Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 119

Emner: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Fjern "som om". Klubben accepterer det i høj grad. Maskerede mænd med armbånd, der gider adgang til at gå fra tribune til tribune. Det er gakket. I virkeligheden er jeg pro kontrolleret pyro, men lad os nu holde det på sektionen i så fald.
    Gakket? Det er jo direkte vanvittigt, at klubben accepterer og endda hjælper de her mennesker.

    Var lysshowet en del af Tifoen, så fred være med det. Personligt kan jeg godt acceptere dette, hvis det er aftalt og koordineret med klubben, omend jeg finder det problematisk, at det går ud over tilskuerne på de første par rækker. Men at man skal stå med masker er bare klamt og ynkeligt, og egentlig også fuldstændigt ligegyldigt, idet FCK sagtens kan finde dem, hvis de gider. Men selvom Jes Mortensen kort efter kampen i går på Twitter meldte ud, at der blev kigget på det, så er det vel naivt at tro, at det får konsekvenser for de involverede. Man får vel en lille "ej, det var altså ikke så smart", og så er man ellers velkommen fremover. Hvad er det for en klub, hvor man tillader at ens fans fuldstændig tilsidesætter sikkerhed for egen promovering og bagefter tillader at fans leger fanpoliti på tribuner, og blot lader sine kontrollører stå og kigge på, når de spiller op til slåskamp og nærmest korporligt får folk ud.

    Som andre folk skriver, så var dette jo åbenlyst meget velorganiseret. Så det er vel et reelt spørgsmål man kan stille f.eks. Tifogruppe eller folk fra S12 som bare ved lidt - hvem stod bag dette stunt? Det må f.eks. være nemt for Tifogruppen, at afvise at de vidste noget om masker osv?

    Forøvrigt kunne jeg da også godt tænke mig at vide, hvad de sidste bannere med en besked henvendt til Alpha handler om. Ud over det absurde i sig selv i at bruge en FCK kamp til at sprede budskaber imod en fangruppe (og ikke biffere som helhed), så var min første tanke at det handlede som busangrebet og var en trussel om gengældelse. Jeg håber naturligvis, at det er helt misforstået, for ellers snakker vi jo nærmest politianmeldelse for trusler.
    Sidst redigeret af k@sper : 07.05.18 kl. 16:40

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forøvrigt kunne jeg da også godt tænke mig at vide, hvad de sidste bannere med en besked henvendt til Alpha handler om. Ud over det absurde i sig selv i at bruge en FCK kamp til at sprede budskaber imod en fangruppe (og ikke biffere som helhed), så var min første tanke at det handlede som busangrebet og var en trussel om gengældelse. Jeg håber naturligvis, at det er helt misforstået, for eller snakker vi jo nærmest politianmeldelse for trusler.
    De sidste bannere må jeg have misset. Hvad stod der?

    Jeg så til gengæld flere af de andre bannere, som var ret pinlige i deres hjælpeløshed. Nogen, der har fotos af dem?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    De sidste bannere må jeg have misset. Hvad stod der?

    Jeg så til gengæld flere af de andre bannere, som var ret pinlige i deres hjælpeløshed. Nogen, der har fotos af dem?
    Jeg har ikke nogle billeder. Men det var noget i stil med

    Alpha nørder, alle kan danse en sommer - men bare vent til jeres tid kommer....

    Jeg har ikke ramt teksten fantastisk. Men det var meget svært at se, hvordan det banner hænger sammen med fodbold.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    isen er offline Roland Roland Mak Mak Mak
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,477

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!



    Aloha - Alpha - Aloha - Alpha?

    Nok næppe noget om busser og bytter og gengældelse.
    Jeg er lige vågnet, hører islandsk radio og spiser skyr
    isen's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af isen Se meddelelser


    Aloha - Alpha - Aloha - Alpha?

    Nok næppe noget om busser og bytter og gengældelse.
    Og det ikke mindre sinkede anti-politi banner lever videre på andet år på capo-tårnet - hvad med at klubben snart fik hånden op af lommen og afmonteret den tikkende bombe dér...

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af isen Se meddelelser
    Aloha - Alpha - Aloha - Alpha?

    Nok næppe noget om busser og bytter og gengældelse.
    Hmmm. My bad, hvis der står aloha.

    Det lignede bare ualmindeligt meget et p, der hvor jeg sad.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg har ikke nogle billeder. Men det var noget i stil med

    Alpha nørder, alle kan danse en sommer - men bare vent til jeres tid kommer....

    Jeg har ikke ramt teksten fantastisk. Men det var meget svært at se, hvordan det banner hænger sammen med fodbold.
    Ah, dem så jeg godt. Jeg læste det også som "Aloha", så det var et af dem, der virkede helt meningsløse på mig. Men hvis der står "Alpha", og det skal opfattes som en trussel, giver det bedre mening. Og er endnu mere sinket.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,395

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ah, dem så jeg godt. Jeg læste det også som "Aloha", så det var et af dem, der virkede helt meningsløse på mig. Men hvis der står "Alpha", og det skal opfattes som en trussel, giver det bedre mening. Og er endnu mere sinket.
    Selv med et muntert Aloha i starten, synes jeg nu ikke den er vildt svær at afkode – efter alle de år med hilsener fra ende til ende omkring et eller andet, der er sket uden for banen siden sidst.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Selv med et muntert Aloha i starten, synes jeg nu ikke den er vildt svær at afkode – efter alle de år med hilsener fra ende til ende omkring et eller andet, der er sket uden for banen siden sidst.
    Nej, nu når jeg er i den tankerække, er den oplagt. Jeg læste den blot som "Alle kan blive mestre en enkelt gang, men husk at gem (sic) en svingom, til I bliver mestre." Hvilket naturligvis ingen mening giver, hehe. Jeg giver nødblusrøg og øl i solen skylden. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af guldland Se meddelelser
    Kan vi blive enige om følgende?

    1) Det er ikke normalt, at der er folk med romer-lys og masker på på Øvre C?

    2) At de fleste Pyro-tilhængere står på S12?

    3) At der af og til er Pyro på S12 til hjemmekampe?

    Det kan godt være, at den fremhævede del af min kommentar er debil...

    ...men hvad er handlingen omkring resten af det bekrevede så?
    Jeg er fuldstændig enig i at det er en uacceptabel opførsel. Jeg supporter dig fuldstændig hvad det angår, men når du så tilføjer noget så tåbelig, falder det seriøse lidt til jorden. Hvis du vil have andre skal opføre sig ordentligt, så kan du starte med at rette henvendelse med respekt. Det plejer at være et bedre fundament for en god debat - hvilket dette tydeligt kalder efter, da det i den grad lyder som en kedelig episode.

    1) det tror jeg ikke nej
    2) det tror jeg du har ret i
    3) jo

    Hvorfor stiller du iøvrigt mig de spørgsmål?
    Sidst redigeret af Wonderboy : 07.05.18 kl. 22:52

  18. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Da de bar officielle armbånd, der giver dem adgang til at pendle mellem tribunerne, må klubben på en eller anden måde jo ha’ givet dem lov til at fyre pyro af. Og det er skidt!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #27
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Da de bar officielle armbånd, der giver dem adgang til at pendle mellem tribunerne, må klubben på en eller anden måde jo ha’ givet dem lov til at fyre pyro af. Og det er skidt!
    Eller måske blot givet dem lov til at lave tifoen. Jeg ser ikke de tifoarmbånd som bevis på at klubben har tilladt pyro.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    613

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Det kan du da have ret i. Men de må i det mindste vide, hvem de uddeler disse armbånd til og dermed hurtigt kunne identificere, hvem i tifoudvalget som vælger at maskere sig og fyre pyro af. Pyronen blev holdt i hånden udover rækværket på øvre C og havde man tabt et romerlys, kunne det have forvoldt pænt stor skade på de personer som stod nedenunder.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    58

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Det er ikke kun her inde man undres.
    Kunne være interessant, hvis der var nogen der tog et ansvar og rent faktisk formulerede et svar.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mbaand/7147097
    Love goes on forever...

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af thomaso Se meddelelser
    Det er ikke kun her inde man undres.
    Kunne være interessant, hvis der var nogen der tog et ansvar og rent faktisk formulerede et svar.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...mbaand/7147097
    Det er jo nok desværre fordi, at svaret er det vi frygter. Nemlig at Tifoudvalg og måske endnu være FCK godt kendte til aktionen inden. Og er det svaret, så har man de pågældende steder virkelig et problem.

    Mon ikke dette bare bliver tiet ihjel, og så har vi alle glemt det om nogle uger.....

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Afstemning Pyro!
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 07.10.11, 16:41
  2. Hvilken funktion/plads har du selv på et fodbold-hold?
    By pentium inside in forum Diverse
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 26.03.08, 20:15
  3. En lille Film(pyro)
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 08:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •