Viser resultater 1 til 15 af 119

Emner: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Ja han fik da virkelig gjort op med al den lys og røg. Sikke en succeshistorie.
    Tror du misforstår hvad jeg mener. Jeg taler ikke om hvorvidt han fik bugt med det. Men villigheden til at tage konflikten, ikke have berøringsangst omkring dem, og viljen til at turde træffe upopulære beslutninger, der vurderes nødvendige, såsom da man eksempelvis indførte AWAY-kortet eller frasagde sig et fanafsnit til en udekamp, det er hvad jeg efterlyser.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tror du misforstår hvad jeg mener. Jeg taler ikke om hvorvidt han fik bugt med det. Men villigheden til at tage konflikten, ikke have berøringsangst omkring dem, og viljen til at turde træffe upopulære beslutninger, der vurderes nødvendige, såsom da man eksempelvis indførte AWAY-kortet eller frasagde sig et fanafsnit til en udekamp, det er hvad jeg efterlyser.
    Først og fremmest så er awaykortet vist så vidt jeg husker ikke en Hørsholt-opfindelse.
    Dernæst er det muligt at han gerne ville tage konflikten, men han løste den på ingen måde. Tvært imod lod det mere til at eskalere i den tid hvor man forsøgte at lege “hårdt mod hårdt”... ja altså, indtil han vendte 180 grader og vel i princippet var den første til at tage den “vej” ledelsen stadig følger nu.

    Så nej jeg misforstår dig ikke, jeg er bare dybt uenig i at den tidligere stil bragte andet end kaos med sig.

    (Og nåh ja, det der Århus-stunt, viste ikke mere handlekraft end at man tørrede sine “konsekvenser” af på en anden klub, det er altså svært at være rigtig imponeret af)


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Afstemning Pyro!
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 07.10.11, 16:41
  2. Hvilken funktion/plads har du selv på et fodbold-hold?
    By pentium inside in forum Diverse
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 26.03.08, 20:15
  3. En lille Film(pyro)
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 08:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •