Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 119

Emner: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af tyler durden Se meddelelser
    Fantastisk show. Kæmpe ros herfra til bagmændene!
    Ja for søren. Målet helliger midlet.

    Op i røven med alle de skræmte børn og at man satte folks helbred i fare. Det betyder intet, fordi nu fik vi vist vores ditto idioter i gule trøjer, at vi godt tør fyre lys af i Parken. Og se denne selvpromovering er jo det vigtigste!

    "Jamen, det støtter jo holdet...." - ja det virkede skide godt, idet holdet kun var bagud 1-0 da røget lettede. Til gengæld fik vi så alle en mulighed for at puste os op i forhold til de fans på Øvre C, som ikke lige opførte sig efter kodeks ved scoringen.

    Tak for lige, at puste lidt mere til mine fordomme overfor visse elementer i fankulturen.


  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af Onkel P Se meddelelser
    Hvis der ikke skal andet til end lidt pyro på øvre C for at du ikke vil forlænge dit sæsonkort. Så syntes jeg du skal droppe dit kort og så hoppe til banko i ÆldreSagen.
    Skarpt comeback. Hvis visse typer ikke får lov til at vælte rundt med fyrværkeri og spille smarte på tribunerne, så skal folk fise til banko? Prøv at vågne op og accepter at nogle mennesker går til fodbold, for at, nåja, se fodbold. Ikke for at se på dit eller andres maskerede fjæs og fyrværkeri.


  3. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Nå, nu har vi haft SLO teamet på banen, og så kan man mene hvad man vil om udmeldingen fra dem... men jeg synes stadig der mangler en MEGET, meget vigtig part.....

    Jeg kunne godt tænke mig at få tifoudvalget på banen. Jeg anerkender det ENORME arbejde I laver, ros for det – I er seje! Men jeg har et ret simpelt spørgsmål, tager I tingene til jer, og kan vi få et HELT klart svar på om vi også fremover kan forvente Pyro på Øvre og Nedre C? Kan I selv se det var fejlkastet?

    Jeg spørg ganske simpelt. fordi jeg ønsker at vide om jeg fremover økonomisk skal støtte det arbejde I laver.

    Jeg har respekt for, at I har en holdning til lys, og jeg har en anden. Jeg støtter hellere end gerne op om den måde i går til bold på, med lys og stemning, men det gør jeg kun så længe i acceptere at den måde vi på Nedre/Øvre C går til fodbold er uden ønsket om pyro og lys lige i ansigtet på os.

    Så igen; Kan vi få et klart svar fra tifofolket, skal vi fremover også tages som 'gidsler' igen?

    ps, jeg er klar på dialogkaffe, tror det ret sundt både for jer og også C-folket at få en sund dialog om tingene. Så både 'I', men også 'os' på C kan se tingenen fra flere perspektiver.
    Sidst redigeret af Mgt09 : 11.05.18 kl. 13:22


  4. #49
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Pointen må vel være, at Sektionen, Tifogruppen, SLO mv. må acceptere, at grunden til vi har forskellige tribuner er, at der er forskellige måder at gå til fodbold på. Det er vel fair nok. Lad os nu lige have lov til at være her allesammen. Mere er der jo sådan set ikke i det

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Pointen må vel være, at Sektionen, Tifogruppen, SLO mv. må acceptere, at grunden til vi har forskellige tribuner er, at der er forskellige måder at gå til fodbold på. Det er vel fair nok. Lad os nu lige have lov til at være her allesammen. Mere er der jo sådan set ikke i det
    Ja det er en pointe.

    En anden er, at hvis man har trang til at være maskeret, brænde ulovligt fyrværkeri af på en uforsvarlig måde og i den grad virke aggressive og truede, så hører man sgu helt ærligt ikke til på et fodboldstadion. Og så er det sådan set lige meget, hvordan Øvre C. Nedre C, familietribunen, S12 eller nogen ande tribune går til fodbold. Om man havde fået et ok fra FCK, tifogruppe, osv eller ej, så var det en total uacceptabel opførsel fra flere af de maskerede helte.

    Generelt tror jeg FCK skal være meget varsom med denne leflen for dette fansegment. Ja de er med til at støtte i hver kamp også de regnfulde hverdagsaftener i Jylland, hvor jeg bl.a. sidder på sofaen. Men det er efterhånden ganske tydeligt, at visse personer i miljøet hele tiden prøver grænser af og konstant træder over disse grænser, og at meget handler mere om interne "opgør" med andre fangrupperinger hovedsaglig fra en unavngiven mindre klub vest på og den konstante "se mig" i stedet for (eller sammen med) det primære i at støtte klubben.

    Hvad ville der forøvrigt ske, hvis jeg til en almindelig superligakamp lige fyrer lidt lys af på Øvre C og spiller om til andre tilskuere. Mon ikke jeg ville blive pænt eskorteret ud af stadion med en pæn bøde og måske en karantæne i hånden?
    Kommer man fra de rigtige kredse på S12, så kan man åbenbart få klubbens velsignelse, få fri passage fra tribune til tribune, fyre lys af i maskeret tilstand, have lov til at lege politi på Øvre C, nærmest få et high five af vagterne på vej ned af trappen, og bag efter blive hyldet af klub og spillere som hverdagens helte, få smidt spillertrøjer ud til sig osv osv osv. Det er fandme absurd.

    Men hey, nu har jeg jo også bare siddet på Øvre C i 25 år (i starten på A og nedre C) og inden da Gentofte Stadion, set utallige udekampe (godt nok ikke i FCKFC regi), brugt tusindvis af kroner på merchandise osv. Det er da klart, at jeg bare må finde mig i den nye fankultur og ellers gå til banko i Ældresagen.

    Jeg er med på, at jeg nok bare skal stoppe nu efter adskillige meget sure indlæg. Men nu har jeg måttet opgive at tage til de fleste udekampe, da jeg føler, at jeg ikke kan stå inde for denne "nye" måde at gå til fodbold på. og derfor ikke ønsker at stå blandt stemningsfan på udeafsnit. Så når de samme mennesker nu pludselig "invaderer" "mit" afsnit i Parken, så bliver jeg fandme hidsig.
    Sidst redigeret af k@sper : 11.05.18 kl. 15:27


  7. #51
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Kasper min pointe var mest, at jeg ikke lige gider blande mig i, hvad de gør på sektionen. Det må være op til dem, om de vil bryde loven. De skal bare ikke blande alle andre ind i det

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2005
    Indlæg
    352

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Så rundede vi en uge med total radiotavshed fra klubben om denne sag. Det eneste vi har fået er svaret fra SLO teamet hvor de på det nærmeste, mellem linjerne, indrømmer kendskab og accept af dette.

    Jeg synes det er ekstremt pinligt FCK, og jeg håber godt nok ikke denne sag bliver tiet ihjel, ligesom så mange gange før.
    .
    Kom til Brøndby med de rige
    "Vi vil ikke have flere bistandsklienter.
    Kom med millionærerne."

    Kjeld Rasmussen, borgmester i Brøndby.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af TheMustangMan Se meddelelser
    Så rundede vi en uge med total radiotavshed fra klubben om denne sag. Det eneste vi har fået er svaret fra SLO teamet hvor de på det nærmeste, mellem linjerne, indrømmer kendskab og accept af dette.

    Jeg synes det er ekstremt pinligt FCK, og jeg håber godt nok ikke denne sag bliver tiet ihjel, ligesom så mange gange før.
    Det er åbenbart meget svært at finde ud af, hvem denne lange række af mystiske mænd var, og hvor de havde fået disse meget udbredte og almindelige armbånd fra: https://twitter.com/JesMortensen/sta...12999133138944

    Mon ikke Jes & co. har fundet et svar, når alle er taget på sommerferie og har blikket rettet mod Rusland...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Jeg har modtaget svar på min henvendelse/klage til F. C. København Kundeservice. Jeg deler nedenfor størstedelen af mailen, der for mit vedkommende indeholder et tilfredsstillende svar fra klubben:

    Først og fremmest mange tak for din mail og vi beklager det sene svar.

    På vegne af F.C. København vil vi indledningsvis gerne udtrykke beklagelse og ærgrelse over den oplevelse du har haft i forbindelse med Derbyet herinde søndag den. 6 maj 2018.

    Vi er stadig i gang med et grundigt arbejde, hvor vi gennemgår vores videomateriale fra dagen, og har allerede fundet en god del af de, der valgte at misbruge den tillid, vi ellers så gerne viser vores tifo-gruppe, ved at benytte sig af romerlys/pyro til kampen.

    Vi havde godkendt den store tifo, der var blevet arbejdet på længe, og som vi altid sætter utrolig stor pris på. Men vi havde ikke forventet, at det ville udvikle sig som det desværre gjorde, og det skete uden vores viden eller godkendelse.

    Det er altid en sikkerhedsvurdering, hvornår vores vagter skal gribe ind, og hvornår vi afventer for efterfølgende at identificere og give karantæner på bagkant. Samtidig har der i forbindelse med Derbyet været vagter, der havde den opfattelse, at pyroen var en godkendt del af tifoen, hvilket den ikke var. Det er også derfor, at nogle af dem, der brød reglerne efterfølgende kunne forlade tribunen, og gå ind et andet sted. Det er naturligvis en beklagelig misforståelse, som vi tager ansvaret for, og vil sørge for ikke gentager sig.

    Vi har som sagt allerede identificeret en del af dem, der brød reglerne, og flere vil følge som vores arbejde skrider frem. Har du oplysninger, der kan hjælpe os i det arbejde, så hører vi gerne fra dig.

    Som nævnt indledningsvist så ønsker vi kun, at folk får en så god oplevelse som overhovedet muligt, og vi beklager og undskylder endnu engang.


  14. #55
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Superfedt at vores tifodonationer i dag går til et støttebanner til stakkels hsv.... af jertet tak

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Superfedt at vores tifodonationer i dag går til et støttebanner til stakkels hsv.... af jertet tak
    Kæmpe kæmpe selvmål - sidste gang jeg giver til den kasse

    /Jesper
    cossie's Avatar

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Kæmpe kæmpe selvmål - sidste gang jeg giver til den kasse
    Det må du selvfølgelig selv om, men bare for en god ordens skyld vil jeg da lige bidrage debatten med det faktum, at HSV-rædslen, ikke kostede tifokassen en eneste krone.

    Men hey, lad endelig ikke mig stå i vejen for din harme. ;)
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Hahaha, cossie du skuffer aldrig.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hahaha, cossie du skuffer aldrig.
    Men uanset hvad vil den ‘alm’ fan stå med det indtryk, det er self fint hvis i er ligeglade. Jeg forstår det dog ikke.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af Profetens Skæg Se meddelelser
    Jeg har modtaget svar på min henvendelse/klage til F. C. København Kundeservice. Jeg deler nedenfor størstedelen af mailen, der for mit vedkommende indeholder et tilfredsstillende svar fra klubben:
    Det var pænt af dem. Jeg har ikke fået svar fra FCKFC som jeg formoder er øverste ansvarlige på fan fronten. Jeg tror ikke jeg fornyer mit medlemskab.

Side 4 af 8 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Afstemning Pyro!
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 07.10.11, 16:41
  2. Hvilken funktion/plads har du selv på et fodbold-hold?
    By pentium inside in forum Diverse
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 26.03.08, 20:15
  3. En lille Film(pyro)
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 08:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •