Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 119

Emner: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    170

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Det her er jo helt galt. Hvis aggressive maskerede mænd med pyro skal til at bestemme på tribunerne, endda med klubbens velsignelse, er det jo intet mindre end en skandale! Og svaret: "Jeg har sendt det videre til dem, der håndterer den slags, og så får jeg vel et svar på et eller andet tidspunkt", er så syltekrukkeagtigt at der 100% går Tibetsag i den, og det må ikke ske!

    Som FCKFC medlem har jeg har i hvert fald tænkt mig at kontakte fanklubben - som tifoudvalget vel er finansieret af, samt F.C.København så mange gange det er nødvendigt indtil de giver en tilfredsstillende forklaring.

  2. De følgende 7 brugere er enige:

  3. #32
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af Boulevardigan Se meddelelser
    Det her er jo helt galt. Hvis aggressive maskerede mænd med pyro skal til at bestemme på tribunerne, endda med klubbens velsignelse, er det jo intet mindre end en skandale! Og svaret: "Jeg har sendt det videre til dem, der håndterer den slags, og så får jeg vel et svar på et eller andet tidspunkt", er så syltekrukkeagtigt at der 100% går Tibetsag i den, og det må ikke ske!
    .
    Der var engang, hvor vi kun hørte den slags tossesvar fra vstgn, behøver vi nævne cykellygtekast udenfor stadion, strømsvigt på udvalgte dele af overvågningskameraer etc?

    Stå dog ved, at det var en på alle måder uigennemtænkt accept fra centralt hold og at man selvfølgeligt får stillet alle ansvarlige til behørigt ansvar. Dette uanset om det måtte være internt i organisationen eller/og fra fanmiljøerne.

    MCN


  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    ...eller/og fra fanmiljøerne.
    MCN
    Mon ikke vores SLO-team med Daniel i spidsen følger op og vender tilbage med en kommentar til de spørgsmål, der rejses i tråden her? En SLO er vel SLO for alle fans - og ikke bare den kultur, der er til ild, bare mande-overkroppe og masker, hvor sensuelt og dragende det ellers er at se på for os neurotiske borgerdyr.

    Bevares, jeg kan ikke forestille mig at det her gentager sig til mange andre kampe. Og jeg synes i øvrigt at Parken har fundet en fin balance med udeholdets mugne lortefans frydefuldt gemt af vejen oppe under loftet de fleste gange og så ellers nogle hjemmeafsnit med forskellige oplevelser, man kan søge hen til efter behov. De behøver ikke komme til mig.

    Det spørgsmål man så kan stille er, om der er et element af missionsvirksomhed og "se os, vi ejer Parken", der skal håndteres.
    Mvh,
    Bopa


  5. #34
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Mon ikke vores SLO-team med Daniel i spidsen følger op og vender tilbage med en kommentar til de spørgsmål, der rejses i tråden her? En SLO er vel SLO for alle fans - og ikke bare den kultur, der er til ild, bare mande-overkroppe og masker, hvor sensuelt og dragende det ellers er at se på for os neurotiske borgerdyr.

    Bevares, jeg kan ikke forestille mig at det her gentager sig til mange andre kampe. Og jeg synes i øvrigt at Parken har fundet en fin balance med udeholdets mugne lortefans frydefuldt gemt af vejen oppe under loftet de fleste gange og så ellers nogle hjemmeafsnit med forskellige oplevelser, man kan søge hen til efter behov. De behøver ikke komme til mig.

    Det spørgsmål man så kan stille er, om der er et element af missionsvirksomhed og "se os, vi ejer Parken", der skal håndteres.
    Men hvorfor går man ikke ud og siger det med det samme, frem for at vente på spørgsmål herindefra samt fra pressen. Alle med øjne i hovedet kunne jo se, at det var galt, og da særligt må dem med ansvar da vide det?

    Er ellers enig i resten af dit indlæg.

    MCN

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Men hvorfor går man ikke ud og siger det med det samme, frem for at vente på spørgsmål herindefra samt fra pressen. Alle med øjne i hovedet kunne jo se, at det var galt, og da særligt må dem med ansvar da vide det?

    Er ellers enig i resten af dit indlæg.

    MCN
    Måske fordi der ligger nogle ganske pinlige/ubehagelige sandheder bag?

    For at være lidt provokerende, så er jeg egentlig bare spændt på, OM vi nogensinde får svar på nogle af spørgsmålene. Jeg kan godt tvivle.

    Nu er vi snart 4 døgn efter, og foreløbig har der været helt tavst fra FCK, FCKFC, Tifogruppe, SLO osv. Som jeg har nævnt tidligere, så skal denne "sag" åbenbart bare ties ihjel.


  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Nov 2012
    Indlæg
    178

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Mon ikke vores SLO-team med Daniel i spidsen følger op og vender tilbage med en kommentar til de spørgsmål, der rejses i tråden her? En SLO er vel SLO for alle fans - og ikke bare den kultur, der er til ild, bare mande-overkroppe og masker, hvor sensuelt og dragende det ellers er at se på for os neurotiske borgerdyr.

    Bevares, jeg kan ikke forestille mig at det her gentager sig til mange andre kampe. Og jeg synes i øvrigt at Parken har fundet en fin balance med udeholdets mugne lortefans frydefuldt gemt af vejen oppe under loftet de fleste gange og så ellers nogle hjemmeafsnit med forskellige oplevelser, man kan søge hen til efter behov. De behøver ikke komme til mig.

    Det spørgsmål man så kan stille er, om der er et element af missionsvirksomhed og "se os, vi ejer Parken", der skal håndteres.

    Det er helt rigtigt, at SLO-teamets opgave bl.a. er at repræsentere alle FCK-fans bedst muligt og sikre, at flest muligt får en god oplevelse ud af at være FCK-fans og komme i Parken. Vi skal også anerkende, at det ikke altid lykkes, og at vi altid har masser at arbejde på. Vi vil gerne være tilgængelige for jer alle, og gode input og konstruktive forslag til, hvordan vi skaber de bedst mulige rammer for alle, er meget velkomne. Vi mødes også gerne med jer og drøfter tingene ansigt til ansigt. Det giver ofte bedre resultater end på debatfora, Twitter, Facebook eller andre steder.


    I det konkrete tilfælde er det tydeligt, at der er nogle fans, der har haft en negativ oplevelse, og det ønsker vi selvfølgelig ikke. Så sammen med de relevante i klubben arbejder vi på at undgå det fremover, for det var bestemt hverken optimalt eller ønskeligt, at nogle fans havde en ubehagelig oplevelse.


    Vi er som nævnt ikke kun repræsentanter for én bestemt gruppe FCK-fans, og vi vil meget gerne i dialog med endnu flere af jer. For i sidste ende ønsker vi bare, at så mange som muligt har det fedt med at komme i Parken - og på udebane i øvrigt - for at støtte holdet på den måde, de nu ønsker at gøre det.

    mvh SLO-Teamet
    Mikkel og Daniell
    På vegne af SLO-teamet i F.C. København

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af SLO-teamet Se meddelelser
    Det er helt rigtigt, at SLO-teamets opgave bl.a. er at repræsentere alle FCK-fans bedst muligt og sikre, at flest muligt får en god oplevelse ud af at være FCK-fans og komme i Parken. Vi skal også anerkende, at det ikke altid lykkes, og at vi altid har masser at arbejde på. Vi vil gerne være tilgængelige for jer alle, og gode input og konstruktive forslag til, hvordan vi skaber de bedst mulige rammer for alle, er meget velkomne. Vi mødes også gerne med jer og drøfter tingene ansigt til ansigt. Det giver ofte bedre resultater end på debatfora, Twitter, Facebook eller andre steder.


    I det konkrete tilfælde er det tydeligt, at der er nogle fans, der har haft en negativ oplevelse, og det ønsker vi selvfølgelig ikke. Så sammen med de relevante i klubben arbejder vi på at undgå det fremover, for det var bestemt hverken optimalt eller ønskeligt, at nogle fans havde en ubehagelig oplevelse.


    Vi er som nævnt ikke kun repræsentanter for én bestemt gruppe FCK-fans, og vi vil meget gerne i dialog med endnu flere af jer. For i sidste ende ønsker vi bare, at så mange som muligt har det fedt med at komme i Parken - og på udebane i øvrigt - for at støtte holdet på den måde, de nu ønsker at gøre det.

    mvh SLO-Teamet
    Mikkel og Daniell
    Hvis I en dag søger nye græsgange, så skal I måske overveje politik. Selv de mest garvede spindoktorer ville være tilfredse med jeres indlæg.

    Citat Oprindeligt indsendt af SLO-teamet Se meddelelser
    I det konkrete tilfælde er det tydeligt, at der er nogle fans, der har haft en negativ oplevelse, og det ønsker vi selvfølgelig ikke. Så sammen med de relevante i klubben arbejder vi på at undgå det fremover, for det var bestemt hverken optimalt eller ønskeligt, at nogle fans havde en ubehagelig oplevelse.
    Seriøst? 20+ mennesker med armbånd får af vagterne lov til at stå maskerede på Øvre C blandt småbørnfamilier, gamle mennesker osv og fyre lys af vel og mærke udover nedre C, hvorefter de ved BIFs scoring nærmest uddeler tæsk og rydder ud blandt tilskuerne.....og I og klubben vil arbejde på, at undgå dette fremover?

    Hvad havde I/FCK/Tifo gruppen eller hvem der nu har haft noget med dette at gøre forestillet jer/sig, at der ville ske? Er man overrasket over, at nogen mennesker "har haft en negativ oplevelse", når man nærmest laver Øvre C om til en kampzone?

    Det er fint, at I repræsenterer alle FCK-fans. Men det her er totalt uacceptabelt. Og der er sådan set ingen grund til at drøfte tingene, for der er intet at drøfte - der er ingen onstændigheder i dette, som gør opførslen i orden. FCK har alt på video, de har endda uddelt armbånd til personerne, og vagterne nærmest hilste på dem som om, at det var en hel almindelig hverdagsting - man kan uden problemer rydde op i den her kreds, hvis man vil. Men det vil man jo ikke, ligesom man vel ikke engang gider at stange de 5000 kr ud i bøde pr mand (som der står i ordensreglerne) - så kunne man da passende bruge disse i hvert fald 100.000 kr på en slags kompensation til de familier, som nærmest måtte flygte, da S12 (de bar i hvert fald tøjet) rykkede ind.

    I må meget undskylde, at dette indlæg er særdeles negativt. Men jeg føler mig godt nok trådt på som almindelig fan.


  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Igen idag var der pyro på nedre C. Hvornår får klubben der stoppet. Det ender i det rene vandvid en dag

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af Onkel P Se meddelelser
    Igen idag var der pyro på nedre C. Hvornår får klubben der stoppet. Det ender i det rene vandvid en dag
    Nå men det er da godt du morer dig. Jeg er sikker på, at de børn som blev skræmt af både maskerede idioter med ild, og derefter truende maskerede idioter, synes det er lige så sjovt. Men hey, de skal jo bare lære at gå til fodbold på den rigtige måde......


  13. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Pyro som ikke er på s12 er alt andet lige, ikke godt for fremmødet i Parken. Det kan vel ikke passe, at en familie ikke kan tage ind og se bold uden at skulle være nervøse. Der bør ikke være en utryg fornemmelse når man er inde for at se sport - man tilmed har betalt for.

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #41
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    248

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Fantastisk show. Kæmpe ros herfra til bagmændene!

  16. De følgende 10 brugere er enige:

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af MarBaar Se meddelelser
    Da de bar officielle armbånd, der giver dem adgang til at pendle mellem tribunerne, må klubben på en eller anden måde jo ha’ givet dem lov til at fyre pyro af. Og det er skidt!
    Nej, ikke nødvendigvis. Jeg tror at klubben har givet tilladelse til at en stor del fra sektionen / tifo udvalget har kunne gå ind på Øvre C med et armbånd, således at de også kunne komme retur til deres plads, sandsynligvis på sektionen.
    Det springende punkt ( og beklager virkelig hvis andre har bragt det op) er om klubben har vidst at der skulle bruges pyro.
    Hvis ja, så har klubben et problem og lader de pågrebne være...hvilket jeg synes er ok, i og med klubben har givet lov. Dette bør naturligvis meldes ud, men Jes Mortensens udmeldinger tyder ikke på denne version.

    Hvis nej, så er der en tillid der skal genoprettes mellem klub & tifogruppen...og alt andet lige et selvmål af tifogruppen.

    Hvilken version der er korrekt ved jeg ikke, men jeg ser ikke umiddelbart andre muligheder.

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af tyler durden Se meddelelser
    Fantastisk show. Kæmpe ros herfra til bagmændene!
    Brøndby-folkene på Nedre C er med garanti stolte over din begejstring for deres pokalpyro.
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    323

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Citat Oprindeligt indsendt af SLO-teamet Se meddelelser
    I det konkrete tilfælde er det tydeligt, at der er nogle fans, der har haft en negativ oplevelse, og det ønsker vi selvfølgelig ikke. Så sammen med de relevante i klubben arbejder vi på at undgå det fremover, for det var bestemt hverken optimalt eller ønskeligt, at nogle fans havde en ubehagelig oplevelse.
    Det drejer sig jo ingenlunde om 'nogle fans'. Der er 97 indtil videre, der har erklæret sig enige i Langemands første indlæg i tråden! Hvor ofte ser man det her på Sidelinien, at så mange bakker om et synspunkt.

    Det er jo absurd, at man vil gøre sig til talsmand på andre fans vegne, når man er så milevidt fra en forståelse af, hvordan kulturen er på de enkelte sektioner. Jeg overvejer seriøst om mit sæsonkort skal forlænges endnu engang, og det bliver næppe Jer, der kan overbevise mig om, at det er en god ide.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Hej, Sektion 12, hold jeres pyro for jer selv!

    Hvis der ikke skal andet til end lidt pyro på øvre C for at du ikke vil forlænge dit sæsonkort. Så syntes jeg du skal droppe dit kort og så hoppe til banko i ÆldreSagen.

Side 3 af 8 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Afstemning Pyro!
    By superestrella in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 07.10.11, 16:41
  2. Hvilken funktion/plads har du selv på et fodbold-hold?
    By pentium inside in forum Diverse
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 26.03.08, 20:15
  3. En lille Film(pyro)
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 21.01.05, 08:34

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •