tingene eskalerer" skal nok heller ikke oversættes til "på randen af".
    Men tror du, at UEFA nøjes med dummebøder af mindre størrelse, hvis opførslen fortsætter?

5. De følgende 3 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Oct 2006

Citat Oprindeligt indsendt af [email protected] Se meddelelser
    Sikkert ikke. "På sigt" kan nok heller ikke oversættes til "på randen af".
    Men tror du, at UEFA nøjes med dummebøder af mindre størrelse, hvis opførslen fortsætter?
    Du kan jo kigge lidt rundt, på hvad der sker i Europa og så se hvilke fortilfælde der er på eksklusion af deres turneringer.

Vi er stadig i Danmark, vores aktioner er i den bløde ende, ifht. hvad der ellers rør sig rundt om på kontinentet.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Du kan jo kigge lidt rundt, på hvad der sker i Europa og så se hvilke fortilfælde der er på eksklusion af deres turneringer.

Vi er stadig i Danmark, vores aktioner er i den bløde ende, ifht. hvad der ellers rør sig rundt om på kontinentet.
    Og nu skriver jeg jo også "hvis tingene eskalerer". Og selv hvis du mener, at jeg overdriver helt vildt, så er faren for lukkede tribuneafsnit helt reel. Det alene (sund fornuft virker åbenbart ikke) er vel grund nok til at man lige må overveje om pyro virkelig er så vigtigt?

8. De følgende 6 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2004

En lille lommevidenskabelig sammentælling fra mine forskellige kampdagspositioner på NC viser, at mine omkringstående (inkl. eget afkom!?!) med deres ihærdige filmning og ivrige udbrud er noget mere begejstrede for pyro- og røgshowet end den gennemsnitlige SL-bruger. Jeg må måske endda fornedre mig til at indrømme, at jeg som midaldrende mand selv godt kan få en lidt sjov følelse i kroppen, når der er inferno og kampen er sat på røgpause. Sådan rent sikkerhedsmæssigt er det nærmest beroligende, hvis klubben rent faktisk har valgt at se gennem fingre med, at der fragtes et par kasser lys ind, jeg ville ihvertfald som sikkerhedschef få lidt røde kinder over de hundredevis af lys, hvis det modsatte er tilfældet.

10. De følgende 2 brugere er enige:

Tilmeldingsdato
    Sep 2005

Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Puha, er det ældresagens forum det her? Vores tifogrupper laver spektakulære tifoer, som flere gange er gået verden rundt og har promoveret klubben vanvittig meget. Er det et fripas til at bryde reglerne? Nej! Men det kan seriøst ikke pisse mig af, at man laver det med tryllestaven, det var så fedt at se. Ligesom jeg nød synet fra Øvre C, da de lavede kanonkugle-tifoen og lige gav den det perfekte finish med den sorte røg.

Jeg har nu sat min faste overførsel lidt op, så jer der aldrig selv lige træder lidt for meget på speederen, snakker i telefon på cyklen osv. kan slippe for at støtte tifokassen. Min familie sætter pris på arbejdet, og vi glæder os næsten mere til at se, hvad der er forberedt af sektionsfolket til de store kampe end vi glæder os til selve spillet. Hav nu en god mandag folkens, og husk at være lidt positive, så bliver livet sgu bare lidt sjovere :-)
    Hold nu op, hvis jeg vælger at køre for stærkt, eller uden lys på min cykel, er det mig selv der betaler bøden, ingen andre! Det er som at sammenligne pærer og bananer, at bruge det argument.

12. De følgende 11 brugere er enige:

Side 9 af 9 FørsteFørste ... 6789

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Afstemning Pyro!
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 07.10.11, 16:41
  2. Hvilken funktion/plads har du selv på et fodbold-hold?
    By pentium inside in forum Diverse
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 26.03.08, 20:15
  3. En lille Film(pyro)
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 08:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser